Tofquote:Op donderdag 20 september 2018 07:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ook grats!
Ik was zo stom om vriendlief gisteren te vragen of ze mythic deden zonder naar zijn scherm te kijkenWaren ze net met G'huun bezig, een uurtje nadat Method world first haalde. Hij: Yes, we're going for world second!
346 pffff. 371 hierquote:Op donderdag 20 september 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb overigens nog amper loot gekregen uit UldirWat kleine upgrades hier en daar, en gelukkig shoulders met de Archive Of The Titans/Reoriginating Array (met 3 stacks nu), maar loop nog steeds met een blue 320 shield rond terwijl we ondertussen dus 8/8nm en 1/8 heroic zijn. Heb nu equipped 346 op m'n prot paladin
Ik heb ook 346.quote:Op donderdag 20 september 2018 12:08 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb overigens nog amper loot gekregen uit UldirWat kleine upgrades hier en daar, en gelukkig shoulders met de Archive Of The Titans/Reoriginating Array (met 3 stacks nu), maar loop nog steeds met een blue 320 shield rond terwijl we ondertussen dus 8/8nm en 1/8 heroic zijn. Heb nu equipped 346 op m'n prot paladin
Dat komt wel beter uit met server loadquote:Op donderdag 20 september 2018 17:51 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Pff 97% voor Warfront, dat wordt morgen dus pas.
Mja, of nachtwerk, maar daar heb ik geen zin in
quote:Op donderdag 20 september 2018 18:31 schreef Nystiq het volgende:
Wat zijn de betere DPS classes op dit moment?
yup! Met een priest heal je momenteel, dps gaat niet lekker.quote:Op donderdag 20 september 2018 18:39 schreef Nystiq het volgende:
Spriest hebben ze weer vern**kt zie ik.
Oh, ik had Frost Mage toch wel hoger ingeschaald. Zie die altijd wel bovenaan in de dps meter zitten.quote:
Fire mage verbaast me dan weer niksquote:Op donderdag 20 september 2018 18:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Oh, ik had Frost Mage toch wel hoger ingeschaald. Zie die altijd wel bovenaan in de dps meter zitten.
Hunters zijn dan ook tof om te spelen, rogues vind ik te lastigquote:Op donderdag 20 september 2018 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, flavour of the month zijn toch wel rogues en hunters; daar zie je er zoveel van.
Ik zag het jaquote:Op donderdag 20 september 2018 19:35 schreef Karina het volgende:
Hunters zijn dan ook tof om te spelen, rogues vind ik te lastigal die verschillende moves voor stealth en geen stealth, mij te ingewikkeld
Overigens staat de warfront nu op 99% zie ik.
ow, dat is spijtig. Heb je bijna 320?quote:Op donderdag 20 september 2018 20:31 schreef Karina het volgende:
100% nu maar ik kan niet meedoen omdat ik geen ilvl 320 hebik ga gewoon nog een battleground doen
Nee 310 kreeg net wel een 315 rifle uit een BG steelbox, ik had 310 dus ik kom er welquote:Op donderdag 20 september 2018 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ow, dat is spijtig. Heb je bijna 320?
Oh, dat is nog snel gegaan dan.quote:Op donderdag 20 september 2018 20:31 schreef Karina het volgende:
100% nu maar ik kan niet meedoen omdat ik geen ilvl 320 hebik ga gewoon nog een battleground doen
Wacht wat! Ik wil nog wel een mountquote:Op donderdag 20 september 2018 20:41 schreef Evertjan het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe actie van Blizz dat je bij een aankoop 180 dagen gametime een mount krijgt?? Doet mij een beetje denken aan die 1 year pass tijdens MoP
Een wannabe Jaina bootjequote:Op donderdag 20 september 2018 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht wat! Ik wil nog wel een mountStraks even kijken. Wat voor eentje?
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht wat! Ik wil nog wel een mountStraks even kijken. Wat voor eentje?
Mm ik heb al een boot maar deze is wel tof EN een papegaai erbijquote:Op donderdag 20 september 2018 20:44 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Een wannabe Jaina bootje
quote:Op donderdag 20 september 2018 20:50 schreef Evertjan het volgende:
Volgens mij kan je die pet apart erbij kopen
Welke was dat, komt me bekend voor iets met heel veel debuffs.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:17 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Blijkbaar was 10 min AKFen niet lang genoeg voor die 30 debuffs.
Achievement failed. En dat voor een WotLK raid
Wanneer je LK pulled, rondjes rennen over de grens binnen/buiten cirkel. En zorg dat je genoeg adds hebt. De debuff springt namelijk via de adds over, zorg wel dat je in de buurt blijft, want als de debuff geen host heeft, is ie weg. Overigens, moet je minimaal 2 personen hebben, of je moet een trinket hebben die een guardian proc'ed of iets, of een hunter pet, dat soort dingen.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:17 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Blijkbaar was 10 min AKFen niet lang genoeg voor die 30 debuffs.
Achievement failed. En dat voor een WotLK raid
Klopt, die achievement is de reden dat een hoop mensen de meta niet hebbenquote:Op donderdag 20 september 2018 21:31 schreef Karina het volgende:
oh die achievement heb ik volgens mij, maar niet solo gedaan. was dacht ik voor een metachievement als ik het goed heb.
Stond een guide op YT waarin het solo gedaan is, maar nu ik die nog eens bekijk staat er gewoon iemand anders in de buurtquote:Op donderdag 20 september 2018 21:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, die achievement is de reden dat een hoop mensen de meta niet hebben
Ik heb m zelf op mn paladin gesolo'd met een trinket, dus 't kan wel gewoon. Dat ding had een 10% kans om een NPC guardian te spawnen, dus dat duurde ffquote:Op donderdag 20 september 2018 21:39 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Stond een guide op YT waarin het solo gedaan is, maar nu ik die nog eens bekijk staat er gewoon iemand anders in de buurt
Heb 'm wel op 25man gedaan, maar kan me het niet herinneren. Zal dan wel met m'n Hunter geweest zijn.
Mja, zo'n trinket heb ik dus niet. Probeer wel weer met m'n hunterquote:Op donderdag 20 september 2018 21:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb m zelf op mn paladin gesolo'd met een trinket, dus 't kan wel gewoon. Dat ding had een 10% kans om een NPC guardian te spawnen, dus dat duurde ff
Oh, dat is fijn, een wapenquote:
En ik had verwacht dat hij als een 'waterstrider' zou werken, maar nee, het schip gaat net zo traag als elke andere landmount in het water.quote:Op vrijdag 21 september 2018 06:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
6 maanden actie ding gekocht, grappig.
Alleen geen geluid bij kanon animatie, erg jammer.
Hoezo sorry? Ik kreeg hem toch automatisch.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Oh, misschien had ik dat over het water en geluid hier moeten melden want dat wist ik dus al. Sorry
Geen sorry voor jou danquote:Op vrijdag 21 september 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Ik kreeg hem toch automatisch.
Inderdaad ook dat, niet erg logisch allemaal maar goed grappig ding is t wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik had verwacht dat hij als een 'waterstrider' zou werken, maar nee, het schip gaat net zo traag als elke andere landmount in het water.
Beste is om het gewoon samen met een guildie/vriend te doen.quote:Op donderdag 20 september 2018 21:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, die achievement is de reden dat een hoop mensen de meta niet hebben
Als je geen pet class hebt wel klaarblijkelijk. Ik heb het nog even snel met m'n Hunter (110) gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2018 08:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Beste is om het gewoon samen met een guildie/vriend te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |