stroopwafels zijn echt lekker ja.quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
IK HEB NET TWAALF STROOPWAFELS OP EN VOEL ME VISDIEK, TEVENS HALLO!
met paling?quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
stroopwafels zijn echt lekker ja.
Kon niet meer stoppen met etenquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
stroopwafels zijn echt lekker ja.
Altijdquote:
VAN DIE MINI STROOPWAFELS?quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
IK HEB NET TWAALF STROOPWAFELS OP EN VOEL ME VISDIEK, TEVENS HALLO!
Nee, gewoon zo'n zakquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
VAN DIE MINI STROOPWAFELS?
EN HOI FLATJE
Appelflappen of borerkoek zou echt lekker zijnquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HOI ZEEHONDENFLUISTERAAR
WAT VOOR KOEKJES?
VERS GEBAKKEN KOEKJES, WAT JIJ WIL
quote:Op dinsdag 11 september 2018 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
frikandelbroodjes met energy is nog beter
had dat vorig week nog gegeten toen het in aanbieding was bij ahquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Niet zo'n fan van met al die saus erin en zo
Stroopwafels zijn dan ook erg lekker. Maar goed dat jij toch veel op kan en niks aankomtquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo'n zak![]()
Hoi Limoenvrouw
Borerkoek ken ik niet, maar als dat een variant is op boterkoekquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Appelflappen of borerkoek zou echt lekker zijn
Ik ga een keer aankomen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 september 2018 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Stroopwafels zijn dan ook erg lekker. Maar goed dat jij toch veel op kan en niks aankomt
Samen een kopje thee dan met koekjesquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:24 schreef devzero het volgende:
Mooie TT. Dan ook maar even een kopje thee zetten.
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Samen een kopje thee dan met koekjes
Haags doet dat wel vakerquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb jij 3 posts van mij verwijderd in het vorige deel
quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb jij 3 posts van mij verwijderd in het vorige deel
Dat is niet tegen de FOK! regels!!quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]12 stroopwafels op.. TR gezet
Alleen roze koeken en borerkoek zijn toegestaanquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is niet tegen de FOK! regels!!![]()
Heb je al thee op?
ok, nee geen ideequote:Op dinsdag 11 september 2018 16:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vorige deel. Mijn laatste 3 posts zijn weg
Je doet je TT geen eer aan Limoenquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen roze koeken en borerkoek zijn toegestaan
Nee nog geen thee op
We hebben nog 230 posts te gaan, voldoende tijd om thee te zettenquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je doet je TT geen eer aan Limoen
totdat de spam begintquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben nog 230 posts te gaan, voldoende tijd om thee te zetten
Ik zal wel even thee zetten en een schaal koekjes erbij. Stroopwafels ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je doet je TT geen eer aan Limoen
Thee of espresso voor jou?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben nog 230 posts te gaan, voldoende tijd om thee te zetten
Schijnt de zon daar ook? Hier is het echt lekker.quote:
Heb je je eten nou al gemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar ook? Hier is het echt lekker.
Nou, doe nu maar kano's ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zal wel even thee zetten en een schaal koekjes erbij. Stroopwafels ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel niet zo warm zijn als daarquote:Op dinsdag 11 september 2018 16:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar ook? Hier is het echt lekker.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Zo genoeg thee en koekjes voor iedereenMergpijpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Ik zou jou eens een mergpijp laten proevenquote:
Brabant is het meestal warmer de rest van NL.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal wel niet zo warm zijn als daar
Die uitgemergelde pijp van jou?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou jij eens een mergpijp laten proeven
Ga je me dwingen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou jou eens een mergpijp laten proeven
Dus ik kan hem nog trucjes leren?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De mijne is nog piepjong en amper gebruikt
Ja maar wel opschieten, hij wordt snel oud.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dus ik kan hem nog trucjes leren?
Nee ik houd niet zo van pliesie.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien, is wel tegen de wet enzo. Aangifte doen dat je een mergpijp moest proeven
espressoquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Thee voor mij, en espresso voor jou
Ex-crimineel AIU?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ik houd niet zo van pliesie.
Oehh spannend. Moet ik bang worden of dat nog niet?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haha haal dat ex maar weg
Je hoeft van mij niet bang te zijn hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oehh spannend. Moet ik bang worden of dat nog niet?
Hopen dat het niet zo ver komt danquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet bang te zijn hoor.
Pas als ik de handboeien tevoorschijn tover dan heb je reden om bang te worden
Zucht, man, wat zou de context nou kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alhoewel, ligt aan de context. Liever geen arrestatie.
Help me even devzerodansquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Zucht, man, wat zou de context nou kunnen zijn
Ik zeg net dat ik een hekel aan politie heb. Liggen hier al 4 agenten geboeid in de kelder.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alhoewel, ligt aan de context. Liever geen arrestatie.
Ik denk dat je je vanacht alleen met je mergpijp zal moeten vermakenquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Help me even devzerodans
Misschien omdat je me voor altijd wil houden?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik een hekel aan politie heb. Liggen hier al 4 agenten geboeid in de kelder.
Waarom zou ik jou arresteren?
Gestampte luizen enz.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
roze koeken zit vol teringzooi
Ben je zo leuk dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien omdat je me voor altijd wil houden?
jij ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
roze koeken zit vol teringzooi
Nee dat is waarschijnlijk ook de reden dat jij het niet moet hebben. Sinds ik dat weet eet ik ook geen roze muisjes meer maar blauwe.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil het allemaal niet weten wat.
Dat laatste staat wel een beetje gek als je bevallen bent van een dochter.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee dat is waarschijnlijk ook de reden dat jij het niet moet hebben. Sinds ik dat weet eet ik ook geen roze muisjes meer maar blauwe.
Ik beval dan gelukkig ook niet elke dag van een dochterquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste staat wel een beetje gek als je bevallen bent van een dochter.
Wat is daar mis mee? Ze herkent ze niet eens meer. Is dat zo'n rare gedachte dan?quote:
Dat is mooi meegenomen idd.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd vrolijk dus dat is misschien wel leuk
Ben je al onderweg?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen idd.
Het is een beetje een gekke gedachte ja. Je moet er niet te veel bij stil staan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze herkent ze niet eens meer. Is dat zo'n rare gedachte dan?
* devzero eet nog wat roze muisjes op beschuitje.
DM je adres of wil je een ontvoering?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben je al onderweg?Of zijn er nog meer criteria?
Doe maar een krav maga ontvoering, lekker geilquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
DM je adres of wil je een ontvoering?
wtf is een krav maga ontvoering?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe maar een krav maga ontvoering, lekker geil
godzijdankquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik beval dan gelukkig ook niet elke dag van een dochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk zoiets met roze koekje
Roze kleurstofjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ongezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Gewoon een zak over je hoofd en zo trek ik je mijn geblindeerde auto in.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe maar een krav maga ontvoering, lekker geil
bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je eet dat ook echt voor je gezondheid ofzo
Je moet solliciteren bij de ATquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gewoon een zak over je hoofd en zo trek ik je mijn geblindeerde auto in.
Wel even goed op elkaar afstemmen dan. Want zou een beetje raar zijn als ik OF aan het ontvoeren ben en jij ontvoerd mij terwijl ik OF wil ontvoeren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Wil aiu ook wel ontvoeren hoor
Beetje een overval tijdens een overval principe?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel even goed op elkaar afstemmen dan. Want zou een beetje raar zijn als ik OF aan het ontvoeren ben en jij ontvoerd mij terwijl ik OF wil ontvoeren.
Zo saai, kom op he, beetje creatief mag welquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gewoon een zak over je hoofd en zo trek ik je mijn geblindeerde auto in.
meh valt tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Soort merengue?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Bestaat al iets van roze chocolade toch.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:25 schreef devzero het volgende:
Hoe zou dat staan als je witte chocolade neemt, dat smelt en er roze kleurstof bij doet?
proberen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bestaat al iets van roze chocolade toch.
Ruby chocolate ofzo
Ik vind die grot die ik geregeld heb voor je al best creatief hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo saai, kom op he, beetje creatief mag wel
Ja. Vorige week op. Kitkat in het roze.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bestaat al iets van roze chocolade toch.
Ruby chocolate ofzo
Ik ook. Maar het worden gekookte aardappelen ipv koekjes helaas.quote:
Aan die zat ik net te denkenquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Vorige week op. Kitkat in het roze.
De kleur zul je niet proeven hoorquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aan die zat ik net te denkenHeb m zelf nog niet geprobeerd. Hoe vond jij het?
Een grot?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vind die grot die ik geregeld heb voor je al best creatief hoor.
Lekker. Zat ook een soort roodfruit smaak aan. Ik vond ze lekkerder dan de gewone Kitkat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aan die zat ik net te denkenHeb m zelf nog niet geprobeerd. Hoe vond jij het?
Pfff matigquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het worden gekookte aardappelen ipv koekjes helaas.
Jaquote:
Die zien er anders wel lekker uit.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:32 schreef devzero het volgende:
dit lijkt me dan weer niets
[ afbeelding ]
Ja hallo. Ik ga je ontvoeren. Ik stel de eisen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een grot?Had toch wel meer een landhuis verwacht met 15 kamers ofzo
Vind brownies eigenlijk niet zo lekker. Of ze nou bruin of roze zijnquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die zien er anders wel lekker uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over zoiets had ik het dan ipv de KitKat
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
Dat zou ik dan wel eens willen proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over zoiets had ik het dan ipv de KitKat
Milka aardbei is ook lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker. Zat ook een soort roodfruit smaak aan. Ik vond ze lekkerder dan de gewone Kitkat.
Zijn wel erg machtig altijd die brownies.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind brownies eigenlijk niet zo lekker. Of ze nou bruin of roze zijn
Alleen suikerquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
De kleur zul je niet proeven hoor
Klopt. Ik vind After 8 ook lekker. Mintchocolade.quote:
Misschien is dat het ook wel. Twee hapjes nemen en dan terug leggen op de schaalquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:35 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zijn wel erg machtig altijd die brownies.
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind After 8 ook lekker. Mintchocolade.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind After 8 ook lekker. Mintchocolade.
kleine stukjes ja maar niet van die hele stukken die je altijd koopt.quote:
Met walnoten dan is ie minder zoetquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kleine stukjes ja maar niet van die hele stukken die je altijd koopt.
Ja dat zeg ik, 2 hapjes nemen en terug leggen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kleine stukjes ja maar niet van die hele stukken die je altijd koopt.
Nou dan ga ik wel bijten hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik ga je ontvoeren. Ik stel de eisen.
Het zijn meestal van dat soort grote stukken stopverf die je krijgt. Dan heb je 3 uur het gevoel dat je vol zit, en dan niet op een lekkere manier.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met walnoten dan is ie minder zoet
gaaaaaaaaadverdammequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met walnoten dan is ie minder zoet
Grote stukker stopverf ?quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zijn meestal van dat soort grote stukken stopverf die je krijgt. Dan heb je 3 uur het gevoel dat je vol zit, en dan niet op een lekkere manier.
Je krijgt zo'n bal in je mond. Dan kun je niet bijtenquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel bijten hoor!
niet icm brownie. Kappe hoorquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind je walnoten ook al niet lekker
Ik welquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Willen jullie mijn noten eens proeven
Nou nou nu wordt het wel een bitte engquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n bal in je mond. Dan kun je niet bijten
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet icm brownie. Kappe hoor
Of alleen de chocolaquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grote stukker stopverf ?
Jij krijgt wel gember brownies dan
Ipv chocola, gember
Ja ho is ff. Jij wilt mij bijten. Als je niet bijt hoef je ook geen bal in.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou nou nu wordt het wel een bitte eng
Walnoten zijnquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind je walnoten ook al niet lekker
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet icm brownie. Kappe hoor
Ik bijt alleen uit beschermingquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ho is ff. Jij wilt mij bijten. Als je niet bijt hoef je ook geen bal in.
ik word daar zo moe van. Inside job bla bla bla.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)ristische-actie.html
Hebben jullie hier al gestemd of 9/11 inside job is of terroristische aanslag?
Ja, maar het is fok hequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik word daar zo moe van. Inside job bla bla bla.
of witte met een kleurtjequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Prima ik neem de brownie en jij krijgt een reep pure chocolade
Thanks, done.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:47 schreef hemarookworst het volgende:
http://frontpage.fok.nl/p(...)ristische-actie.html
Hebben jullie hier al gestemd of 9/11 inside job is of terroristische aanslag?
oh, ben jij zo'n chocolade puristquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Witte chocolade is lekker .. ook al is het eigenlijk geen chocolade
Het was sowieso de schuld van de rabobank!quote:
Gewoon een paar volle vuisten op de ogen van die terroristen moeten gevenquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was sowieso de schuld van de rabobank!
Ja gewoon doen, terwijl ze hun Kalashnikov leegschieten in de menigtequote:Op dinsdag 11 september 2018 17:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon een paar volle vuisten op de ogen van die terroristen moeten geven
Het is er bij 1 gelukt, die was toen in een veld neergestort dacht ik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gewoon doen, terwijl ze hun Kalashnikov leegschieten in de menigte
Niks mis met witte chocolaquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
oh, ben jij zo'n chocolade purist
Ja 500 nog watquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yeah. Jij hebt er ook aardig wat denk ik.
JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent zo goed als klaar![]()
Nog 1 laatste post te gaan
quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik dat nou niet wilOh je bedoelt de chocolade
Heb nog wel even een half uurquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jajoh. Ben nog ff onderweg.
oh lekker zegquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb nog wel even een half uur
al tijdje offline jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:30 schreef devzero het volgende:
Waar is pink gebleven? Kom wel weer steeds dichter bij hem
Die fokt ook alleen tijdens werktijd.quote:
dat niet doenquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die fokt ook alleen tijdens werktijd.
terechtquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die fokt ook alleen tijdens werktijd.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 18:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Markje ben vandaag niet erg aanwezig
vanmorgen gaf ik je netjes een kansquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
oh, bijna al weer vol. Te veel kapers op de kust denk ik dus tot het volgende topic
je mag wel openquote:Op dinsdag 11 september 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
oh, bijna al weer vol. Te veel kapers op de kust denk ik dus tot het volgende topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |