Zo ben ik. Voordeel van niet vacuum kunnen zuigen is dat je een soort toren van pisa kunt spelen met die overvolle cup.quote:
Haha het is ZO makkelijk. Echt. Maar goed, je moet wel tegen een beeeetje smeerboel kunnen, het is niet zo snel weg als een vuile tampon zeg maar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef CherryLips het volgende:
O nee dit is me te veel gekloot hoor
Debby het nest oetn boom?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha het is ZO makkelijk. Echt. Maar goed, je moet wel tegen een beeeetje smeerboel kunnen, het is niet zo snel weg als een vuile tampon zeg maar.
Heb je het nest onder de boom liggen?quote:
Ik snap je vraag/beeldspraak nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je het nest onder de boom liggen?
Waarom zou de verkering uit zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je het nest onder de boom liggen?
Annex heb je de pony weggebracht?
Annex heb je de verkering uit?
Werd beweerd op whatsappquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom zou de verkering uit zijn?
Oh wat leuk dat er daar over gekletst wordtquote:
Heb hem gebookmarked.quote:
Caramel/zeezout? Ik moet die nog proeven.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
McFlurry![]()
Daarna bijna thuis om op de bank te liggen.
Retourtje Luxemburg?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
McFlurry![]()
Daarna bijna thuis om op de bank te liggen.
Dumb cunts blijft een mooie termquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem gebookmarked.
Moet het vaak gebruiken denk ik.
Bekt lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dumb cunts blijft een mooie term
Minstens zo mooi als vuige slet.
70 euro voor een boek?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
70 ekkies, maar goed. Is het wel waard.
quote:
lol, nooit.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Heb deze even gequote bij iemand in het btc forum die denkt dat alles nog x100 gaat.
Het is zeg maar een comic alternate history.quote:
Ouderwets met M&Msquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Caramel/zeezout? Ik moet die nog proeven.
Lol.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Heb deze even gequote bij iemand in het btc forum die denkt dat alles nog x100 gaat.
Je hebt echt zulke geïndoctrineerde figuren, als je opmerkt dat dat misschien niet gaat gebeuren en hodl nu niet meer de juiste strategie is. Dan krijgen ze schuim op de mond en gaan helemaal los.quote:
Als hij zwart is dan mag hetquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zeg maar een comic alternate history.
In plaats van dat de Amerikanen de superheld ontwikkelen, zoals in de strips in de jaren 40 het geval was, zijn het de Nazi's.
Tekenaar is trouwens zwart.
Ja, volgende week blijf ik weer een nacht slapen denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Retourtje Luxemburg?
Nog wat zeep verkocht daar?
Die begint zo rustig aan zijn geloof kwijt te raken.quote:
Ah de goede 'oude' tijd van al die vage ICO's die gouden bergen beloofden en alleen een mooi website en whitepaper hadden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die begint zo rustig aan zijn geloof kwijt te raken.
Dit is Faraoer, eentje ballsdeep in een Chinese scammunt.
Ben vooral fan van de schrijver.quote:
Dat heeft zich nu verder ontwikkeld door hele ingewikkelde constructies, als je de munt koopt wordt je maandelijks beloond met een andere coin/token die geen waarde heeft maar waar je wel vuig veel van kunt sparen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah de goede 'oude' tijd van al die vage ICO's die gouden bergen beloofden en alleen een mooi website en whitepaper hadden.
SJW uitgever?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben vooral fan van de schrijver.
Zijn X-Men was top, zijn Thor uitstekend, zijn Journey into Mystery ontroerend, Beta Ray Bill was episch, en zijn Ares een van de eerste dingen die ik oppikte toen ik geld had.
Verder heeft hij 2 Indy darlings geschreven. Phonogram en Wicked + Divine. Maar ik boycott die uitgever.
Ponzi scheme dus.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft zich nu verder ontwikkeld door hele ingewikkelde constructies, als je de munt koopt wordt je maandelijks beloond met een andere coin/token die geen waarde heeft maar waar je wel vuig veel van kunt sparen.
En die je later kunt inwisselen voor lambos uiteraard.
Collega’s die er vorig jaar niet over op konden houden zijn nu angstvallig stil.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft zich nu verder ontwikkeld door hele ingewikkelde constructies, als je de munt koopt wordt je maandelijks beloond met een andere coin/token die geen waarde heeft maar waar je wel vuig veel van kunt sparen.
En die je later kunt inwisselen voor lambos uiteraard.
Ja.maar mensen zien het niet.quote:
Ja hier nog een paarquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega’s die er vorig jaar niet over op konden houden zijn nu angstvallig stil.
Vroeger niet. Toen boden ze alleen de mogelijkheden tot uitgeven aan aan mensen die een idee hadden, en geld genoeg om het te financieren.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger niet. Toen boden ze alleen de mogelijkheden tot uitgeven aan aan mensen die een idee hadden, en geld genoeg om het te financieren.
Tegenwoordig jagen ze op social media mensen weg, beetje schelden en dreigen (directeuren van het bedrijf doen dit, srs) Publiceren ze strips over ponyneukers, furries en boeken die trans-personen fetisjeren. Dingen die ongeveer 3000 exemplaren verkopen.
Maar ze weigeren nu inzendingen te publiceren die door conservatieven gemaakt zijn.
Ach, ieder zijn ding. Maar ik koop er niet meer.
Kunt beter de Telegraaf lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger niet. Toen boden ze alleen de mogelijkheden tot uitgeven aan aan mensen die een idee hadden, en geld genoeg om het te financieren.
Tegenwoordig jagen ze op social media mensen weg, beetje schelden en dreigen (directeuren van het bedrijf doen dit, srs) Publiceren ze strips over ponyneukers, furries en boeken die trans-personen fetisjeren. Dingen die ongeveer 3000 exemplaren verkopen.
Maar ze weigeren nu inzendingen te publiceren die door conservatieven gemaakt zijn.
Ach, ieder zijn ding. Maar ik koop er niet meer.
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunt beter de Telegraaf lezen.
En soms een stripje van Hein de Kort.
quote:
Bij ons hebben we winnaar en verliezers. Het was nogal sneu dat ze er de hele werkdag mee en over bezig waren op een gegeven moment. Tijdens de laatste kerstborrel ook flink opscheppen dat ze er duizenden euro's in hadden zitten. Na de kerstvakantie geen woord meer over horen zeggen.quote:
Brrrquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
[..]
[ afbeelding ]
Die gast, Brandon Graham, heeft ook Perverts of the Unknown geschreven.quote:
Met Sharknado en Shallow Hal op TV is het ook weer een goede televisieavond.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga op bed liggen, serie kijken, mijn vriendin kijkt al de hele avond sbs6 achtige dingen enzo
Weer geen pik gehad?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het leven is een grote teleurstelling
Ik zie net reclame voor healthyfest op TV, dat is toch de ultieme plek om fitgirls op te pikken zou je denken.quote:
langslopen met een patatje metquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie net reclame voor healthyfest op TV, dat is toch de ultieme plek om fitgirls op te pikken zou je denken.
Opgezocht?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
langslopen met een patatje met
Ja, wel wat voor mijquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opgezocht?
Vond het wel hilarisch. Die jongen verdiend daar zijn geld mee.
Hij werd laatst aangevallen door zijn voormalige vrienden omdat hij racistisch toen transfobisch zou zijn.quote:
Lijkt me dan weer niks, allemaal van die quinoaknagende kutjesquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie net reclame voor healthyfest op TV, dat is toch de ultieme plek om fitgirls op te pikken zou je denken.
Beetje in elkaars linzenprutje roerenquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me ook niet echt een feestelijke gelegenheid, healtyfest
Lekker allemaal rondlopen met een wortel in je mond.
Zo klinkt het al beter.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje in elkaars linzenprutje roeren
Quinoa is uit, bonen spaghetti inquote:Op dinsdag 11 september 2018 22:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me dan weer niks, allemaal van die quinoaknagende kutjes
Ik moet morgenvroeg ook weer aan de bak met sporten. Zo ook maar eens gaan pitten want moet er vroeg uit.quote:Op dinsdag 11 september 2018 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gekite. Veel gesprongen. Buik kapot
Of bij een ophaalpuntquote:Op woensdag 12 september 2018 07:12 schreef LovelyLady het volgende:
Pakjes op je werk laten bezorgen
Bij ons gooien ze de pakketten achter de tuindeur, postbode heeft een sleutelquote:Op woensdag 12 september 2018 07:06 schreef rival het volgende:
Neem mijn pakketten niet aan als je de rest van de dag niet thuis bent
Somber?quote:Op woensdag 12 september 2018 07:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen deze sombere ochtend
Dacht dat jij huismoeder wasquote:Op woensdag 12 september 2018 07:12 schreef LovelyLady het volgende:
Pakjes op je werk laten bezorgen
hier is het best prima eigenlijkquote:Op woensdag 12 september 2018 07:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja is donker en het regent hier. Maar gaat wel lekker een dagje in huis worden
Het huis is ook niet koud, maar buiten ziet het er niet bepaald nog zomers uit.quote:Op woensdag 12 september 2018 07:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Het voelt nog wel een beetje warming aan hier, gewoon T-shirt en verder niks aangetrokken
In Assen is het vaak een paar graden kouder heb ik wel gemerktquote:Op woensdag 12 september 2018 07:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het huis is ook niet koud, maar buiten ziet het er niet bepaald nog zomers uit.
Groningen ook, echt zo.quote:Op woensdag 12 september 2018 07:47 schreef MCH het volgende:
[..]
In Assen is het vaak een paar graden kouder heb ik wel gemerkt
Nog een paar jaar dan hoop ik in de ochtend op te staan en zo de warmte in te stappenquote:Op woensdag 12 september 2018 07:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je geen oppasoma worden voor je kinderenquote:Op woensdag 12 september 2018 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nog een paar jaar dan hoop ik in de ochtend op te staan en zo de warmte in te stappen
Sexy hoor.quote:Op woensdag 12 september 2018 07:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Het voelt nog wel een beetje warming aan hier, gewoon T-shirt en verder niks aangetrokken
Nee ik zie graag nog wat van de wereldquote:Op woensdag 12 september 2018 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je geen oppasoma worden voor je kinderen
quote:Op woensdag 12 september 2018 07:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Kouder dan?quote:
In voorjaar kun je dat ook heel duidelijk aan de natuur zien, als we hier nog kleine knoppen in de struiken hebben en ik ga naar een vriendin in Utrecht, dan staat daar vaak alles op het punt te gaan bloeien. Zit soms wel 2 a 3 weken verschil in, dat is puur door de temperatuurquote:
Wees blij dat jij fitgirl bentquote:Op woensdag 12 september 2018 07:54 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)erlanders-zwaar.html
Maar het is genetisch
De zee wordt als single dertiger toch leger of ze hebben ze kinderen, of ze zijn zwakstroom of crazy en met een beetje pech alledriequote:Op woensdag 12 september 2018 07:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minder fitgirls op de markt door deze trend
Bedankt voor deze opbeurende conversatiequote:Op woensdag 12 september 2018 07:59 schreef MCH het volgende:
[..]
De zee wordt als single dertiger toch leger of ze hebben ze kinderen, of ze zijn zwakstroom of crazy en met een beetje pech alledrie
Ik kan er niets aan doen want het zit in mn genen!quote:Op woensdag 12 september 2018 07:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar het is genetisch
Brr van die vies hoestende mensen.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:02 schreef MCH het volgende:
Ov struggles, eerste mensen die alweer te lopen sniffen vanwege een herfstverkoudheid. Hoe leven zulke lui dat het nu alweer vat op ze heeft
Onrendabelen Vervoerquote:Op woensdag 12 september 2018 08:02 schreef MCH het volgende:
Ov struggles, eerste mensen die alweer te lopen sniffen vanwege een herfstverkoudheid. Hoe leven zulke lui dat het nu alweer vat op ze heeft
Heeft waarschijnlijk iets met die obesitas epidemie te makenquote:Op woensdag 12 september 2018 08:02 schreef MCH het volgende:
Goed excuus voor m'n overgewichtquote:Op woensdag 12 september 2018 07:54 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar het is genetisch
Gelukkig nooit griepquote:Op woensdag 12 september 2018 08:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Vaak begint het op kantoor bij mensen met kinderen. Die worden eerst verkouden en daarna wordt de rest aangestoken.
Omdat de meerderheid van NL het ook heeft? Wel zo democratisch van je.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed excuus voor m'n overgewicht.
Ja toch. Voor volk en vaderland.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat de meerderheid van NL het ook heeft? Wel zo democratisch van je.
Geeft niet Samzz, ik vind je mooiquote:Op woensdag 12 september 2018 08:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed excuus voor m'n overgewicht.
En BMI is natuurlijk geen goede meetmethode, want bodybuilders en Rico Verhoeven ditdat.quote:Ingrijpen in de supermarkten..
Gezonde voornemens hebben geen nut met alle toegevoegde suikers en zouten.
Waarom raak je hier zo triggered door?quote:Op woensdag 12 september 2018 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Die reacties
[..]
En BMI is natuurlijk geen goede meetmethode, want bodybuilders en Rico Verhoeven ditdat.
Kan er slecht tegen dat die hele body acceptance movement is gekaapt door dat volk.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom raak je hier zo triggered door?
Jij bent lang, toch?quote:Op woensdag 12 september 2018 08:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik denk dat ook nog heel persoonlijk is wat overgewicht is, ik mag 70 kilo wegen, maar zou mezelf dan echt dik vinden, bij mij worden dan vooral de buik en borsten dik, ben dan net een oliebol op twee stokjes Terwijl als een vriendin van mij 70 kg weegt is alles mooi verdeeld en ziet het er normaal uit.
Er is nooit genoeg Samzz.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:13 schreef Samzz het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd hoeveel overgewicht ik nog heb.
Maar ik heb geen weegschaal en heb ook geen zin er een te kopen.
Dat is vaak ook maar tot een bepaalde leeftijdquote:Op woensdag 12 september 2018 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Je ziet op het strand in het buitenland meteen, alle nlers zijn veel te dik. Terwijl zuidelijke vrouwen vaak lekker Skinny zijn.
Goed dat je die disclaimer erbij zet, anders had ik een grapje gemaakt over je vrouw.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Je ziet op het strand in het buitenland meteen, alle nlers zijn veel te dik. Terwijl zuidelijke vrouwen vaak lekker Skinny zijn.
Niet alle trouwens![]()
Oh daar ben ik het niet per se mee eens.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet alle trouwens![]()
Nee hoor, bv Franse vrouwen blijven mager levensstijl ditdat.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is vaak ook maar tot een bepaalde leeftijd
Wat is het verschil tussen skinny en Skinny?quote:Op woensdag 12 september 2018 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet alle trouwens![]()
Dramtittequote:Op woensdag 12 september 2018 08:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen skinny en Skinny?
Danone zit hier in het pand, veel van die petite franse vrouwtjes.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, bv Franse vrouwen blijven mager levensstijl ditdat.
Ben wel de kleinste van de familie, iedereen is langer dan mij, maar ze hebben allemaal lange dunne benen en als ze zwaarder worden, worden het allemaal oliebollen op stokjes.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2018 08:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor, bv Franse vrouwen blijven mager levensstijl ditdat.
Zoals ikquote:Op woensdag 12 september 2018 08:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben wel de kleinste van de familie, iedereen is langer dan mij, maar ze hebben allemaal lange dunne benen en als ze zwaarder worden, worden het allemaal oliebollen op stokjes.
Zo vaak.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie jou ook echt deze gezichtsuitdrukking maken
Appeltjesvormquote:Op woensdag 12 september 2018 08:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh jij hebt die aanleg dus ook, heel vervelend is dat.
En dan ineens POEF, een tonnetjequote:Op woensdag 12 september 2018 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is vaak ook maar tot een bepaalde leeftijd
Met die warmte zou je toch verwachten dat het juist toen zou gebeuren.quote:Op woensdag 12 september 2018 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nee moet zo weer naar de dierenarts, kan wel merken dat een groepje cavia's nu oud begint te worden. Is net of ze hebben afgesproken van, na de zomer stoppen we ermee.
"Ja sorry, ging echt niet lukken. Druk druk."quote:Op woensdag 12 september 2018 09:02 schreef Q. het volgende:
Collega is ziek en heeft alles op mijn bord geworpen.Fuck it, ik ga Minecraften.
Zijn er deze zomer 2 omgevallen, maar heb een groepje die zitten tussen de 4,5 en 6 jaar en daaraan merk je echt dat het senioren zijn.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met die warmte zou je toch verwachten dat het juist toen zou gebeuren.
Hier even een discussie starten zodat je druk aan het typen bentquote:Op woensdag 12 september 2018 09:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Ja sorry, ging echt niet lukken. Druk druk."
Ja dat lijkt dan niet zo vreemd, ik had graag wat dikkere benen willen hebbenquote:Op woensdag 12 september 2018 09:11 schreef Samzz het volgende:
Bij mij zit t vet gelijkmatig verdeeld. Dat ziet er nog een beetje okay uit.
Moet je squatten.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat lijkt dan niet zo vreemd, ik had graag wat dikkere benen willen hebben
Moet jou wel bevallen toch, scheelt je weer neggen als mensen het zelf doen.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:21 schreef MCH het volgende:
Woensdagochtend vrouwenpraatgroepje wat is er mis met mijn lijf
Wat.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2545579/is-dit-racisme
Godverdomme
Jezusquote:Op woensdag 12 september 2018 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2545579/is-dit-racisme
Godverdomme
Wat is neggen nou weerquote:Op woensdag 12 september 2018 09:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet jou wel bevallen toch, scheelt je weer neggen als mensen het zelf doen.
Hoe krijg je een hekel aan een bevolkingsgroep? Nou zo.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus. Al dat volk moeten ze op een eilandje zetten.
Nou nu je het zegt, heb je even hahahahaquote:Op woensdag 12 september 2018 09:21 schreef MCH het volgende:
Woensdagochtend vrouwenpraatgroepje wat is er mis met mijn lijf
Nieuw knoopcelletje kopen?quote:Op woensdag 12 september 2018 09:28 schreef Elvi het volgende:
Mijn pc kan de tijd niet meer vasthoudenhet begon gisteren met 5 minuten achter lopen en gisteravond liep de klok ineens een uur vooruit.
Ik heb dat echt nog nooit gehad.
Batterijtje van je mobo bijna leeg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:28 schreef Elvi het volgende:
Mijn pc kan de tijd niet meer vasthoudenhet begon gisteren met 5 minuten achter lopen en gisteravond liep de klok ineens een uur vooruit.
omg, die stopt er straks meequote:Op woensdag 12 september 2018 09:28 schreef Elvi het volgende:
Beetje prikkelen dus, ja vind ik leuk.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een complimentje en een lichte belediging in 1 zin.
De vrouwtjes stiekem ook.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje prikkelen dus, ja vind ik leuk.
Ja ik denk dat dat het ook is. Wel gek want bij m'n vorige pc's hoefde ik het nooit te vervangen en nu is het al de tweede keer.quote:
Je computer raakt in de menopauze.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:28 schreef Elvi het volgende:
Ja, en dat snappen ze dan weer niet.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe krijg je een hekel aan een bevolkingsgroep? Nou zo.
Het is geen discriminatie vanwege de huidskleur, maar vanwege dit gezeik.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe krijg je een hekel aan een bevolkingsgroep? Nou zo.
Ik graag wat minder dikkere benenquote:Op woensdag 12 september 2018 09:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat lijkt dan niet zo vreemd, ik had graag wat dikkere benen willen hebben
Je moet je pc ook niet netjes van de stroom afhalen elke avond.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat het ook is. Wel gek want bij m'n vorige pc's hoefde ik het nooit te vervangen en nu is het al de tweede keer.
Kan ik niet zienquote:Op woensdag 12 september 2018 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen probleem zolang die niet paars uitslaat
wat stevige benen onder die jurkjes vind ik altijd wel heel mooi lijkenquote:Op woensdag 12 september 2018 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik graag wat minder dikkere benen.
Stevig is wat anders dan dikquote:Op woensdag 12 september 2018 09:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
wat stevige benen onder die jurkjes vind ik altijd wel heel mooi lijken
Ga m'n schoenen toch niet uittrekkenquote:Op woensdag 12 september 2018 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook nog blind geworden ineens
Heb je stinkpoten ofzoquote:Op woensdag 12 september 2018 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga m'n schoenen toch niet uittrekken
Nou, cellulite heb ik wel hoorquote:Op woensdag 12 september 2018 09:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zolang je geen poffertjes kan bakken in je onderbenen is het stevig
Extra dingen kopenquote:Op woensdag 12 september 2018 09:43 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb ergens opslag gekregen blijkbaar, maar volgens de planning niet.
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:43 schreef rival het volgende:
Zijn er hier mensen tevreden met hun lichaam?
Ja.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:43 schreef rival het volgende:
Nee maar working on it.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:43 schreef rival het volgende:
Ja hoor, zijn ook delen waar ik heel tevreden over ben.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:43 schreef rival het volgende:
Samequote:Op woensdag 12 september 2018 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn ook delen waar ik heel tevreden over ben.
Speel je de sims?quote:Op woensdag 12 september 2018 09:43 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb ergens opslag gekregen blijkbaar, maar volgens de planning niet.
Ik keek vandaag die foto vandaag laatst met die broek en dat oranje ding geloof ik. Daar is qua figuur toch niks mis mee?quote:
Wordt steeds beterquote:Op woensdag 12 september 2018 09:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik keek vandaag die foto vandaag laatst met die broek en dat oranje ding geloof ik. Daar is qua figuur toch niks mis mee?
Dat weet ik.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt steeds beter.
Maar heeft dan weer niks met cellulite te maken, slanke vrouwen kunnen dat ook hebben.
Ik had personages van internet gedownload, zoals de LOTR-cast en de Friends-cast. Blijkbaar had ik het karakter van Monica zo vriendelijk gemaakt dat iedereen met haar wilde trouwen, dus toen heb ik een hoerenkast voor haar gemaakt.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is wel een erg leuk spel, bij mij werd het al snel een gtst verhaal
Zoveel lol met jezelf op de zolderkamerquote:Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had personages van internet gedownload, zoals de LOTR-cast en de Friends-cast. Blijkbaar had ik het karakter van Monica zo vriendelijk gemaakt dat iedereen met haar wilde trouwen, dus toen heb ik een hoerenkast voor haar gemaakt.
En de hobbits zijn kinderen, dus als je die samen in een huis stopt zonder volwassene gaan ze dood.
En ik had Darth Vader, maar als die zich omkleedde, was je de cape kwijt en droeg ie dus een golfpakje met daarboven de helm. Mooi.
En die kinderen wilden nooit naar school, als ze als baby niet al waren afgepakt door de kinderbescherming omdat de ouders er 's nachts nooit uit wilden en een uur liepen te janken om uit bed te moeten. Dus ik wilde van dat kind af. Muurtje eromheen gebouwd zodat het niet kon eten of slapen, toen kwam de dood. Moeder in paniek, die deed rock-paper-scissors met de dood en won, maar toen had ik een zombiekind.
Of als je geen rookmelder in de keuken ophing en je Sim in de fik vloog. Dat je een urn had die je in de tuin kon begraven. Had een hele begraafplaats op een gegeven moment, waar de nieuwe Sims dan bij gingen rouwen.
Mooi spel.
quote:Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had personages van internet gedownload, zoals de LOTR-cast en de Friends-cast. Blijkbaar had ik het karakter van Monica zo vriendelijk gemaakt dat iedereen met haar wilde trouwen, dus toen heb ik een hoerenkast voor haar gemaakt.
En de hobbits zijn kinderen, dus als je die samen in een huis stopt zonder volwassene gaan ze dood.
En ik had Darth Vader, maar als die zich omkleedde, was je de cape kwijt en droeg ie dus een golfpakje met daarboven de helm. Mooi.
En die kinderen wilden nooit naar school, als ze als baby niet al waren afgepakt door de kinderbescherming omdat de ouders er 's nachts nooit uit wilden en een uur liepen te janken om uit bed te moeten. Dus ik wilde van dat kind af. Muurtje eromheen gebouwd zodat het niet kon eten of slapen, toen kwam de dood. Moeder in paniek, die deed rock-paper-scissors met de dood en won, maar toen had ik een zombiekind.
Of als je geen rookmelder in de keuken ophing en je Sim in de fik vloog. Dat je een urn had die je in de tuin kon begraven. Had een hele begraafplaats op een gegeven moment, waar de nieuwe Sims dan bij gingen rouwen.
Mooi spel.
Weekendje Bulgarije en volgende week een bruiloft van 2 dagen.quote:
Doe de groeten aan Dven.quote:Op woensdag 12 september 2018 09:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weekendje Bulgarije en volgende week een bruiloft van 2 dagen.
Mijn zolderkamer was fantastischquote:Op woensdag 12 september 2018 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Zoveel lol met jezelf op de zolderkamer
Ohquote:Op woensdag 12 september 2018 09:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet je pc ook niet netjes van de stroom afhalen elke avond.
Oh jij speelde net zo psycho als ikquote:Op woensdag 12 september 2018 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi spel.
Kon je ze verdrinkenquote:Op woensdag 12 september 2018 10:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh jij speelde net zo psycho als ik
In Sims 1 konden de kinderen nog niet opgroeien dus die liet ik altijd weghalen of verdronk ik in het zwembad.
En in Sims 2 had ik een geweer gedownload en toen maakte ik een seriemoordenaar met een enorme begraafplaats in de achtertuin. Wel fijn al die spoken snachtsm'n spel liep ervan vast
Je moet ook mods downloaden. Ik had ook een mod waarmee je kinderen van de grim reaper kon krijgen.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik snap nu wat ik fout deed en waarom ik geen zak aan Sims vond.
Anders lijkt me er inderdaad niks aan.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je moet ook mods downloaden. Ik had ook een mod waarmee je kinderen van de grim reaper kon krijgen.
Ken eigenlijk ook alleen vrouwen die daar fanatiek mee bezig zijn geweest. Verder geen van mijn gamende vrienden.quote:
Spore?quote:Op woensdag 12 september 2018 10:12 schreef Debsterr het volgende:
Er was ooit zo'n pc game over de evolutie theorie. Je begon als water iets ding en kon uiteindelijk kiezen of je het land op wilde of niet. Dat was echt een toffe game.
Spore. Heb ik pas nog gedownload.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:12 schreef Debsterr het volgende:
Er was ooit zo'n pc game over de evolutie theorie. Je begon als water iets ding en kon uiteindelijk kiezen of je het land op wilde of niet. Dat was echt een toffe game.
Ik deed alleen maar bouwen en inrichten.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja die huizen bouwen en inrichten vond ik al erg leuk
Gewoon leuk, even een hele dure woonwijk bij elkaar bouwenquote:Op woensdag 12 september 2018 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed alleen maar bouwen en inrichten.
Met al die tycoon spellen heb ik mij het meest vermaakt met Sid Meier's Railroad Tycoon.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
Rollercoaster TycoonWel de 2D versie uiteraard
Quake 2 hadden we dan op school op de server staan als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Eigenlijk altijd voornamelijk multiplayer spellen gespeeld. Begonnen met Quake I
Dat was de shit ja.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Met al die tycoon spellen heb ik mij het meest vermaakt met Sid Meier's Railroad Tycoon.
[ afbeelding ]
Dat kan allerlei redenen hebben, sommige zelfs acceptabel.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je twee velden hebt, 1 voor county en 1 voor postcode.
WAAROM ZOU JE DAN IN BEIDE VELDEN DE POSTCODE INVULLEN.
Nee, geen enkele reden is acceptabel.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:56 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Dat kan allerlei redenen hebben, sommige zelfs acceptabel.
" Omdat het kan"quote:Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, geen enkele reden is acceptabel.
Bozerd.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ik zo'n online formulier automatisch laat invullen obv mijn pers. gegevens, dan ga ik er vanuit dat die velden goed gedefinieerd zijn. Loop ik alles wel af of het ingevuld is, maar kan dan iets over het hoofd zien. Maar denk dat dat in deze context niet van toepassing is.quote:Op woensdag 12 september 2018 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zou je de postcode dubbel op de brief zetten?quote:Op woensdag 12 september 2018 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:
"Ja, de postcode staat dubbel op de brief"
Nou! Hier is het wel grauw ondertussen, was mooi zonnig vanochtend.quote:
Godverdomm, je zou zo bij die mensen op de afdeling kunnen zitten.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:00 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Waarom zou je de postcode dubbel op de brief zetten?
Bij ISDN had je twee lijnen.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef Crooyzwans het volgende:
De tijd dat ik nog moest inbellen via ISDN-modem om op internet te kunnen...
Was mijn moeder weer boos als ze niet kon bellen.
Hier is het ook grijs hoor, maar dat boeit mij niet.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou! Hier is het wel grauw ondertussen, was mooi zonnig vanochtend.
ISDN, wat modern. Dat hadden wij niet hoor in 1996.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef Crooyzwans het volgende:
De tijd dat ik nog moest inbellen via ISDN-modem om op internet te kunnen...
Was mijn moeder weer boos als ze niet kon bellen.
Mij ook nietquote:Op woensdag 12 september 2018 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hier is het ook grijs hoor, maar dat boeit mij niet.
Allejezus, ik had die postcode nooit handmatig bij county ingevoerd.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomm, je zou zo bij die mensen op de afdeling kunnen zitten.
En alles gaat op rolletjes. Heb al eventjes niet zo'n productieve dag gehadquote:Op woensdag 12 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mij ook nietben toch wel vrolijk
Goed bezig! Werkgerelateerd doe ik geen drol maar ga zo wel even boodschappen doen, pakketje wegbrengen, dat soort dingen. En weer verder schrijven aan die stomme biografie straks.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
En alles gaat op rolletjes. Heb al eventjes niet zo'n productieve dag gehad
Ik kan niets zonder internet.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:05 schreef Lokasenna het volgende:
Soms denk ik wel dat het best relaxt zou zijn om thuis geen internet te hebben. Nog nooit zo productief geweest als toen ik een paar weken geen internet had.
Nou, daarvoor dan. Das potdomme een tijd terug en had daar toen helemaal niks mee. Ik weet wel dat we redelijk snel overgegaan zijn naar iets waarbij we onbeperkt konden internetten, omdat het anders beetje duur werd.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij ISDN had je twee lijnen.
Nee jij kan alleen thuis werken, voor jou is het anders.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niets zonder internet.
Je had toen superweb oid waarbij je tussen 6 en 10 (dacht ik) gratis kon inbellen, maar als je eenmaal ingebeld was werd de verbinding niet automatisch verbroken. De hele dag gratis internetquote:Op woensdag 12 september 2018 11:07 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
Nou, daarvoor dan. Das potdomme een tijd terug en had daar toen helemaal niks mee. Ik weet wel dat we redelijk snel overgegaan zijn naar iets waarbij we onbeperkt konden internetten, omdat het anders beetje duur werd.
Kom je er een beetje doorheen?quote:Op woensdag 12 september 2018 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed bezig! Werkgerelateerd doe ik geen drol maar ga zo wel even boodschappen doen, pakketje wegbrengen, dat soort dingen. En weer verder schrijven aan die stomme biografie straks.
Verliefde mensenquote:Op woensdag 12 september 2018 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mij ook nietben toch wel vrolijk
Dat.quote:Op woensdag 12 september 2018 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niets zonder internet.
Op kantoor ook nietquote:Op woensdag 12 september 2018 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee jij kan alleen thuis werken, voor jou is het anders.
Gisteravond kwam er niets uit de vingers, hopelijk vanmiddag weer een flink stuk bijschrijven. Heb nog wel even maar met drukte van komende week weinig tijd.quote:
Erg hequote:
Het lijkt me ook geen simpele taak.. succes!quote:Op woensdag 12 september 2018 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gisteravond kwam er niets uit de vingers, hopelijk vanmiddag weer een flink stuk bijschrijven. Heb nog wel even maar met drukte van komende week weinig tijd.
Rare manier van adverteren is dat ookquote:Op woensdag 12 september 2018 11:12 schreef rival het volgende:
Ik heb nog op een wanadoo helpdesk gewerkt. Wanadoo had "gratis" internet.
Dan betaalde je dus alsnog voor het gebruik. Maar dat snapte niemand.
99 van de 100 gesprekken waren een klacht dat er kosten waren berekend. Echt een kutbaan was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |