Ach, je kunt hem altijd vragen. Hij lijkt mij wel iemand die in is voor nieuwe dingenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie aangepast. Je weet best wel hoe ik het bedoel.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:59 schreef tupper het volgende:
[..]
Ach, je kunt hem altijd vragen. Hij lijkt mij wel iemand die in is voor nieuwe dingen
quote:
Tussen nu en 9 sept.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 01:17 schreef Cybersijp het volgende:
Val bekans uit mijn stoel, nieuw project in aantocht! Supertof weer, #staystuned
Merciquote:
Hahahaquote:Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lellek ding
Een Pomsky. Een kruising tussen een Pomeriaan en een Huskyquote:Welk ras is jouw hond overigens?
Ahja, die spiegel is hier ook ergens voorbij gekomen "in het begin"quote:Vond jouw topic op xbox360 forum ook altijd zo interessant. Met je spiegel ed
Zeker heel gaaf. Die van mij staat eigenlijk (veel) te vaak stilquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Toch gaaf zo’n 3D printermoet binnenkort ook zelf maar weer eens aan de gang.
Zand inderdaad. Eerst 't beestje met lijm ingesmeerd, en daarna door het zand gehaald.quote:Dat is goud gespoten zand, of heb je er een soort 'flocking' op gedaan?
Thanksquote:
Minder kans op beschadigingen (het ruwbouw werk heb je al achter de rug).quote:Op donderdag 25 april 2019 13:58 schreef Atmoz het volgende:
Thanks!
Waarom zou je de vloer als laatste doen als ik vragen mag?
Hmzzz, het is in de garage c.q. werkplaats he... Daar gaan nog wel "zwaardere" c.q. "ruwere" dingen plaatsvinden dan een isolatiewandje zettenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Minder kans op beschadigingen (het ruwbouw werk heb je al achter de rug).
Je hebt dus een spouwmuur, die laat je isoleren, waarom dan alsnog de binnenmuren nog een keer isoleren. Dat doe je met je huis toch ook niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:58 schreef Atmoz het volgende:
Thanks!
Waarom zou je de vloer als laatste doen als ik vragen mag?![]()
En wat ik nog vergeten ben erbij te zetten is: ik wil de spouw gaan laten isoleren. Heeft dat nog gevolgen voor de isolatie die ik zelf wil gaan plaatsen?
Ik wil de kelderruimte ook als party-ruimte gaan gebruiken. Daarom lijkt het me super verstandig om de muren nog eens extra te isoleren (voor geluid). En als ik dan toch bezig ben ook maar meteen (extra) voor warmteisolatie omdat ik niet weet hoe dik de spouw is, en of deze überhaupt geschikt (schoon genoeg) is om te isoleren.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:52 schreef akatar het volgende:
[..]
Je hebt dus een spouwmuur, die laat je isoleren, waarom dan alsnog de binnenmuren nog een keer isoleren. Dat doe je met je huis toch ook niet?
Dat weet ik inderdaad ook niet, ik zei het omdat de afwerking van de muur met de vloer mijns inziens mooier is (plus een wat kleiner vloeroppervlak).quote:Op donderdag 25 april 2019 14:22 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hmzzz, het is in de garage c.q. werkplaats he... Daar gaan nog wel "zwaardere" c.q. "ruwere" dingen plaatsvinden dan een isolatiewandje zetten
Ik dacht namelijk zelf dat het beter was om zo'n vloer tegen iets echt hards (de stenen muur) aan te laten leggen i.p.v. tegen houtplaten. Maargoed, ik heb dan ook nog nooit zo'n mortelvloer goed van dichtbij gezien
Volgens mij is het vooral belangrijk dat er een damp open en een dampremmende kant is bij de isolatie. Te veel isoleren kan volgens mij niet. Als het vooral geluid is zou ik gaan voor steenwol (dit heeft natuurlijk ook warmte isolerende eigenschappen maar is vooral gericht op geluid). Maakte bij ons een wereld van verschil toen we de voorzetwanden daarmee hadden opgevuld.quote:Op vrijdag 26 april 2019 07:50 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ik wil de kelderruimte ook als party-ruimte gaan gebruiken. Daarom lijkt het me super verstandig om de muren nog eens extra te isoleren (voor geluid). En als ik dan toch bezig ben ook maar meteen (extra) voor warmteisolatie omdat ik niet weet hoe dik de spouw is, en of deze überhaupt geschikt (schoon genoeg) is om te isoleren.
Bovendien zitten er op de muren ontzettend veel oneffenheden (kabels, buizen, slangen, contactdozen, schakelaars, etc, etc...). Ik wil dat allemaal weg hebben om zodoende een mooie, strakke ruimte te krijgen.
Maar ik weet dus niet hoe zoiets werkt.... dubbele isolatie....
Als je de vloer binnen de isolatie plaatst heb je een warmtelek minder. De vloer onder de isolatie kan dus kouder aan gaan voelen bij de randen.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:58 schreef Atmoz het volgende:
Waarom zou je de vloer als laatste doen als ik vragen mag?
Dat is erg gaaf ! Al wisten wij dat natuurlijk al welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:52 schreef Atmoz het volgende:
Juij!!!!![]()
Bij NU.nl is m'n hobby en geklus ook niet onopgemerkt geblevenZe zijn laatst bij me langs geweest om een korte "rapportage" te maken: https://www.nu.nl/wonen/5(...)op-kamerformaat.html
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |