SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Precies, dat begint pas op te vallen op latere leeftijd. En er zijn bijzonder veel platen met suggestieve teksten.quote:Op zondag 9 september 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
Hit me with your rhythm stick was dus mijn eerste single. Op een leeftijd dat ik totaal nog geen benul had van de suggestieve tekst. Ik denk dat ik zelfs nog nauwelijks Engels kon toen.
Dit was rond 1978.quote:Op zondag 9 september 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
Hit me with your rhythm stick was dus mijn eerste single dat ik gekocht heb. Op een leeftijd dat ik totaal nog geen benul had van de suggestieve tekst. Ik denk dat ik zelfs nog nauwelijks Engels kon toen.
Oh ja. The Styx. Da's waar ook.quote:Op zondag 9 september 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Hit Me With Your Rhythm Styx.
Alweer...
Jij en MadMaster mogen dat zeggen.quote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Cause I can do it in the mix.
Vanmorgen heb ik de liveset van afgelopen week zo ongeveer opnieuw gedaan omdat de opname verkloot was. Daar zit die versie nu ook in...quote:Op zondag 9 september 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Cause I can do it in the mix.
Nou, dan had je me de laatste keer moeten horen, pfffff. Wat een ellende.quote:Op zondag 9 september 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en MadMaster mogen dat zeggen.
Keer een showtje met dat nummer erin?quote:Op zondag 9 september 2018 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik de liveset van afgelopen week zo ongeveer opnieuw gedaan omdat de opname verkloot was. Daar zit die versie nu ook in...
Kan, alhoewel ik 'm een tijdje terug ook al ergens in gepropt had...quote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Keer een showtje met dat nummer erin?
Eej Melting.quote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
Ben er weer.
Goede doel maar even gesteund. Zelf ook nog wat aan overgehouden, dus dat is mooi meegenomen.
Heb je een knuffel uit de grijpautomaatquote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
Ben er weer.
Goede doel maar even gesteund. Zelf ook nog wat aan overgehouden, dus dat is mooi meegenomen.
Je bent de rat van fortuin...quote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Melting het volgende:
Ben er weer.
Een wit konijn...quote:Op zondag 9 september 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een knuffel uit de grijpautomaat
Maakt mij niet uit, net als bij Liebrand.quote:Op zondag 9 september 2018 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan, alhoewel ik 'm een tijdje terug ook al ergens in gepropt had...
quote:Op zondag 9 september 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je een knuffel uit de grijpautomaat
Ga je dan bij iemand op de koffie of zo?quote:Op zondag 9 september 2018 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... goede doel is de loterij die we hebben.
De opbrengst gaat naar de mensen die het goed kunnen gebruiken in ons dorp.
Bijvoorbeeld omdat ze het niet breed hebben, of vanwege ziekte of zo....
Ik heb 1 troostprijs (pak koeken) en 1 hoofdprijs (koffie/thee met iets lekkers) gewonnen.
Ik weet al wat we aanstaande vrijdag in het topic aangeboden krijgen...quote:Op zondag 9 september 2018 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... goede doel is de loterij die we hebben.
De opbrengst gaat naar de mensen die het goed kunnen gebruiken in ons dorp.
Bijvoorbeeld omdat ze het niet breed hebben, of vanwege ziekte of zo....
Ik heb 1 troostprijs (pak koeken) en 1 hoofdprijs (koffie/thee met iets lekkers) gewonnen.
quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet al wat we aanstaande vrijdag in het topic aangeboden krijgen...
Bij een eetcafé wat hier in het dorp zit.quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je dan bij iemand op de koffie of zo?
quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet al wat we aanstaande vrijdag in het topic aangeboden krijgen...
Fijne muziekjes inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Lekker muzieken, Lucky.
Past prima in mijn straatje...
Oh, monchoutaart is inderdaad lekkerquote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een eetcafé wat hier in het dorp zit.
Iets lekkers is huisgemaakte monchou. En die is me toch lekker!
Tof.quote:Op zondag 9 september 2018 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Lekker muzieken, Lucky.
Past prima in mijn straatje...
Ow, draai dan hierna even een baggerplaat, dan die ga ik die video even opzoeken...quote:Op zondag 9 september 2018 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is in A'dam. Te grappig om te zien.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, draai dan hierna even een baggerplaat, dan die ga ik die video even opzoeken...
quote:
Maakt niet uit, waren toch oneven nummers.quote:Op zondag 9 september 2018 21:05 schreef Melting het volgende:
Moeders belde even vanaf haar vakantie.
Heb dus een paar nummers gemist.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is in A'dam. Te grappig om te zien.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maakt niet uit, waren toch oneven nummers.
Dat heb ik dan weer net gemist.quote:Op zondag 9 september 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Heb je dat hoorspel nou vanmiddag in elkaar zitten plakken?
Is nog best veel werk, ondanks dat het maar 2 minuten is of zoiets...
De spontaniteit van die meiden en de mensen allemaal vreemd opkijken, van wat is dit.quote:Op zondag 9 september 2018 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geinig, kende dit niet.
Museumplein o.a...
quote:Op zondag 9 september 2018 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Heb je dat hoorspel nou vanmiddag in elkaar zitten plakken?
Is nog best veel werk, ondanks dat het maar 2 minuten is of zoiets...
Ja, dan weet je dus niet wat voor een weer het morgen gaat worden.quote:
quote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan weet je dus niet wat voor een weer het morgen gaat worden.
Heb voor school ooit zoiets gedaan.quote:
Ze zeggen 23 graden.quote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan weet je dus niet wat voor een weer het morgen gaat worden.
Het is niet eens Duits...quote:Op zondag 9 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan level42
En dan door tot middernacht?quote:Op zondag 9 september 2018 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zeggen 23 graden.
Morgen is de enige dag dat ik kermis ga vieren. Dus dan moet het lekker weer zijn. Begin ergens tussen 10.00 en 12.00. En om 12.00 uur mijn eerste biertje!
Prachtig om te doen. Nee, dan jouw Sinterklaas uitzending. Ik dacht dat ik brak.quote:Op zondag 9 september 2018 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb voor school ooit zoiets gedaan.
Met een portable cassetterecorder, je hoorde de pauze clicks er tussendoor.
Hoe gekker, hoe mooier...
OK, aan Rammstein heb ik een nog grotere hekel.quote:
Laat me raden. Door het uiterlijk van de zanger.quote:Op zondag 9 september 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb best wel een hekel aan level42
Nee.... dat lukt niet meer.quote:
quote:Op zondag 9 september 2018 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Amsterdamse ouders die hun dochter Kayleigh noemen.
'Keellieeee, hier komen!'...
Nee, geen idee hoe hij er uitziet eigenlijk. Vanwege de stem van de zanger, denk ik.quote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat me raden. Door het uiterlijk van de zanger.
Dit jaar hou je het netjes bij 35 bier en 2 flessen Schrobeler...quote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... dat lukt niet meer.
Maar ga minder drinken dan vorig jaar. Toen zat ik op de 45 biertjes ongeveer en 3 Schrobbelèr.
Denk dat het rond 19.00 uur wel gedaan is voor mij.
45 biertjesquote:Op zondag 9 september 2018 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... dat lukt niet meer.
Maar ga minder drinken dan vorig jaar. Toen zat ik op de 45 biertjes ongeveer en 3 Schrobbelèr.
Denk dat het rond 19.00 uur wel gedaan is voor mij.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar hou je het netjes bij 35 bier en 2 flessen Schrobeler...
Ik had er ook echt wel genoeg op toen.quote:Op zondag 9 september 2018 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
45 biertjes![]()
Dan leef je toch niet meer?
quote:Op zondag 9 september 2018 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar hou je het netjes bij 35 bier en 2 flessen Schrobeler...
Hij ziet er ongeveer uit zoals zijn stem klinkt. Maar hij speelt zo lekker basgitaar.quote:Op zondag 9 september 2018 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe hij er uitziet eigenlijk. Vanwege de stem van de zanger, denk ik.
Get out!quote:Op zondag 9 september 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Da de doe waaaaahhhhhh, da da doebie doe waaahhhh....
Ja, ik ben wat minder op de instrumenten georiënteerd vrees ik.quote:Op zondag 9 september 2018 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij ziet er ongeveer uit zoals zijn stem klinkt. Maar hij speelt zo lekker basgitaar.
Maar jij bent ook meer een whisky-man.quote:Op zondag 9 september 2018 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 45 bier ben ik dat zeker, na veel minder zelfs al...
Ik doe mee als jij morgen een biertje op mij drinktquote:
Ja, maar dat drink ik niet op een kermis of sowieso niet in een uitgaansgelegenheid.quote:Op zondag 9 september 2018 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar jij bent ook meer een whisky-man.
Oh, dat is het betere chanteren ja.quote:Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
45 bier NU, of ik trap die hele kermisattractie van jullie aan FLÁRDEN!!
Wat is dit hier voor ballentent?quote:Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deal!quote:Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe mee als jij morgen een biertje op mij drinkt
Ja, daar lieten ze het flink bengelen.quote:Op zondag 9 september 2018 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Over videoclips gesproken...
Oeh oeh!!
quote:Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit hier voor ballentent?
Was een clip van het Duitse Musikladen, als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 9 september 2018 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar lieten ze het flink bengelen.
Mm, die clip moet ik dan maar eens gaan opzoeken straks. Of is het vooral voor mannen?quote:Op zondag 9 september 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een clip van het Duitse Musikladen, als ik het me goed herinner.
Michael Zager was niet in de Toppop studio en toen hebben ze het maar zo opgelost of zoiets...
Oordeel zelf...quote:Op zondag 9 september 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, die clip moet ik dan maar eens gaan opzoeken straks. Of is het vooral voor mannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordeel zelf...Zo op het eerste oog is het vooral leuk voor mannen, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Dat was oprecht een emotional rescue...
Logisch toch...quote:Op zondag 9 september 2018 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sja man, het zit diep. Zal wat worden met de uitzending van de 27e. Als jullie nog nummers willen horen op die avond, geef maar een gil, dan draai ik het.
Ik vind dit nummer beter dan de drank zelf...quote:Op zondag 9 september 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
Champagne, daar zou ik wel graag dronken van willen worden, ja.
Als ik ooit rijk ben ga ik dat een keer doen.
Ik vind champagne echt lekker.quote:Op zondag 9 september 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer beter dan de drank zelf...
Niet die droge bittere. Da's net medicijnen slikken uit een papiertje, zoals het vroeger smaakte en ging. *rilquote:
mag prosecco ook?quote:Op zondag 9 september 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
Nee, ik hoef er niks bij. Gewoon echte champagne; dan ben ik al heel blij.quote:Op zondag 9 september 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag.
Aardbeien en chocolade er zeker bij?
Voor de leuk een glaasje wel. Maar daar wil ik niet dronken van worden.quote:
Mja Brut kan ik nog wel drinken, maar de zachtere soorten smaken me wel beter!quote:Op zondag 9 september 2018 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet die droge bittere. Da's net medicijnen slikken uit een papiertje, zoals het vroeger smaakte en ging. *ril
ah, ok, ik proef volgens mij het verschil niet echt, maar ben ook niet fan van mousserende wijnquote:Op zondag 9 september 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de leuk een glaasje wel. Maar daar wil ik niet dronken van worden.
Jij drinkt vaak champagne?quote:Op zondag 9 september 2018 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja Brut kan ik nog wel drinken, maar de zachtere soorten smaken me wel beter!
Ja dat. Anders is het een regelrechte gruwel om te drinken.quote:Op zondag 9 september 2018 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja Brut kan ik nog wel drinken, maar de zachtere soorten smaken me wel beter!
In de eerste maanden van het jaar bij de Jumbo; heerlijke champagne die ze niet op de feestdagen verkocht kregen voor 8 euro per fles!quote:Op zondag 9 september 2018 21:34 schreef livelink het volgende:
quote:
8 euro is wel heel goedkoop.quote:Op zondag 9 september 2018 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
In de eerste maanden van het jaar bij de Jumbo; heerlijke champagne die ze niet op de feestdagen verkocht kregen voor 8 euro per fles!Althans dat was hier zo vlak na onze verhuizing.
Hadden we toch lekkere champagne op ons huwelijk!![]()
Toch vind ik Fool's Overture het beste. Meesterwerkje.quote:Op zondag 9 september 2018 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze stond als suggestie op YouTube toen ik de Loop Di Love video opzocht...
waarom draai je deze danquote:Op zondag 9 september 2018 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch vind ik Fool's Overture het beste. Meesterwerkje.
Alleen daarom wilde ik naar het concert in Carré.quote:Op zondag 9 september 2018 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is ook heel goed, maar van deze word ik vrolijker.quote:Op zondag 9 september 2018 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klopt, heb ik ook 'last' van.quote:Op zondag 9 september 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is ook heel goed, maar van deze word ik vrolijker.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Ken je nagaan hoe oud de Kinks zijn...
Hij is er niet lelijker op geworden.quote:
Tis bijna over hier.quote:Op zondag 9 september 2018 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
ik luister overigens nog steeds, wedstrijd is te teleurstellend om nu actief te volgen
Muziek stelt nooit teleur.quote:Op zondag 9 september 2018 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
ik luister overigens nog steeds, wedstrijd is te teleurstellend om nu actief te volgen
quote:Op zondag 9 september 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal een keer voor je zingen.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
misschien dat ik zo nog ff wat deuntjes in de online ether gooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |