quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet wie Hariette is maar ik weet ineens wel wie Scrut is ah mah gahhhd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je een Indische rijsttafel gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Gewoon Scrut manquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dat had geheim moeten blijven
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Niet echt slim om de naam hier neer te gooien, die schrikt zich de tyfus nuquote:
Kan je haar toch vragen.Niet echt netjes om haar naam hier op FOK neer te gooien.quote:
ja naquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan je haar toch vragen.Niet echt netjes om haar naam hier op FOK neer te gooien.
heb ikquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter even de naam weghalen.
Ik zag er nog één van jou staan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig heeft iedereen het gequote ook
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag er nog één van jou staan.
Sta je dan op je sokken, en die schoenen zijn volgens mij niet eens Nikes, het zijn New Balance of zo.quote:
Ze hebben daar ook van die straatbeeld vervuilende kliko's.quote:
Waarop?quote:
Team Baldrquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die vent zijn kop heeft ook huil/lach smiley van fok uitdruking
quote:
TRquote:
Ja, wat ben je dan voor een kwezel.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij dacht dat de N voor Nike stond
Billyquote:
Huh? Hier mag dat toch wel.quote:
Alleen functioneel naakt.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huh? Hier mag dat toch wel.
Mag je hier ook 'bijnamen' gebruiken?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huh? Hier mag dat toch wel.
Hondjes op de achtergrond zijn keurig aangekleed.quote:
WIE IS HARIETT?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:03 schreef mario390 het volgende:
nee hariett zeg of ze of FOK niet op mi luisteren
Van wie?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je hier ook 'bijnamen' gebruiken?![]()
![]()
Dé tering.
Van iedereen.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die 2 hondjes achter hebben echt zoiets van WTF
3quote:Op woensdag 12 september 2018 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die 2 hondjes achter hebben echt zoiets van WTF
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag je hier ook 'bijnamen' gebruiken?![]()
![]()
Dé tering.
quote:
Ja boontje, ik ben nog scherp.quote:
dat weet ik even nie,zij heeft geen vrienden op Facebook maar is in de Utopiagroep en daar zeg zij,of zij op fok niet naar mi luisterenquote:
Voor die Tiroler hufter.quote:
Ik leef nogquote:
Wat zeg je nou ? Wordt je niet gehoord?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet ik even nie,zij heeft geen vrienden op Facebook maar is in de Utopiagroep en daar zeg zij,of zij op fok niet naar mi luisteren
We luisteren allemaal naar je. Jij bent de Kim Jung Un van FOK!quote:Op woensdag 12 september 2018 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet ik even nie,zij heeft geen vrienden op Facebook maar is in de Utopiagroep en daar zeg zij,of zij op fok niet naar mi luisteren
dat zeg niet ik,dat denkt die Waifequote:Op woensdag 12 september 2018 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ? Wordt je niet gehoord?
Omdat je (niet snel genoeg naar mijn zin) reageerde.quote:
boontjequote:Op woensdag 12 september 2018 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja boontje, ik ben nog scherp.
Is ze knap?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeg niet ik,dat denkt die Waife
ja dat zeg ik niet dat zeg de andere wifequote:Op woensdag 12 september 2018 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We luisteren allemaal naar je. Jij bent de Kim Jung Un van FOK!
Ja maar die kennen we nietquote:Op woensdag 12 september 2018 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeg niet ik,dat denkt die Waife
Dat begrijp ik. Maar is vast een FOK!ker die speciaal een FB-account heeft aangemaakt om jou te plagen.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik niet dat zeg de andere wife
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar is vast een FOK!ker die speciaal een FB-account heeft aangemaakt om jou te plagen.
Hoe kan je dat nou niet gezien hebben? In de langere versie zit zelfs nog een close shot van één van de honden in de achtergrond.quote:
Ze zijn er toe in staat gewoon blocken en klaarquote:Op woensdag 12 september 2018 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]nee waarom dann deze normale naam? zij werd van de cos zijn of gewezen zijn
Maar die zenuwenhont is zo afleidendquote:Op woensdag 12 september 2018 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet gezien hebben? In de langere versie zit zelfs nog een close shot van één van de honden in de achtergrond.
Die versie is ook zo vaak gepost in het begin van Utopia.quote:Op woensdag 12 september 2018 00:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja hallo, zo kan je er niet overheen kijken ja
Heb je wel goed gelezen? Was het geen Harrie?quote:Op woensdag 12 september 2018 00:12 schreef mario390 het volgende:
[..]nee waarom dann deze normale naam? zij werd van de cos zijn of gewezen zijn
dat geloof ik niet zij heeft wel 3 einträge op facebook 2015 de account is wel van 2015quote:Op woensdag 12 september 2018 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze zijn er toe in staat gewoon blocken en klaar
quote:Op woensdag 12 september 2018 00:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je wel goed gelezen? Was het geen Harrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |