Ria Visser.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie had hij nou geneukt De Mart 1 van die co presentatrices
Was jij erbij?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh jaik krijg dat nooit meer van mijn netvlies af
Hij pakt ze allemaal,Yvonne van Gennip verdenk ik hem ook van.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh jaik krijg dat nooit meer van mijn netvlies af
belgien zeigen ze nuquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zag het en Belgen ook goed
Nee maar ik zie dat voor me danquote:
Wel leuk die Nation league wij moeten ook tegen Duitsland 2 x nuquote:
Heb je dat alleen met buitenechtelijke relaties of ook bij Erland en Wendy?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik zie dat voor me dannet als Umberto en die Dionne
Of Yolanthe en Wesley.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik zie dat voor me dannet als Umberto en die Dionne
met duitsland in de groep?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk die Nation league wij moeten ook tegen Duitsland 2 x nu
Ja ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je dat alleen met buitenechtelijke relaties of ook bij Erland en Wendy?
Heb je dat filmpje gezien dat hij door de zoon eruit getrapt werdquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Peter R de Vries mag het wel,die heeft een open relatie.
Ga even zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien dat hij door de zoon eruit getrapt werd
Skype kingquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de dames zitten allemaal met Recce te Skypen.
Nee dat niet .. Ik heb ooit wel de kaartjes ontvangen voor Ajax- Real van een speler die bij mn ex in de klas zat. Moest me in het Okura hotel melden .. Toen kwam ik wel tussen de 30-40 Madrilenen terecht maar dat was OKquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je diepe spits van Real of zo?
Gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien dat hij door de zoon eruit getrapt werd
So dat ging lekker iddquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij hebt je momentje of fame alweer gehad
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat dan? dat heb ik gemist zeker
gewonnen bij tekenonquote:
Oh, dat had geheim moeten blijvenquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet wie Pilly is maar ik weet ineens wel wie Scrut is ah mah gahhhd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet wie Hariette is maar ik weet ineens wel wie Scrut is ah mah gahhhd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |