Ik zie de diepvries ook als vers.quote:
Ik ook, alles dat erin en eruit gaat is voedzaam.quote:
Oh ik ook wel maar ik heb geen zin om een week hetzelfde te eten.quote:
Het voordeel van een diepvries is toch dat je eten langer dan een week kunt bewaren?quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ik ook wel maar ik heb geen zin om een week hetzelfde te eten.
Dan zie je dat ding verkeerd. Maaltijden in de vriezer kan je twee maanden later etenquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet het ook goed portioneren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja duh, het is een vriezer.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zie je dat ding verkeerd. Maaltijden in de vriezer kan je twee maanden later eten
Raar ditquote:Op dinsdag 11 september 2018 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet het ook goed portioneren.
Dat heb ik ook altijd... Daarnaast zijn de verpakking er niet echt voor in de schappen..quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ditIk kook expres te veel zeker met pasta ofzo. En in vriezer zakjes zodat ik wat te nassen heb als ik geen zin in heb. Voor één persoon koken is met die shit niet te doen.
Het moet er gewoonweg van komen dat ik niet alleen voor mijzelf hoef te koken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet het ook goed portioneren.
Ja joh, maar ook als je alleen bent moet je eten, zorg dan gewoon dat het iig lekker is en varieer een beetje.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het moet er gewoonweg van komen dat ik niet alleen voor mijzelf hoef te koken.
Lekker koken en eten doe ik ook wel. Ik vindt het gewoonweg lastig om een verse één persoonsmaaltijd te maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, maar ook als je alleen bent moet je eten, zorg dan gewoon dat het iig lekker is en varieer een beetje.
Ik heb een goede balans tussen wat ik wil en hoeveel moeite ik per keer wil doen.
Eéns persoons is ook niet te koop, Het zijn minstens twee stukjes vleesquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker koken en eten doe ik ook wel. Ik vindt het gewoonweg lastig om een verse één persoonsmaaltijd te maken.
Ik geloof het maar zo.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:11 schreef Recce het volgende:
Trump had er zin an! September 11th, baby!
[ afbeelding ]
Kinderen weten niet eens wat het isquote:
Klopt, zo snel gaat de tijd. Zelf heb ik het nog live op tv gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Kinderen weten niet eens wat het is
Het was een foto van net na de landing in Pennsylvania. Hij was daar om een herdenkingsbijeenkomst bij te wonen.quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 14:58:1017 years since September 11th! reageer retweet
Dus hij misdroeg zich wel. Ik kijk er niet meer van op.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was een foto van net na de landing in Pennsylvania. Hij was daar om een herdenkingsbijeenkomst bij te wonen.
Time flies when you are having fun:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 14:58:1017 years since September 11th! reageer retweet
Hij had toch eerst een andere tweet, daarna verwijderd?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was een foto van net na de landing in Pennsylvania. Hij was daar om een herdenkingsbijeenkomst bij te wonen.
Time flies when you are having fun:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 14:58:1017 years since September 11th! reageer retweet
Dat heb ik gemist. Ik was het nu even aan het terugkijken. Wat had hij getweet dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij had toch eerst een andere tweet, daarna verwijderd?
Ik weet het moment nog precies.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, zo snel gaat de tijd. Zelf heb ik het nog live op tv gezien.
Tja, ik las het ergens op insta.. maar waar..quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Ik was het nu even aan het terugkijken. Wat had hij getweet dan?
Wat we zagen was gewoon ongelooflijk. Na een keer of vijf herhaling begon het pas door te dringen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet het moment nog precies.
Een TV uitzending werd onderbroken, toen was er pas eentje ingevlogen.
De tweede zag ik 'live' zeg maar.
Zo te zien heeft-ie vandaag geen tweets gewist. Misschien wel een post op Instagram?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tja, ik las het ergens op insta.. maar waar..ff kijken of ik het nog kan vinden
Ik werkte voor een krant en ik was life op de redaktiequote:Op dinsdag 11 september 2018 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, zo snel gaat de tijd. Zelf heb ik het nog live op tv gezien.
Dat zal me een hectiek gegeven hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werkte voor een krant en ik was life op de redaktie
Ik vond het nog veel schokkender toen die eerste toren opeens instortte. Eerst was het al heel erg, maar toen wist je dat de ramp gigantisch was.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet het moment nog precies.
Een TV uitzending werd onderbroken, toen was er pas eentje ingevlogen.
De tweede zag ik 'live' zeg maar.
Tieners weten het niet na te vertellen. Het staat niet in de les "geschiedenis"quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat we zagen was gewoon ongelooflijk. Na een keer of vijf herhaling begon het pas door te dringen.
Echt niet? Dat verbaast me.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tieners weten het niet na te vertellen. Het staat niet in de les "geschiedenis"
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien heeft-ie vandaag geen tweets gewist. Misschien wel een post op Instagram?
Tuurlijk weten tieners wel wat er gebeurd is. Dat krijgen ze echt wel op de basisschool. Alleen hele suffe tieners onthouden dat niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tieners weten het niet na te vertellen. Het staat niet in de les "geschiedenis"
Wat een proletengedrag. Vooral dat laatste is heel onkies.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Trump reageerde destijds ook nogal 'apart'. Hij vond het nodig te vertellen dat zijn gebouw vanaf dat moment weer het hoogste gebouw van Manhattan was. En hij heeft in de loop der jaren nogal eens gelogen dat hij daar ten tijde van de ramp hulp heeft verleend.
Dat heeft-ie in 2013 getweet. Dat bericht is fake news dus!quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-09-2013 om 02:12:48“@realDonaldTrump: I would like to extend my best wishes to all, even the haters and losers, on this special date, September 11th.” reageer retweet
ohquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heeft-ie in 2013 getweet. Dat bericht is fake news dus!twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-09-2013 om 02:12:48“@realDonaldTrump: I would like to extend my best wishes to all, even the haters and losers, on this special date, September 11th.” reageer retweet
Nee was heel vreemd. Iemand riep dat er een vliegtuig in de toren was gevlogen. Er was een complete stilte. Je denkt nog aan een prive jet ofzo. En toen ging het wel los jaquote:Op dinsdag 11 september 2018 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal me een hectiek gegeven hebben.
Mij viel de mond ook wagenwijd open, dacht echt WTF!!??quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat we zagen was gewoon ongelooflijk. Na een keer of vijf herhaling begon het pas door te dringen.
Het staat niet in de geschiedenis boekjes.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuurlijk weten tieners wel wat er gebeurd is. Dat krijgen ze echt wel op de basisschool. Alleen hele suffe tieners onthouden dat niet.
Ja, het ondenkbare voltrok zich voor onze ogen: Amerika werd met succes in de roos getroffen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij viel de mond ook wagenwijd open, dacht echt WTF!!??
Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij.quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het nog veel schokkender toen die eerste toren opeens instortte. Eerst was het al heel erg, maar toen wist je dat de ramp gigantisch was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |