Het lijkt me echt dat de pleuris uitbreekt bij een krant als er zoiets gebeurt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee was heel vreemd. Iemand riep dat er een vliegtuig in de toren was gevlogen. Er was een complete stilte. Je denkt nog aan een prive jet ofzo. En toen ging het wel los ja
Ik realiseerde me wel direct dat de wereld veranderd was die dag.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het ondenkbare voltrok zich voor onze ogen: Amerika werd met succes in de roos getroffen.
Gelukkig heb je ons om je daaraan te herinnerenquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:51 schreef sacha het volgende:
ik ben mij vandaag voor het eerst niet bewust van 11 september
Ja, dat zeker. Nooit had iemand de VS zo diep getroffen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik realiseerde me wel direct dat de wereld veranderd was die dag.
Die van mij waren nog net wat jong, ze hebben het toen ook niet echt bewust meegekregen, maar we hebben het daarna nog vaak genoeg erover gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tieners weten het niet na te vertellen. Het staat niet in de les "geschiedenis"
Ja ik was even niet thuis. Wel apart om het mee te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me echt dat de pleuris uitbreekt bij een krant als er zoiets gebeurt.
Maarten van Rossem kwam toen 's avonds op TV om te vertellen dat er niet zoveel veranderd was. Hij had wel gelijk dat er niet direct een enorme oorlog uitbrak, maar het hele drama in het Midden-Oosten daarna is natuurlijk wel veroorzaakt door 11 september.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik realiseerde me wel direct dat de wereld veranderd was die dag.
ja gelukkigquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons om je daaraan te herinneren
Ik ga even vanuit van een interview met scholieren vandaagquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij waren nog net wat jong, ze hebben het toen ook niet echt bewust meegekregen, maar we hebben het daarna nog vaak genoeg erover gehad.
Ik was er al toen Kennedy vermoord werd, niet echt bewust natuurlijk, maar het zou vreemd zijn als je daar later niets van meekrijgt.
Dan zou ik dus ook over het hoofd kunnen zien dat er ooit een WO I en een WO II zijn geweest.
Op zulke momenten ben ik ook een nieuwsjunk.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was vrij en heb de hele dag in m'n ochtendjas voor de buis gezeten. Om half 9 's avonds heb ik me toen toch maar even aangekleed om boodschappen te doen.
Daarvoor was er ook al drama, dat begon zelfs al voor 1948.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Maarten van Rossem kwam toen 's avonds op TV om te vertellen dat er niet zoveel veranderd was. Hij had wel gelijk dat er niet direct een enorme oorlog uitbrak, maar het hele drama in het Midden-Oosten daarna is natuurlijk wel veroorzaakt door 11 september.
Is ook wel de favoriete rol van hem, de ophef een beetje sussen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Maarten van Rossem kwam toen 's avonds op TV om te vertellen dat er niet zoveel veranderd was. Hij had wel gelijk dat er niet direct een enorme oorlog uitbrak, maar het hele drama in het Midden-Oosten daarna is natuurlijk wel veroorzaakt door 11 september.
Als ouder heb je ook een taak, je wil toch weten wat ze behandeld hebben qua geschiedenis en maatschappijleer.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga even vanuit van een interview met scholieren vandaag
Ik heb geen kinderen, geen idee lijkt me dat je dat op school meekrijgtquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ouder heb je ook een taak, je wil toch weten wat ze behandeld hebben qua geschiedenis en maatschappijleer.
Daarbij ben je toch sws nieuwsgierig, ik wilde dat wel weten, en als ze iets misten dan spijker ik wel ff bij.
Liet jij ze de beelden zien danquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ouder heb je ook een taak, je wil toch weten wat ze behandeld hebben qua geschiedenis en maatschappijleer.
Daarbij ben je toch sws nieuwsgierig, ik wilde dat wel weten, en als ze iets misten dan spijker ik wel ff bij.
Daarom zeg ik, je hebt ook nog thuis, kinderen leren niet alleen op school, je moet ze van thuis uit ook iets meegeven.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, geen idee lijkt me dat je dat op school meekrijgt
Van die torens?quote:
Dat gebeurt dus welquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van die torens?
Jazeker, we hebben ook die docu van die Franse broers bekeken.
Maar dan zijn ze ook oud genoeg.
Docu was uit 2004 dacht ik toen waren de jongsten 10.
Ze zagen sws wel meer, je kunt opgroeiende kinderen geen oogkleppen opzetten.
Dat moeten mensen zelf weten, maar het lijkt mij niet handig.quote:
mooie? Fotos van?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik was bij een aantal stewardessen op Mallorca, die in bespreking waren over arbeidsvoorwaarden bij hun maatschappij ...
Je dochterquote:
Ohh dat is niet handigquote:
Ja bah. Zelf ben ik de laatste tijd van de rijstwafels met kaassmaak. Die zijn lekker.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoet is ook vaak zo'n kleverige bende.
Nooit gehad maar kan me er een voorstelling van maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja bah. Zelf ben ik de laatste tijd van de rijstwafels met kaassmaak. Die zijn lekker.
Bijna geen calorieën.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nooit gehad maar kan me er een voorstelling van maken.
Ze happen lekker weg hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Piepschuim ook nietzelfde idee
Dat is ook heel lekker knibbelvoer.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn jongens stuiteren iedere avond om 9 uur de kooi voor kroepoek
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook heel lekker knibbelvoer.
Hahaha ik noem dat een plak hersenenquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja bah. Zelf ben ik de laatste tijd van de rijstwafels met kaassmaak. Die zijn lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |