Ja bullen hou je van of niet, het zijn echt clowns, zoveel plezier van gehad altijd.quote:
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat ze zo van Trump af zijn. Hij heeft zoveel persoonlijk belang bij blijven zitten (zoals niet aangeklaagd kunnen worden als zittende president), dat hij hele rare sprongen kan gaan maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er komt toch geen volgende termijn, als ie deze überhaupt uit mag zitten.
De man roept elke dag wel iets doms en is verre van diplomatiek, da's gewoon niet handig voor een politicus.
Houdt Melania het wel zolang uit?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat ze zo van Trump af zijn. Hij heeft zoveel persoonlijk belang bij blijven zitten (zoals niet aangeklaagd kunnen worden als zittende president), dat hij hele rare sprongen kan gaan maken.
Die vraagt natuurlijk wel steeds meer geld.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Houdt Melania het wel zolang uit?
Vrouwen ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vraagt natuurlijk wel steeds meer geld.Donnie moet nog oppassen dat-ie niet failliet gaat aan haar.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
"She's tremendously big and tremendously wet,”
Dat ging niet over Melania.
Nee, zo werkt het niet. Leclerc zou een hele voordelige keus zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:41 schreef Recce het volgende:
Jammer trouwens dat Raikkonen en Leclerc niet direct zijn gewisseld. In de manager zou het dan logisch zijn geweest dat de waarde ook omgewisseld was.
Nationleague dat is een nieuwe extra kans om mee te doen aan het EKquote:
Nee, het was gewoon logisch geweest als jij je geld kwijt was geraakt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Leclerc zou een hele voordelige keus zijn.
Maar irl: ik weet het niet hoor, nog twee jaartjes flink geld tanken ... ik zou het als Sauber niet gedaan hebben.
Ja, dat zou wel in de lijn van het spel tot dusver zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon logisch geweest als jij je geld kwijt was geraakt.![]()
Ah ja, ze moesten natuurlijk wel iemand hebben om het wegvallen van de financiers van Ericsson te compenseren. Kimi is loaded, dat komt mooi uit. Maar hij is nooit echt geïnteresseerd geweest in het ontwikkelen van de auto en is daarbij ook niet erg communicatief, iets wat wel handig is daarbij.quote:Ik vind het ook een rare move van Sauber, maar Raikkonen wil geloof ik mede-eigenaar worden? Als ze naast Raikkonen een jong talent weten neer te zetten, kunnen ze natuurlijk wel goed de auto ontwikkelen en op de lange termijn naar voren komen.
En zo heerlijk stuntelig begonnen .. Mijn God wat speelden die slechtquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nationleague dat is een nieuwe extra kans om mee te doen aan het EK
Voor Nederland wel fijn naast de bestaande kwalificatie ronden
Nou, als ze ons opstellen verandert er heel watquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook niets aan veranderen.
Met Ryan Babel erbij hebben ze dat helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat zou wel in de lijn van het spel tot dusver zijn.
Ik las ook tegenstrijdige berichten over de motieven van Raikkonen. Volgens sommigen kan Kimi het gedoe rondom het racen eigenlijk niet boeien, maar waarom zou-ie dan mede-eigenaar willen worden? Over zijn ontwikkelvaardigheden las ik ook uiteenlopende meningen. Ik neem aan dat-ie wel meer te melden heeft dan "BWOAH".quote:Ah ja, ze moesten natuurlijk wel iemand hebben om het wegvallen van de financiers van Ericsson te compenseren. Kimi is loaded, dat komt mooi uit. Maar hij is nooit echt geïnteresseerd geweest in het ontwikkelen van de auto en is daarbij ook niet erg communicatief, iets wat wel handig is daarbij.
Ik denk dat het wel goed voor de ratings zou zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, als ze ons opstellen verandert er heel wat
Vroeger heb ik tegenover Ronald Koeman gespeeld, En Don Leo was oa. mijn coachquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met Ryan Babel erbij hebben ze dat helemaal niet nodig.
Was je diepe spits van Real of zo?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger heb ik tegenover Ronald Koeman gespeeld, En Don Leo was oa. mijn coach
kenn je Rainer Pariasek?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens over de radio gehoord op zaterdagochtend dat hij niet zo'n zin had om nog meer rondjes te rijden omdat hij er wel klaar mee was.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ik las ook tegenstrijdige berichten over de motieven van Raikkonen. Volgens sommigen kan Kimi het gedoe rondom het racen eigenlijk niet boeien, maar waarom zou-ie dan mede-eigenaar willen worden? Over zijn ontwikkelvaardigheden las ik ook uiteenlopende meningen. Ik neem aan dat-ie wel meer te melden heeft dan "BWOAH".
quote:Even een aflevering van een serie kijken.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je diepe spits van Real of zo?
Vreselijk ja man man man hoe komt hij er op altijdquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:05 schreef mario390 het volgende:
ja die stellt altijd nach de spel dome vraagen
hij is chef-präsentator van orf, hij vraagt ook bij Skifahren als jemand gevallen is" gaat het goed met je"quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vreselijk ja man man man hoe komt hij er op altijd
Maar goed dat het geen Fries is.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is chef-präsentator van orf, hij vraagt ook bij Skifahren als jemand gevallen is" gaat het goed met je"![]()
Wij hebben Mart Smeets,ken je die?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is chef-präsentator van orf, hij vraagt ook bij Skifahren als jemand gevallen is" gaat het goed met je"![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wij hebben Mart Smeets,ken je die?
Mooie truien heeft hij altijd aan.quote:
DE Mart jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt me wel wat tegen. Wij weten alles over Rainer en jij weet niets van De Mart?
quote:
maar ik heb nu rtl.nl premium nur gekijkt heb ik nog niks om dat Wiesenmarkt wasquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt me wel wat tegen. Wij weten alles over Rainer en jij weet niets van De Mart?
Ria Visser.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie had hij nou geneukt De Mart 1 van die co presentatrices
Was jij erbij?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh jaik krijg dat nooit meer van mijn netvlies af
Hij pakt ze allemaal,Yvonne van Gennip verdenk ik hem ook van.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh jaik krijg dat nooit meer van mijn netvlies af
belgien zeigen ze nuquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zag het en Belgen ook goed
Nee maar ik zie dat voor me danquote:
Wel leuk die Nation league wij moeten ook tegen Duitsland 2 x nuquote:
Heb je dat alleen met buitenechtelijke relaties of ook bij Erland en Wendy?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik zie dat voor me dannet als Umberto en die Dionne
Of Yolanthe en Wesley.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ik zie dat voor me dannet als Umberto en die Dionne
met duitsland in de groep?quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk die Nation league wij moeten ook tegen Duitsland 2 x nu
Ja ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je dat alleen met buitenechtelijke relaties of ook bij Erland en Wendy?
Heb je dat filmpje gezien dat hij door de zoon eruit getrapt werdquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Peter R de Vries mag het wel,die heeft een open relatie.
Ga even zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien dat hij door de zoon eruit getrapt werd
Skype kingquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de dames zitten allemaal met Recce te Skypen.
Nee dat niet .. Ik heb ooit wel de kaartjes ontvangen voor Ajax- Real van een speler die bij mn ex in de klas zat. Moest me in het Okura hotel melden .. Toen kwam ik wel tussen de 30-40 Madrilenen terecht maar dat was OKquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was je diepe spits van Real of zo?
Gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien dat hij door de zoon eruit getrapt werd
So dat ging lekker iddquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij hebt je momentje of fame alweer gehad
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat dan? dat heb ik gemist zeker
gewonnen bij tekenonquote:
Oh, dat had geheim moeten blijvenquote:Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet wie Pilly is maar ik weet ineens wel wie Scrut is ah mah gahhhd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:38 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet wie Hariette is maar ik weet ineens wel wie Scrut is ah mah gahhhd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |