Zo ben ik. Voordeel van niet vacuum kunnen zuigen is dat je een soort toren van pisa kunt spelen met die overvolle cup.quote:
Haha het is ZO makkelijk. Echt. Maar goed, je moet wel tegen een beeeetje smeerboel kunnen, het is niet zo snel weg als een vuile tampon zeg maar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef CherryLips het volgende:
O nee dit is me te veel gekloot hoor
Debby het nest oetn boom?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha het is ZO makkelijk. Echt. Maar goed, je moet wel tegen een beeeetje smeerboel kunnen, het is niet zo snel weg als een vuile tampon zeg maar.
Heb je het nest onder de boom liggen?quote:
Ik snap je vraag/beeldspraak nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je het nest onder de boom liggen?
Waarom zou de verkering uit zijn?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je het nest onder de boom liggen?
Annex heb je de pony weggebracht?
Annex heb je de verkering uit?
Werd beweerd op whatsappquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom zou de verkering uit zijn?
Oh wat leuk dat er daar over gekletst wordtquote:
Heb hem gebookmarked.quote:
Caramel/zeezout? Ik moet die nog proeven.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
McFlurry![]()
Daarna bijna thuis om op de bank te liggen.
Retourtje Luxemburg?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
McFlurry![]()
Daarna bijna thuis om op de bank te liggen.
Dumb cunts blijft een mooie termquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem gebookmarked.
Moet het vaak gebruiken denk ik.
Bekt lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dumb cunts blijft een mooie term
Minstens zo mooi als vuige slet.
70 euro voor een boek?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
70 ekkies, maar goed. Is het wel waard.
quote:
lol, nooit.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Heb deze even gequote bij iemand in het btc forum die denkt dat alles nog x100 gaat.
Het is zeg maar een comic alternate history.quote:
Ouderwets met M&Msquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Caramel/zeezout? Ik moet die nog proeven.
Lol.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Heb deze even gequote bij iemand in het btc forum die denkt dat alles nog x100 gaat.
Je hebt echt zulke geïndoctrineerde figuren, als je opmerkt dat dat misschien niet gaat gebeuren en hodl nu niet meer de juiste strategie is. Dan krijgen ze schuim op de mond en gaan helemaal los.quote:
Als hij zwart is dan mag hetquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zeg maar een comic alternate history.
In plaats van dat de Amerikanen de superheld ontwikkelen, zoals in de strips in de jaren 40 het geval was, zijn het de Nazi's.
Tekenaar is trouwens zwart.
Ja, volgende week blijf ik weer een nacht slapen denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Retourtje Luxemburg?
Nog wat zeep verkocht daar?
Die begint zo rustig aan zijn geloof kwijt te raken.quote:
Ah de goede 'oude' tijd van al die vage ICO's die gouden bergen beloofden en alleen een mooi website en whitepaper hadden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die begint zo rustig aan zijn geloof kwijt te raken.
Dit is Faraoer, eentje ballsdeep in een Chinese scammunt.
Ben vooral fan van de schrijver.quote:
Dat heeft zich nu verder ontwikkeld door hele ingewikkelde constructies, als je de munt koopt wordt je maandelijks beloond met een andere coin/token die geen waarde heeft maar waar je wel vuig veel van kunt sparen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah de goede 'oude' tijd van al die vage ICO's die gouden bergen beloofden en alleen een mooi website en whitepaper hadden.
SJW uitgever?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben vooral fan van de schrijver.
Zijn X-Men was top, zijn Thor uitstekend, zijn Journey into Mystery ontroerend, Beta Ray Bill was episch, en zijn Ares een van de eerste dingen die ik oppikte toen ik geld had.
Verder heeft hij 2 Indy darlings geschreven. Phonogram en Wicked + Divine. Maar ik boycott die uitgever.
Ponzi scheme dus.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft zich nu verder ontwikkeld door hele ingewikkelde constructies, als je de munt koopt wordt je maandelijks beloond met een andere coin/token die geen waarde heeft maar waar je wel vuig veel van kunt sparen.
En die je later kunt inwisselen voor lambos uiteraard.
Collega’s die er vorig jaar niet over op konden houden zijn nu angstvallig stil.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heeft zich nu verder ontwikkeld door hele ingewikkelde constructies, als je de munt koopt wordt je maandelijks beloond met een andere coin/token die geen waarde heeft maar waar je wel vuig veel van kunt sparen.
En die je later kunt inwisselen voor lambos uiteraard.
Ja.maar mensen zien het niet.quote:
Ja hier nog een paarquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega’s die er vorig jaar niet over op konden houden zijn nu angstvallig stil.
Vroeger niet. Toen boden ze alleen de mogelijkheden tot uitgeven aan aan mensen die een idee hadden, en geld genoeg om het te financieren.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger niet. Toen boden ze alleen de mogelijkheden tot uitgeven aan aan mensen die een idee hadden, en geld genoeg om het te financieren.
Tegenwoordig jagen ze op social media mensen weg, beetje schelden en dreigen (directeuren van het bedrijf doen dit, srs) Publiceren ze strips over ponyneukers, furries en boeken die trans-personen fetisjeren. Dingen die ongeveer 3000 exemplaren verkopen.
Maar ze weigeren nu inzendingen te publiceren die door conservatieven gemaakt zijn.
Ach, ieder zijn ding. Maar ik koop er niet meer.
Kunt beter de Telegraaf lezen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger niet. Toen boden ze alleen de mogelijkheden tot uitgeven aan aan mensen die een idee hadden, en geld genoeg om het te financieren.
Tegenwoordig jagen ze op social media mensen weg, beetje schelden en dreigen (directeuren van het bedrijf doen dit, srs) Publiceren ze strips over ponyneukers, furries en boeken die trans-personen fetisjeren. Dingen die ongeveer 3000 exemplaren verkopen.
Maar ze weigeren nu inzendingen te publiceren die door conservatieven gemaakt zijn.
Ach, ieder zijn ding. Maar ik koop er niet meer.
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunt beter de Telegraaf lezen.
En soms een stripje van Hein de Kort.
quote:
Bij ons hebben we winnaar en verliezers. Het was nogal sneu dat ze er de hele werkdag mee en over bezig waren op een gegeven moment. Tijdens de laatste kerstborrel ook flink opscheppen dat ze er duizenden euro's in hadden zitten. Na de kerstvakantie geen woord meer over horen zeggen.quote:
Brrrquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |