Ja bullen hou je van of niet, het zijn echt clowns, zoveel plezier van gehad altijd.quote:
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat ze zo van Trump af zijn. Hij heeft zoveel persoonlijk belang bij blijven zitten (zoals niet aangeklaagd kunnen worden als zittende president), dat hij hele rare sprongen kan gaan maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er komt toch geen volgende termijn, als ie deze überhaupt uit mag zitten.
De man roept elke dag wel iets doms en is verre van diplomatiek, da's gewoon niet handig voor een politicus.
Houdt Melania het wel zolang uit?quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat ze zo van Trump af zijn. Hij heeft zoveel persoonlijk belang bij blijven zitten (zoals niet aangeklaagd kunnen worden als zittende president), dat hij hele rare sprongen kan gaan maken.
Die vraagt natuurlijk wel steeds meer geld.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Houdt Melania het wel zolang uit?
Vrouwen ....quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vraagt natuurlijk wel steeds meer geld.Donnie moet nog oppassen dat-ie niet failliet gaat aan haar.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
"She's tremendously big and tremendously wet,”
Dat ging niet over Melania.
Nee, zo werkt het niet. Leclerc zou een hele voordelige keus zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:41 schreef Recce het volgende:
Jammer trouwens dat Raikkonen en Leclerc niet direct zijn gewisseld. In de manager zou het dan logisch zijn geweest dat de waarde ook omgewisseld was.
Nationleague dat is een nieuwe extra kans om mee te doen aan het EKquote:
Nee, het was gewoon logisch geweest als jij je geld kwijt was geraakt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Leclerc zou een hele voordelige keus zijn.
Maar irl: ik weet het niet hoor, nog twee jaartjes flink geld tanken ... ik zou het als Sauber niet gedaan hebben.
Ja, dat zou wel in de lijn van het spel tot dusver zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon logisch geweest als jij je geld kwijt was geraakt.![]()
Ah ja, ze moesten natuurlijk wel iemand hebben om het wegvallen van de financiers van Ericsson te compenseren. Kimi is loaded, dat komt mooi uit. Maar hij is nooit echt geīnteresseerd geweest in het ontwikkelen van de auto en is daarbij ook niet erg communicatief, iets wat wel handig is daarbij.quote:Ik vind het ook een rare move van Sauber, maar Raikkonen wil geloof ik mede-eigenaar worden? Als ze naast Raikkonen een jong talent weten neer te zetten, kunnen ze natuurlijk wel goed de auto ontwikkelen en op de lange termijn naar voren komen.
En zo heerlijk stuntelig begonnen .. Mijn God wat speelden die slechtquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nationleague dat is een nieuwe extra kans om mee te doen aan het EK
Voor Nederland wel fijn naast de bestaande kwalificatie ronden
Nou, als ze ons opstellen verandert er heel watquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook niets aan veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |