Op de goede weg dusquote:Op maandag 10 september 2018 17:29 schreef JeMoeder het volgende:
Bij deze nog een bedankje voor iedereen die mij gefeliciteerd heeft en waar ik nog niet persoonlijk op geantwoord heb! Onze meid is in de eerste twee dagen 7% gewicht verloren, maar de afgelopen twee dagen is ze weer in gewicht toegenomen. De borstvoeding komt goed op gang, daar heeft ze nu genoeg aan. We hebben haar wat bijgevoed met een paar ml formule op dag 2, maar dat is dus gelukkig niet meer nodig!
Jaaa!!! Hoe veel weken ben je en wat is je uitgerekende datum?quote:Op dinsdag 11 september 2018 09:20 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even binnen stormen. We zagen net een heel vrolijk zwaaiend mensje in mijn buik. Ik ben zo ontzettend opgelucht.
1 aprilquote:Op dinsdag 11 september 2018 10:21 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Jaaa!!! Hoe veel weken ben je en wat is je uitgerekende datum?
Gefeliciteerdquote:
Idd ook bovenin, ik weet nou niet goed of het mijn darmen of maag is maar pff poepchagrijnig is precies het woord!quote:Op dinsdag 11 september 2018 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
Heeeel fijn cho !!
En kan me voorstellen dat je get spannend vindt mamaschaap. Hopelijk is alles prima in orde en waren de zorgen nergens voor nodig
Klap, waar in de buik precies? Onderin..? En echt alleen als je net hebt gegeten? Ik had bij 20 weken wel last van pijnlijke banden maar buik zelf kan ik mij zo niet herinneren. Hier wel last van maag, maar dat is dus helemaal bovenin m'n buik.
Anderhalve week geen last meer gehad van maagzuur en nu is het net zo hard weer terug + pijnlijke maag en weinig slaap...niks lijkt te helpen (kleine porties eten, medicijnen niet, weinig liggen); met zure vervelende boeren als gevolg, wordt er poepchagrijnig van
Wat liefquote:Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef PriemGirl het volgende:
...
Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen benvoor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij
![]()
mannen zijn raar soms
![]()
Hier deed omeprazol (op advies van de vk) echt een hoop! Kun je gewoon bij de drogist halen!quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:10 schreef PriemGirl het volgende:
Krijger super fijn dat alles goed was !! Heel benieuwd of je gevoel zal kloppen of nog 20keer zal veranderen
Mamaschaap gelukkig alles in orde![]()
Jeetje stroopwafel, hier ook enkel folder en uitleg van vk, verder niks gedoe/extra geregel etc etc
@peace: nope zowel gaviscon als rennie werken momenteel niet. Lijkt het af en toe te verergeren zelfsvandaag echter wel een iets betere dag maar heel eerlijk komt het omdat ik praktisch nog niks heb gegeten... ook niet de beste oplossing want heb honger en weet dus echt niet wat ik nu nog ‘durf’ te eten
![]()
Verder zeker wel lekker genieten van mijn verlof. Ik merk dat ik heel erg tot rust kom door lekker mijn eigen dingetjes te kunnen doen thuis. Laatste babywasjes zijn nu gedaan; de laatste bestellingen komen nu binnen. Box staat al beneden (nu nog wachten op de hangloose). Ik merk dat ik de weken best wel aan het aftellen benvoor mijn vriend mag het nog wel even duren; die kijkt verliefder dan ooit maar mij
![]()
mannen zijn raar soms
![]()
En yeahhh weer een stickerja dat gepor daar beneden is me toch een gedoe steeds haha...
helpt wel om flink uit te ademen als ze gaan voelen; maar de ene vk is hier wel wat ruwer dan de ander ook
Damn, wat omslachtig.quote:Op dinsdag 11 september 2018 16:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wij zijn gisteren bij de vk geweest. Als we prenatale screening willen moeten we eerst naar een voorlichting. Dus vanmorgen geweest - 0 nieuw informatie ten opzichte van het boekje/wat ik al wist. Moeten we eerst de termijnecho doen (vrijdag), daarna een counselinggesprek (dinsdag).. Oftewel, in 8 dagen tijd, 4x naar de vkhet zal vast allemaal moeten volgens de regeltjes hoor, maar voor iemand die het nog niet op het werk heeft verteld is het best een uitdaging
Ja, bizar hè? En dan kun je ook maar op één locatie bloed laten prikken en ook niet op m'n vrije dag (vrijdag). Het is bijna alsof ze liever niet hebben dat je de nipt doet. Behalve dat je dus hetzelfde moet doen bij de combinatietest. Anderhalf jaar geleden deden ze niet zo moeilijk..quote:Op dinsdag 11 september 2018 17:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Damn, wat omslachtig.Ik heb de NIPT via België gedaan (in Nederland mocht het toen alleen na slechte uitslag combinatietest), dat was een kwestie van een formulier uitprinten/invullen en een paar buisjes bloed laten prikken bij een Nederlandse huisartsenprikpost. Zij stuurden alles door en ik kreeg de uitslag per mail terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |