Waarom kan je dan niet uit de losse pols koken?quote:Op zondag 9 september 2018 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ben niet relatief jong, alhoewel ik mij wel jong voel/uitzie
Ik zie het mijn moeder nog zo doen. Een beetje dit en dat erbij.quote:Op zondag 9 september 2018 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom kan je dan niet uit de losse pols koken?
Ik heb dat vrij vroeg geleerd ( ook via moeder, later voor een opleiding) en na mijn 25e was ik er aardig handig in, da's inmiddels alweer een tijdje geleden.
En ik heb mijn kinderen gedurende de opvoeding ook een beetje wegwijs gemaakt met koken.
Mijn Baardaap heeft hier een tijdje geleden nog een carbonara voor mij gemaakt, wilde hij per se doen, hij wilde namelijk graag mijn oordeel horen.quote:Op zondag 9 september 2018 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie het mijn moeder nog zo doen. Een beetje dit en dat erbij.
Zou ik nu ook wel doen hoor, maar als ik iets nieuws maak. Dan heb ik liever recept erbij voor extra hulp zeg maarquote:Op zondag 9 september 2018 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom kan je dan niet uit de losse pols koken?
Ik heb dat vrij vroeg geleerd ( ook via moeder, later voor een opleiding) en na mijn 25e was ik er aardig handig in, da's inmiddels alweer een tijdje geleden.
En ik heb mijn kinderen gedurende de opvoeding ook een beetje wegwijs gemaakt met koken.
Mwa, ik zie het mijn moeder nog zo maken. scheutje azijn met wat suiker mengen in een kopje en over de sla gieten.quote:Op zondag 9 september 2018 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had afgelopen week sla in een eenvoudig restaurantje waarvan ik dacht, die dressing kan ik zelf beter maken, het was wel te eten daar niet van, maar ik vond hem iets te zoutig.
Vlees met saus daarentegen heeft mij wel op goede ideeën gebracht.
En wat was je oordeel?quote:Op zondag 9 september 2018 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn Baardaap heeft hier een tijdje geleden nog een carbonara voor mij gemaakt, wilde hij per se doen, hij wilde namelijk graag mijn oordeel horen.
Ik lees vaak recepten en daar doe ik dan ideeën uit op, komt zelden voor dat ik iets letterlijk namaak.quote:Op zondag 9 september 2018 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou ik nu ook wel doen hoor, maar als ik iets nieuws maak. Dan heb ik liever recept erbij voor extra hulp zeg maar
Deed mn moeder altijd door de komkommerquote:Op zondag 9 september 2018 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, ik zie het mijn moeder nog zo maken. scheutje azijn met wat suiker mengen in een kopje en over de sla gieten.
Hij had het goed gedaan, maar het is niet mijn favoriete gerecht.quote:
Zou zoiets ook wel te koop zijn,binnenkort ff rondneuzen in de boekenwinkelquote:Op zondag 9 september 2018 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lees vaak recepten en daar doe ik dan ideeën uit op, komt zelden voor dat ik iets letterlijk namaak.
Dat doe ik alleen als ik gebak maak.
[ afbeelding ]
Heb zelf wel sinds 1983 dit kookboek in de kast staan, was destijds verplicht op de opleiding, is een heel goed basis kookboek zonder poeha, louter goede info, weinig overbodige illustraties.
Oh ja, dat was ook zo lekker.quote:Op zondag 9 september 2018 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed mn moeder altijd door de komkommer
Komkommer in zuur maakte mijn oma altijdquote:Op zondag 9 september 2018 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed mn moeder altijd door de komkommer
Er verschijnen nog steeds nieuwe uitgaven van dat boek, er staat in feite alles in dat je zou moeten weten.quote:Op zondag 9 september 2018 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou zoiets ook wel te koop zijn,binnenkort ff rondneuzen in de boekenwinkel
Wordt daar ook OLIJFolie gebruikt om mee te koken?quote:Op zondag 9 september 2018 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er verschijnen nog steeds nieuwe uitgaven van dat boek, er staat in feite alles in dat je zou moeten weten.
Ik gebruik het soms om even dingen te checken, onthoud best veel, maar natuurlijk niet alles.
Het is een van de beste basiskookboeken vind ik, ben blij dat ik het moest kopen destijds, en heb het nog steeds, dat zegt genoeg.
Nee, je kan idd ook niet alles onthoudenquote:Op zondag 9 september 2018 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er verschijnen nog steeds nieuwe uitgaven van dat boek, er staat in feite alles in dat je zou moeten weten.
Ik gebruik het soms om even dingen te checken, onthoud best veel, maar natuurlijk niet alles.
Het is een van de beste basiskookboeken vind ik, ben blij dat ik het moest kopen destijds, en heb het nog steeds, dat zegt genoeg.
Nee, men heeft het in het algemeen over olie en boter, het is een oudere uitgave, zal in de nieuwere wel aangepast zijn.quote:Op zondag 9 september 2018 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt daar ook OLIJFolie gebruikt om mee te koken?
quote:Op zondag 9 september 2018 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Koken uit de losse pols en zonder kookboek vind ik toch wel het lekkerste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de basis beheerst kan dat, maar bij beginners loopt de boel dan in het honderd.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
kep dat boek ookquote:Op zondag 9 september 2018 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lees vaak recepten en daar doe ik dan ideeën uit op, komt zelden voor dat ik iets letterlijk namaak.
Dat doe ik alleen als ik gebak maak.
[ afbeelding ]
Heb zelf wel sinds 1983 dit kookboek in de kast staan, was destijds verplicht op de opleiding, is een heel goed basis kookboek zonder poeha, louter goede info, weinig overbodige illustraties.
quote:Op zondag 9 september 2018 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ik kan er ook niets aan doen aan al die magnetronmeuk die ik tegenkom bij de supermarkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de basis beheerst kan dat, maar bij beginners loopt de boel dan in het honderd.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat kan je ook geen eten noemenquote:Op zondag 9 september 2018 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen aan al die magnetronmeuk die ik tegenkom bij de supermarkt.
Of die Knorr Bobootie recepte dingen``quote:Op zondag 9 september 2018 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen aan al die magnetronmeuk die ik tegenkom bij de supermarkt.
Ik doe overal inspiratie op en dan geef ik er mijn eigen draai aan.quote:Op zondag 9 september 2018 18:29 schreef Deisyy het volgende:
Internet!![]()
Met dan mijn eigen aanpassingen aan het recept, het komt bijna nooit voor dat ik exact het recept volg.
*buitendelijntjeskookboksquote:Op zondag 9 september 2018 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe overal inspiratie op en dan geef ik er mijn eigen draai aan.
Idd, dat je kant en klare tosties en voor gebakken pannenkoeken in de supermarkt kan vinden is toch te achterlijk voor woorden.quote:
Joh, een pannenkoek is een kwestie van één ei, 100 gr. bloem 1,5 dl. melk en een snufje zout, die hoeveelheid is goed voor twee pannenkoeken van ca 28 cm.quote:Op zondag 9 september 2018 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat je kant en klare tosties en voor gebakken pannenkoeken in de supermarkt kan vinden is toch te achterlijk voor woorden.
Yes, en toen via een site geprobeerd up te loaden. Maarkt werkt ook niet, zit op mijn telquote:
Zo simpel om zelf te maken en de smaak is ook nog eens tig keer beter.quote:Op zondag 9 september 2018 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat je kant en klare tosties en voor gebakken pannenkoeken in de supermarkt kan vinden is toch te achterlijk voor woorden.
Vertel mij niet hoe ik pannenkoeken moet maken. Het leukste vind ik om ze vanuit de de pan de lucht in te werpen en op zijn kop weer de pan in zien te belanden.quote:Op zondag 9 september 2018 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, een pannenkoek is een kwestie van één ei, 100 gr. bloem 1,5 dl. melk en een snufje zout, die hoeveelheid is goed voor twee pannenkoeken van ca 28 cm.
Ik zal nooit die dingen uit de supermarkt kopen, gebruik dus zelf niet eens pannenkoekenmix maar heb het bovenstaande als basis.
Of aan het plafond zien plakken.quote:Op zondag 9 september 2018 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel mij niet hoe ik pannenkoeken moet maken. Het leukste vind ik om ze vanuit de de pan de lucht in te werpen en op zijn kop weer de pan in zien te belanden.
da mag nie van souryquote:Op zondag 9 september 2018 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of aan het plafond zien plakken.
Jij kent je eigen kracht niet?quote:Op zondag 9 september 2018 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of aan het plafond zien plakken.
Behalve ik, ik vind een andermans mening ook wel tof ook al is het niet de mijne.quote:
Ho ho!quote:Op zondag 9 september 2018 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve ik, ik vind een andermans mening ook wel tof ook al is het niet de mijne.
Wacht maar totdat ik het maakquote:Op zondag 9 september 2018 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij had het goed gedaan, maar het is niet mijn favoriete gerecht.
Die bobottie is juist lekker. De rest laat ik staan.quote:Op zondag 9 september 2018 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Of die Knorr Bobootie recepte dingen``
Niet speciaal, maar het is wel een hele fijne pan, daar hecht ik waarde aan.quote:
Niks geen pakjesquote:
Daar moet je ook helemaal niet naar kijken Je kan ook niet een kikker van de kant af duwen.quote:
Ik wel de asperge saus van Knorr. Die is te lekker.quote:
Busted! Dat is de enige saus die ik uit een pakje eet, die is zo lekker!quote:Op zondag 9 september 2018 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel de asperge saus van Knorr. Die is te lekker.
Ik soms wel, maar ik pas altijd alles aan.quote:
Dat heb je ook met drankjes die je in het buitenland drinkt, neem je een fles mee voor thuis, dan is het ineens zo lekker niet meer.quote:Op zondag 9 september 2018 18:58 schreef Soury het volgende:
Ooit in Portugal een steak gegeten. En dat was zo goddelijk lekker in rode wijn saus. Ik probeer dat soms zelf maar het haalt het er niet bij. Denk ook dat je in een andere mood bent op vakantie ipv je eigen toko
Ja ze zijn nog steeds te koop dus een paar ingeslagen voor evt. wat andersquote:Op zondag 9 september 2018 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Busted! Dat is de enige saus die ik uit een pakje eet, die is zo lekker!
Deze?
[ afbeelding ]
Dat kan. Het is ui smaak maar dan wat milder.quote:Op zondag 9 september 2018 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lust geen prei, dat eet ik alleen in de soep en in de nasi, dan is het nog te doen, maar in kookschotels vind ik het echt heel smerig.
Ik las even terug was jij dat die dat roze huis postte van dat bruidspaar. Ik zou serieus een schade claim indienen. Dit zijn geen leuke grappen. Er lag een een paar kuup zand voor de deur. Belachelijkquote:Op zondag 9 september 2018 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lust geen prei, dat eet ik alleen in de soep en in de nasi, dan is het nog te doen, maar in kookschotels vind ik het echt heel smerig.
Ik zou echt heel pissig zijn, zoiets flik je mij gewoon niet, wie mij kent en zich vriend wil noemen weet dat en respecteert dat.quote:Op zondag 9 september 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las even terug was jij dat die dat roze huis postte van dat bruidspaar. Ik zou serieus een schade claim indienen. Dit zijn geen leuke grappen. Er lag een een paar kuup zand voor de deur. Belachelijk
Oh dear. Ik had een collega die ging koken voor een date en dat werd bloemkool. Niks mis mee maar je hele huis stinkt naar een soort prut lucht uit de pleequote:Op zondag 9 september 2018 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ooit een eetafspraak met een meid, ik zou bij haar eten en zij zou voor me koken, verder niet over mijn no go area's gehad.
Kom ik daar, komt ze heel trots met een quiche met prei aan, kon wel door de grond zakken.
Ik heb het niet gegeten, ik ga er van over mijn nek, dat trekt mijn maag gewoon niet, sorry.quote:
In de Engelse Candid Camera hebben ze eens een huis roze met gele ballen geverfd. Het pasgetrouwde koppel kon er niet om lachen, maar het was een prachtig gezicht tussen al die statige huizen.quote:Op zondag 9 september 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las even terug was jij dat die dat roze huis postte van dat bruidspaar. Ik zou serieus een schade claim indienen. Dit zijn geen leuke grappen. Er lag een een paar kuup zand voor de deur. Belachelijk
Het had verder geen consequenties voor het verloop van de rest van de avond.quote:Op zondag 9 september 2018 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear. Ik had een collega die ging koken voor een date en dat werd bloemkool. Niks mis mee maar je hele huis stinkt naar een soort prut lucht uit de plee
Ik snap de lol er niet zo van. En ik denk ook dat als "vrienden" dat flikken het hele vage kennissen worden. Maar ze hebben zich wel vol gegooid aan drank waarschijnlijk op jou kosten.quote:Op zondag 9 september 2018 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou echt heel pissig zijn, zoiets flik je mij gewoon niet, wie mij kent en zich vriend wil noemen weet dat en respecteert dat.
Waarom, als je wat over houdt. Vries je dat toch gewoon in voor de volgende keerquote:Op zondag 9 september 2018 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik mot een één persoonsmaaltijd maken en dat is ook niet makkelijk.
Altijd je no go area bespreken voor een datequote:Op zondag 9 september 2018 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ooit een eetafspraak met een meid, ik zou bij haar eten en zij zou voor me koken, verder niet over mijn no go area's gehad.
Kom ik daar, komt ze heel trots met een quiche met prei aan, kon wel door de grond zakken.
Ik doe dat nooit dat is niet te doen. Ik kook altijd veel te veel en dat gaat de vriezer in. Mits het biefstuk isquote:Op zondag 9 september 2018 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet het niet hij was getrouwd met iemand andersquote:Op zondag 9 september 2018 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het had verder geen consequenties voor het verloop van de rest van de avond.
Ach, het was dom, maar we hebben daarna nog een leuke tijd gehad, tot ik mijn nu ex tegen kwam.....quote:Op zondag 9 september 2018 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd je no go area bespreken voor een date
Ik vermoed dat ze het huis aan het verbouwen zijn en dat de muur sowieso nog geschilderd moest worden, anders doe je zoiets toch niet.quote:Op zondag 9 september 2018 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou echt heel pissig zijn, zoiets flik je mij gewoon niet, wie mij kent en zich vriend wil noemen weet dat en respecteert dat.
Het was een zij hoor.quote:Op zondag 9 september 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet hij was getrouwd met iemand anders
Spaghetti carbonara a la Souryquote:Op zondag 9 september 2018 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat zand moest ook nog even weg.quote:Op zondag 9 september 2018 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het huis aan het verbouwen zijn en dat de muur sowieso nog geschilderd moest worden, anders doe je zoiets toch niet.
Ik had het over mijn collega met de bloemkoolquote:
Dan nog, ik hou niet van zulk soort geintjes, en wie mij respecteert doet het gewoon niet, punt.quote:Op zondag 9 september 2018 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het huis aan het verbouwen zijn en dat de muur sowieso nog geschilderd moest worden, anders doe je zoiets toch niet.
Wat is er Saantjequote:
Oh, dan had je de verkeerde kwoot.quote:Op zondag 9 september 2018 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het over mijn collega met de bloemkool
Niets ergs. Gewoon dat niemand op mijn berichtje reageert. Nou valt er ook niet veel te reageren. Afijn.quote:
Oh ja zondag he? Even een wijntje erbijquote:Op zondag 9 september 2018 19:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dan had je de verkeerde kwoot.
Door die berg zand denk ik juist dat het bruidspaar nog volop in de verbouwing zit.quote:
Waar ? Hier FB of Tinderquote:Op zondag 9 september 2018 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets ergs. Gewoon dat niemand op mijn berichtje reageert. Nou valt er ook niet veel te reageren. Afijn.
Mobiel helemaal overheen gescrolledquote:Op zondag 9 september 2018 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets ergs, zie mijn reactie op Soury.
Ik had je even over het hoofd gezien.quote:Op zondag 9 september 2018 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier in dit topic. Over huizen verven.
Kan maar het komt vaker voor en dan wil je gewoon slapen in je huis en staat de trap vol met bekertjes water of erger confetti wat je hele vloer verneukt. Gewoon NEE niet doen.quote:Op zondag 9 september 2018 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Huis wordt gewoon gesloopt, want het zag er nogal bouwvallig enz uit
Uh.......quote:Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef chufi het volgende:
Ik post ook wel eens iets zonder reactie te krijgen
Klopt, of je hele huis vol met van die memo stickersquote:Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan maar het komt vaker voor en dan wil je gewoon slapen in je huis en staat de trap vol met bekertjes water of erger confetti wat je hele vloer verneukt. Gewoon NEE niet doen.
Tuurlijk, is ook niet erg. Alleen soms wil je wel dat er wordt gereageerd, waarom weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef chufi het volgende:
Ik post ook wel eens iets zonder reactie te krijgen
Gewoon jezelf quoten tot er gereageerd wordtquote:Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook niet erg. Alleen soms wil je wel dat er wordt gereageerd, waarom weet ik eigenlijk niet.
Ik heb het hele vorige topic niet helemaal gelezen. Ik weet het ook nietquote:Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook niet erg. Alleen soms wil je wel dat er wordt gereageerd, waarom weet ik eigenlijk niet.
Dat doet Soury vaak.quote:Op zondag 9 september 2018 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon jezelf quoten tot er gereageerd wordt
Eén keer blazen en ze liggen op de grond, zo'n drama is dat toch niet ?quote:Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt, of je hele huis vol met van die memo stickers
Heb het ook, je verwacht gewoon reactie heel apart is datquote:Op zondag 9 september 2018 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zweer je dat het heel grappig was in dat rijtje huizen. Maar het is dus niet nieuw, en ik neem aan dat de zender het ook weer schoon heeft gemaakt.quote:Op zondag 9 september 2018 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel helemaal overheen gescrolled![]()
Ik kan me niet voorstellen dat zoiets een prachtig gezicht is.
quote:Op zondag 9 september 2018 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon jezelf quoten tot er gereageerd wordt
Nou dat wordt dan veel blazen hahahaquote:Op zondag 9 september 2018 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén keer blazen en ze liggen op de grond, zo'n drama is dat toch niet ?
Meestal laat het me koud, jou ook?quote:Op zondag 9 september 2018 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb het ook, je verwacht gewoon reactie heel apart is dat
Het was in dit topic. Maar het geeft niet.quote:Op zondag 9 september 2018 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het hele vorige topic niet helemaal gelezen. Ik weet het ook niet
Echt? Als je nog wat te zeggen hebt of de discussie interessant vindt, reageer je dan toch niet meer?quote:Op zondag 9 september 2018 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik druip dan meestal heel stilletjes af
We hebben geen ouwe topics uit de sloot gehaaldquote:Op zondag 9 september 2018 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het hele vorige topic niet helemaal gelezen. Ik weet het ook niet
Dan wil ik het nog wel een keer proberen, maar daarna sluip ik zachtjes weg.quote:Op zondag 9 september 2018 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt? Als je nog wat te zeggen hebt of de discussie interessant vindt, reageer je dan toch niet meer?
Oh je voelt je beschaamd omdat niemand op je heeft gereageerd? Twijfel je aan je berichtje? Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 9 september 2018 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil ik het nog wel een keer proberen, maar daarna sluip ik zachtjes weg.
*beetje verlegen is
Heeft niets met verlegenheid te maken, soms sta je erboven.quote:Op zondag 9 september 2018 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*beetje verlegen is
Ik zal dan wel niets interessants te melden hebben, denk ik dan.quote:Op zondag 9 september 2018 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh je voelt je beschaamd omdat niemand op je heeft gereageerd? Twijfel je aan je berichtje? Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik probeer toch meestal wel aan iedereen een beetje aandacht te schenken.quote:Op zondag 9 september 2018 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*beetje verlegen is
Ik trek mij het te snel aan, denk dat mensen mij dan niet mogen enz heel domquote:Op zondag 9 september 2018 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hier idem. Beste is als het je niets doet.
Soms wel en soms niet.quote:Op zondag 9 september 2018 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft niets met verlegenheid te maken, soms sta je erboven.
Ik ga er sws nooit vanuit dat iedereen mij mag, mag al blij zijn met 25%.quote:Op zondag 9 september 2018 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik trek mij het te snel aan, denk dat mensen mij dan niet mogen enz heel dom
Nee dat kan ook niet, gelukkig heb ik t nu minder als in beginquote:Op zondag 9 september 2018 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er sws nooit vanuit dat iedereen mij mag, mag al blij zijn met 25%.
En dan heb je nog een verschil in sneren, zelf wil zelf ook weleens sneren, maar 9,9 van de 10 keer steekt daar niets kwaads achter.quote:Op zondag 9 september 2018 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat ik volkomen genegeerd word overkomt mij niet vaak, ik heb wel soms dat bepaalde users te pas en te onpas 'snerende' opmerkingen maken, dat resulteert dan in dat ik hen zoveel mogelijk ga negeren.
Niet dat het mij verder raakt, maar heb gewoon geen zin in dat gezeur.
Als je jezelf maar aardig vindtquote:Op zondag 9 september 2018 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er sws nooit vanuit dat iedereen mij mag, mag al blij zijn met 25%.
Is ook mijn doel helemaal niet, ik vind zelf ook niet iedereen even aardig.
Tegen de tijd dat het mij gaat opvallen, vind ik het een beetje triest worden.quote:Op zondag 9 september 2018 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil in sneren, zelf wil zelf ook weleens sneren, maar 9,9 van de 10 keer steekt daar niets kwaads achter.
Ik moet met mezelf leven en tot nu toe hou ik dat nog steeds uit.quote:
Goed dat het je niet raakt, want sneren zijn eigenlijk heel vervelend.quote:Op zondag 9 september 2018 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat ik volkomen genegeerd word overkomt mij niet vaak, ik heb wel soms dat bepaalde users te pas en te onpas 'snerende' opmerkingen maken, dat resulteert dan in dat ik hen zoveel mogelijk ga negeren.
Niet dat het mij verder raakt, maar heb gewoon geen zin in dat gezeur.
Dat ken ik wel. Maar meestal is er niets aan de hand.quote:Op zondag 9 september 2018 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal dan wel niets interessants te melden hebben, denk ik dan.
Ik ben heel onopvallend.quote:Op zondag 9 september 2018 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het mij gaat opvallen, vind ik het een beetje triest worden.
Als ik mij zulke dingen aan zou trekken dan werd het leven een stuk minder aangenaam, maar goed, ik heb nergens last van, zoals ik al zei, het zegt namelijk niets over mij, maar wel voldoende over de ander.quote:Op zondag 9 september 2018 19:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed dat het je niet raakt, want sneren zijn eigenlijk heel vervelend.
Ja stom is dat, dat je aan jezelf gaat twijfelen. Want meestal is er niets aan de hand, dat zie je hier ook want iedereen heeft het er nu over.quote:Op zondag 9 september 2018 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aardig gevonden worden is nooit mij doel geweest op dit forum. Dat is niet haalbaarquote:Op zondag 9 september 2018 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind sneren vreselijk, ik denk dan dat de sneerder me niet moet.quote:Op zondag 9 september 2018 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil in sneren, zelf wil zelf ook weleens sneren, maar 9,9 van de 10 keer steekt daar niets kwaads achter.
Maar er is wel een groot verschil in sneren, grappig bedoelde sneren, kwaadaardige sneren en alles wat daartussen zit.quote:Op zondag 9 september 2018 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind sneren vreselijk, ik denk dan dat de sneerder me niet moet.
Dat was mij al bekendquote:Op zondag 9 september 2018 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Aardig gevonden worden is nooit mij doel geweest op dit forum. Dat is niet haalbaar
Als ze grappig bedoeld zijn zou ik het geen sneren noemen. Bij mij zijn sneren onverdeeld negatief.quote:Op zondag 9 september 2018 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er is wel een groot verschil in sneren, grappig bedoelde sneren, kwaadaardige sneren en alles wat daartussen zit.
Als sneren drammen wordt zit je meestal fout.quote:Op zondag 9 september 2018 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er is wel een groot verschil in sneren, grappig bedoelde sneren, kwaadaardige sneren en alles wat daartussen zit.
Het is vaak wel lastig he? Je kan wel wat tikken maar het kan ook compleet verkeerd overkomen. Terwijl dat helemaal niet de bedoeling is/wasquote:Op zondag 9 september 2018 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind sneren vreselijk, ik denk dan dat de sneerder me niet moet.
Ja, dat is zo. Je moet iemands 'toon' ook leren kennen.quote:Op zondag 9 september 2018 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vaak wel lastig he? Je kan wel wat tikken maar het kan ook compleet verkeerd overkomen. Terwijl dat helemaal niet de bedoeling is/was
Bij 'vreemden' lastiger dan bij users die je al een tijdje 'kent'.quote:Op zondag 9 september 2018 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vaak wel lastig he? Je kan wel wat tikken maar het kan ook compleet verkeerd overkomen. Terwijl dat helemaal niet de bedoeling is/was
Dat maakt me verder ook niet echt veel uit.quote:
Dan sneer ik niet, er zijn maar heel weinig mensen die ik met opzet wil kwetsen.quote:Op zondag 9 september 2018 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze grappig bedoeld zijn zou ik het geen sneren noemen. Bij mij zijn sneren onverdeeld negatief.
Dit.quote:Op zondag 9 september 2018 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Je moet iemands 'toon' ook leren kennen.
En topic met alleen vocaroo'squote:Op zondag 9 september 2018 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Je moet iemands 'toon' ook leren kennen.
Ik heb je zelden zien sneren, en als je dat al deed, was het naar mensen die ik ook vervelend vond.quote:Op zondag 9 september 2018 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan sneer ik niet, er zijn maar heel weinig mensen die ik met opzet wil kwetsen.
Wat bijv hebt met smsen/whatsapp, kan ook totaal verkeerd over komen. Wat lijd tot discussie/ruzie hahahaquote:Op zondag 9 september 2018 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat.quote:Op zondag 9 september 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt me verder ook niet echt veel uit.
En jij kent mij al aardig langquote:Op zondag 9 september 2018 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je zelden zien sneren, en als je dat al deed, was het naar mensen die ik ook vervelend vond.
Oh, aha.quote:Op zondag 9 september 2018 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://vocaroo.com/
Online voice recorder
Er is maar één met de beste stem van Fok!quote:Op zondag 9 september 2018 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Online voice recorder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Om de Vriesche Vlag koffiemelk in te bewaren.quote:
quote:Op zondag 9 september 2018 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is maar één met de beste stem van Fok!Nooit gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh datquote:Op zondag 9 september 2018 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Online voice recorder
quote:Op zondag 9 september 2018 19:48 schreef Soury het volgende:
Net een kaartje geschreven voor een zieke ex collega die in het ziekenhuis ligt. Nadat ik de envelop heb voorzien van het adres kom ik er op tijd achter dat ik het geboorte kaartje van mijn broer zijn dochter er in had gedaan. Lag ook op tafelZelfde formaat.
quote:Op zondag 9 september 2018 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nooit gehoord.R49.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft echt een toffe stem."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 9 september 2018 19:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is maar één met de beste stem van Fok!Ik dacht dat jij dat was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Sexiequote:Op zondag 9 september 2018 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken Knokkels wel
Maar zijn stem niet.
Nee joh, zo ben ik niet, daarbij heb ik een zachte 'G'.quote:
Ik heb dat als ps er even bij geschrevenquote:
Dan is dat wel de leukste kaart die hij/zij krijgt.quote:Op zondag 9 september 2018 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat als ps er even bij geschreven
Hij is regelmatig te beluisteren. Ik heb dat een tijdje gedaanquote:
Oh datquote:
Luisteren of zelf draaien?quote:Op zondag 9 september 2018 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is regelmatig te beluisteren. Ik heb dat een tijdje gedaan
Ik kom niet verder dan warm.quote:Op zondag 9 september 2018 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Warm, helder en heel ontspannen.
Nee ik draai zelf niet. Dan is dat topic ook op slotquote:
Jij hebt de mijne volgens mij wel eens gehoord hoewel ik er heel spaarzaam mee ben, ik de jouwe ook, die hangt ergens nog helder in mijn hoofd.quote:
Inderdaad, ik vond jouw zachte G wel meevallen, maar dat deed je misschien expres.quote:Op zondag 9 september 2018 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt de mijne volgens mij wel eens gehoord hoewel ik er heel spaarzaam me ben, ik de jouwe ook, die hangt ergens nog helder in mijn hoofd.
Nee, niets expres, gewoon zoals ie is, praat meestal vrij zacht.quote:Op zondag 9 september 2018 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond jouw zachte G wel meevallen, maar dat deed je misschien expres.
Dan kom ik niet verder dan helder
Het is wel een leuk topic btw. Maar niet aan mij besteedquote:Op zondag 9 september 2018 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, niets expres, gewoon zoals ie is, praat meestal vrij zacht.
Noord oost zuid west wie spreekt er het best?quote:Op zondag 9 september 2018 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond jouw zachte G wel meevallen, maar dat deed je misschien expres.
Dan kom ik niet verder dan helder
Ik kan volledig afknappen op stemmen, vrouwen met tekenfilm stemmetjes vind ik echt vreselijk, zo iemand kan ik onmogelijk serieus nemen.quote:Op zondag 9 september 2018 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noord oost zuid west wie spreekt er het best?
3x raden waarom ik sommige dingen op tv niet kijk.quote:Op zondag 9 september 2018 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan volledig afknappen op stemmen, vrouwen met tekenfilm stemmetjes vind ik echt vreselijk, zo iemand kan ik onmogelijk serieus nemen.
Ik knap af op mensen die alles als verklein woorden zegt. Pennetje Boekje Mapje Huisje Tuintje.... ect. Of in de derde persoon spreken.* Soury Soury gaat nu even naar de keuken. Soury gaat even eten dat gaat in het rood op fokquote:Op zondag 9 september 2018 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan volledig afknappen op stemmen, vrouwen met tekenfilm stemmetjes vind ik echt vreselijk, zo iemand kan ik onmogelijk serieus nemen.
Ik knap volledig af op de stem van Luuk Ikink, ken je die? Hij doet nu de praatjes bij Expeditie Robinson, maar om hem kijk ik daar niet naar. Zo'n gruizige stem, ik krijg er kippenvel van.quote:Op zondag 9 september 2018 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, ook.quote:Op zondag 9 september 2018 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik knap af op mensen die alles als verklein woorden zegt. Pennetje Boekje Mapje Huisje Tuintje.... ect. Of in de derde persoon spreken.* Soury Soury gaat nu even naar de keuken. Soury gaat even eten dat gaat in het rood op fokTief op
Nee niet opgevallen. Nu ga ik er op letten. Wel weer leuk ERquote:Op zondag 9 september 2018 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik knap volledig af op de stem van Luuk Ikink, ken je die? Hij doet nu de praatjes bij Expeditie Robinson, maar om hem kijk ik daar niet naar. Zo'n gruizige stem, ik krijg er kippenvel van.
Ja is zeker leuk. Ikink zit in dat programma erna.quote:Op zondag 9 september 2018 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet opgevallen. Nu ga ik er op letten. Wel weer leuk ER
Ik kijk geen Robinson, maar ik weet wie het is.. .. Maar nee geen irritatiequote:Op zondag 9 september 2018 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik knap volledig af op de stem van Luuk Ikink, ken je die? Hij doet nu de praatjes bij Expeditie Robinson, maar om hem kijk ik daar niet naar. Zo'n gruizige stem, ik krijg er kippenvel van.
Het ligt ongetwijfeld aan mij. Waarom kijk jij geen Robinson? Niet jouw genre?quote:Op zondag 9 september 2018 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk geen Robinson, maar ik weet wie het is.. .. Maar nee geen irritatie
Dat ja .. En straks voetbalquote:Op zondag 9 september 2018 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ligt ongetwijfeld aan mij. Waarom kijk jij geen Robinson? Niet jouw genre?
Ik volg Nienke al een tijdje qua vlogs. Ze is wel grappigquote:Op zondag 9 september 2018 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja is zeker leuk. Ikink zit in dat programma erna.
Daar hou ik dan niet van. VI is wel leukquote:
Ik weet nog niet wie wie is.quote:Op zondag 9 september 2018 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg Nienke al een tijdje qua vlogs. Ze is wel grappig
Nee heb ik ook maar omdat ik haar al ken is ze een beetje favo. Al moet ik zeggen dat ik Johnny K. en Corry heerlijk is daar. Maar goed ik moet maar in dat topic mijn gal spuwenquote:
Wie ?quote:Op zondag 9 september 2018 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog nooit Expeditie Robinson gekeken, ben het vorige week ook vergeten, want ik wilde wel kijken, want er doet iemand mee die 8 jaar lang bij mijn dochter in de klas heeft gezeten.
Wat leuk. Dan moet je zeker een keertje kijkenquote:Op zondag 9 september 2018 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog nooit Expeditie Robinson gekeken, ben het vorige week ook vergeten, want ik wilde wel kijken, want er doet iemand mee die 8 jaar lang bij mijn dochter in de klas heeft gezeten.
Robin Bakker.quote:
Dat kijk ik soms.. Ik ken Johan nog van vroegerquote:Op zondag 9 september 2018 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hou ik dan niet van. VI is wel leuk
Dat is bij deze op FOKquote:Op zondag 9 september 2018 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Robin Bakker.
Maar volgens mij hebben jullie het over BN-ers.
Ja, gelukkig is er een ER topic. Daar zitten ook mensen die precies weten wie wie is. Ik leer dat gaandeweg pas.quote:Op zondag 9 september 2018 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee heb ik ook maar omdat ik haar al ken is ze een beetje favo. Al moet ik zeggen dat ik Johnny K. en Corry heerlijk is daar. Maar goed ik moet maar in dat topic mijn gal spuwen
Staat dat al in je topicquote:Op zondag 9 september 2018 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kijk ik soms.. Ik ken Johan nog van vroeger
Best lastig ik kijk het op vrijdag pas en moet ik dat topic vermijden en alle dingen in de krantenquote:Op zondag 9 september 2018 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is er een ER topic. Daar zitten ook mensen die precies weten wie wie is. Ik leer dat gaandeweg pas.
Niks van dat alles.quote:
Oh please,quote:
Ken je die aflevering van de poffertjespan van Blokker?quote:Op zondag 9 september 2018 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks van dat alles.
Heel af en toe de rijdende rechter, maar verder weinig.
Nope.quote:Op zondag 9 september 2018 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken je die aflevering van de poffertjespan van Blokker?
Dat was Frank Visserquote:Op zondag 9 september 2018 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Laatst wel gelachen met die twee wijven.
Oh ik ook niet vast terug te kiekenquote:Op zondag 9 september 2018 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken je die aflevering van de poffertjespan van Blokker?
Het verbaast mij vaak dat mensen zichzelf zo voor lul zetten.quote:
quote:Op zondag 9 september 2018 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Laatst wel gelachen met die twee wijven.
Ik zal hem later even kijken en dan laat ik je nog wel weten. Thx.quote:Op zondag 9 september 2018 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezien en moet er zo om lachen, ook al is het best zielig.
Ik ken die van die wijven niet
Oh wacht er daagt iets in mijn brein.quote:Op zondag 9 september 2018 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezien en moet er zo om lachen, ook al is het best zielig.
Ik ken die van die wijven niet
Zo zien ze dat niet he?quote:Op zondag 9 september 2018 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het verbaast mij vaak dat mensen zichzelf zo voor lul zetten.
Ik durf soms niet te verhuizen door dit soort gezeikquote:Op zondag 9 september 2018 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heibel om een poffertjes pan?![]()
Dat is mij te kleinzielig.
Buren zijn buren prima en ik bemoei niet met hun en omgekeerd.quote:
Het gaat vooral om de vogeltjesquote:Op zondag 9 september 2018 20:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heibel om een poffertjes pan?![]()
Dat is mij te kleinzielig.
Ik bemoei me niet met buren, ik zeg sommigen goedendag en dat is het, ik trek mijn deur dicht en ik zie niemand meer.quote:Op zondag 9 september 2018 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik durf soms niet te verhuizen door dit soort gezeik
Dat is dus niet overal zo. Geluidsoverlast of kinderen die rennen met klompen aan. Het zou je maar gebeurenquote:Op zondag 9 september 2018 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met buren, ik zeg sommigen goedendag en dat is het, ik trek mijn deur dicht en ik zie niemand meer.
Ja he?quote:Op zondag 9 september 2018 20:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker wedstrijdje heel Frankrijk zit er
Kolere ze vieren hun WK of zo, maar ik speel op winst Nederlandquote:
Mijn nieuwe buren hebben 1 kind en ik hoor tegenwoordig meer geluid dan met de ouwe buurman.quote:Op zondag 9 september 2018 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus niet overal zo. Geluidsoverlast of kinderen die rennen met klompen aan. Het zou je maar gebeuren
Ik heb ook ooit een klein kind boven me gehad. Dat was soms wel irritatie maar mijn grens is wat dat betreft nogal laag. Nooit over geklaagd hoor maar een gladde vloer en speeltjes en rennen. Tjaquote:Op zondag 9 september 2018 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn nieuwe buren hebben 1 kind en ik hoor tegenwoordig meer geluid dan met de ouwe buurman.
Maar als het te gek zou worden dan zeg ik het wel, en als dat niet zou helpen dan meld ik het gewoon.
Maar tot op heden nooit iets gemeld.
Oei je kansen groeienquote:Op zondag 9 september 2018 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn Pooltjes gaan ook verhuizen jammer wel nooit geen last, maar ik krijg een vrouw terug met hond kan beroerder
Ze gaat naar haar werk en die hond blaft je de teringquote:
Ik had een buuv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh dat bedoel jequote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat naar haar werk en die hond blaft je de tering
quote:Op zondag 9 september 2018 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had een buuv.Lekker rustig. Niks aan doen verder laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 9 september 2018 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker rustig. Niks aan doen verder laten liggen
Dat gaat stinkenquote:Op zondag 9 september 2018 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, met haar had ik wel tot op zekere hoogte een bepaalde klik.quote:Op zondag 9 september 2018 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ze doof?quote:Op zondag 9 september 2018 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, met haar had ik wel tot op zekere hoogte een bepaalde klik.![]()
Maar goed.....
Hangt er een beetje vanaf. Met de laatste maanden zou het wel positief uit kunnen pakkenquote:
quote:
Zit jij nog wel eens in de cos? Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik kijk nog wel eens filmpjes van Hdiho en DGK maar het is wel een zinkend schipquote:
Ja, ik lees nog wel regelmatig mee in de COS en de streams heb ik ook vaak aan staan als geluidsbehang. Ik heb nog steeds aan niemand een hekel uitgezonderd haatdragende John. Ik geloof niet dat het een zinkend schip is, de kijkcijfers gaan omhoog.quote:Op zondag 9 september 2018 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit jij nog wel eens in de cos? Ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik kijk nog wel eens filmpjes van Hdiho en DGK maar het is wel een zinkend schip
Ik heb het ook niet over het programma. De COS is een zinkend schip. Naar gedoe daar. Ik zou als ik zou volgen wel een duit in het zakje(s) willen doen maar ik ben het wel zat. En dat scheelt me een vakantiequote:Op zondag 9 september 2018 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik lees nog wel regelmatig mee in de COS en de streams heb ik ook vaak aan staan als geluidsbehang. Ik heb nog steeds aan niemand een hekel uitgezonderd haatdragende John. Ik geloof niet dat het een zinkend schip is, de kijkcijfers gaan omhoog.
Die cossers zijn hier nou eenmaal. Leef er maar mee.quote:
Oh de COS. Het is allemaal erg negatief over de inwoners, dat zeker. Daarom stap ik er ook niet vaak tussen, en jij ook niet als ik je zo lees.quote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over het programma. De COS is een zinkend schip. Naar gedoe daar. Ik zou als ik zou volgen wel een duit in het zakje(s) willen doen maar ik ben het wel zat. En dat scheelt me een vakantie
Best jammer ik vermaak me er ook wel mee.Beetje cos lezen is niet te doen maar de stream verslagen heeft weer nieuw bloedquote:Op zondag 9 september 2018 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh de COS. Het is allemaal erg negatief over de inwoners, dat zeker. Daarom stap ik er ook niet vaak tussen, en jij ook niet als ik je zo lees.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 9 september 2018 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die cossers zijn hier nou eenmaal. Leef er maar mee.
Ja ik zag het. Kijken of ze het vol zal houden. Ik hoop het.quote:Op zondag 9 september 2018 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Best jammer ik vermaak me er ook wel mee.Beetje cos lezen is niet te doen maar de stream verslagen heeft weer nieuw bloed
Ik heb deze sc nog nooit zo snel zien gaan. Leuk toch nieuwe aanwasquote:
Echt super irritant ja maar ik zit er niet echt meer in ookquote:Op zondag 9 september 2018 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Best jammer ik vermaak me er ook wel mee.Beetje cos lezen is niet te doen maar de stream verslagen heeft weer nieuw bloed
Wijs jaquote:Op zondag 9 september 2018 21:16 schreef chufi het volgende:
Ik hou mn mond hier over what happens daar
Dat hoort ook niet hier, klagen over UTO moet daar.quote:
Nou er zitten er een paar waar ik graag op los zou gaanquote:Op zondag 9 september 2018 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet hier, klagen over UTO moet daar.
Oeehhh vertelquote:Op zondag 9 september 2018 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou er zitten er een paar waar ik graag op los zou gaanmaarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |