Ja dan weg, moet hier de laatste lavendel nog wel uit de tuin halen, in voorjaar zet ik weer nieuwen neer na het schilderen van de kozijnen en zoquote:Op maandag 10 september 2018 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah kan ook, maar deze is gewoon oerlelijk en zit aan de buitenkant van het huis. Wil hem gewoon weg hebben, want de kinderen van het kinderdagverblijf prikken en schrammen zich nog wel eens eraan. Dus hup, weg ermee.
quote:Op maandag 10 september 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zou stuiken die kinderen wegjagen een pre vinden.
Nu zou ik sowieso niet in de buurt van een school of dagverblijf gaan wonen, tyfus wat een herriequote:Op maandag 10 september 2018 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan zou ik met zo'n struik op mn hoofd gaan lopen.
Ik woon in de loop van een middelbare school voor kinderen die niets kunnen en vanaf 8 uur is het altijd een kippenhok, maar dan ben ik meestal al wel weg, gelukkig.quote:Op maandag 10 september 2018 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zou ik sowieso niet in de buurt van een school of dagverblijf gaan wonen, tyfus wat een herrie.
Vorige week folders rondgebracht en een schooladres klopte niet. Gewoon t geluid volgen.
Als er ergens 'kindvriendelijke buurt' staat, haak ik al afquote:Op maandag 10 september 2018 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu zou ik sowieso niet in de buurt van een school of dagverblijf gaan wonen, tyfus wat een herrie.
Vorige week folders rondgebracht en een schooladres klopte niet. Gewoon t geluid volgen.
Is het ook! Kom je een keer nassen?quote:Op maandag 10 september 2018 10:21 schreef rival het volgende:
Dat downtown klinkt wel als een leuke plek
Is je koffiemeneer nu terug?quote:Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het ook! Kom je een keer nassen?
Arme jij. Scheelt dat ze in t weekend gesloten zijnquote:Op maandag 10 september 2018 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon in de loop van een middelbare school voor kinderen die niets kunnen en vanaf 8 uur is het altijd een kippenhok, maar dan ben ik meestal al wel weg, gelukkig.
Ja echt hoorquote:Op maandag 10 september 2018 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er ergens 'kindvriendelijke buurt' staat, haak ik al af
Donderdagnacht, na enorm veel vertraging en gezeik. Uiteindelijk op Schiphol geland i.p.v. Eindhoven. Maar we zijn sinds vrijdag wel officieelquote:
awwww leuk!quote:Op maandag 10 september 2018 10:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Donderdagnacht, na enorm veel vertraging en gezeik. Uiteindelijk op Schiphol geland i.p.v. Eindhoven. Maar we zijn sinds vrijdag wel officieel.
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 10 september 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het ook! Kom je een keer nassen?
Ja dat vind ik wel heel fijnquote:Op maandag 10 september 2018 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij. Scheelt dat ze in t weekend gesloten zijn.
Had ik in Utrecht ook, rijtjeshuis, elke ochtend gesodemieter als die kinderen om acht uur naar school moesten. Ruzie in de voortuin, met deuren smijten enzoquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel heel fijn![]()
Nou ja.. ik heb ook bovenburen met 4 kinderen, waarvan er 3 naar school gaan en die hoor je van boven naar beneden janken als ze naar school moetenDe benedenburen vonden dat niet zo'n goed idee dus gelijk vlam in de pan
![]()
Meestal ben ik toch eerder weg dan dat zij weggaan... dus echt heel veel last heb ik er niet van gelukkig.
Wat een helquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel heel fijn![]()
Nou ja.. ik heb ook bovenburen met 4 kinderen, waarvan er 3 naar school gaan en die hoor je van boven naar beneden janken als ze naar school moetenDe benedenburen vonden dat niet zo'n goed idee dus gelijk vlam in de pan
![]()
Meestal ben ik toch eerder weg dan dat zij weggaan... dus echt heel veel last heb ik er niet van gelukkig.
Lolquote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Huis aan de overkant staat te koop. Even op Funda checken in hoeverre bewoners van dat gebouw bij mij naar binnen kunnen gluren
Ja dit!quote:Op maandag 10 september 2018 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lolgewoon een bezichtiging aanvragen
!
Gewoon paar uurtjes extra werken, dan kan je dat makkelijk betalen.quote:Op maandag 10 september 2018 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, als het niet zoveel duurder was geworden, zou ik bijna m'n zooi daarnaartoe verhuizen. Wel mooi hoor.
Oeh, snel kopen.quote:Op maandag 10 september 2018 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Huis aan de overkant staat te koop. Even op Funda checken in hoeverre bewoners van dat gebouw bij mij naar binnen kunnen gluren
Ik heb er geen last van, tenzij ze de ramen onder spugen. Toen schrokken ze wel toen ik even buiten kwam en zei dat ze dat schoon moesten maken. Sindsdien zijn ze poeslief.quote:Op maandag 10 september 2018 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zou stuiken die kinderen wegjagen een pre vinden.
In oktober een paar taxusboompjes. Dat is al het groen wat erin komtquote:Op maandag 10 september 2018 10:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dan weg, moet hier de laatste lavendel nog wel uit de tuin halen, in voorjaar zet ik weer nieuwen neer na het schilderen van de kozijnen en zo
Dat geluid valt hier wel mee. Hoogstens dat je een keer een kind hoort janken, maar dat is nog geen minuut.quote:Op maandag 10 september 2018 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
OMGquote:Op maandag 10 september 2018 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik in Utrecht ook, rijtjeshuis, elke ochtend gesodemieter als die kinderen om acht uur naar school moesten. Ruzie in de voortuin, met deuren smijten enzoEn dan kwamen ze 's middags thuis en ging de muziek keihard aan.
Ja, ik houd me maar voor dat het tijdelijk is.. (alles is tijdelijk, daar niet van.. )quote:[img]hhttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/strike.pngttps://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op maandag 10 september 2018 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een hel.
Pas op met taxus he, is giftig.quote:Op maandag 10 september 2018 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, tenzij ze de ramen onder spugen. Toen schrokken ze wel toen ik even buiten kwam en zei dat ze dat schoon moesten maken. Sindsdien zijn ze poeslief.
[..]
In oktober een paar taxusboompjes. Dat is al het groen wat erin komt
[..]
Dat geluid valt hier wel mee. Hoogstens dat je een keer een kind hoort janken, maar dat is nog geen minuut.
Heb hier ook een taxus, als die mooie roze besjes erin zitten dan hoor ik regelmatig een moeder roepen, NEEEEE niet opeten!!!!quote:Op maandag 10 september 2018 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
In oktober een paar taxusboompjes. Dat is al het groen wat erin komt
huh, 4e hierquote:Op maandag 10 september 2018 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik houd me maar voor dat het tijdelijk is.. (alles is tijdelijk, daar niet van.. )
Kunnen wel, maar vind ik het de moeite waardquote:Op maandag 10 september 2018 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon paar uurtjes extra werken, dan kan je dat makkelijk betalen.
Ben hier wel vaker, maar niet zo vaak als in klb.quote:
Natuurlijke selectiequote:Op maandag 10 september 2018 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb hier ook een taxus, als die mooie roze besjes erin zitten dan hoor ik regelmatig een moeder roepen, NEEEEE niet opeten!!!!
Wel ietsjes duurder. Maar dat is het waard.quote:Op maandag 10 september 2018 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is wel warmer dan in de winter in de bosjes gaan liggen
Goede telescoop neerzetten, kan je precies zien wat ze gegeten heeft.quote:Op maandag 10 september 2018 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel ietsjes duurder. Maar dat is het waard.
Uitgewoond huehue.quote:Op maandag 10 september 2018 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen wel, maar vind ik het de moeite waard
En dit huis heb ik helemaal uitgewoond, dus moet hier dan ook even wat fiksen
Zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 10 september 2018 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen wel, maar vind ik het de moeite waard
En dit huis heb ik helemaal uitgewoond, dus moet hier dan ook even wat fiksen
Die staan dan ook op mijn terrein, komt niemand aan.quote:Op maandag 10 september 2018 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb hier ook een taxus, als die mooie roze besjes erin zitten dan hoor ik regelmatig een moeder roepen, NEEEEE niet opeten!!!!
Ja, de konijnen blijven er straks ver van uit de buurt.quote:
lijkt me echt kut. Achter mijn werk speelt wel eens iemand met 1 of 2 kinderen in de tuin. Dat vind ik al kut!quote:Op maandag 10 september 2018 10:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus werkt naast een kinderdagverblijf en die wil soms al het hoofd uit het raam steken en ze verrot schelden omdat ze zich niet kan concentreren of amper normaal kan bellen
Je moet er iets voor over hebben.quote:Op maandag 10 september 2018 10:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel ietsjes duurder. Maar dat is het waard.
The horrorquote:Op maandag 10 september 2018 10:50 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus werkt naast een kinderdagverblijf en die wil soms al het hoofd uit het raam steken en ze verrot schelden omdat ze zich niet kan concentreren of amper normaal kan bellen
Dat soort volk moet bij elkaar in een tokkieghetto gestopt worden.quote:Op maandag 10 september 2018 10:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Als de kinderen van verderop achter het huis spelen en wat ruzie krijgen, staat pa er ook bij te schreeuwen, komt ma erbij schreeuwen, hoop gejank en hoor je ze naar binnen gaan en daar ook nog heel hard schreeuwen en die wonen 3 huizen verderop
Gezellige jeugd.quote:Op maandag 10 september 2018 10:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Als de kinderen van verderop achter het huis spelen en wat ruzie krijgen, staat pa er ook bij te schreeuwen, komt ma erbij schreeuwen, hoop gejank en hoor je ze naar binnen gaan en daar ook nog heel hard schreeuwen en die wonen 3 huizen verderop
Kun je ze dan niet beter gewoon niet planten?quote:Op maandag 10 september 2018 10:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die staan dan ook op mijn terrein, komt niemand aan.
[..]
Ja, de konijnen blijven er straks ver van uit de buurt.
Daar zitten ze al.quote:Op maandag 10 september 2018 10:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat soort volk moet bij elkaar in een tokkieghetto gestopt worden.
Gewoon concentreren. In een kamp ofzo.quote:Op maandag 10 september 2018 10:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat soort volk moet bij elkaar in een tokkieghetto gestopt worden.
In je nieuwe huis?quote:Op maandag 10 september 2018 10:54 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb altijd bij een basisschool gewoond. Ja die hoor je smorgens als ze naar school gaan en als ze pause hebben. Maar kan niet zeggen dat ik daar last van had. Gewenning mssn.
Heb meer last van de buren nu. Kinderen schreeuwen en hebben een een jankstem, moeder idem. Kinderen zijn pubers...
Nu al? Je woont er net 2 dagen.quote:Op maandag 10 september 2018 10:54 schreef TaMieke het volgende:
Heb meer last van de buren nu. Kinderen schreeuwen en hebben een een jankstem, moeder idem. Kinderen zijn pubers...
Tokkieterror.quote:Op maandag 10 september 2018 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu al? Je woont er net 2 dagen.
Dat heb ik dan gelukkig niet. Wel een alleenstaande moeder met drie kinderen die allemaal van een andere etniciteit zijn.quote:Op maandag 10 september 2018 10:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Waar ze door werken vrij kunnen zijn.quote:Op maandag 10 september 2018 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon concentreren. In een kamp ofzo.
Gewoon voor alle mensen. Beter voor de wereld.quote:Op maandag 10 september 2018 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier ergens in de buurt ook zo iemand die z'n hond uren laat blaffen in de tuin. Nekschot voor zulke mensen.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2018 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier ergens in de buurt ook zo iemand die z'n hond uren laat blaffen in de tuin. Nekschot voor zulke mensen.
Gotta collect them all!quote:Op maandag 10 september 2018 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gelukkig niet. Wel een alleenstaande moeder met drie kinderen die allemaal van een andere etniciteit zijn.
Toen mijn buren naast mij kwamen heb ik wel eens gevraagd of ze ergens last van hadden, maar ze vond de 'vogeltjes' wel mooi fluitenquote:Op maandag 10 september 2018 10:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gelukkig niet. Wel een alleenstaande moeder met drie kinderen die allemaal van een andere etniciteit zijn.
Denk het. En die beginnen nu ook te puberenquote:
"...maar ik heb helemaal geen vogeltjes...?"quote:Op maandag 10 september 2018 10:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Toen mijn buren naast mij kwamen heb ik wel eens gevraagd of ze ergens last van hadden, maar ze vond de 'vogeltjes' wel mooi fluiten
Dus bijna oma!quote:Op maandag 10 september 2018 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk het. En die beginnen nu ook te puberen
Nou op dat moment zat ik wel te denken, Vogeltjes?? Welke vogeltjes??quote:Op maandag 10 september 2018 10:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"...maar ik heb helemaal geen vogeltjes...?"
Nergens last van hier in de wijkquote:Op maandag 10 september 2018 10:57 schreef gcjoel het volgende:
in mijn tokkiebuurt heb ik alleen last van de cray cray buurman. Verder maken ze eigenlijk nooit lawaai.
quote:Op maandag 10 september 2018 10:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Toen mijn buren naast mij kwamen heb ik wel eens gevraagd of ze ergens last van hadden, maar ze vond de 'vogeltjes' wel mooi fluiten
quote:Op maandag 10 september 2018 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nergens last van hier in de wijk
Nou oke. Eentje. Maar ik voel me zo gemeen als ik daarover klaag. Ergens achter heeft iemand een verstandelijk gehandicapt kind oid. Die hoor ik in de zomer vaak wel vrij lang achter elkaar een kutgeluid maken
Maar maak me dan vooral druk omdat ik het gevoel krijg dat ze dat kind buiten zetten en zelf met de deuren dicht binnen zitten. Ik hoor namelijk nooit interactie, alleen dat kutgeluid
Dat zie ik nog wel gebeuren ja. Al zijn het dacht ik allemaal jongens, dus geen huilbaby's in de straat.quote:
quote:Op maandag 10 september 2018 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou op dat moment zat ik wel te denken, Vogeltjes?? Welke vogeltjes??
Misschien heeft ie gewoon plezier als hij dat geluid maaktquote:Op maandag 10 september 2018 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nou oke. Eentje. Maar ik voel me zo gemeen als ik daarover klaag. Ergens achter heeft iemand een verstandelijk gehandicapt kind oid. Die hoor ik in de zomer vaak wel vrij lang achter elkaar een kutgeluid maken
Maar maak me dan vooral druk omdat ik het gevoel krijg dat ze dat kind buiten zetten en zelf met de deuren dicht binnen zitten. Ik hoor namelijk nooit interactie, alleen dat kutgeluid
Effe rust in huis en deur dichtquote:Op maandag 10 september 2018 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Rust in huis, kut in de buurt.quote:Op maandag 10 september 2018 11:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Effe rust in huis en deur dicht
Kan ik me best iets bij voorstellenquote:Op maandag 10 september 2018 11:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wat ik me ergens ook wel weer voor kan stellen.quote:Op maandag 10 september 2018 11:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Blafbandje cadeau doen.quote:Op maandag 10 september 2018 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik me ergens ook wel weer voor kan stellen.
Misschien maakt hij dat geluid ook continu binnenshuis.quote:Op maandag 10 september 2018 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ik me ergens ook wel weer voor kan stellen.
Ik denk heel veel niet.quote:Op maandag 10 september 2018 11:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ik moet wel zeggen, heb wel respect voor dat soort ouders, ik zou er niet tegen kunnen.
Midden in de nacht. Terwijl hij slaapt.quote:Op maandag 10 september 2018 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien maakt hij dat geluid ook continu binnenshuis.
Je hebt niet echt een keuze he.quote:Op maandag 10 september 2018 11:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ik moet wel zeggen, heb wel respect voor dat soort ouders, ik zou er niet tegen kunnen.
Mwah, je hebt altijd wel een keuze. Of die ethisch verantwoord is, is een tweede.quote:
M'n ouders hebben nu ook iemand in de straat wonen waarvan de hond voortdurend blaftquote:Op maandag 10 september 2018 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
jezusquote:Op maandag 10 september 2018 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, je hebt altijd wel een keuze. Of die ethisch verantwoord is, is een tweede.
Dat kan ook. Hier in het zuiden (weet niet of het elders ook zo heet) hebben ze Amarant waar ze op locaties verstandelijk gehandicapten onderbrengen.quote:Op maandag 10 september 2018 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja of je moet ze intern ergens plaatsen, maar blijft moeilijk
Hier hebben we van Boeijen, wij liepen er wel eens met de hond, was net een klein dorpje op zichquote:Op maandag 10 september 2018 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ook. Hier in het zuiden (weet niet of het elders ook zo heet) hebben ze Amarant waar ze op locaties verstandelijk gehandicapten onderbrengen.
Wtfquote:Op maandag 10 september 2018 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, je hebt altijd wel een keuze. Of die ethisch verantwoord is, is een tweede.
Als ik naar het station loop, kom ik altijd langs zo'n huis waar de hond in de tuin achter de heg ligt. Die kan ik dus nooit zien, en als ik dan langs loop en hij blaft, dan schrik ik me helemaal de tyfusquote:Op maandag 10 september 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben nu ook iemand in de straat wonen waarvan de hond voortdurend blaftIk kwam daar laatst en je hoorde die hond echt al van een afstandje.
Ja dat kan idd ook. Maar dat neemt de zorgen niet weg lijkt me.quote:Op maandag 10 september 2018 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja of je moet ze intern ergens plaatsen, maar blijft moeilijk
Herkenbaar, zou ik ook hebbenquote:Op maandag 10 september 2018 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik naar het station loop, kom ik altijd langs zo'n huis waar de hond in de tuin achter de heg ligt. Die kan ik dus nooit zien, en als ik dan langs loop en hij blaft, dan schrik ik me helemaal de tyfusElke keer weer
Ik snap niet dat die mensen er zelf niet helemaal gestoord van worden. Of de directe buren, ik zou het echt niet trekken.quote:Op maandag 10 september 2018 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben nu ook iemand in de straat wonen waarvan de hond voortdurend blaftIk kwam daar laatst en je hoorde die hond echt al van een afstandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |