abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2020 @ 16:59:01 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_192753408
Ze zijn net weg mijn bestelling van zondag is geleverd *O* *O*
  woensdag 22 april 2020 @ 22:18:44 #227
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_192758591
Ik snap er niets met van de bestelling.

De sloten van over een week zitten steeds vol. Maar daarvoor krijgen er spontaan in de week weer sloten bij. De ene keer kun je niet meer bijbestellen, kijk je 2 uurtjes later kan het wel. Het is totaal van het padje af.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_192761880
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
Ik snap er niets met van de bestelling.

De sloten van over een week zitten steeds vol. Maar daarvoor krijgen er spontaan in de week weer sloten bij. De ene keer kun je niet meer bijbestellen, kijk je 2 uurtjes later kan het wel. Het is totaal van het padje af.
Ik weet dat ze (in Rotterdam althans) tijdsloten reserveren voor zorgpersoneel. Wellicht dat die, als ze niet gebruikt worden, later vrij komen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 23 april 2020 @ 07:33:11 #229
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_192761927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:17 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik weet dat ze (in Rotterdam althans) tijdsloten reserveren voor zorgpersoneel. Wellicht dat die, als ze niet gebruikt worden, later vrij komen?
Ah, zou kunnen. Hoe weten ze wie er zorg personeel is?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_192761990
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:33 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ah, zou kunnen. Hoe weten ze wie er zorg personeel is?
Misschien dat ze dat hebben kunnen doorgeven via de werkgever ofzo?

Las dit berichtje op hun fb pagina
quote:
Net als andere ziekenhuizen levert het ErasmusMC bijna bovenmenselijke prestaties. Om ze te steunen garanderen we artsen en verpleegkundigen van het Corona team vanaf vandaag een plekje in onze autootjes. Zo kunnen ze na een lange dienst altijd gewoon hun boodschappen bestellen.

We gaan dit ook in andere steden doen, ook voor kwetsbare ouderen. Daarnaast breiden we zo snel mogelijk onze capaciteit verder uit, want Picnic is voor iedereen ❤️

Samen komen we er! 💪
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 23 april 2020 @ 13:46:53 #231
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_192766734
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 07:47 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Misschien dat ze dat hebben kunnen doorgeven via de werkgever ofzo?

Las dit berichtje op hun fb pagina
[..]

Helder!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  donderdag 9 juli 2020 @ 12:40:52 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194005249
Picnic-topman: ‘Misschien doen onze melkboerrondjes iets aan eenzaamheid’

Deze bijzondere tijd heeft gezorgd voor een definitieve doorbraak van het online boodschappen doen. Websuper Picnic komt handen tekort om de toegenomen vraag aan te kunnen. Oprichter Michiel Muller (55) over het pakken van het moment.

Hij is als echtgenoot, vader, vriend voorzichtiger geworden door Covid-19, maar zeker niet als ondernemer. Michiel Muller blijft de onrustige serieondernemer (immer hoffelijk, smaakvol gekleed, bruine tint) die vastgeroeste sectoren opschudt: Michiel de Grote Verstoorder. Met tankstationketen Tango schopte hij tegen het gevestigde benzinepompkartel en met Route Mobiel ging hij monopolist ANWB te lijf.

En nu zorgt hij al vijf jaar voor een revolutie in de retailwereld door de wekelijkse boodschappen voor tienduizenden klanten in Nederland en Duitsland in de keuken neer te zetten. De wachtlijst om lid te worden van de ‘club’ is lang en dat levert op internet soms venijnige reacties op.

Velen willen via jullie app winkelen en door de coronacrisis worden dat er alleen maar meer. Een godsgeschenk?
,,Godsgeschenk vind ik te zwaar aangezet, omdat we toch al hard groeiden. Het voordeel is dat we sinds de start gewend zijn aan groei. We wisten al wat het was, maar dit was te veel van het goede. Op een gegeven moment hadden we driemaal meer vraag dan we aankonden. Dagen achter elkaar de gehele winkel uitverkocht. Er waren dan vijfduizend mensen bezig met boodschappen inpakken en afleveren. Maar je hebt niet ineens vijftienduizend mensen aan het werk omdat de vraag driemaal zo groot is.’’

Dagen achter elkaar de gehele winkel uitver­kocht. Er waren dan vijfdui­zend mensen bezig met boodschap­pen inpakken en afleveren

Digitalisering is een belangrijke motor van jullie versnelling.
,,Digitalisering vind ik een beetje ingewikkeld woord in dit geval, omdat de benodigde technologie zoals snel internet en smartphones er al was in Nederland. Die versnelling is toch meer verandering van gedrag, mensen staan open voor een nieuwe aanbieder of niet. Doordat wij iets aanbieden dat nog niet bestond, namelijk gratis thuisbezorging op de minuut precies, zijn mensen zich gaan verdiepen in online boodschappen doen. Bij onszelf is wel veel technologie toegevoegd om het allemaal mogelijk te maken, bijvoorbeeld een slimme app en efficiënte bezorgrondjes zoals de melkboer die vroeger reed.’’

Vanwege de intelligen­te lockdown moesten we manieren vinden om ons leven te organise­ren en dat ging online

Is die ontwikkeling van online boodschappen doen blijvend?
,,Corona zal een versneller zijn voor de langere termijn. De ontwikkeling van Picnic is drie tot vier jaar naar voren gehaald; corona brengt de toekomst dichterbij. Heel veel mensen zijn het gaan proberen. Velen zijn überhaupt voor het eerst online gaan bestellen. Het is tussen de oren van de mensen gaan zitten. Je ziet die gedragsverandering ook in de zorg en het onderwijs, die sectoren zijn ook online gegaan. Vanwege de intelligente lockdown moesten we manieren vinden om ons leven te organiseren en dat ging online.’’

Je wordt een steeds grotere werkgever. De werkgever van de nieuwe economie.
,,We zijn meer omzet gaan draaien en hebben meer mensen nodig om dat voor elkaar te krijgen. Deze week gaat onze vestiging in Apeldoorn open. Dit wordt het zesde en grootste distributiecentrum van Picnic in Nederland. Hier vinden vijfhonderd mensen een baan. Ook doen we in meer steden ochtendleveringen.’’

Midden in de crisis joeg je de FNV in de gordijnen door met vakbond De Unie een cao af te sluiten. Je was boos. Waarom?
,,We groeien ontzettend hard en creëren waanzinnig veel nieuwe werkgelegenheid. Echte banen. We werken niet met arbeidsmigranten die in zomerhuisjes wonen, maar met mensen uit de buurt. Werken ook niet met zzp-achtige constructies. En dan komt er een vakbond die heel negatief over je spreekt, maar nog nooit bij je langs is geweest, ondanks uitnodigingen daarvoor. Wij hebben als jong bedrijf nu een cao voor de e-commerce gemaakt, een groeiende bedrijfstak waar nog niets geregeld was. Deze cao willen we nu bedrijfstakbreed maken.’’

We doen de bestellin­gen met duizend wagentjes, tijdens ons ‘melkboer­rond­je’ nemen we nu ook spulletjes mee terug

Je zet zwaar in op verduurzaming.
,,Stadsvervoer moet echt anders. We doen de bestellingen met duizend wagentjes die op batterijen rijden. Maar tijdens ons ‘melkboerrondje’ nemen we nu ook spulletjes mee terug. Voor DHL nemen we bijvoorbeeld de retourpakketjes van Zalando mee en ook de lege capsules van Nespresso. Doordat we nu heel zichtbaar zijn, krijgt onze runner (boodschappenbezorger, red.) ook een sociale functie in de wijk, zoals vroeger de postbode die had. Misschien wordt e-commerce wel de nieuwe sociale voelspriet. Misschien doen we zo toch iets aan eenzaamheid.’’

Voedselverspilling bij supermarkten is een probleem.
,,Doordat we eigenlijk een softwarebouwer zijn die boodschappen aflevert, zijn we in staat om heel goed onze aan- en afvoerketen in de gaten te houden. We investeren de komende tijd 100 miljoen euro in een hypermodern ‘boodschappenverzamelcentrum’ in Utrecht waardoor we voedselverspilling, een groot probleem voor de traditionele supermarkten, verder kunnen terugbrengen. Hier komt veel mechanisatie bij kijken die het proces efficiënter maakt. En wij hebben sinds het begin natuurlijk al geen last van klanten die in een avocado knijpen om te voelen of die wel rijp is, waardoor die avocado vervolgens beurs is.’’

Robotten nemen toch werk weg?
,,Juist niet, er komen zeker duizend banen in onze distributiecentra bij en we nemen veel softwareontwikkelaars aan. Maar met robotisering maken we het werk makkelijk. Het gaat nu nog vrij manueel. Het sjouwen van kratten en het lopen van lange afstanden is overbodig. Processen die veel tijd kosten en niks toevoegen proberen we te automatiseren.’’

Consumenten kijken door de crisis bewuster naar voeding.
,,Het gedrag is inderdaad aan het veranderen. Zij geven via de app aan wat zij in de winkel willen hebben als ze iets missen, zodat wij dat kunnen toevoegen. Er worden de laatste weken veel meer biologische producten en vleesvervangers besteld.’’

Muller staat abrupt op, loopt naar de keuken en komt terug met een doosje eieren om een andere ontwikkeling uit te leggen: local for local.
,,Lokaal is duurzamer en leidt tot minder voedselverspilling. Onze eerste lokale leverancier was Sambal Bert uit Amersfoort. We hebben inmiddels een eigen melk- en een eigen eierenboerderij. Bakkerij Klaas Fuite uit Apeldoorn bakt in de nachtelijke uren ons brood, zodat wij vers brood hebben voor de ochtendbestellingen. Heel veel mensen vinden lokaal leuker, fijner. Ze gunnen het de ondernemers.

,,De les van corona was ook nog eens dat er producten zijn die gevoelig zijn voor schokken in de aanvoerlijnen. Komen die tomaten uit Italië nog wel aan? Daar word je je meer bewust van en in ons land is er voldoende productie.’’

Heel veel mensen vinden lokaal leuker, fijner. Ze gunnen het de onderne­mers

Jij bent een verstoorder van vastgeroeste bedrijfstakken. Popel je niet om met jouw kennis, ervaring en netwerk het land door deze crisis te sleuren?
Muller vindt de vraag wat groots, maar zegt volmondig ‘ja’: Den Haag kan hem altijd bellen. ,,Er is nu een resetmoment: mensen staan open voor een nieuwe aanpak. Moet ik wel elke dag op kantoor zitten? Zoomen werkt toch prima? Schiet niet in een kramp en ga mee met die flow, durf een paar stoere beslissingen te nemen. We moeten bijvoorbeeld van onnodige verpakkingen af. We zijn een beetje doorgeschoten, lijkt het.

,,De zorg is ook zo’n sector. Er werd altijd veel onder het hoofdstukje privacy afgeschoten, maar tijdens corona konden veel zaken opeens wél. Iets tegenhouden is altijd veel makkelijker dan iets nieuws opzetten. De laatste maanden hebben we gezien hoeveel ondernemerschap en creativiteit Nederland heeft. Laten we op die golf verdergaan.’’

In de bijlage een special over PIcnic
https://www.ad.nl/redactie/pdf/nlstartopnummer6.pdf

https://www.ad.nl/koken-e(...)enzaamheid~abf142be/

_O_
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 juli 2020 @ 12:47:46 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194005335
In coronatijd heb ik Picnic wel gebruikt. Alleen omdat ik lang niet iedere week 35 euro uitgeef bestel ik denk ik eens in de drie/vier weken bij Picnic. Ik ga ook veel naar speciaalzaken, dus heb qua supermarktboodschappen weinig nodig. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194005419
Fikse uitbreiding van het aantal producten (in mijn omgeving), fijn.
Inmiddels ook weer mogelijk om gewoon s middags/s avonds te bestellen voor de volgende dag.

Ben nog steeds tevreden.
In coronatijd juist minder besteld omdat er geen plek was en ik toen de mogelijkheid had om op een rustig moment boodschappen te doen.
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:03:17 #235
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194008420
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 12:55 schreef DJKoster het volgende:
Fikse uitbreiding van het aantal producten (in mijn omgeving), fijn.
Inmiddels ook weer mogelijk om gewoon s middags/s avonds te bestellen voor de volgende dag.

Ben nog steeds tevreden.
In coronatijd juist minder besteld omdat er geen plek was en ik toen de mogelijkheid had om op een rustig moment boodschappen te doen.
Hie zie je dat het assortiment is uitgebreid?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194008496
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:03 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hie zie je dat het assortiment is uitgebreid?
Bovenaan in het rijtje van o.a. acties en zo staat op het laatst wat er nieuw is toegevoegd......

Ben inmiddels alweer een jaar klant.....tijdens corona was het even lastig met bestellen, maar inmiddels weer alle lege flessen en tasjes opgeruimd :)
  donderdag 9 juli 2020 @ 20:05:30 #237
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194011772
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juli 2020 17:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Bovenaan in het rijtje van o.a. acties en zo staat op het laatst wat er nieuw is toegevoegd......

Ben inmiddels alweer een jaar klant.....tijdens corona was het even lastig met bestellen, maar inmiddels weer alle lege flessen en tasjes opgeruimd :)
Ah thans! Nooit naar gekeken!

Hier inmiddels denk een jaar of 4 klant, een half jaar na de oprichting. Nog steeds erg blij. Zeker nu met de corona
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194011799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:05 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ah thans! Nooit naar gekeken!

Hier inmiddels denk een jaar of 4 klant, een half jaar na de oprichting. Nog steeds erg blij. Zeker nu met de corona
Veel langer klant dan ik en je wist dit nog niet? :D :D
  donderdag 9 juli 2020 @ 20:13:40 #239
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194011934
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Veel langer klant dan ik en je wist dit nog niet? :D :D
Haha, slecht hè? Waarschijnlijk niet op gefocusseerd
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194011989
Sinds ik een auto heb doe ik altijd boodschappen bij de appie ipv Picnic ;(
  donderdag 9 juli 2020 @ 23:25:29 #241
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194016084
quote:
4s.gif Op donderdag 9 juli 2020 20:15 schreef Leonos het volgende:
Sinds ik een auto heb doe ik altijd boodschappen bij de appie ipv Picnic ;(
Soms, een keer per 2 maanden, bestel ik ook wel eens bij de Appie ja. Voor de bijzondere dingen.

De Nespresso cups haal ik bij de Lidl. Maar gaat mijn Nespresso denk stuk. Dan ga ik voor een Senseo met kanis en gunnik dark roast pads. Kan het weer allemaal bij de picnic vandaan komen.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194019219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 23:25 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Soms, een keer per 2 maanden, bestel ik ook wel eens bij de Appie ja. Voor de bijzondere dingen.

De Nespresso cups haal ik bij de Lidl. Maar gaat mijn Nespresso denk stuk. Dan ga ik voor een Senseo met kanis en gunnik dark roast pads. Kan het weer allemaal bij de picnic vandaan komen.
Senseo is niet te zuipen ;)
  vrijdag 10 juli 2020 @ 12:51:20 #243
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194021758
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 09:47 schreef Leonos het volgende:

[..]

Senseo is niet te zuipen ;)
Die kanis en gunnik vind ik nog wel te drinken
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194021774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Die kanis en gunnik vind ik nog wel te drinken
Geen ervaring mee, maar een keer proberen dan :)
  vrijdag 10 juli 2020 @ 17:48:09 #245
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194025626
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:51 schreef Leonos het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, maar een keer proberen dan :)
Je hebt een Senseo?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194025679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:48 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Je hebt een Senseo?
Ergens in de kast :P
  vrijdag 10 juli 2020 @ 17:58:38 #247
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194025741
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ergens in de kast :P
Wat drink je nu?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194025858
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 17:58 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Wat drink je nu?
Paulaner Munchen Hefe-Weisbierrr _O_
  zaterdag 11 juli 2020 @ 10:32:36 #249
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194033758
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

Paulaner Munchen Hefe-Weisbierrr _O_
Ook niet bij de picnic te krijgen denk ik...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194035583
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 10:32 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ook niet bij de picnic te krijgen denk ik...
:Y

1,87 per halve liter.
  zaterdag 11 juli 2020 @ 13:22:11 #251
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194035836
Wij zijn al een jaar tevreden klant bij picnic. Ik heb me in februari 2019 aangemeld en in juni de eerste bestelling gedaan. De buren bestellen ook via Picnic.

Wij hebben een vrij chaotisch huishouden, boodschappen doen gebeurt echt niet wekelijks. Sinds we overgestapt zijn op Picnic, hebben we altijd boodschappen in huis. We laten we nog hooguit 2x per maand eten bezorgen, en dan is dat altijd omdat we gewoon zin hebben in sushi. Voorheen was dat 2x per week.

Ik vind het aanbod goed, ik vind de prijzen goed, ik vind de bezorging goed. De kwaliteit vind ik echt heel goed. Ik ben er gewoon superblij mee O+ .
Resistance is futile.
  maandag 20 juli 2020 @ 11:45:32 #252
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194174370
Ik kreeg net een berichtje in de app, picnic gaat op de zaterdag 2x per dag bezorgen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_194179089
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 11:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kreeg net een berichtje in de app, picnic gaat op de zaterdag 2x per dag bezorgen!
Wat is je bezorgfrequentie nu? Volgens mij verschilt dat erg per stad/buurt. Ik zit geloof ik erg ruim in de keuzes.

Hier (Den Haag):
Ma: 15.30-16.30 en 21.00-22.00
di: 21.00-22.00
wo: 10.45-11.45 en 15.30-16.30
do: 18.15-19.15
vr: 10.45-11.45 en 21.00-22.00
za: 08.30-09.30 en 15.30-16.30
zo: 18.15-19.15

11 tijdsblokken per week nu
dag
  maandag 20 juli 2020 @ 18:19:33 #254
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_194179925
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 17:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat is je bezorgfrequentie nu? Volgens mij verschilt dat erg per stad/buurt. Ik zit geloof ik erg ruim in de keuzes.

Hier (Den Haag):
Ma: 15.30-16.30 en 21.00-22.00
di: 21.00-22.00
wo: 10.45-11.45 en 15.30-16.30
do: 18.15-19.15
vr: 10.45-11.45 en 21.00-22.00
za: 08.30-09.30 en 15.30-16.30
zo: 18.15-19.15

11 tijdsblokken per week nu
Hier in een dorp hetzelfde. Tijden verschillen op enkele dagen, maar op dezelfde dagen 2 keer.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 juli 2020 @ 18:36:26 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194180179
Haarlem is het (nog steeds) 1 mogelijkheid pd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 20 juli 2020 @ 18:43:02 #256
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194180269
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2020 18:36 schreef borisz het volgende:
Haarlem is het (nog steeds) 1 mogelijkheid pd.
Amsterdam zuid idem slechts 1 tijd per dag :{
  maandag 20 juli 2020 @ 19:19:08 #257
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_194180795
Ik ken mensen met verschillende accounts bij Picnic. Als het tweede account in een andere groep komt dan geeft dat ook wat extra mogelijkheden.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_194185338
https://www.tubantia.nl/e(...)icnic-stad~afe3c277/

Lekker druk in mijn stad, gelukkig was ik een van de eersten vorig jaar. :D

Hier helaas ook maar 1 bezorgmoment per dag, 3 of 4 van die dagen kan ik ook daadwerkelijk thuis zijn. Wel voldoende.
  maandag 20 juli 2020 @ 23:48:43 #259
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194185411
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2020 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Amsterdam zuid idem slechts 1 tijd per dag :{
Hoeveel keus heb je nodig?
Resistance is futile.
  maandag 10 augustus 2020 @ 22:07:20 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194495633
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2020 23:48 schreef Seven. het volgende:
Hoeveel keus heb je nodig?
Ik heb een nieuwe buuf :D
En die werkt bij Picnic *O*
Wil iemand mij aanraken nu :?
pi_194496905
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2020 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Amsterdam zuid idem slechts 1 tijd per dag :{
Ik zie het probleem niet. Kan er prima mee leven met 1 moment per dag. Ik heb de bezorging meestal op zondag avond
pi_194498139
Maandag heb ik nu zelfs drie blokken :o
dag
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 06:09:39 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194498980
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 23:10 schreef Goitske het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet. Kan er prima mee leven met 1 moment per dag. Ik heb de bezorging meestal op zondag avond
Wij ook, die van ons doet steeds zelfde rondje (niet De Maten trouwens :D )
Resistance is futile.
pi_194507557
Plek 1254 sta ik was maanden geleden nog ergens in de 4600
pi_194508667
Sinds ze het minimum bedrag hebben verhoogd bestel ik weinig meer bij ze. 35 euro is best een bedrag voor een klein huishouden terwijl de producten vaak maar beperkt houdbaar zijn. :(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 19:59:07 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194509772
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef Koral het volgende:
Sinds ze het minimum bedrag hebben verhoogd bestel ik weinig meer bij ze. 35 euro is best een bedrag voor een klein huishouden terwijl de producten vaak maar beperkt houdbaar zijn. :(
Voorheen idd 1x per week 25 euro
nu 1x per 10 dagen 35 euro
Lekkere verse dingen haal ik zelf wel, zoals croissants, vleeswaren,vlees,en sla
pi_194509836
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef Koral het volgende:
Sinds ze het minimum bedrag hebben verhoogd bestel ik weinig meer bij ze. 35 euro is best een bedrag voor een klein huishouden terwijl de producten vaak maar beperkt houdbaar zijn. :(
Die houdbaarheid vinden wij wel een nadeel ja... melk is veel eerder over datum dan wanneer we bij de AH halen. Laatst bijna een heel pak weg kunnen gooien omdat we dat niet doorhadden.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 augustus 2020 @ 20:39:33 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194510402
De 35e is een dingetje idd... Qua houdbaarheid heb ik over het algemeen geen klachten.
Bovendien ga ik ook naar de kaasboer, de turk, slijterij, vishandel, slager enz apart. Heb maar weinig bij de supermarkt nodig Plek 49 in Haarlem met vier bestellingen in 2020 :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 12 augustus 2020 @ 01:30:45 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194514776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 20:02 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Die houdbaarheid vinden wij wel een nadeel ja... melk is veel eerder over datum dan wanneer we bij de AH halen. Laatst bijna een heel pak weg kunnen gooien omdat we dat niet doorhadden.
LangLekker melk doe ik altijd. Ik bestel standaard 6 pakken.
Resistance is futile.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 01:32:58 #270
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194514782
Hier bestellen we wekelijks voor 60-80 euro per week trouwens, 2 persoons huishouden.

Normaal halen we vlees en vers wel ergens anders maar nu middenin een verbouwing enzo, geen ruk zin om ook nog eens boodschappen te doen.
Resistance is futile.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 01:44:49 #271
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194514822
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 01:30 schreef Seven. het volgende:
LangLekker melk doe ik altijd. Ik bestel standaard 6 pakken.
Hier ook en als beste getest om melk op te schuimen voor de c_/
  woensdag 12 augustus 2020 @ 01:51:55 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194514846
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 01:44 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hier ook en als beste getest om melk op te schuimen voor de c_/
_O_
Resistance is futile.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 11:37:20 #273
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_194518501
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe buuf :D
En die werkt bij Picnic *O*
Wil iemand mij aanraken nu :?
Mijn oude buurjongen ook. Zat boven te werken toen hij in de tuin het personeelsbeleid van Picnic beschreef. Hij werkt er nog steeds maar (hij was één van de eerdere) beloftes zijn niet nagekomen en het moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Hij is een manager dus niet eens een orderpicker, van wat ik begreep zijn arbeidsvoorwaarden om te huilen.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 11:38:08 #274
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_194518519
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 01:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

LangLekker melk doe ik altijd. Ik bestel standaard 6 pakken.
Maar ze hebben dan weer geen 6packs zoals bij de AH.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 11:46:24 #275
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_194518622
Ik ben voor het eerst aan het bestellen. Heeft iemand een vriendencode voor me voor de ¤5 korting wederzijds?

Ik heb 4 wachtverzachters en heb zo'n 3 maanden op de lijst gestaan. Mijn eerste ervaring is dat veel producten missen. Ik doe eigenlijk altijd boodschappen bij de AH en dus echt gewend aan het assortiment van hen. Wat ik bijvoorbeeld mis:

• Brinta met appelstukjes
• Fijne havermout (hebben ze waarschijnlijk wel maar staat niet in de beschrijving)
• 250ml blikjes van de A frisdrankmerken. Ik heb normaal zo'n 6 soorten die mooi naast elkaar passen in m'n koelkast.
• Fever Tree Tonic
• 600gram wokgroentes, bijvoorbeeld Aziatisch, Ze hebben van het meeste ook geen 200gram dus 400+200 is ook niet mogelijk.

Bij verschillende producten viel me op dat ze goedkoper zijn: Brand IPA voor ¤6,49 ipv ¤7 bij AH of Jumbo. Royal Club tonic voor ¤1,49 ipv ¤1,57 bij Jumbo.

Bezorggebied: Amersfoort, ze hebben per dag maar 1 bezorgtijd en dat komt niet zo uit. Altijd laat in de middag/vroeg in de avond. Lastig als je altijd tot een uur of 18 werkt en dan nog reistijd hebt.

Ik vind het vooral leuk om te proberen en ben benieuwd of het me helpt gestructureerder te kopen. Nu ga ik nog wel eens 3x per dag naar de AH of Jumbo (beiden op 5 minuten afstand). Apart voor lunch, avondeten en soms ook nog tussendoor voor als ik iets mis.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_194519325
Mike2496 kan je gebruiken.

Hier komen ze op 2 dagen ook tussen 21 en 22 uur. Dat maakt het plannen wat makkelijker.
Nu in Coronatijd moet ik verplicht thuiswerken en kan bijna elk tijdstip.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 21:53:28 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194527715
Emily397
Resistance is futile.
  woensdag 12 augustus 2020 @ 21:55:42 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_194527758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 11:46 schreef KimJong-un het volgende:
Ik ben voor het eerst aan het bestellen. Heeft iemand een vriendencode voor me voor de ¤5 korting wederzijds?

Ik heb 4 wachtverzachters en heb zo'n 3 maanden op de lijst gestaan. Mijn eerste ervaring is dat veel producten missen. Ik doe eigenlijk altijd boodschappen bij de AH en dus echt gewend aan het assortiment van hen. Wat ik bijvoorbeeld mis:

• Brinta met appelstukjes
• Fijne havermout (hebben ze waarschijnlijk wel maar staat niet in de beschrijving)
• 250ml blikjes van de A frisdrankmerken. Ik heb normaal zo'n 6 soorten die mooi naast elkaar passen in m'n koelkast.
• Fever Tree Tonic
• 600gram wokgroentes, bijvoorbeeld Aziatisch, Ze hebben van het meeste ook geen 200gram dus 400+200 is ook niet mogelijk.

Bij verschillende producten viel me op dat ze goedkoper zijn: Brand IPA voor ¤6,49 ipv ¤7 bij AH of Jumbo. Royal Club tonic voor ¤1,49 ipv ¤1,57 bij Jumbo.

Bezorggebied: Amersfoort, ze hebben per dag maar 1 bezorgtijd en dat komt niet zo uit. Altijd laat in de middag/vroeg in de avond. Lastig als je altijd tot een uur of 18 werkt en dan nog reistijd hebt.

Ik vind het vooral leuk om te proberen en ben benieuwd of het me helpt gestructureerder te kopen. Nu ga ik nog wel eens 3x per dag naar de AH of Jumbo (beiden op 5 minuten afstand). Apart voor lunch, avondeten en soms ook nog tussendoor voor als ik iets mis.
Eens met al je punten al laat ik meestal in het weekend bezorgen. En ik vind een beperkter aanbod eigenlijk best prettig want ik beperk me zo heel makkelijk tot de noodzakelijke boodschappen. Wij kopen zelf véél gestructureerder sinds we bestellen bij Picnic.
Resistance is futile.
pi_194527891
GOITSK23

Kun je ook gebruiken voor de korting
pi_194527927
Ik koop wel gestructureerder en voordeel zet vaak als iets op is het vast op de lijst dat ik het niet vergeet

Als je artikelen mist kun je ze ook aanvragen regelmatig hebben ze nieuwe artikelen die ze toevoegen
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:01:58 #281
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_194532124
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 12:34 schreef Sometimes het volgende:
Mike2496 kan je gebruiken.

Hier komen ze op 2 dagen ook tussen 21 en 22 uur. Dat maakt het plannen wat makkelijker.
Nu in Coronatijd moet ik verplicht thuiswerken en kan bijna elk tijdstip.
Bedankt, ik heb deze code gebruikt.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  donderdag 13 augustus 2020 @ 09:03:07 #282
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_194532136
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 22:04 schreef Goitske het volgende:
Ik koop wel gestructureerder en voordeel zet vaak als iets op is het vast op de lijst dat ik het niet vergeet

Als je artikelen mist kun je ze ook aanvragen regelmatig hebben ze nieuwe artikelen die ze toevoegen
Ja, ik heb een hoop aanvragen gedaan. Heel benieuwd wat dat doet. Niet kunnen betalen met Amex of credticard vind ik ook zeer irritant.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_194532210
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:03 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Ja, ik heb een hoop aanvragen gedaan. Heel benieuwd wat dat doet. Niet kunnen betalen met Amex of credticard vind ik ook zeer irritant.
Oh ik vind Ideal geen probleem
pi_194532974
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 09:03 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Ja, ik heb een hoop aanvragen gedaan. Heel benieuwd wat dat doet. Niet kunnen betalen met Amex of credticard vind ik ook zeer irritant.
Die aanvragen werken volgens mij met een simpel puntensysteem. Wanneer genoeg mensen het aanvragen dan pas maakt het een kans. Ik heb diverse verzoeken gedaan, er is er nog niet 1 gehonoreerd.

Betalen doe ik via automatische incasso. Werkt goed en tegenwoordig doen ze dat wat vlotter dan voorheen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_194533035
Ik vind de huidige bezorging (met Coronaregels) niet ideaal. Theoretisch zouden ze met die oranje bakken voor je deur moeten staan zodat je zelf de tasjes er uit kunt pakken en statiegeld er terug in kunt doen. Prima.

In de praktijk zetten ze alle tasjes los voor de deur. Daarmee haal ik een boel straatvuil naar binnen heb ik gemerkt, en de koel- en vriesspullen staan volledig onbeschermd op loeihete zwarte tegels.

De laatste die kwam wilde de retouren dan ook nog in een van de plastic tasjes hebben die ik retour gaf (alle tasjes verzameld in 1 tasje met een strakke knoop er in).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_194533216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Ik vind de huidige bezorging (met Coronaregels) niet ideaal. Theoretisch zouden ze met die oranje bakken voor je deur moeten staan zodat je zelf de tasjes er uit kunt pakken en statiegeld er terug in kunt doen. Prima.

In de praktijk zetten ze alle tasjes los voor de deur. Daarmee haal ik een boel straatvuil naar binnen heb ik gemerkt, en de koel- en vriesspullen staan volledig onbeschermd op loeihete zwarte tegels.

De laatste die kwam wilde de retouren dan ook nog in een van de plastic tasjes hebben die ik retour gaf (alle tasjes verzameld in 1 tasje met een strakke knoop er in).
Ik zou dan gewoon een melding doen bij picnic, hier laten ze het in de kratten en pak ik het zelf. De plastic tasjes verzamel ik altijd in 1 met een knoop er in
  donderdag 13 augustus 2020 @ 11:38:37 #287
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194534430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2020 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Ik vind de huidige bezorging (met Coronaregels) niet ideaal. Theoretisch zouden ze met die oranje bakken voor je deur moeten staan zodat je zelf de tasjes er uit kunt pakken en statiegeld er terug in kunt doen. Prima.

In de praktijk zetten ze alle tasjes los voor de deur. Daarmee haal ik een boel straatvuil naar binnen heb ik gemerkt, en de koel- en vriesspullen staan volledig onbeschermd op loeihete zwarte tegels.

De laatste die kwam wilde de retouren dan ook nog in een van de plastic tasjes hebben die ik retour gaf (alle tasjes verzameld in 1 tasje met een strakke knoop er in).
Opvallend veel straatvuil ja. :X
pi_194631375
Wil je 5 euro korting, gebruik dan de code WIESEN24
pi_195217634
Nieuwe bezorgservice

Tegelijkertijd lanceert Albert Heijn woensdag de nieuwe bezorgservice Albert Heijn Compact. Deze besteldienst richt zich op kleinere bestellingen voor kleinere huishoudens, en start in eerste instantie alleen in Haarlem. Boodschappen worden vanaf 35 euro (normaal is het 50 euro) thuisbezorgd en het assortiment is een vierde van het normale aanbod.

Klanten moeten een aparte app voor AH Compact-bestellingen downloaden. Of het bezorggebied van AH Compact snel wordt uitgebreid, kan Padberg nog niet zeggen. ,,We kijken hoe het loopt. Als er veel vraag naar is, dan zullen we deze service ook buiten Haarlem aanbieden.’’

https://www.ad.nl/koken-e(...)odschappen~a61dc276/

AH wordt toch een beetje nerveus van Picnic :D
pi_195266437
Ik merk nu dat het weer drukker wordt met bestellen. Tot een week geleden kon ik weer vrolijk voor de komende dag bestellen, maar sinds vorige week zit de volgende dag ( en nu ook tijdsblokken direct daar na) al weer vol. Merken meer mensen dat?
dag
pi_195269136
Picnic....
Weet nog dat ik mijzelf had aangemeld en letterlijk pas een half jaar later wat kon bestellen door die wachtrij.

Was er toen al klaar mee...
pi_195270027
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 17:39 schreef amp25 het volgende:
Plek 1254 sta ik was maanden geleden nog ergens in de 4600
Nog steeds 699 plekken te gaan
pi_195271992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:33 schreef Paszzz het volgende:
Picnic....
Weet nog dat ik mijzelf had aangemeld en letterlijk pas een half jaar later wat kon bestellen door die wachtrij.

Was er toen al klaar mee...
Ik denk dat de extreme Corona begintijd wel bewezen heeft dat de aanpak met de wachtrij de goede is.

Als je eenmaal door de wachtrij heen bent, dan is er ook echt plek voor je. Zouden ze dat niet doen dan kan je de ene week misschien wel en de andere week misschien niet bestellen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_195272038
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:35 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik denk dat de extreme Corona begintijd wel bewezen heeft dat de aanpak met de wachtrij de goede is.

Als je eenmaal door de wachtrij heen bent, dan is er ook echt plek voor je. Zouden ze dat niet doen dan kan je de ene week misschien wel en de andere week misschien niet bestellen.
die enorme wachtrijen waren er al een jaar, of zelfs 2,voor corona
pi_195272126
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:38 schreef mschol het volgende:

[..]

die enorme wachtrijen waren er al een jaar, of zelfs 2,voor corona
Waar zeg ik dat dat niet zo is?

Het systeem met de wachtrijen is er vanaf het begin.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_195273561
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 19:42 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dat niet zo is?

Het systeem met de wachtrijen is er vanaf het begin.
Klopt. Ondertussen bestelde ik dan gewoon bij ah. En tegen die tijd dat ik dus wel kon bestellen heb ik die app nooit meer geopend....ook niet om al die gratis bananen te innen
pi_195274445
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:02 schreef Paszzz het volgende:

[..]

Klopt. Ondertussen bestelde ik dan gewoon bij ah. En tegen die tijd dat ik dus wel kon bestellen heb ik die app nooit meer geopend....ook niet om al die gratis bananen te innen
AH is voor mij dan weer geen oplossing. Veel te hoge drempelbedragen en te hoge bezorgkosten.

Misschien past hun nieuwe formule beter voor mij.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_195274592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:42 schreef Sometimes het volgende:

[..]

AH is voor mij dan weer geen oplossing. Veel te hoge drempelbedragen en te hoge bezorgkosten.

Misschien past hun nieuwe formule beter voor mij.
Ach voor ieder wat toch :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:15:32 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195380559
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe bezorgservice

Tegelijkertijd lanceert Albert Heijn woensdag de nieuwe bezorgservice Albert Heijn Compact. Deze besteldienst richt zich op kleinere bestellingen voor kleinere huishoudens, en start in eerste instantie alleen in Haarlem. Boodschappen worden vanaf 35 euro (normaal is het 50 euro) thuisbezorgd en het assortiment is een vierde van het normale aanbod.

Klanten moeten een aparte app voor AH Compact-bestellingen downloaden. Of het bezorggebied van AH Compact snel wordt uitgebreid, kan Padberg nog niet zeggen. ,,We kijken hoe het loopt. Als er veel vraag naar is, dan zullen we deze service ook buiten Haarlem aanbieden.’’

https://www.ad.nl/koken-e(...)odschappen~a61dc276/

AH wordt toch een beetje nerveus van Picnic :D
Heb de AH-Compact app uitgeprobeerd. Vreselijk.
1. Je moet eerst een besteltijd reserveren en vervolgens heb je anderhalf uur om boodschappen te doen. Als je dan niet je bestelling hebt voltooid wordt je mandje weer geleegd. Picnic is ook wel een verkapt boodschappenlijstje voor mij. Als ik iets nodig heb sla ik het op.
2. Het zoeken en switchten tussen productcategorieën is traag.
3. Het aanbod is zeer beperkt.
Je kan dan beter gewoon via de normale AH app grote boodschappen doen en gratis verzending scoren. Afijn de boodschappen komen zaterdag dus via Picnic.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195380910
Sowieso AH :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')