twitter:ScuderiaFerrari twitterde op dinsdag 11-09-2018 om 10:38:05Charles Leclerc to drive for Scuderia Ferrari in 2019. https://t.co/Mu4rn1BwLe reageer retweet
F1 / Silly Season 2019 #2quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Heeft er iemand een up to date tabel? Wat mist er nou nog?
Mercedes: Lewis Hamilton, Valtteri Bottasquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Heeft er iemand een up to date tabel? Wat mist er nou nog?
Bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mercedes: Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari: Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Red Bull: Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault: Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
McLaren: Carlos Sainz, Lando Norris
Sauber: Kimi Raikkonen, TBC
Force India: TBC, TBC
Williams: TBC, TBC
Toro Rosso: TBC, TBC
Haas: TBC, TBC
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:16 schreef JayHovah het volgende:
Even een belangrijke reminder voor iedereen:
De racestart is zondag om 14.10 uur!
(Zoals CrashO in de vernieuwde OP heeft gezet)
Dat lijkt me wel. Maar zal ook aan de stalorders liggen hoe hij zich gaat gedragen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:34 schreef Rockefellow het volgende:
Leuke ontwikkeling.
Ik ben benieuwd of Leclerc het Vettel moeilijk mag/gaat maken.
Dat straalt hij toch ook iedere race uit!quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:59 schreef Red_85 het volgende:
He?
Je zou toch denken dat hij gewoon zou stoppen. Schijnbaar vind hij F1 dus gewoon echt leuk. Anders ga je niet op je 38ste nog voor een veel minder team rijden.
Waarom is Bull bij Red Bull niet vetgedrukt?quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:22 schreef XL het volgende:
[..]
Dat straalt hij toch ook iedere race uit!
Die blijft geniaalquote:
Simpelquote:
Zal wel een dealtje zijn met Sauber omdat ze met dat vermeende contract van LEC in hun maag zaten. Gok ik. En daarbij gun ik het Kimi wel, het is geen uitgerangeerde Mansell die niet meer in de wagen paste.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet Kimi bij Sauber? Stuur die man aub met pensioen
quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extra pijnlijk voor Ricciardo.
Al valt natuurlijk niet uit te sluiten dat een bange Vettel daar een stokje voor heeft gestoken.
Watquote:Op dinsdag 11 september 2018 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al valt natuurlijk niet uit te sluiten dat een bange Vettel daar een stokje voor heeft gestoken.
Dat Ferrari de meest logische keus (talent uit hun eigen jongerenprogramma) voor een oudje laat gaan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Los van de kwalificatie "bang" is het niet zo'n rare gedachte, voor Hamilton geldt hetzelfde. Denk dat ze beide de uitgesproken nummer 1 rijder willen zijn.quote:
dat is misschien nog wel pijnlijker voor hemquote:Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ricciardo was nooit een optie...
Mede eigenaar worden volgens de geruchten.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet Kimi bij Sauber? Stuur die man aub met pensioen
Toch krijgt hij Leclerc naast zich...quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Los van de kwalificatie "bang" is het niet zo'n rare gedachte, voor Hamilton geldt hetzelfde. Denk dat ze beide de uitgesproken nummer 1 rijder willen zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel pijnlijker voor hem
Denk dat Leclerc wel een perspectief krijgt als toekomstig no. 1 en in ruil daarvoor nog wel tweede rijder wil zijn in zijn eerste jaar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch krijgt hij Leclerc naast zich...
Wat een silly season tot nu toequote:Op dinsdag 11 september 2018 11:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ferrari heeft iig een nieuwe bitch voor Vettel gevondenquote:Op dinsdag 11 september 2018 13:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat een silly season tot nu toeFerrari dat voor jong talent gaat
...
Ook wel blij dat Kimi niet gelijk vertrekt en nog even een paar seizoenen vrij kan racen in een redelijk goede Sauber. Zou het jammer vinden als hij zijn carrière moest eindigen als de bitch van Vettel/Ferrari.
Wie zou dat niet willen zijn. Wordt net gedaan alsof dat iets heel vies is.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Los van de kwalificatie "bang" is het niet zo'n rare gedachte, voor Hamilton geldt hetzelfde. Denk dat ze beide de uitgesproken nummer 1 rijder willen zijn.
Bull is nog niet bevestigd.quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom is Bull bij Red Bull niet vetgedrukt?
Ik geef toe, het zou mooi zijnquote:
Alsof Vettel geen missers maakt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik geef toe, het zou mooi zijn, maar ik vrees voor drama queen scenes gedurende het hele volgende seizoen
Eerlijk gezegd moet ik ook nog zien of Ferrari bereid is om de handen af te trekken van Vettel en Leclerc zijn gang te laten gaan (mocht Leclerc het in 2019 echt waar maken, maar dit valt nog te bezien, gezien zijn missers tot nu toe in het huidige seizoen).
Mwah denk dat Ferrari in Leclerc wel een potentiële #1 rijder ziet voor de toekomst. Het gaat de vraag zijn of hij dat waar kan maken en wat er dan met Vettel gebeurt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:09 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ferrari heeft iig een nieuwe bitch voor Vettel gevonden![]()
Zeg ik ook niet, zeer waarschijnlijk verknalt hij ook opnieuw hiermee zijn kans op het WK.quote:Op dinsdag 11 september 2018 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof Vettel geen missers maakt.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:22 schreef XL het volgende:
[..]
Dat straalt hij toch ook iedere race uit!
dat was idd ook mijn eerste gedachte. Dat er handje-klap is gedaan, en dat zijn loon "gewoon" betaald wordt vanuit Maranello.quote:Op dinsdag 11 september 2018 13:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zal wel een dealtje zijn met Sauber omdat ze met dat vermeende contract van LEC in hun maag zaten. Gok ik. En daarbij gun ik het Kimi wel, het is geen uitgerangeerde Mansell die niet meer in de wagen paste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |