Mijnes.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn biografie moet je schrijven dan?
Ik kan ook niets zonder internet op kantoor.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee jij kan alleen thuis werken, voor jou is het anders.
Dit.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan ook niets zonder internet op kantoor.
Nee want dan kan ik niet fokkenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik had het toch over internet thuis, wat heeft jouw kantoor er nu weer mee te maken.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik thuis het internet op ging en me helemaal de touwtyfus schrok van hwt kabaal dat de modem maakte. Ik was er heilig van overtuigd dat ik die computer had geslooptquote:Op woensdag 12 september 2018 11:07 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nou, daarvoor dan. Das potdomme een tijd terug en had daar toen helemaal niks mee. Ik weet wel dat we redelijk snel overgegaan zijn naar iets waarbij we onbeperkt konden internetten, omdat het anders beetje duur werd.
Thanks. Moet gewoon letterlijk alles vanaf geboorte tot nu toe beschrijvenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, succes.
Zou echt niets weten om over mezelf te schrijven.
Nee, je deed voorkomen dat CL alleen niet zonder internet kan omdat ze thuiswerkt.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het toch over internet thuis, wat heeft jouw kantoor er nu weer mee te maken.
Nja alle systemen werken dan ook niet dus dan mag het.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Moet ik de hele tijd met mijn mobiel zitten, dat kan ik niet maken
Dat geluid.. zo classic!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik thuis het internet op ging en me helemaal de touwtyfus schrok van hwt kabaal dat de modem maakte. Ik was er heilig van overtuigd dat ik die computer had gesloopt![]()
Waarvoor moet dat?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Moet gewoon letterlijk alles vanaf geboorte tot nu toe beschrijven.
Omdat als zij geen internet thuis heeft ze niet kan werken he. Sloompie!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, je deed voorkomen dat CL alleen niet zonder internet kan omdat ze thuiswerkt.
Als dat hier aan de gang is dan moet ik juist rennen en vliegen dus liever nietquote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja alle systemen werken dan ook niet dus dan mag het.
Ik zei: lijkt me soms best relaxt om thuis geen internet te hebben.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, je deed het voorkomen dat CL alleen niet zonder internet kan omdat ze thuiswerkt.
ik niet. beetje wachten tot iemand het oplost.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Als dat hier aan de gang is dan moet ik juist rennen en vliegen dus liever niet
Geen internet, geen netflix of spotify, of zelfs tv tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei: lijkt me soms best relaxt om thuis geen internet te hebben.
Toen zei CL dat ze niets kon zonder internet thuis, en ik zei dat het voor haar inderdaad anders is omdat ze thuis moet werken met haar internet.
1996.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat ik thuis het internet op ging en me helemaal de touwtyfus schrok van hwt kabaal dat de modem maakte. Ik was er heilig van overtuigd dat ik die computer had gesloopt![]()
Ga gewoon gamen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:20 schreef Q. het volgende:
Fijn, netwerk is echt niet vooruit te branden. Bestandje hernoemen kost een halve minuut.
Precies, weet je hoeveel tijd je dan ineens overhoudt.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen internet, geen netflix of spotify, of zelfs tv tegenwoordig.
Zonder internet kan ik echt niets, heb al jaren geen tv meer. Dat wordt echt dood vervelen hier. Werken kan dan natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar wat ga je dan doen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies, weet je hoeveel tijd je dan ineens overhoudt.
Dat heb ik als ik een nieuw mailtje krijg en die wil lezenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:20 schreef Q. het volgende:
Fijn, netwerk is echt niet vooruit te branden. Bestandje hernoemen kost een halve minuut.
Haha, kunnen we het hele gesprek van gisteravond weer opnieuw beginnenquote:
Schoonmaken!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar wat ga je dan doen.
Ik doe verder ook niks anders thuis.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei: lijkt me soms best relaxt om thuis geen internet te hebben.
Toen zei CL dat ze niets kon zonder internet thuis, en ik zei dat het voor haar inderdaad anders is omdat ze thuis moet werken met haar internet.
Lezen?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spelletjes, lezen, handwerken, visite.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet gelezenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, kunnen we het hele gesprek van gisteravond weer opnieuw beginnen.
Beter gewoon terugverwijzen daarnaarquote:Op woensdag 12 september 2018 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, kunnen we het hele gesprek van gisteravond weer opnieuw beginnen.
Wat degelijkquote:Op woensdag 12 september 2018 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spelletjes, lezen, handwerken, visite.
Haha kabel-tv.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Handwerken, huehuequote:Op woensdag 12 september 2018 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
iew!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel weer tijd voor seks!
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de regen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan ook gaan wandelen of sporten met je dikke reet.
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel weer tijd voor seks!
Ja eten zal wel saai worden.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Geen internet op recepten enzo op te zoeken
Online zeker.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja eten zal wel saai worden.
Gelukkig gister een kookboek besteld!
Ja, maar dan kan ik m'n sportprestaties niet uploaden naar Strava etc.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan ook gaan wandelen of sporten met je dikke reet.
Ik wel.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je bent toch niet van suiker???
Ik wel
Dus dan is het niet echt en doe je het voor niets.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik m'n sportprestaties niet uploaden naar Strava etc.
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dus dan is het niet echt en doe je het voor niets.
Wat zal je een boel geld overhouden!quote:
Oh ja waarheid. Waardeloos zonder statistiekenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oude man!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In slaap gevallenGebeurt me iets te vaak de laatste tijd.
Oei oei, hoe komt het?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In slaap gevallenGebeurt me iets te vaak de laatste tijd.
Horrorquote:Op woensdag 12 september 2018 11:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2018 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn nieuwe werk is zo chill, gewoon af en toe een uurtje onderbreking van mijn leven vol vrije tijd
Huismoeder leefquote:Op woensdag 12 september 2018 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn nieuwe werk is zo chill, gewoon af en toe een uurtje onderbreking van mijn leven vol vrije tijd
Zo lang gaat FOK! het niet uithouden hoorquote:Op woensdag 12 september 2018 11:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat Fok nog bestaat als jij aan een 40-urige werkweek gaat beginnen.
Gewoon zwanger worden en 'fulltime' huismoeder.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo lang gaat FOK! het niet uithouden hoor
Waarom niet, is leuk voor de kinderen toch als hun moeder er is.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon zwanger worden en 'fulltime' huismoeder.
Ligt aan de moeder.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet, is leuk voor de kinderen toch als hun moeder er is.
Dat is toch de droom van elke vrouw?quote:
klopt, dit is dan ook pure jaloeziequote:Op woensdag 12 september 2018 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch de droom van elke vrouw?De man laten werken en zelf nooit meer naar buiten hoeven.
Dat wil iedere man natuurlijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Is voor degene die werkt toch ook best lekker dat ze niet echt over boodschappen en koken hoeven na te denken.
Beter vriendje opzoekenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
klopt, dit is dan ook pure jaloezie
Dat wel.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Is voor degene die werkt toch ook best lekker dat ze niet echt over boodschappen en koken hoeven na te denken.
En een enorme penis te hebben.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog op Fok zit?
Hier schijnen de mannen allemaal 6x modaal te verdienen
Minstens.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog op Fok zit?
Hier schijnen de mannen allemaal 6x modaal te verdienen
Bonus!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En een enorme penis te hebben.
Goede timing dan toch? om ons in het gareel te houden.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie dat ik slechte timing heb. Gaat het over penissen
Oeh de glas-vol-versie.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goede timing dan toch? om ons in het gareel te houden.
Hele dag op je reet zitten en tv kijken.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:37 schreef gcjoel het volgende:
en eigenlijk ging het over de droom van iedere vrouw.
Huismoeder worden.
Ja, dat is wel zo. 2,2 kinderen een speelse hond erbij. En dan om het weekend maar hopen dat de grootouders kunnen zodat je twee keer per maand iets leuks mag doen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:37 schreef gcjoel het volgende:
en eigenlijk ging het over de droom van iedere vrouw.
Huismoeder worden.
Koffietijd!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hele dag op je reet zitten en tv kijken.
Twee keer per maand? Wat een luxe! Twee keer per jaar is wel genoeg hoor.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. 2,2 kinderen een speelse hond erbij. En dan om het weekend maar hopen dat de grootouders kunnen zodat je twee keer per maand iets leuks mag doen.
ja klinkt perfect!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. 2,2 kinderen een speelse hond erbij. En dan om het weekend maar hopen dat de grootouders kunnen zodat je twee keer per maand iets leuks mag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |