SPOILER: voor alle nieuwe usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: voor de kantoorslavenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest het even opzoeken, ja ze zijn giftig. Nee, het gif is zo zwak dat je er niet aan doodgaat.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zijn die niet giftig ofzo?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken, ja ze zijn giftig. Nee, het gif is zo zwak dat je er niet aan doodgaat.
Ik vind het wel een schattige TTquote:Op woensdag 12 september 2018 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Vond het wel een mooieEven geen ego trippende naam TT.
op een stok jonguh.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je bij de tv-zender gestudeerd? haha
lolligquote:Op woensdag 12 september 2018 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb je bij de tv-zender gestudeerd? haha
Gekke plek om te studerenquote:Op woensdag 12 september 2018 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een stok jonguh.
op een dikke stok
doe jij het met Lexy?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou het je niet durven zeggen.Die kom ik hier niet tegen.
Misschien dat jullie elkaar tegen kwamen in de clubquote:Op woensdag 12 september 2018 15:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou het je niet durven zeggen.Die kom ik hier niet tegen.
Iddquote:Op woensdag 12 september 2018 15:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja idd. Meestal wel grappige mensen die gekkies.
Hoe gaat het met je bedrijfje? Schiet het een beetje op?
Uhuquote:Op woensdag 12 september 2018 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat jullie elkaar tegen kwamen in de club
Die lui van de platsoenendienst voeren echt geen reet uit he.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:37 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
Schiet nu even niet opLigt nu stil.. Ik moet iemand spreken, maar hij is op vakantie
En er is ook geen vervangende collega van 'm aanwezig, lekker geregeld wel.
Iddquote:Op woensdag 12 september 2018 15:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Die lui van de platsoenendienst voeren echt geen reet uit he.
Het heuvellandquote:Op woensdag 12 september 2018 15:29 schreef gianni61 het volgende:
Naam: gianni61
Leeftijd: 35
Religie: rooms katholiek, maar niet gelovig
Burgerlijke staat: forever alone
Hoogst genoten opleiding: HBO
Woonplaats/province: het heuvelland
Voetbalclub: nee
Favoriete eten: alles
Favoriete drankje: bier
Favoriete film: American history X
Voorkeur muziekgenre: geen idee
Lievelingsdier: Koe
Lievelingskleur: Rood
Politieke voorkeur: Ja
Tering, HPLCquote:Op woensdag 12 september 2018 15:38 schreef HPLC het volgende:
01: Bedrijfstak: Op een stok
02: Functie: Zitten
03: Opleiding: Op een tak
04: Leeftijd: 39
05: Aantal uren per week dat je werkt: op papier 40
06: Aantal vakantiedagen: op papier 43, in de praktijk meer door 05
07: 13e maand: ja
08: Bruto maand salaris: ja
09: Netto maand salaris: ja
10: Overuren betaald: ja
11: Werkervaring: nee
12: Goodies: nee
13: Tevreden?: ja
14: (Door)Groei mogelijkheden: alleen voor mijn neus en piemel
Ja heb een uur geslapenquote:
ja, zo heet dat hierquote:
jaja, Gomorra jaquote:Op woensdag 12 september 2018 15:40 schreef Already_in_use het volgende:
Ik had hem ook nog niet ingevuld![]()
Naam: Already_in_use
Leeftijd: 23
Religie: Katholiek (niet gelovig)
Burgerlijke staat: Vrijgezel
Hoogst genoten opleiding: MBO
Woonplaats/province: Noord Brabant
Voetbalclub: Oranje
Favoriete eten: Wortelstamp, biefstuk
Favoriete drankje: Baco
Favoriete serie : Gomorra
Voorkeur muziekgenre: Club,house,trance,techno,hardstyle,dance.
Lievelingsdier: Tijger
Lievelingskleur: roze
Politieke voorkeur: yep
Nicequote:Op woensdag 12 september 2018 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heb een uur geslapen![]()
Had net nog een vergadering met mijn manager en die zei zelfs dat ik beter klonk dan vanmorgen
Heb ze allemaal afgewimpeld hoorquote:Op woensdag 12 september 2018 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak ik alweer geen kans natuurlijk
Ja iets fitter. Kon wel merken dat ik uitgeput was voor ik dutje deed en wat rood /koortsig was. Dat is nu wel weer gezakt.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:43 schreef I. het volgende:
[..]
NiceMaar voel jij je ook beter dan?
Da's nog wel het belangrijkst natuurlijk.
Oeh in dat geval.quote:
Doe ook even invullen danquote:Op woensdag 12 september 2018 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo leer je elkaar toch beter kennen
Naam: Erikquote:Op woensdag 12 september 2018 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo leer je elkaar toch beter kennen
nooit van gehoord, maar ik weet wel een beetje van Sodom & Gomorraquote:
Hallo Erikquote:Op woensdag 12 september 2018 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naam: Erik
Leeftijd: 28
Religie: Atheïstisch agnost
Burgerlijke staat: kansloos
Hoogst genoten opleiding: beneden NAP
Woonplaats/province: Kop van Noord-Holland
Voetbalclub: ons aller Ajax
Favoriete eten: spitskool
Favoriete drankje: aardbeienranja
Favoriete film: Bassie en Adriaan en de plaaggeest
Voorkeur muziekgenre: Klassiek
Lievelingsdier: Wandelende tak
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur: extreemlinks
Ow ik niet. Lolquote:Op woensdag 12 september 2018 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit van gehoord, maar ik weet wel een beetje van Sodom & Gomorra
Hoi Erikquote:Op woensdag 12 september 2018 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi Erikquote:Op woensdag 12 september 2018 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welkom Erikquote:Op woensdag 12 september 2018 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zolang je maar genoeg verschillende namen en dingen roept, ontdekt niemand je identiteitquote:Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel verwarrend, eerst Hans toen Lars en nu Erik.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 12 september 2018 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja iets fitter. Kon wel merken dat ik uitgeput was voor ik dutje deed en wat rood /koortsig was. Dat is nu wel weer gezakt.
ik weet het zelf ook niet meerquote:Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel verwarrend, eerst Hans toen Lars en nu Erik.
Ik denk dat hij een identiteitscrisis heeft.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je maar genoeg verschillende namen en dingen roept, ontdekt niemand je identiteit
Werkt voor mij ook aardig.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je maar genoeg verschillende namen en dingen roept, ontdekt niemand je identiteit
over een maand weet Haags het waarschijnlijk welquote:Op woensdag 12 september 2018 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen en voor hoe laat?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Totaal geen werk verzet vandaag en zometeen borrel, dat wordt morgenvroeg bikkelen...
Ja, of je laat die borrel links liggen en knalt even flink door vandaag.quote:Op woensdag 12 september 2018 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Totaal geen werk verzet vandaag en zometeen borrel, dat wordt morgenvroeg bikkelen...
morgen 13.30 college en ik moet 30 bladzijden lezen. In principe over dingen die ik waarschijnlijk al wel ken, maar tochquote:Op woensdag 12 september 2018 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je nog veel doen en voor hoe laat?
Dan is het maar goed dat hij zijn identiteiten op FOK! kan uitproberenquote:Op woensdag 12 september 2018 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een identiteitscrisis heeft.
Ga je met Haags meeten?quote:Op woensdag 12 september 2018 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
over een maand weet Haags het waarschijnlijk wel
ze gaan samen met lego spelenquote:Op woensdag 12 september 2018 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij zijn identiteiten op FOK! kan uitproberen
[..]
Ga je met Haags meeten?
als Haags durft welquote:Op woensdag 12 september 2018 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij zijn identiteiten op FOK! kan uitproberen
[..]
Ga je met Haags meeten?
Man man man. Dat dit allemaal kanquote:Op woensdag 12 september 2018 15:37 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
Schiet nu even niet opLigt nu stil.. Ik moet iemand spreken, maar hij is op vakantie
En er is ook geen vervangende collega van 'm aanwezig, lekker geregeld wel.
als ie mijn bouwwerk aanraakt dan zorg ik ervoor dat ie nooit meer kan tellenquote:Op woensdag 12 september 2018 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze gaan samen met lego spelen
quote:Op woensdag 12 september 2018 16:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ie mijn bouwwerk aanraakt dan zorg ik ervoor dat ie nooit meer kan tellen
anders ik welquote:Op woensdag 12 september 2018 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Vast wel toch? Zo eng kun je niet zijnquote:
Oeh leukquote:Op woensdag 12 september 2018 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze gaan samen met lego spelen
Ja, neequote:Op woensdag 12 september 2018 15:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, of je laat die borrel links liggen en knalt even flink door vandaag.Waar is die mentaliteit.
weet nietquote:Op woensdag 12 september 2018 16:01 schreef Flippiee het volgende:
Vast wel toch? Zo eng kun je niet zijn
Dat word morgenvroeg even door de kater heen bijten jaquote:Op woensdag 12 september 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
morgen 13.30 college en ik moet 30 bladzijden lezen. In principe over dingen die ik waarschijnlijk al wel ken, maar toch
quote:Op woensdag 12 september 2018 16:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ie mijn bouwwerk aanraakt dan zorg ik ervoor dat ie nooit meer kan tellen
Daar verbaas ik mij ook over.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Man man man. Dat dit allemaal kan
Is flipsie ziek?quote:Op woensdag 12 september 2018 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
HOI FLIPSEBIPS, KUSJE VOOR JE GEZONDHEID
Dag naatje, dankjewel maatje.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
HOI FLIPSEBIPS, KUSJE VOOR JE GEZONDHEID
kom je hier weer ziektekiemen verspreiden?quote:
Alleen als je je beeldscherm likt.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je hier weer ziektekiemen verspreiden?
dat kan toch niet digitaal debielquote:Op woensdag 12 september 2018 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch wel zo gezellig toch?? Allemaal ziek. Wat een feest.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Danku danku.quote:
Aan je stemming te zien gaat deze verjaardag uitstekendquote:Op woensdag 12 september 2018 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat kan toch niet digitaal debiel
We zijn niet anders van je gewend.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaIk post al 2 dagen de ganse dag op FOK! dat ook al een alarm bel voor jullie kunnen zijn
heb hele middag series gekeken in bedquote:Op woensdag 12 september 2018 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aan je stemming te zien gaat deze verjaardag uitstekend
ja, paar daagjes thuis zijn zou niet slecht zijnquote:Op woensdag 12 september 2018 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch wel zo gezellig toch?? Allemaal ziek. Wat een feest.
[..]
Danku danku.
Whahaha.quote:Op woensdag 12 september 2018 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaIk post al 2 dagen de ganse dag op FOK! dat ook al een alarm bel voor jullie kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |