twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 09-09-2018 om 10:14:33Vermoedelijke opstelling #Oranje Cillessen; Tete, De Ligt, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Propper, F. de Jong; Promes, Depay, Babel.#franedDebuut Frenkie in basis @OnsOranje reageer retweet
___________________________________________________________________________twitter:GFFN twitterde op zondag 09-09-2018 om 13:56:37Likely France XI vs the Netherlands: Areola - Sidibé, Varane, Umtiti, Mendy - Pogba, Kanté - Mbappé, Griezmann, Matuidi - Giroud. reageer retweet
Waar is de optie Kinggodland?quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef onlogisch het volgende:
DE POLL: WAT VERWACHTEN DE VOETBALKENNERS VAN VBL????
Poll: Frankrijk - Nederland
• Winst Frankrijk
• Winst Oranje
• Gelijkspel
• Afgang Oranje
• Afgang Frankrijk
• Boeit me geen mallemoer
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Bedankt voor deze haarscherpe analyse.quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Nederland nooit winnen
Idee-post van capuchon_jongenquote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het mag hier allemaal wat serieuzer.
Dat klopt, maar ik denk niet de je de Fransen zover krijgt dat aan te passen.quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Met deze opstelling is het vragen om problemen
stiekem welquote:Op zondag 9 september 2018 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idee-post van capuchon_jongen
niet gelezen
DAT DIT ZOMAAR KAN (IN NEDERLAND)quote:Op zondag 9 september 2018 20:57 schreef Edensnator het volgende:
Gaat een lange avond worden![]()
21.30 Alberto Stegeman wellicht
quote:Op zondag 9 september 2018 20:58 schreef robijnwasverzachter het volgende:
waar zijn snijder en robben
lekker viesdik worden op de bankquote:Op zondag 9 september 2018 20:58 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Oh ja we hebben nu ook SBS6 volk hierquote:Op zondag 9 september 2018 20:57 schreef Edensnator het volgende:
snijderquote:Op zondag 9 september 2018 20:58 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Op ziggo kan je liechtenstein-Gibraltar kijkenquote:Op zondag 9 september 2018 20:57 schreef Edensnator het volgende:
In het wassenbeelden museum.quote:Op zondag 9 september 2018 20:58 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Wie?quote:Op zondag 9 september 2018 20:58 schreef robijnwasverzachter het volgende:
ik ben dan oprecht benieuwd naar de kijkcijfersquote:Op zondag 9 september 2018 20:58 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Op ziggo kan je liechtenstein-Gibraltar kijken
Ik snap nog steeds niet die hype toen hij naar Ajax gingquote:Op zondag 9 september 2018 21:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Blind staat weer lucht te dekken ook.
Bij Ajax doet ie het anders, ook in de Europese wedstrijden dit seizoen, gewoon prima.quote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet die hype toen hij naar Ajax ging
Tegen de topspitsen van Kievquote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Ajax doet ie het anders, ook in de Europese wedstrijden dit seizoen, gewoon prima.
Wat doet ie prima?quote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Ajax doet ie het anders, ook in de Europese wedstrijden dit seizoen, gewoon prima.
Ja! En tegen Hongarije ook!quote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef Groby het volgende:
Tegen Spanje stonden wel ook 1-0 achter!!1
quote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef Groby het volgende:
Tegen Spanje stonden wel ook 1-0 achter!!1
Ja Luuk ook, maar die zet je ook niet in de basis neem ik aan.quote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar word die omringd door betere spelers hequote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd, die Wijnaldum bij Liverpool speelt 10x zo goed als de Wijnaldum in Oranje.
promesquote:Op zondag 9 september 2018 21:02 schreef RavenArtus het volgende:
Welke domme maloot denkt ook van oh ik kop hem naar achter richting goal terwijl de fransen aanvallen wat kan er mis gaan, Domme debiel.
wordtquote:Op zondag 9 september 2018 21:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar word die omringd door betere spelers he
gast.. Dat we allen niet ons dagelijks niveau halen hier wil nog niet zeggen dat je je gelijk als een achterbuurtlul moet gaan gedragen hequote:
In 4045 bedoel je?quote:Op zondag 9 september 2018 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland had Frankrijk laatst ook aardig in de tang met hun slechte organisatie. Ze zijn te verslaan.
donker Afrika welquote:Op zondag 9 september 2018 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het woord "Afrika" ook al racistisch?
Zit toch ook gewoon bij de selectie?quote:Op zondag 9 september 2018 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja Luuk ook, maar die zet je ook niet in de basis neem ik aan.
belgie daarentegen had geen schijn van kansquote:Op zondag 9 september 2018 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland had Frankrijk laatst ook aardig in de tang met hun slechte organisatie. Ze zijn te verslaan.
Wisgerhof en Woutje Brama bazenquote:
Frenkie is wel een heerlijke speler DP moet je wel toegeven.quote:Op zondag 9 september 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Gelukkig hebben we Frenkie de Jong he
WANT STROOTMAN IS NIET NODIG
strootmanquote:Op zondag 9 september 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Strootman bij AS Roma.quote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd, die Wijnaldum bij Liverpool speelt 10x zo goed als de Wijnaldum in Oranje.
Dat zie ikquote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Frenkie is wel een heerlijke speler DP moet je wel toegeven.
Strootman is ook niet nodig. Die had hier zelf ook al 2 Promesjes gedaan. Mis je helemaal niets aan.quote:Op zondag 9 september 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Onzin, komen genoeg talenten aan in 4 jaar tijd.quote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, dit wordt ook geen WK over 4 jaar hoor
Met al die mooiboys ga je dat niet redden.quote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef coronatus het volgende:
Nederland hoort aan te vallen, dit is totaal onNederlands..
Lieke Martens?quote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onzin, komen genoeg talenten aan in 4 jaar tijd.
De Ligt de Jong en Bergwijn zijn lichtpuntjes in een donkere, hele donkere tunnelquote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EK2032 gaan we ons eindelijk weer voor kwalificeren, hoop ik.quote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, dit wordt ook geen WK over 4 jaar hoor
zeiden we 10 jaar geleden ookquote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat we als land nog een identiteit hebbenquote:Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom stelt NL nooit een buitenlandse coach aan? "bang" dat het gaat mislukken?
Hebben we wel gehad in het verleden.quote:Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom stelt NL nooit een buitenlandse coach aan? "bang" dat het gaat mislukken?
Omdat er dan hordes fossielen uit nederlandse voetbal/journalistiek uit hun slaap ontwaken om te brullen dat dat toch echt niet kan.quote:Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is not dun.quote:Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
fuck de hollandse school... de helft speelt toch in het buitenlandquote:Op zondag 9 september 2018 21:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat er dan hordes fossielen uit nederlandse voetbal/journalistiek uit hun slaap ontwaken om te brullen dat dat toch echt niet kan.
Hollandse school ofzo.
toen was het bittere ernstquote:Op zondag 9 september 2018 21:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hebben we wel gehad in het verleden.
moeten ze wel eerst beginnen...quote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we gewoon stoppen met voetballen?
Ik vond Tete in begin bij Ajax zeer indrukwekkend talent, ging niks langs hem.quote:Op zondag 9 september 2018 21:05 schreef Almerian het volgende:
Blind en Tete de zwakste schakels. Niet onverwacht.
Je laten vernederen door immigranten?quote:Op zondag 9 september 2018 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
De NL-ziekte in volle glorie in beeld nu
Jammer dat deze zich niet verstoppenquote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je laten vernederen door immigranten?
quote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je laten vernederen door immigranten?
dat zeiden ze bij Blind ookquote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik vond Tete in begin bij Ajax zeer indrukwekkend talent, ging niks langs hem.
Hopelijk gaat ie terug naar Ajax en komt ie weer op niveau.
DOEI DOEIquote:Op zondag 9 september 2018 21:11 schreef RavenArtus het volgende:
Ik ga straks iets anders kijken, Dit is saai.
Een hockeywedstrijd van Oranje - Zwart?quote:Op zondag 9 september 2018 21:11 schreef RavenArtus het volgende:
Ik ga straks iets anders kijken, Dit is saai.
Ajax kan beter de lat hoger leggen. Wees blij dat hij weg is.quote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik vond Tete in begin bij Ajax zeer indrukwekkend talent, ging niks langs hem.
Hopelijk gaat ie terug naar Ajax en komt ie weer op niveau.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten jullie het straks opnemen tegen Duitsland. Aangezien jullie het allemaal zo goed weten
Ja prima hoor, stel mij maar opquote:Op zondag 9 september 2018 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten jullie het straks opnemen tegen Duitsland. Aangezien jullie het allemaal zo goed weten
1940-45.quote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af of we ooit een slechter Nederlands elftal hebben gehad
Op je 28e terug naar Nederland moeten. Dan weet je dat er iets niet kloptquote:
Ergens begin jaren '80.quote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de jaren 60 misschienquote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke clown had ook alweer rood haar?quote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als 2 druppels water
quote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als 2 druppels water
Babelquote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke clown had ook alweer rood haar?
Ergensquote:
Hij is géén spits in dit elftalquote:Op zondag 9 september 2018 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Hebben we nou geen betere spits dan Babel?
WEGHORSTquote:Op zondag 9 september 2018 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Luukinhoquote:Op zondag 9 september 2018 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:
ik kan ook nog wel een helft meedoenquote:Op zondag 9 september 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja prima hoor, stel mij maar op
de Bruynequote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke clown had ook alweer rood haar?
oha.. we spelen 352...quote:Op zondag 9 september 2018 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is géén spits in dit elftal
Wat kom je hier popi jopi doen ineensquote:Op zondag 9 september 2018 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie is die neger met roze haar?
Als coach zou ik hem nooit opstellen omwille van zijn haar. Beetje fatsoen , attitude en zelfrespect mag wel
Die kan echt niet meerquote:
Pak 'm DP!!!quote:Op zondag 9 september 2018 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kom je hier popi jopi doen ineens
PIK JE DIT CAPUCHON_JONGEN???quote:Op zondag 9 september 2018 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat kom je hier popi jopi doen ineens
Ik ben geen kip, ik pik niksquote:
Met Lex Immers erachter om de lijnen uit te zetten,quote:Op zondag 9 september 2018 21:16 schreef Edensnator het volgende:
Michiel Kramer zou ik oproepen als bondscoach
Kramer heeft toch geen enkele ervaring als coach?quote:Op zondag 9 september 2018 21:16 schreef Edensnator het volgende:
Michiel Kramer zou ik oproepen als bondscoach
Beetje haten op onze ploeg, dat mogen wij alleen ja (en Drizzt)quote:Op zondag 9 september 2018 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben geen kip, ik pik niks
Ja maar jong Oranje is belangrijkerquote:Op zondag 9 september 2018 21:16 schreef RavenArtus het volgende:
Bergwijn in de spits had beter geweest dan deze Bassie.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als 2 druppels water
quote:
Meltdownquote:Op zondag 9 september 2018 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden er ook dit soort foto's zijn van het uitvak bij Trencin?
madquote:Op zondag 9 september 2018 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden er ook dit soort foto's zijn van het uitvak bij Trencin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |