Die requirement is er na 3-4 dagen aanvast gehotfixed. Voor die tijd kon je er met een freshly capped char inwandelen en normal/heroic/mythic 0 dungeons volledig skippen.quote:Op maandag 17 september 2018 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Warfronts heeft wel een gear requirment je moet 320 zijn...
Jullie hadden de world boss als eerste die wij nu hebben en nu hebben jullie de quest voor 370 loot.
Ik vind het gewoon nog steeds gezeik om niets maar ok waar je je druk om kan makenquote:Op maandag 17 september 2018 00:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die requirement is er na 3-4 dagen aanvast gehotfixed. Voor die tijd kon je er met een freshly capped char inwandelen en normal/heroic/mythic 0 dungeons volledig skippen.
Ach dat deed de horde de week dat alliance de world boss hadden en hun niet, want omg kans op een 370 stukje loot. Werkt beetje twee kanten op dat. Weekje later is wel duidelijk welke faction er het meeste voordeel uit kon halen.quote:Op maandag 17 september 2018 00:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nog steeds gezeik om niets maar ok waar je je druk om kan maken
Je kreeg zelfs een gratis level 110. Kon je mooi de andere faction mee proberen.quote:Op zondag 16 september 2018 23:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ga je toch horde spelen
Je kan tegenwoordig zelfs faction changen voor een grijpstuiver.
Goed filmpje!quote:Op maandag 17 september 2018 04:58 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa, hier ben ik het mee eens(over de warfronts)
En hij is dus zelf Alliance he! (en shaman, rip)
Ik heb daar ook geen gear vandaan kunnen halen, want had alles al 340+
Voor raiders maakte het gewoon niets uit.
Jaquote:Op maandag 17 september 2018 09:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik vind die twee zo leuk om te zien!Vandaag maar eens wat achievements doen en wat island expeditions ofzo.
Gister op mijn horde eindelijk Arathi gedaan. Wederom geen geluk met de mounts!Nu maar wachten tot we weer mogen op mijn Alli
Moet SIlvermoon er ook al aan? Helemaal geen Horde capitals meer in de Eastern Kingdoms?quote:Op maandag 17 september 2018 04:58 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa, hier ben ik het mee eens(over de warfronts)
En hij is dus zelf Alliance he! (en shaman, rip)
Ik heb daar ook geen gear vandaan kunnen halen, want had alles al 340+
Voor raiders maakte het gewoon niets uit.
Niks, nog twee dagen wachten en dan kan je scenario doen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:28 schreef Karina het volgende:
Ik zag gisteren de quest in Boralus en heb braaf wat gecontribued (?). Geen idee hoe het nu verder gaat want gisteravond stond het nog op 51% of zo? Ik heb me er niet bijzonder in verdiept nog
Neuh, dat wordt gewoon een battle voor Silvermoon. Die stad gaat er vast niet aan.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet SIlvermoon er ook al aan? Helemaal geen Horde capitals meer in de Eastern Kingdoms?
Dat dacht ik ook van Undercity. Viel dat ff tegen voor m'n Hordequote:Op dinsdag 18 september 2018 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, dat wordt gewoon een battle voor Silvermoon. Die stad gaat er vast niet aan.
Nee, ik wist dat er twee steden volledig verwoest zouden worden. Dus dat was geen verrassing.quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat dacht ik ook van Undercity. Viel dat ff tegen voor m'n Horde
Krijg je ook nog ergens loot van die warfront?quote:Op dinsdag 18 september 2018 12:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Niks, nog twee dagen wachten en dan kan je scenario doen.
Tja, Teldrassil doet me dan helemaal niks, ook omdat het echt in het uiterste puntje van Kalimdor ligt. Sowieso is de Alliance daar genaaid omdat de Exodar vlakbij ligt. Stel dat dat ding ergens in Feralas geland was, dan had je nog wat spreidingquote:Op dinsdag 18 september 2018 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik wist dat er twee steden volledig verwoest zouden worden. Dus dat was geen verrassing.
Eén gegarandeerd level 370 item en elke keer als je het doet een level 340 item. Geen rings en trinkets.quote:Op dinsdag 18 september 2018 13:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Krijg je ook nog ergens loot van die warfront?
Ik snap je niet helemaal. Er zijn elke dag minstens 3-4 tortollan wqs up en vandaag is de emissary de tortollan.quote:Op dinsdag 18 september 2018 13:51 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Krijgen jullie nog Tortollan missies?
Heb er al ruim 2 weken geen eentje meer gehad, met geen van m'n 3 characters
Ben je spontaan vergeten dat er een mission table is?quote:Op dinsdag 18 september 2018 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal. Er zijn elke dag minstens 3-4 tortollan wqs up en vandaag is de emissary de tortollan.
Daar let ik niet op de rep missionsquote:Op dinsdag 18 september 2018 13:57 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ben je spontaan vergeten dat er een mission table is?
Mja, moet die suffe Tortollan nog. Niet dat ik er iets van wil verder, gewoon Exalted om het Exalted zijnquote:Op dinsdag 18 september 2018 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar let ik niet op de rep missionsDat is al meer dan een week allemaal exalted.
Zolang er alleen gold/mats inzitten moeten ze dat vooral doen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Vriendlief had het er over dat ze het Legion systeem toch maar weer gaan invoeren dat je dus rep kan vergaren boven exalted voor een goody bag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |