Viezerik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik noem dat een plak hersenen
Nou, dat was een succes daar.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 21:40:29Trump just told reporters that the admin's response to Hurricane Maria in Puerto Rico was "incredibly successful." He continues, "it was an incredible, unsung success."Puerto Rico just changed the death toll from Maria from 64 to 2,975. reageer retweet
Nou ik zat vaak in de auto waar dat gegeten werd. Tering ik zou liever een zwaar shaggie hebbenquote:
En dat noemt hij een succes?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was een succes daar.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 21:40:29Trump just told reporters that the admin's response to Hurricane Maria in Puerto Rico was "incredibly successful." He continues, "it was an incredible, unsung success."Puerto Rico just changed the death toll from Maria from 64 to 2,975. reageer retweet
Gelukkig lijkt Florence iets minder heftig te worden, al verschuift de ellende nu naar enorme regenval en de daarbij horende overstromingen. Florence komt ook later aan land dan gisteren werd gedacht.
Ik ook zoute bahquote:
Het is vaak voor de lijn ook, nou dan eet ik liever niksquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat vaak in de auto waar dat gegeten werd. Tering ik zou liever een zwaar shaggie hebben
Op het Journaal zeiden ze dat Florence nog steeds in kracht toeneemt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Recce het volgende:
Gelukkig lijkt Florence iets minder heftig te worden, al verschuift de ellende nu naar enorme regenval en de daarbij horende overstromingen. Florence komt ook later aan land dan gisteren werd gedacht.
Ik vind ze lekker voor tussendoor, die mensen van de auto kennelijk ook.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat vaak in de auto waar dat gegeten werd. Tering ik zou liever een zwaar shaggie hebben
Het stinktquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is vaak voor de lijn ook, nou dan eet ik liever niksmaar er zijn 100 soorten tegenwoordig dus niet iedereen denkt er zo over
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het Journaal zeiden ze dat Florence nog steeds in kracht toeneemt.
Heeft Donald z'n toespraak voor 11 september al gedaan?
Ja, meestal gaat hij een beetje freewheelen en zegt dan precies die dingen die hij niet had moeten zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Gaat die dat doen? nou dat zal wel weer lekker verkeerd gaan dan
Het maakt allemaal niets uit. Het minder erudiete deel der natie vindt het toch wel mooi.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, meestal gaat hij een beetje freewheelen en zegt dan precies die dingen die hij niet had moeten zeggen.
Het is vaak een item hier maar het zal me aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, meestal gaat hij een beetje freewheelen en zegt dan precies die dingen die hij niet had moeten zeggen.
Ja, dat was al duidelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vaak een item hier maar het zal me aan mijn reet roesten
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar het lijkt me geen Justin Bieber.
Oh is dat zo? Nou dubbel duidelijkquote:
Maak er dan maar driedubbel duidelijk van, dan kunnen we het onmogelijk nog vergeten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Nou dubbel duidelijk
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo interesseert het ook niet erg. Wist je dat al?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak er dan maar driedubbel duidelijk van, dan kunnen we het onmogelijk nog vergeten.
Florence is wat afgezwakt sinds gisteravond. Op dit moment is het niet precies bekend hoe sterk-ie precies is, omdat er geen vliegtuig in vliegt op het moment. Vannacht gaan ze weer vliegen. De verwachting is, dat de orkaan wat langzamer gaat bewegen en wat zwakker wordt voordat-ie aan land gaat. Het is zelfs mogelijk dat-ie stil gaat staan net voor de kust, dan is het helemaal onduidelijk waar-ie daarna naartoe gaat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het Journaal zeiden ze dat Florence nog steeds in kracht toeneemt.
Heeft Donald z'n toespraak voor 11 september al gedaan?
Bulletjes en eten. Dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja laat Muis de onderwerpen van de dag bepalen schikken wij ons er aan![]()
Bulletjes? als in hondquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Bulletjes en eten. Dat gaat wel lukken.
Pffffquote:
Da's niet helemaal waar, maar om er hele topics mee te vullen hier vind ik niet nodig.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mo interesseert het ook niet erg. Wist je dat al?
Misschien eet je bullenquote:
Kaakjes?quote:
Hij zal bij die memorial toch wel wat gaan zeggen?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of Donnie vandaag het land gaat toespreken. Hij lijkt vooral de economie in z'n hoofd te hebben.
Loer maar in mijn foboquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien eet je bullenik verwacht bij jou alles, ik heb 2 Engelse bullen gehad
Nee, het Amerikaanse congres bestaat uit twee kamers net als bij ons, de senaat en het huis van afgevaardigden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wou eigenlijk net vragen of de senaat en het congres hetzelfde is als bij ons de 1e en de 2e kamer
Ah dus congres slaat op beiden als verzamelnaam? ze waren bij CNN aan het dubben waar de meerderheid kon gaan vallen vanavondquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het Amerikaanse congres bestaat uit twee kamers net als bij ons, de senaat en het huis van afgevaardigden.
Elk wissewasje wordt ook niet hier besproken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, maar om er hele topics mee te vullen hier vind ik niet nodig.
Af en toe iets dat er toe doet, maar niet elk wissewasje.
Ja, ik zie nu dat dat al geweest is. Kennelijk heeft-ie iets van de teleprompter opgelezen, want hij heeft het nieuws er niet mee gehaald.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal bij die memorial toch wel wat gaan zeggen?
Yups, dat is de verzamelnaam. Ik verwoordde het net niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah dus congres slaat op beiden als verzamelnaam? ze waren bij CNN aan het dubben waar de meerderheid kon gaan vallen vanavond
Daar word ik ook steeds flauwer van. 'Kijk wat die malle clown nu weer doet.' Je kunt erom lachen, maar het gaat wel om een president en daarom is het te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Elk wissewasje wordt ook niet hier besproken.
Het is zo grotesk af en toe, dat wat ons nog verbaast steeds extremer is.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar word ik ook steeds flauwer van. 'Kijk wat die malle clown nu weer doet.' Je kunt erom lachen, maar het gaat wel om een president en daarom is het te zot voor woorden.
Ik zie het gewoon ...quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Sleepwet Muis
Code #FB1013
Je bekijkt het FOK!fotoboek anoniem, en de eigenaar van dit profiel heeft aangegeven dat anonieme gebruikers deze pagina niet mogen bekijken. Druk bovenin in het menu op Instellingen wijzigen om het fotoboek niet-anoniem te bekijken.
Ja, zo is het. Je gelooft gewoon niet dat het zomaar zonder repercussies kan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is zo grotesk af en toe, dat wat ons nog verbaast steeds extremer is.
Ja ik had dat uitstaan schijnbaar nou hij doet nog een keerquote:
Er komt toch geen volgende termijn, als ie deze überhaupt uit mag zitten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar word ik ook steeds flauwer van. 'Kijk wat die malle clown nu weer doet.' Je kunt erom lachen, maar het gaat wel om een president en daarom is het te zot voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |