abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181833769
Oh en daaank allen! Zo blij :D *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_181833860
Wat fijn Cholula! *O*
  dinsdag 11 september 2018 @ 10:21:09 #178
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_181834020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 09:20 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even binnen stormen. We zagen net een heel vrolijk zwaaiend mensje in mijn buik. Ik ben zo ontzettend opgelucht. *O*
Jaaa!!! Hoe veel weken ben je en wat is je uitgerekende datum?
pi_181834024
Heeeel fijn cho !! :D

En kan me voorstellen dat je get spannend vindt mamaschaap. Hopelijk is alles prima in orde en waren de zorgen nergens voor nodig :*

Klap, waar in de buik precies? Onderin..? En echt alleen als je net hebt gegeten? Ik had bij 20 weken wel last van pijnlijke banden maar buik zelf kan ik mij zo niet herinneren. Hier wel last van maag, maar dat is dus helemaal bovenin m'n buik.
Anderhalve week geen last meer gehad van maagzuur en nu is het net zo hard weer terug + pijnlijke maag en weinig slaap... -O- niks lijkt te helpen (kleine porties eten, medicijnen niet, weinig liggen); met zure vervelende boeren als gevolg, wordt er poepchagrijnig van :(
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181834359
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:21 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

Jaaa!!! Hoe veel weken ben je en wat is je uitgerekende datum?
1 april :D.
Nu nog even vertellen aan mijn teamleider, dat vind ik ook nog een tikje spannend.
pi_181834388
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:01 schreef pinquit het volgende:
Oh en daaank allen! Zo blij :D *O*
Gefeliciteerd *O* *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_181834492
Cholula fijn een goede echo! Succes met vertellen op je werk.

Mamaschaap succes bij de echo, hopenlijk gewoon alles oke.

Klap wat vervelend van je buik, heb je zelf een idee waar het vandaan komt?

Priem ik kan op jouw antwoord gewoon helemaal +1 doen.. maar moet zeggen afgelopen nacht best oke geslapen. Gister was het overdag helemaal prut dus vreesde er een beetje voor maar ik ben dus net pas uit bed. Voel me weer een beetje mens gelijk!
pi_181834497
Herkenbaar priem!
M’n maag is zo hard en pijnlijk en boer de hele dag ;(
Had bij V precies hetzelfde en dat verdween na een tijdje, daar heb ik mijn hoop maar op gevestigd.
Deze zwangerschap is tot nu toe een kopie van de vorige.
pi_181834990
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Heeeel fijn cho !! :D

En kan me voorstellen dat je get spannend vindt mamaschaap. Hopelijk is alles prima in orde en waren de zorgen nergens voor nodig :*

Klap, waar in de buik precies? Onderin..? En echt alleen als je net hebt gegeten? Ik had bij 20 weken wel last van pijnlijke banden maar buik zelf kan ik mij zo niet herinneren. Hier wel last van maag, maar dat is dus helemaal bovenin m'n buik.
Anderhalve week geen last meer gehad van maagzuur en nu is het net zo hard weer terug + pijnlijke maag en weinig slaap... -O- niks lijkt te helpen (kleine porties eten, medicijnen niet, weinig liggen); met zure vervelende boeren als gevolg, wordt er poepchagrijnig van :(
Idd ook bovenin, ik weet nou niet goed of het mijn darmen of maag is maar pff poepchagrijnig is precies het woord! -O-
♥ J & S
pi_181835369
Jaaaaaa Cholula :'( *O* O+ Super fijn!

Priem, wat naar dat je zo veel last hebt van maagzuur ;( Dat maakt dat je echt wilt aftellen...
  dinsdag 11 september 2018 @ 12:14:50 #186
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181835375
Gefeliciteerd Feyre!

En herkenbaar hoor, heb hier ook last van m'n buik. Gynaecoloog zegt dat het m'n darmen zijn en dat het komt doordat alles opschuift en ruimte maakt...

Wat is het warm vandaag! Ik ga zo maar eens een raketje eten :Y)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181835945
Wat fijn cholula! O+ *O* nu nog even op het werk vertellen :P ik gun jou dezelfde reacties die ik heb gekregen! :)

Wij hadden vandaag de 20 weken echo en alles was helemaal goed O+ Netjes weggekeken bij het geslacht :+ Heb de hele tijd een sterk jongensgevoel gehad, maar nu ineens weer een heel sterk meisjesgevoel :') Het heeft in ieder geval dezelfde wipneus als S O+
pi_181838658
Fijn van de goede echo’s Cholula en Krijgerrtje.

Wij hebben de echo net gehad en gelukkig nog steeds een kloppend hartje☺. Als er veranderingen zijn qua bloedverlies mag ik meteen komen dus dat is wel fijn. 8.2 weken nu dus uitgerekende datum 21april.
pi_181838936
Hoera voor krijgerrtje en mamaschaap *O*
pi_181839104
Wat naar van het maagzuur! Ik herinner me dat ik daar de vorige zwangerschap omeprazol (of iets met die medeklinkers) tegen heb geslikt, dan was het nog iets te doen.

Fijn dat het vandaag zo'n goede echodag is! *O*

Mijn teamleider feliciteerde me meteen en wuifde al mijn zorgen over dingen die in mijn verlof moeten gebeuren naar later. Ik mag eerst even genieten. Eerste collega's ook op de hoogte gesteld en die zijn ook allemaal enthousiast en lief.
  dinsdag 11 september 2018 @ 16:13:22 #191
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181839138
Goede echo's *O* *O* En buikbaby's die op grote broers/zussen lijken O+

Wij zijn gisteren bij de vk geweest. Als we prenatale screening willen moeten we eerst naar een voorlichting. Dus vanmorgen geweest - 0 nieuw informatie ten opzichte van het boekje/wat ik al wist. Moeten we eerst de termijnecho doen (vrijdag), daarna een counselinggesprek (dinsdag).. Oftewel, in 8 dagen tijd, 4x naar de vk :') het zal vast allemaal moeten volgens de regeltjes hoor, maar voor iemand die het nog niet op het werk heeft verteld is het best een uitdaging :')
pi_181839744
Cho *O* een goede echo, wat fijn!

Ook Schaap een goede echo, blijft spannend dus. Maar deze heb je al binnen *O*

Krijgertje, goede 20 weken echo *O* Wat fijn!

Wat naar van de maagzuur Priem :'( Mega balen. Bij mij is het een paar weken weg geweest toen uk ging indalen, maar het is nu ook weer terug van weggeweest. Gelukkig helpt de rennie voldoende. Bij jou niet dus? Hoe gaat het verder? Kan je al genieten van je verlof?

MrsPeel, als ik me niet vergis heb jij nu ook verlof toch? *O* agenda al vol gepland? ;)

Stroop, wat een gedoe zeg. Wij hebben alleen een praatje met de vlos en een folder gehad.

Vanochtend weer controle in het ZH gehad. Glittersticker weer verdiend! Ze ging even voelen of hij ingedaald was. Verdorie, dat deed nog best zeer. Ik kreeg gelijk een harde buik en ferme trappen van de buikbewoner. Logisch ook als iemand met twee handen je hoofd vastpakt en even heen en weer gaat schudden. Alsof je bij tante Mien op bezoek bent die je vol bij je wangen pakt om je eens lekker welkom te heten :D
pi_181839834
Ow ja, maagzuur-boks. Maar gelukkig niet zo erg als arme Priem ;( Rennies helpen meer dan voldoende.

Bijna verlof, Peace, donderdag nog een halve dag *O*

Zojuist goedgekeurd bij de verloskundige, hartje, bloeddruk, buik, alles zoals het moet. Meteen wat vervolgafspraken doorgepland, omdat het avondspreekuur vaak snel vol zit. Ik heb de laatste gepland met 38w3d, omdat ik van plan ben om met 39w precies te bevallen O-)
pi_181840189
Krijger super fijn dat alles goed was !! Heel benieuwd of je gevoel zal kloppen of nog 20keer zal veranderen :+

Mamaschaap gelukkig alles in orde O+

Jeetje stroopwafel, hier ook enkel folder en uitleg van vk, verder niks gedoe/extra geregel etc etc :@

@peace: nope zowel gaviscon als rennie werken momenteel niet. Lijkt het af en toe te verergeren zelfs :') vandaag echter wel een iets betere dag maar heel eerlijk komt het omdat ik praktisch nog niks heb gegeten... ook niet de beste oplossing want heb honger en weet dus echt niet wat ik nu nog ‘durf’ te eten :')
Verder zeker wel lekker genieten van mijn verlof. Ik merk dat ik heel erg tot rust kom door lekker mijn eigen dingetjes te kunnen doen thuis. Laatste babywasjes zijn nu gedaan; de laatste bestellingen komen nu binnen. Box staat al beneden (nu nog wachten op de hangloose). Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen ben :@ voor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij :') _O- mannen zijn raar soms :+

En yeahhh weer een sticker :D ja dat gepor daar beneden is me toch een gedoe steeds haha... _O- helpt wel om flink uit te ademen als ze gaan voelen; maar de ene vk is hier wel wat ruwer dan de ander ook :')
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181840339
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef PriemGirl het volgende:

...

Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen ben :@ voor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij :') _O- mannen zijn raar soms :+

Wat lief O+ En fijn dat je geniet van je verlof! En dat maagzuur, dat moet je gewoon negeren :{w Don't rain on my parade :(
pi_181840420
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef PriemGirl het volgende:
Krijger super fijn dat alles goed was !! Heel benieuwd of je gevoel zal kloppen of nog 20keer zal veranderen :+

Mamaschaap gelukkig alles in orde O+

Jeetje stroopwafel, hier ook enkel folder en uitleg van vk, verder niks gedoe/extra geregel etc etc :@

@peace: nope zowel gaviscon als rennie werken momenteel niet. Lijkt het af en toe te verergeren zelfs :') vandaag echter wel een iets betere dag maar heel eerlijk komt het omdat ik praktisch nog niks heb gegeten... ook niet de beste oplossing want heb honger en weet dus echt niet wat ik nu nog ‘durf’ te eten :')
Verder zeker wel lekker genieten van mijn verlof. Ik merk dat ik heel erg tot rust kom door lekker mijn eigen dingetjes te kunnen doen thuis. Laatste babywasjes zijn nu gedaan; de laatste bestellingen komen nu binnen. Box staat al beneden (nu nog wachten op de hangloose). Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen ben :@ voor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij :') _O- mannen zijn raar soms :+

En yeahhh weer een sticker :D ja dat gepor daar beneden is me toch een gedoe steeds haha... _O- helpt wel om flink uit te ademen als ze gaan voelen; maar de ene vk is hier wel wat ruwer dan de ander ook :')
Hier deed omeprazol (op advies van de vk) echt een hoop! Kun je gewoon bij de drogist halen!
  Manager PR/Moderator dinsdag 11 september 2018 @ 17:24:04 #197
269689 crew  Viv
pi_181840496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 16:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wij zijn gisteren bij de vk geweest. Als we prenatale screening willen moeten we eerst naar een voorlichting. Dus vanmorgen geweest - 0 nieuw informatie ten opzichte van het boekje/wat ik al wist. Moeten we eerst de termijnecho doen (vrijdag), daarna een counselinggesprek (dinsdag).. Oftewel, in 8 dagen tijd, 4x naar de vk :') het zal vast allemaal moeten volgens de regeltjes hoor, maar voor iemand die het nog niet op het werk heeft verteld is het best een uitdaging :')
Damn, wat omslachtig. :X Ik heb de NIPT via België gedaan (in Nederland mocht het toen alleen na slechte uitslag combinatietest), dat was een kwestie van een formulier uitprinten/invullen en een paar buisjes bloed laten prikken bij een Nederlandse huisartsenprikpost. Zij stuurden alles door en ik kreeg de uitslag per mail terug. :Y)
  dinsdag 11 september 2018 @ 17:46:07 #198
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181841042
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Damn, wat omslachtig. :X Ik heb de NIPT via België gedaan (in Nederland mocht het toen alleen na slechte uitslag combinatietest), dat was een kwestie van een formulier uitprinten/invullen en een paar buisjes bloed laten prikken bij een Nederlandse huisartsenprikpost. Zij stuurden alles door en ik kreeg de uitslag per mail terug. :Y)
Ja, bizar hè? En dan kun je ook maar op één locatie bloed laten prikken en ook niet op m'n vrije dag (vrijdag). Het is bijna alsof ze liever niet hebben dat je de nipt doet. Behalve dat je dus hetzelfde moet doen bij de combinatietest. Anderhalf jaar geleden deden ze niet zo moeilijk..
pi_181842116
Ah boe... vriend even langs drogist gestuurd maar ze hadden geen omeprazol.. morgen rijdt ie even langs andere en hoop dat die wellicht een stuk beter zal werken.

Echt vreemd, hier was die nipt geen enkel probleem en zo ingepland eigenlijk. Prikken moest wel in ziekenhuis maar kon ik tijdens m’n middagpauze snel inplannen (en mijn werk wist het toen al ook dus hoefde ook geen excuus te verzinnen :+ mijn collega had al gemerkt dat ik vaker naar de wc ‘rende’ dus die had het door toen ik echt nog maar net zwanger was zelfs :') )
  dinsdag 11 september 2018 @ 18:41:52 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181842160
Nipt was hier counseling en bloedprikken (beide na de termijnecho).

Ik heb een spuugmiddag en blijk m'n lievelingseten (lasagne) echt niet meer te lusten. Heb in plaats daarvan maar een boterham gesmeerd.

En fijn van alle goede echo's!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')