SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Sjarrel postte door het slot.quote:Op maandag 10 september 2018 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
Volgens mij zitten er nog een paar in het vorige topic
Ja echt he, ikke dus.quote:Op maandag 10 september 2018 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
LUCKY, lach me niet uit!!!quote:Op maandag 10 september 2018 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjarrel postte door het slot.
het lot van een blauwequote:Op maandag 10 september 2018 23:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja echt he, ikke dus.
Post gewoon door een gesloten topic heen. :’)
Jawel. Zag het voor me hoe je met een drieling komt te zitten en kílo's drop in moet slaan.quote:
En augurken!quote:Op maandag 10 september 2018 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel. Zag het voor me hoe je met een drieling komt te zitten en kílo's drop in moet slaan.
Wie weet.. ik ben stiekem wel een bemoedertypje :’) maar ik wil nog even genieten van mijn ‘vrijheid’.quote:Op maandag 10 september 2018 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie gelijk zo'n hele kudde brulkoters
Zeker!quote:Op maandag 10 september 2018 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snel hoor. Lekker gevoel hè, als het weer heel is.
Mag niet altijd he, ivm bloeddruk voor de kindjes.quote:Op maandag 10 september 2018 23:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel. Zag het voor me hoe je met een drieling komt te zitten en kílo's drop in moet slaan.
Misschien dat je ligt, dat dat invloed heeft. (meer rust, veiliger voor de baby)quote:Op maandag 10 september 2018 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Huh, is dat zo? Zit daar iets wetenschappelijks of biologisch achter waardoor dat meer voorkomt?
Ik ben dan een uitzondering, om 3 uur 's middags geboren hierzo
ben jij mijn verloren zusquote:Op maandag 10 september 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mag niet altijd he, ivm bloeddruk voor de kindjes.
En ik mag dan geen sushi.. geen martino saladr, geen carpaccio.. GEEN DRANK!!!!!!!!!!
Ik was ff met een review voor een waterkoker bezig!quote:Op maandag 10 september 2018 23:40 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
En ik mag dan geen sushi.. geen martino saladr, geen carpaccio.. GEEN DRANK!!!!!!!!!!
Als het water breekt hoef je het niet te koken hoorquote:Op maandag 10 september 2018 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was ff met een review voor een waterkoker bezig!![]()
quote:Op maandag 10 september 2018 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het water breekt hoef je het niet te koken hoor
Ja stiekem ben ik dat.. ik hou je in de gaten hier hoe je met andere dames omgaat.quote:Op maandag 10 september 2018 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij mijn verloren zusook allemaal favorieten hier
Met betrekking tot dat laatste ben ik blij dat ik een man benquote:Op maandag 10 september 2018 23:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2018 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het water breekt hoef je het niet te koken hoor
quote:Op maandag 10 september 2018 23:47 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja stiekem ben ik dat.. ik hou je in de gaten hier hoe je met andere dames omgaat.
Heb er nog wel 1 die je kan ophalen, maar qua brandstof ben je dan al te duur uit gok ik.quote:Op maandag 10 september 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Nee de oude waterkoker is kapot gegaan door een kortsluiting hier.Dat was wél mijn schuld omdat ik in de kabel geboord had, maar dit van vandaag was gedaan door de vorige bewoners.
En ik heb al een leuke!quote:Op maandag 10 september 2018 23:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb er nog wel 1 die je kan ophalen, maar qua brandstof ben je dan al te duur uit gok ik.
Oh, ik dacht heel even dat het snoer van de waterkoker in de muur verwerkt zat.quote:Op maandag 10 september 2018 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaatje in de muur geboord, kabel geraakt.
Kortsluiting, waterkoker naar de klote.
quote:Op maandag 10 september 2018 23:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht heel even dat het snoer van de waterkoker in de muur verwerkt zat.
quote:Op maandag 10 september 2018 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik crash, slaaptijd, truste Allemaal![]()
Slaap lekker, hompje sushiquote:Op maandag 10 september 2018 23:51 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2018 23:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Slaap lekker, hompje sushi
Ik eet jouw portie wel op, ga maar!!
Maf ze, koen!quote:Op maandag 10 september 2018 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Mahhh, arm sukkeltje!quote:Op maandag 10 september 2018 23:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die vent die hier de waterkraan kwam fiksen was ietwat aan de overspannen kant. Hij stond op die bel te hengsten joh, de rook kwam er nog net niet uit.
Bleek dat ie op 3 verschillende plekken aan de gang was & ziekmelding van een collega.
Saaiquote:Op maandag 10 september 2018 23:59 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga me verplaatsen van b naar b
quote:
Trusten, Sjarrel.quote:Op maandag 10 september 2018 23:59 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga me verplaatsen van b naar b
Neem je laptop gewoon mee onder de douche.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:06 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk wel dat ik zo nog ff ga douchen eigenlijk. Moet er morgen vroeg uit en dan ben ik veel te lui om dan te douchen
Hoe komt ze d'rop.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben nog niet weg..
‘Het houd niet op, niet vanzelf’
Als ie waterdicht zou zijn, surequote:Op dinsdag 11 september 2018 00:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem je laptop gewoon mee onder de douche.
Ehm, dat is een leuk advies, maar het energieverbruik van douchen is je duurste financiële post. Dus dan ben je lekker ontspannen, tót je de energierekening krijgt.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Als ie waterdicht zou zijn, sure
Voor de 30 dagen meditatie challenge waar ik mee bezig ben moet ik mindfulness onder de douche uitvoeren (ja, klinkt raar maar dit is serieus) dus zelfs dan zou dat m niet worden
De huur is inclusief, dat wordt geen probleem voor mijquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, dat is een leuk advies, maar het energieverbruik van douchen is je duurste financiële post. Dus dan ben je lekker ontspannen, tót je de energierekening krijgt.
Bofbips!quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De huur is inclusief, dat wordt geen probleem voor mij
Meditatie heeft mijn hartkloppingen en angstgevoelens zwaar verminderd dus het is voor mij het tegenovergestelde van engquote:
Er is niets mis met mediteren. Je gedachten helemaal uitbannen is voor een enkeling weggelegd, dus ik heb het liever over mijmeren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meditatie heeft mijn hartkloppingen en angstgevoelens zwaar verminderd dus het is voor mij het tegenovergestelde van eng
Zie mindfulness toch wel anders als meditatie.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meditatie heeft mijn hartkloppingen en angstgevoelens zwaar verminderd dus het is voor mij het tegenovergestelde van eng
Natuurlijk maak je je hoofd niet helemaal leeg, maar wel rustiger en meer ontspannen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is niets mis met mediteren. Je gedachten helemaal uitbannen is voor een enkeling weggelegd, dus ik heb het liever over mijmeren.
Het hoort er wel bij. Het wordt daar meer mee bedoeld dat je leert in het hier en nu te leven en niet te veel te dwalen op het verleden of de toekomst.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zie mindfulness toch wel anders als meditatie.
In de wandelgangen hoorde ik dat MadMaster Tunng niet zo ziet zitten. Guillotientje doen maar?quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lette weer eens niet op, maar ik ben nog even ingeschakeld
Het in 2018 nog niet zelf maken.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ach nog even en CBD wordt erkend, daar geloof ik stiekem wel in.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef Rafeiro het volgende:
Ach nog even en CBD wordt erkend, daar geloof ik stiekem wel in.
Ik heb de moed opgegeven om MadMaster ervan te overtuigen dat er ook na 1990 nog muziek is gemaakt die de moeite waard is...quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de wandelgangen hoorde ik dat MadMaster Tunng niet zo ziet zitten. Guillotientje doen maar?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de moed opgegeven om MadMaster ervan te overtuigen dat er ook na 1990 nog muziek is gemaakt die de moeite waard is...
Hebben de PSB na 1990 nog muziek gemaakt dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de moed opgegeven om MadMaster ervan te overtuigen dat er ook na 1990 nog muziek is gemaakt die de moeite waard is...
Canabidol geloof ik, de niet THC in wiet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
CBD is toch cannabis in een bepaalde vorm?
Ja, heb dat ook een keertje geprobeerd met een maat. Ik voelde er niet echt veel van, of het me net zo goed zou ontspannen als meditatie weet ik dus niet.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Canabidol geloof ik, de niet THC in wiet.
Geperste olie van onderdelen van de plant. Bladafval is ook prima. Dan heb je weinig tot geen THC-gehalte, maar het werkt prima.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:21 schreef MTheBassman het volgende:
CBD is toch cannabis in een bepaalde vorm?
Ja ja, net een nieuw nummer.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben de PSB na 1990 nog muziek gemaakt dan?
Ik wilde het niet voorstellen, maar damn...quote:
Max 7/8 volgens mij.. dagelijks.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
Paar druppels onder je tong en dat is het.
Maar vind jij het ook zo vies?quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Max 7/8 volgens mij.. dagelijks.
Is per persoon verschillend.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Max 7/8 volgens mij.. dagelijks.
Je afweersysteem opwaarderen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat doet het spul eigenlijk met je?
Het kan helpen met veel dingen, geen garanties.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat doet het spul eigenlijk met je?
Hm. Daar moet ik dan eens wat meer over lezen, want dit klinkt me veel te vrijblijvend.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je afweersysteem opwaarderen.
En dit ookquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het kan helpen met veel dingen, geen garanties.
Pijnstillend en slaapbevorderend lijkt wel min of meer bewezen,quote:
That's what she saidquote:
Tja, sorryquote:
Toen waren ze nog maar net bezig.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hebben de PSB na 1990 nog muziek gemaakt dan?
Hangt af van de locatiequote:Op dinsdag 11 september 2018 00:35 schreef spijkerbroek het volgende:
22 mm regen op een dag is wel aardig wat, toch?
*pak poncho in*
Het was een vuurdouche, duhquote:
Ik woon in een studentenhuis, ik zou niet weten wie naast me woontquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor de verandering eens bij de buren wezen douchen?
Maar heb je haar gedaan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenhuis, ik zou niet weten wie naast me woont
Boven m'n hoofdquote:
Zodra ik 's morgens beneden ben is het koffie zetten, koptelefoon op en house luisteren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik trek dance/house etc. op dit uur van de dag toch wat beter dan punkrock/metal
Ik heb maar 1 vrouwelijke huisgenoot en met haar heb ik dat liever nietquote:
Logisch als je thuis bent. Als je op een hunebed zit, zou je rock luisteren.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zodra ik 's morgens beneden ben is het koffie zetten, koptelefoon op en house luisteren.
Dat maakt het nog veel toegankelijker.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenhuis, ik zou niet weten wie naast me woont
Elke politiek partij.quote:
Lees mijn reactie op Raf hierbovenquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maakt het nog veel toegankelijker.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Logisch als je thuis bent. Als je op een hunebed zit, zou je rock luisteren.
Badum pssj
Nee hoor. Helemaal niet stiekemquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Stiekem zeg je dat ik er onder vandaan moet komen, hè.
Ah!quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Lees mijn reactie op Raf hierboven
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor. Helemaal niet stiekem
Echt?quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elke politiek partij.
Oh, Raf, geloof ik.
Ik luister muziek die ik op dat moment leuk vind. Dat kan per dagdeel, uur of zelfs minuut wijzigen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik trek op elk moment van de dag wel alle muziek die ik goed vind. Ik ben niet zo kritisch
Dat dacht ik? Je naam staat niet in het rooster.quote:
Ik was luiquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik? Je naam staat niet in het rooster.
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien komt het door de douche meditatie, maar deze muziek wordt ik blij van
Trustequote:Op dinsdag 11 september 2018 00:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga slapen. Slaap lekker allemaal!
Dacht dat je net wakker werdquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Nog eens maf ze, uitje.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:47 schreef Charlotte3 het volgende:
Doe dat maar onder de rivierenquote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe dat maar onder de rivieren![]()
![]()
Ik weet wel iets maar ik ben vrij zeker dat je er niets van kan vinden: eleven:eleven met Infectionquote:
Ik als Groninger ben allergisch voor polonaises... en in een van mijn verenigingen wordt het gewoon wel gedaanquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]O ja...
Maar het was een typisch Vout-momentje
Elwood - Sick on Mondayquote:
Dat.quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft ie ook nog verlengdIk was eigenlijk van plan net al te gaan slapen
Andere Elwoodquote:
Eén keer per jaar moet kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2018 00:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik als Groninger ben allergisch voor polonaises... en in een van mijn verenigingen wordt het gewoon wel gedaan
Werd dan ook erg ondergewaardeerd.quote:
Zelden zo'n lange titel gezien op Radio 49quote:Wordt nu afgespeeld : DJs From Mars - Boneless Wolves Don't Know Sweet Dreams (Selena Gomez & Marshmello vs. Steve Aoki, Chris Lake, Tujamo vs. Eurythmics vs. Jax Jones)
quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelden zo'n lange titel gezien op Radio 49
Het was ook druk in de studio toenquote:Op dinsdag 11 september 2018 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelden zo'n lange titel gezien op Radio 49
quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:00 schreef MTheBassman het volgende:
Dank Raf
Nog even Veronica Inside kijken en dan ga ik mn bedje in.
Trusten alvast iedereen
Weer? Wat mankeert er aan dan?quote:Op dinsdag 11 september 2018 01:03 schreef Rafeiro het volgende:
Graag gedaan
Heb weer debiel veel last van mn rug dus is ga zo echt horizontaal.
Maar blijft leuk af en toe dit.
quote:
Mogguh Melt. Wat ben je laat?quote:
Ik heb nog een vrije dag.quote:Op dinsdag 11 september 2018 07:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh Melt. Wat ben je laat?
Goedemorgen ok01quote:
Goedemorgen Symph.quote:
Dan kan er weer volop geschilderd worden.quote:Op dinsdag 11 september 2018 08:11 schreef just me het volgende:
de schilder is de steiger aan het opbouwen
![]()
Dat maakt niet uit, totaalbedrag afgesprokenquote:Op dinsdag 11 september 2018 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kan er weer volop geschilderd worden.
Wanneer moet alles klaar zijn?
Succes er mee dan.quote:Op dinsdag 11 september 2018 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, totaalbedrag afgesproken. Als het weer goed blijft kan hij lekker doorgaan. Hij gaat nu de dakgoot achterzijde huis doen en dat is hoog
quote:Op dinsdag 11 september 2018 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet mini ToT dat het dinsdag is vandaag ??quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:44 schreef just me het volgende:
[..]
Weet mini ToT dat het dinsdag is vandaag ??
quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]Haha! Blijkbaar nog niet, nee.
Maar hij heeft mama wel de hele nacht wakker gehouden dus die is momenteel nog wat aan het bijrusten.
Dat zou ik zelf dan ook nog maar even doen, neem je rustige momenten nu het nog kanquote:Op dinsdag 11 september 2018 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]Haha! Blijkbaar nog niet, nee.
Maar hij heeft mama wel de hele nacht wakker gehouden dus die is momenteel nog wat aan het bijrusten.
Haha!quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf dan ook nog maar even doen, neem je rustige momenten nu het nog kan
12:22quote:Op dinsdag 11 september 2018 12:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik raak een beetje in de war: op de tv staat 10:42 als tijd, op de telefoon 11:13 en het is toch echt 12:13 volgens mij
Melting en hardcore.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, en niet zo zuinig ook!Goddomme, dat was een heftig nummer!
Jawel, maar ik herkende er niks van en ben het al weer vergeten!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Melting en hardcore.![]()
Niet naar de titel gekeken?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:45 schreef Tuned22 het volgende:
Elf is vandaag weer jarig peeps![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik herkende er niks van en ben het al weer vergeten!
Was in ieder geval iets met een & er in.
Zou zomaar deze kunnen zijn geweest:quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Melting en hardcore.![]()
Niet naar de titel gekeken?
Gefeliciteerd 11.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:45 schreef Tuned22 het volgende:
Elf is vandaag weer jarig peeps![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was 'm idd!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou zomaar deze kunnen zijn geweest:
Deadly Guns & F.Noize - Undefeated
[..]
Gefeliciteerd 11.
Zoiets.quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was 'm idd!
In de log gekeken naar de tijd waarop ik die post geplaatst had?
Oké, net zitten luisteren en er bestaan inderdaad wel een aantal rustigere nummers.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:28 schreef Symphonic het volgende:
* Symphonic draait morgen om 19:00
Jij hebt niks, misschien Peaceman wel. Of heeft hij geen keus?quote:Op dinsdag 11 september 2018 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]volgens mij hebben we morgenavond niets en kunnen we luisteren
Dat is vragen naar de bekende weg, zorro.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij hebt niks, misschien Peaceman wel. Of heeft hij geen keus?
Ik heb nog niet gefeliciteerd (kom net pas het topic binnenvallen), maar heb best wel behoefte aan wat muziekjes.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dank, Diaan en ZorroHebben mensen nog behoefte aan wat muziekjes?
Ik niet momenteel.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dank, Diaan en ZorroHebben mensen nog behoefte aan wat muziekjes?
Thanks.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gefeliciteerd (kom net pas het topic binnenvallen), maar heb best wel behoefte aan wat muziekjes.
En ach, dan ook maar meteen van harte gefeliciteerd
Welkomquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik keek net op tijd in het topic.
Hopelijk blijft het vannacht dan nog even rustig.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff loos alarm gehad, nu weer rustig!
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik keek net op tijd in het topic.
Dat zou een privéshow zijn geweestquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik was al even bang dat Elf alleen voor mij ging draaien.
Nee, gelukkig was ik precies op tijd. Was met YouTube bezig en dacht, weer eens even in het topic kijken. En ja hoor, de jarige achter de knoppen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik was al even bang dat Elf alleen voor mij ging draaien.
Ik gun het aan meer mensen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou een privéshow zijn geweest
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een show met meer dan alleen muziekquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik luister ook nog even mee, maar zo meteen moeders ophalen die van vakantie terug komt.quote:
Oh, ik had de link nog niet eens gelegdquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam wel ineens op het idee om In Private dan maar te draaien
Dat wordt dan nachtwerk voor jou. Heb je morgen nog wel vrij?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister ook nog even mee, maar zo meteen moeders ophalen die van vakantie terug komt.
Nee, hoor. We hebben geen last van je.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeten we anders tijdelijk in een ander topic gaan hangen?
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hoor. We hebben geen last van je.
Nee hoor, blijf gerustquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeten we anders tijdelijk in een ander topic gaan hangen?
Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt dan nachtwerk voor jou. Heb je morgen nog wel vrij?
Oh, dat is een hele fikse vertraging danquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
Dus dat wordt nog wat. Ze zou eigenlijk om 6 uur al landen.
Lenny Kravitz, Happy Birthday dan graag.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf gerustVerzoekjes / suggesties zijn ook nog eens welkom
quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lenny Kravitz, Happy Birthday dan graag.
Vliegt ze vanuit de EU met een Europese maatschappij en is er geen overmacht? Indien ja: cashen! #EU-verordening-zoveelquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
Dus dat wordt nog wat. Ze zou eigenlijk om 6 uur al landen.
Hoi spijkerbroekquote:Op dinsdag 11 september 2018 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vliegt ze vanuit de EU met een Europese maatschappij en is er geen overmacht? Indien ja: cashen! #EU-verordening-zoveel
Kun je wel zeggen.quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is een hele fikse vertraging dan
Tja.... wat is overmacht?quote:Op dinsdag 11 september 2018 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vliegt ze vanuit de EU met een Europese maatschappij en is er geen overmacht? Indien ja: cashen! #EU-verordening-zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |