Viezerik.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ik noem dat een plak hersenen
Nou, dat was een succes daar.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 21:40:29Trump just told reporters that the admin's response to Hurricane Maria in Puerto Rico was "incredibly successful." He continues, "it was an incredible, unsung success."Puerto Rico just changed the death toll from Maria from 64 to 2,975. reageer retweet
Nou ik zat vaak in de auto waar dat gegeten werd. Tering ik zou liever een zwaar shaggie hebbenquote:
En dat noemt hij een succes?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was een succes daar.twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 21:40:29Trump just told reporters that the admin's response to Hurricane Maria in Puerto Rico was "incredibly successful." He continues, "it was an incredible, unsung success."Puerto Rico just changed the death toll from Maria from 64 to 2,975. reageer retweet
Gelukkig lijkt Florence iets minder heftig te worden, al verschuift de ellende nu naar enorme regenval en de daarbij horende overstromingen. Florence komt ook later aan land dan gisteren werd gedacht.
Ik ook zoute bahquote:
Het is vaak voor de lijn ook, nou dan eet ik liever niksquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat vaak in de auto waar dat gegeten werd. Tering ik zou liever een zwaar shaggie hebben
Op het Journaal zeiden ze dat Florence nog steeds in kracht toeneemt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Recce het volgende:
Gelukkig lijkt Florence iets minder heftig te worden, al verschuift de ellende nu naar enorme regenval en de daarbij horende overstromingen. Florence komt ook later aan land dan gisteren werd gedacht.
Ik vind ze lekker voor tussendoor, die mensen van de auto kennelijk ook.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik zat vaak in de auto waar dat gegeten werd. Tering ik zou liever een zwaar shaggie hebben
Het stinktquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is vaak voor de lijn ook, nou dan eet ik liever niksmaar er zijn 100 soorten tegenwoordig dus niet iedereen denkt er zo over
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op het Journaal zeiden ze dat Florence nog steeds in kracht toeneemt.
Heeft Donald z'n toespraak voor 11 september al gedaan?
Ja, meestal gaat hij een beetje freewheelen en zegt dan precies die dingen die hij niet had moeten zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Gaat die dat doen? nou dat zal wel weer lekker verkeerd gaan dan
Het maakt allemaal niets uit. Het minder erudiete deel der natie vindt het toch wel mooi.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, meestal gaat hij een beetje freewheelen en zegt dan precies die dingen die hij niet had moeten zeggen.
Het is vaak een item hier maar het zal me aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, meestal gaat hij een beetje freewheelen en zegt dan precies die dingen die hij niet had moeten zeggen.
Ja, dat was al duidelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vaak een item hier maar het zal me aan mijn reet roesten
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, maar het lijkt me geen Justin Bieber.
Oh is dat zo? Nou dubbel duidelijkquote:
Maak er dan maar driedubbel duidelijk van, dan kunnen we het onmogelijk nog vergeten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Nou dubbel duidelijk
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mo interesseert het ook niet erg. Wist je dat al?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |