abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181844421
Nipt was hier een kort gesprek bij de vk en bloed prikken bij de lokale kliniek. Stelde weinig voor eerlijk gezegd. Ik snap het op zich wel als ze iets meer voorlichting willen geven, maar een boekje én voorlichting én counsellinggesprek is wel redelijk overkill.
pi_181845979
Voor de nipt kregen wij ook ‘counselling’, maar dat was niet meer dan de originele informatie tijdens de eerste afspraak. Prikken kon alleen in het zkh en omdat het bloed naar Amsterdam gestuurd werd inderdaad ook niet op vrijdag, omdat het dan niet meer op tijd zou zijn. Heb een dag vrijgenomen voor de termijnecho en direct daarna nipt laten prikken ^O^
pi_181852948
Cholula! Wat goed! En wat leuk dat we nu hier samen zitten O+
  Manager PR/Moderator woensdag 12 september 2018 @ 08:50:34 #204
269689 crew  Viv
pi_181853031
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Ik snap het op zich wel als ze iets meer voorlichting willen geven, maar een boekje én voorlichting én counsellinggesprek is wel redelijk overkill.
Ja ik heb in feite mezelf gecounseld en dat kan natuurlijk niet iedereen, dus het is goed dat het aangeboden wordt. Ik zou het alleen niet verplichten. Bij de drogist vragen ze bijvoorbeeld vaak of je nog vragen hebt over paracetamol. Zeg je nee, dan krijg je het ook gewoon mee. :Y)
pi_181853804
dat is bij de VK ook zo. bij ons was het counselingsgesprek niet meer dan het invullen van het formulier. daarna idd naar het ziekenhuis voor het bloedprikken voor de NIPT en direct ook de standaard zwangerschapsonderzoeken.
verplichte voorlichtingsafspraak lijkt me wat overdreven
pi_181854087
Vanochtend trouwens weer een mooi vliezen-vals alarm. Ik stond op van de bank en had ineens een vochtige broek. Maar de natte plek zat alleen op mijn billen, en niet in mijn kruis.

Bleek de kat eerder die ochtend op de bank gekotst te hebben. Mijn man had dat al netjes schoongemaakt, maar de plek was nog wel nat. _O-
pi_181854228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:12 schreef lunapuella het volgende:
Vanochtend trouwens weer een mooi vliezen-vals alarm. Ik stond op van de bank en had ineens een vochtige broek. Maar de natte plek zat alleen op mijn billen, en niet in mijn kruis.

Bleek de kat eerder die ochtend op de bank gekotst te hebben. Mijn man had dat al netjes schoongemaakt, maar de plek was nog wel nat. _O-
Hahaha gatverdamme :D

Ik had vanochtend ook een soort vals alarm. Stond op uit bed en ineens druppelde er vocht op de grond. Ik dacht even dat ik incontinent geworden was of dat mijn vliezen gebroken waren. Maar het was een mooie waterval met afscheiding :') Lekker hoor...
pi_181854256
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:22 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hahaha gatverdamme :D

Ik had vanochtend ook een soort vals alarm. Stond op uit bed en ineens druppelde er vocht op de grond. Ik dacht even dat ik incontinent geworden was of dat mijn vliezen gebroken waren. Maar het was een mooie waterval met afscheiding :') Lekker hoor...
:o
pi_181854540
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:25 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:o
Dat is geen voorteken toch?

Ik ben er nog helemaal niet klaar voor :')
  woensdag 12 september 2018 @ 10:52:19 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_181854558
Waar is helsinki al 1,5 dag? :D
pi_181854651
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:50 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Dat is geen voorteken toch?

Ik ben er nog helemaal niet klaar voor :')
Nee hoor, maar ik lees wel vaker over toegenomen afscheiding, maar dat het je langs de benen loopt, wauw :D Ik ben vol ontzag voor het vrouwelijke lichaam!

Scherp SC, inderdaad, waar is Helsinki?!?

En nog maar 7 voor mij :o
pi_181854686
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik lees wel vaker over toegenomen afscheiding, maar dat het je langs de benen loopt, wauw :D Ik ben vol ontzag voor het vrouwelijke lichaam!

Dat was voor mij ook nieuw :') Opgespaard van de hele nacht :D Haha

Joehoe! Helsinki???
pi_181854786
Helsinki heeft vanochtend nog op andere social media gepost, dus ik zou er niet te veel in lezen :P
pi_181854828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:06 schreef lunapuella het volgende:
Helsinki heeft vanochtend nog op andere social media gepost, dus ik zou er niet te veel in lezen :P
Partypooper ;(
pi_181855165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:41 schreef elamanilo het volgende:
Cholula! Wat goed! En wat leuk dat we nu hier samen zitten O+
Ik vind dat ook zo leuk! O+
pi_181855242
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:58 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dat had ik beide keren ook, en beide keren was dat 2 weken voor de bevalling
  woensdag 12 september 2018 @ 11:58:53 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181855778
Ik zie net dat ik gewoon bijna top 10 ben. Waaaah.... En dat terwijl ik nog ruim tien weken moet.

En die vliezen-alarmen, ik ben soort van gefascineerd en grossed out tegelijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181855961
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:31 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Dat had ik beide keren ook, en beide keren was dat 2 weken voor de bevalling
Ja hèhè, over 2 weken is Peace 39+4 zwanger, ik zou de afscheiding van nu niet als teken zien voor een aanstaande bevalling :D Hetzelfde kun je dan zeggen over zuurbranden of slecht slapen of een van de andere kwalen die in de laatste 1-2 maand opspelen.
pi_181856153
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:06 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ja hèhè, over 2 weken is Peace 39+4 zwanger, ik zou de afscheiding van nu niet als teken zien voor een aanstaande bevalling :D Hetzelfde kun je dan zeggen over zuurbranden of slecht slapen of een van de andere kwalen die in de laatste 1-2 maand opspelen.
Ho rustig! Ik weet niet hoever ze is hoor
Ik zeg alleen dat ik het ook had.
pi_181856198
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:15 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ho rustig! Ik weet niet hoever ze is hoor
Ik zeg alleen dat ik het ook had.
Ik ben ook rustig, zie de smiley. Wel toevallig dat het bij jou 2x zo is gegaan!
  woensdag 12 september 2018 @ 12:22:04 #221
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181856297
Nog niets aan de hand hier! Qua baby dan. Zit er wel een beetje doorheen want ik ben best verkouden en daardoor zit mijn oor dicht. Mijn voet doet ook echt vreselijk veel pijn waardoor ik amper kan lopen :'). Het komt erop neer dat er maar weinig aan te doen is dus dat is flink balen. En ik heb vooral last van dat oor en de duizeligheid die daar volgens mij mee gepaard gaat.

Dingen die ik nu geprobeerd heb / doe:
- neusspray
- stomen met inhalatiecapsules
- voeten omhoog (vocht vasthouden)
- minder bewegen maar toch wel proberen kleine stukjes te lopen vanwege dat vocht
- veel thee drinken
- paracetamol slikken
- massage door L. om dat vocht kwijt te raken

Anderen nog eventueel tips? Behalve bevallen :P.
pi_181856329
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:17 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik ben ook rustig, zie de smiley. Wel toevallig dat het bij jou 2x zo is gegaan!
Bij nr 1 schrik ik en is de vk nog komen controleren of t echt geen vruchtwater was. Bij nr 2 gebeurde het weer en toen dacht ik ook echt: oooh dit was bij nr 1 ook! Nou dan gaat het niet lang meer duren. En idd weer 2 weken later ongeveer was t feest. En ik ben niet 2x rond dezelfde termijn bevallen. Dus voor mij was het wel een teken van t eind is heel dichtbij :)
pi_181856351
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:22 schreef Helsinki het volgende:
Nog niets aan de hand hier! Qua baby dan. Zit er wel een beetje doorheen want ik ben best verkouden en daardoor zit mijn oor dicht. Mijn voet doet ook echt vreselijk veel pijn waardoor ik amper kan lopen :'). Het komt erop neer dat er maar weinig aan te doen is dus dat is flink balen. En ik heb vooral last van dat oor en de duizeligheid die daar volgens mij mee gepaard gaat.

Dingen die ik nu geprobeerd heb / doe:
- neusspray
- stomen met inhalatiecapsules
- voeten omhoog (vocht vasthouden)
- minder bewegen maar toch wel proberen kleine stukjes te lopen vanwege dat vocht
- veel thee drinken
- paracetamol slikken
- massage door L. om dat vocht kwijt te raken

Anderen nog eventueel tips? Behalve bevallen :P.
Voeten in n koel badje?
  woensdag 12 september 2018 @ 12:25:54 #224
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181856358
Zal later trouwens echt goed bijlezen. Ben benieuwd of ik dinsdag gestript kan worden en of er dan iets op gang komt. Zo hebben we het in ieder geval afgesproken. Vrijdag UD! Misschien komt ons jommetje gewoon uit zichzelf joh :).
pi_181856359
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:23 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Bij nr 1 schrok ik en is de vk nog komen controleren of t echt geen vruchtwater was. Bij nr 2 gebeurde het weer en toen dacht ik ook echt: oooh dit was bij nr 1 ook! Nou dan gaat het niet lang meer duren. En idd weer 2 weken later ongeveer was t feest. En ik ben niet 2x rond dezelfde termijn bevallen. Dus voor mij was het wel een teken van t eind is heel dichtbij :)
  woensdag 12 september 2018 @ 12:26:59 #226
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181856370
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:25 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Voeten in n koel badje?
Ook gedaan ;(. Ga ik zo weer doen. Baat het niet dan schaadt het niet... Ben net een kacheltje dus afkoelen kan sowieso geen kwaad _O-. (Zei zij, de grootste koukleum van de Betuwe).
pi_181856377
Nou ik ben al ruim een maand incontinent haha (Nouja niet zo extreem maar als ik opsta oid dan druppelt er altijd wel iets tjah.. tena lady dan maar he :') ). Maar als het wat meer is dat het echt langs de benen loopt zou ik ook wel even een dafuq momentje hebben :D
En Luna haha wat een ‘mooi’ vals alarm zo.

Hier eindelijk weer eens een goeie nacht zonder maagzuur :o eens kijken hoe de rest van vandaag verloopt... heb nu maar even zuivel uit mijn dieet geschrapt en dat lijkt nu wel wat te helpen (terwijl een paar weken geleden melk net wél hielp tegen maagzuur :') ). Vanmorgen lekker wat gebadderd en schoonmoeder kwam net het mobieltje brengen voor in de babykamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181856427
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Nou ik ben al ruim een maand incontinent haha (Nouja niet zo extreem maar als ik opsta oid dan druppelt er altijd wel iets tjah.. tena lady dan maar he :') ). Maar als het wat meer is dat het echt langs de benen loopt zou ik ook wel even een dafuq momentje hebben :D
En Luna haha wat een ‘mooi’ vals alarm zo.

Hier eindelijk weer eens een goeie nacht zonder maagzuur :o eens kijken hoe de rest van vandaag verloopt... heb nu maar even zuivel uit mijn dieet geschrapt en dat lijkt nu wel wat te helpen (terwijl een paar weken geleden melk net wél hielp tegen maagzuur :') ). Vanmorgen lekker wat gebadderd en schoonmoeder kwam net het mobieltje brengen voor in de babykamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+ Mooi zeg!

Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!

gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen? :P 3 maal is scheepsrecht ^O^
pi_181856518
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:30 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

O+ O+ O+ Mooi zeg!

Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!

gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen? :P 3 maal is scheepsrecht ^O^
Dan moet ik eerst een andere man zoeken ;) :7
pi_181856531
Oh boeh Helsinki nee helaas ook geen tips van mijn kant... ik heb wel wat vocht in m’n voeten maar verder niet overdreven pijn. Massages van mijn vriend helpen hier wel wat rust te brengen in m’n voeten; maar blijkbaar is het bij jou een stuk erger -O-
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181862054
:W vanuit het ziekenhuis. Sinds gister avond een continu harde buik en pijn in mn rechterzij. Tel daar twee rustige baby's bij op en je bent zo je dag kwijt.

Ctg toont wisselend beeld, net weer urine ingeleverd en afwachten wat ze verder nog gaan doen.
Ik had me een gezelligere verjaardag voorgesteld _O-
pi_181862731
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:04 schreef aapieannie het volgende:
:W vanuit het ziekenhuis. Sinds gister avond een continu harde buik en pijn in mn rechterzij. Tel daar twee rustige baby's bij op en je bent zo je dag kwijt.

Ctg toont wisselend beeld, net weer urine ingeleverd en afwachten wat ze verder nog gaan doen.
Ik had me een gezelligere verjaardag voorgesteld _O-
:o Wat doe je? Geen rare dingen hoor, je baby's moeten nog wel blijven zitten en geen rare fratsen uithalen!

JaleesaJoia, hoe gaat het met jou?
pi_181862878
Hier voelt het soms ook alsof ik in mijn broek plas door de afscheiding. Echt geen teken voor een bevalling dus aangezien ik bijna 9 weken ben :P

Hopen dat je baby’s nog even blijven zitten aapie!
pi_181864583
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:37 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:o Wat doe je? Geen rare dingen hoor, je baby's moeten nog wel blijven zitten en geen rare fratsen uithalen!

JaleesaJoia, hoe gaat het met jou?
Lief dat je het vraagt.. niet echt flitsend hier.

Ik ben wel thuis maar zit zo ongeveer elke dag weer in het ziekenhuis vanwege bloedverlies of pijnlijke aanhoudende harde buiken of minder leven voelen. Inwendige echo liet ook funneling zien maar daar doen ze dus niks mee. Bmm is wel gelukkig weer toegenomen van 29mm naar 35mm.

Ik ben vooral moe, extreem moe. Ik slaap gemiddeld 2 uur per nacht vanwege constante paniekaanvallen (vanwege iets anders dan de zwangerschap wel) icm de harde buiken. Ik ben er dus wel echt enorm klaar mee :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_181865843
Hè bah, JJ, dat klinkt echt heel erg naar :'( En het lijkt mij nagelbijtend spannend. Rot om dat je nog meer zorgen hebt dan alleen over deze zwangerschap. Heel veel sterkte :*
  woensdag 12 september 2018 @ 20:11:03 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181866218
Aapie, laat die baby's nog mooi maar even zitten!

En JJ, wat ontzettend balen. Sterkte!

Manlief heeft hier nesteldrang en is nu de isofixbasis in de auto aan het zetten. Prima, ik breek in de tussentijd m'n hoofd over of we witte of cremekleurige enveloppen willen voor de geboortekaartjes.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181866441
Wat een schrik, Aapie! En gefeliciteerd met je verjaardag, denk ik?

JJ, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Krijg je hulp voor je paniekaanvallen? :*

Ik had sinds maandag het idee wat gefladder in mijn onderbuik te voelen en ik denk dat het de baby is. Al is dat misschien nog veel te vroeg met 11 weken?
pi_181866586
Ik ben weer thuis hoor! De echo liet twee prachtig spartelende kindjes zien, waarvan er een met zn vingers tussen mn ribben zit te graaien.. daar komt de pijn in mn zij vandaan.
Urine was ook schoon, de harde buik kon ze niet zo makkelijk verklaren omdat die ook niet werd geregistreerd op de ctg.
Er is ook nog een cervix meting gedaan en die was nog prima, niks veranderd ten opzichte van de 20 weken.
Dus naar huis met bet advies om de zorg voor kleuter toch nog meer uit handen te gaan geven en echt echt echt rustig aan te gaan doen.

Nu dus lekker op de bank, met een stuk taart want idd cholula ik ben jarig vandaag!
Ik heb vanmorgen 26 kaarsjes uit mogen blazen!
pi_181866646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:19 schreef Cholula het volgende:
Wat een schrik, Aapie! En gefeliciteerd met je verjaardag, denk ik?

JJ, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Krijg je hulp voor je paniekaanvallen? :*

Ik had sinds maandag het idee wat gefladder in mijn onderbuik te voelen en ik denk dat het de baby is. Al is dat misschien nog veel te vroeg met 11 weken?
Hier ook beide keren zo vroeg al het baby’tje gevoeld! Dus het kan zeker! Maar je weet het waarschijnlijk pas echt zeker als het nog duidelijker wordt in een paar weken O+
pi_181866677
Gefeliciteerd aapieannie! En fijn dat het er allemaal goed uitziet. En goed voor jezelf zorgen!

JaleesaJoia 😘
pi_181866984
Gefeliciteerd aapie, én met je verjaardag (zo jong :o ) én met de goede uitslagen in het ziekenhuis *O*

Wat vroeg Cholula! Lijkt me heerlijk om dan al te voelen O+ Kennelijk kan het, geniet er van!
pi_181869813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
Ohhhh O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_181873325
Aapie happy birthday!

Priem wat ontzettend cute!!!

JJ sterkte

Vandaag alweer 13 weken! De ene app zegt T1 de ander T2... achja geen zorgen want om 18:00 trek ik voor het laatst de deur achter me dicht op het werk (om over twee weken weer terug te komen). Zaterdag naar Egypte!

Van de week de kraamverzorgster geregeld en al 3 GO-ers gemaild. Tip van mijn moeder (werkt op CB) was om te vragen of ze antivaxx kindjes aannemen. Tot op heden geen reactie. Zoveel zijn er niet in dit durp dus dat zou best wel een spannend kunnen gaan worden.
pi_181873651
20 weken! *O*
  donderdag 13 september 2018 @ 08:28:49 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181874206
Vft (even volledig los van mijn mening over vaccineren); ons kdv gaf aan dat ze niet mogen weigeren.

En krijger, halverwege! *O*
pi_181874925
Thx Peel en vft O+

Oh aapie das even schrikken ! En nog gefeliciteerd O+ fijn dat alles toch goed is en je weer thuis bent.

Oh JJ wat een stressvolle zwangerschap zo... -O- vind het zo sneu voor je en hoop dat er toch nog enige verbetering in mag komen, maar zo elke dag (bijna) in ziekenhuis terecht komen lijkt me weinig rust geven en kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt.. ;( veel sterkte..

Krijger mijlpaal O+ *O*
pi_181875765
20 weken voor krijgertje *O*

Jaleesa hang in there girl! Ik kan me goed indenken dat je er klaar mee bent.

Ik heb een goede nacht gehad, mn moeder heeft kleuter vanmorgen naar school gebracht dus ik hang nog lekker op de bank. Vandaag maar eens een rondje internet shoppen.
  donderdag 13 september 2018 @ 12:21:31 #248
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181877166
Fijn van alle goede echo's O+. Toch weer een hele opluchting!

Mrs. Peel bijna verlof!

Vliezen-alarmen :'). Heel herkenbaar. En dan de ongemakkelijke vraag van L. ''wat is het dan wel'' ehhhh...

Priem, wat is het kamertje mooi geworden (voor zover ik kan zien)!

Aapie, jeetje wat schrikken. Gelukkig kreeg je goede uitslagen terug. En nog gefeliciteerd met je verjaardag :*.

Krijgertje *O*!

JJ, och het zit echt niet mee. Heb je inmiddels hulp ingeschakeld vanwege de paniekaanvallen? :* voor jou.

Ik heb straks een afspraak bij de fysio staan om eens naar mijn - inmiddels lila gekleurde - voet te kijken. De huisarts gaf me niet het idee het te weten dus een beetje in mijn wanhoop maar naar de fysio gebeld :@. Verder zijn mijn trommelvliezen naar binnen geklapt. Geen idee wat ik kan doen; volgens mij is uitzitten het enige. Was niet zo'n hele bevredigende afspraak bij de huisarts :').
pi_181878085
Helsinki :* wat shit van die ongemakken nu. Hopelijk komt de bevalling snel op gang en verdwijnen je kwaaltjes! (Dat er dan even nieuwe ongemakken voor in de plaats komen hebben we het maar niet over, je hebt dan wel je baby om mee te knuffelen :D O+ )
pi_181878779

*O* Verhaal volgt later! :Y
pi_181878997
De weeën begonnen rond 2.00 's nachts.
Rond 3.45 belden we de verloskundige die samen met die studente kwam die laatst geprobeerd had zijn hoofdje terug naar boven te duwen.
Haar manier van instructies geven was niet echt prettig (steeds dezelfde dingen herhalen op een toon die de aandacht niet greep.)
We hebben eerst wat thee gedronken en zijn toen naar het ziekenhuis gegaan waar we om 6.30 aan kwamen. (Grote omleiding)
De studente bleek degene die vooral bij ons aanwezig bleef en instructies bleef geven, dus op een gegeven moment wilde ik aan de verloskundige vragen of zij het misschien over kon nemen en die studente naar huis kon sturen, maar precies toen ik het wilde vragen, kwam ze gelukkig zelf al met die vraag. :)

En om 9.40 werd mini-ToT geboren! *O*
pi_181879102
ToT *O* gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar het verhaal. Edit: je was al aan het typen. Hoe is het met je vrouw? En hoe heet de kleine?

Helsinki, wat een pittig einde van je zwangerschap. Wat zal jij enorm uitkijken naar jullie kindje O+ Ik hoop dat de fysio wat voor je kan doen. En anders gewoon, hup, bevallen ;)

Krijger, 20 weken *O* Prachtige mijlpaal!

JJ, wat een heftige tijd ga jij door zeg :* Het is echt doorbijten voor je. Ik hoop dat er nog wat mooie lichtpuntjes komen wat deze zwangerschap betreft.

Tink, ik moest grinniken om jullie nesteldrang. Jullie zijn er mooi weer op tijd bij. Ik wilde de isofix ook al eerder in de auto hebben, maar ben blij dat we dat nog niet gedaan hadden. We hebben in de tussentijd met regelmaat nog mensen op de achterbank vervoerd. Dan had hij er elke keer weer uit gemoeten.

Ik heb kennis gemaakt met schaambeenpijn. Ook een nare pijn is dat zeg! Ik kan nu wel alle veel voorkomende bekkenklachten aftikken. Gisteren met zwanger en fit toch weer te fanatiek geweest (we deden een balspel en als gymjuf MOET ik echt winnen). Achter een bal aan rennen met bijna 38 weken zwanger is geen aanrader :') Maar, wel gewonnen ;)
pi_181879112
Van harte papa ToT O+ *O* lekker genieten nu van jullie kleintje *;
  donderdag 13 september 2018 @ 15:00:49 #254
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181879851
Van harte, ToT, dat is dan nog vlotjes gegaan, zeg! En wat een mooie baby heeft mevrouw-ToT gebakken O+

Oef, Helsinki, die laatste loodjes worden zo wel heel zwaar. Hopelijk komt er snel een eind aan.

En JJ, wat een ontzettend heftige periode zo. Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar begreep tussen de regels door dat de zwangerschap al voor het ziekenhuis niet soepel verliep. Hopelijk hebben jullie je portie nu gehad en blijft de kleine lekker nog een paar maanden binnen zitten. :*
pi_181880572
Gefeliciteerd ToT *O* Wat een plaatje O+ En een vlotte bevalling, zo klinkt het. Veel geluk met z'n drieën!
pi_181880642
Gefeliciteerd ToT! *O*
Wat een heerlijk vers babytje O+
  donderdag 13 september 2018 @ 16:36:52 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_181881656
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 13:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

*O* Verhaal volgt later! :Y
Wat een schatje O+ O+
Nogmaals gefeliciteerd *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_181882231
Gefeliciteerd ToT!
pi_181882920
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:20 schreef Peacefulll het volgende:
ToT *O* gefeliciteerd. Ik ben benieuwd naar het verhaal. Edit: je was al aan het typen. Hoe is het met je vrouw? En hoe heet de kleine?

Helsinki, wat een pittig einde van je zwangerschap. Wat zal jij enorm uitkijken naar jullie kindje O+ Ik hoop dat de fysio wat voor je kan doen. En anders gewoon, hup, bevallen ;)

Krijger, 20 weken *O* Prachtige mijlpaal!

JJ, wat een heftige tijd ga jij door zeg :* Het is echt doorbijten voor je. Ik hoop dat er nog wat mooie lichtpuntjes komen wat deze zwangerschap betreft.

Tink, ik moest grinniken om jullie nesteldrang. Jullie zijn er mooi weer op tijd bij. Ik wilde de isofix ook al eerder in de auto hebben, maar ben blij dat we dat nog niet gedaan hadden. We hebben in de tussentijd met regelmaat nog mensen op de achterbank vervoerd. Dan had hij er elke keer weer uit gemoeten.

Ik heb kennis gemaakt met schaambeenpijn. Ook een nare pijn is dat zeg! Ik kan nu wel alle veel voorkomende bekkenklachten aftikken. Gisteren met zwanger en fit toch weer te fanatiek geweest (we deden een balspel en als gymjuf MOET ik echt winnen). Achter een bal aan rennen met bijna 38 weken zwanger is geen aanrader :') Maar, wel gewonnen ;)
Ze maken het beiden prima, hoewel Matthijs (dat is zijn naam dus) de eerste uren alleen wilde slapen en niets drinken, maar nu drinkt-ie heel gulzig! :D

quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Van harte papa ToT O+ *O* lekker genieten nu van jullie kleintje *;
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:00 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Van harte, ToT, dat is dan nog vlotjes gegaan, zeg! En wat een mooie baby heeft mevrouw-ToT gebakken O+

Oef, Helsinki, die laatste loodjes worden zo wel heel zwaar. Hopelijk komt er snel een eind aan.

En JJ, wat een ontzettend heftige periode zo. Ik heb het niet helemaal meegekregen, maar begreep tussen de regels door dat de zwangerschap al voor het ziekenhuis niet soepel verliep. Hopelijk hebben jullie je portie nu gehad en blijft de kleine lekker nog een paar maanden binnen zitten. :*
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gefeliciteerd ToT *O* Wat een plaatje O+ En een vlotte bevalling, zo klinkt het. Veel geluk met z'n drieën!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 15:41 schreef Flav het volgende:
Gefeliciteerd ToT! *O*
Wat een heerlijk vers babytje O+
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 16:36 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat een schatje O+ O+
Nogmaals gefeliciteerd *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 17:06 schreef Cholula het volgende:
Gefeliciteerd ToT!
*O* Dank, dank! :D *O*
pi_181884673
Tot gefeliciteerd O+ O+ O+ *O*
pi_181884843
Gefeliciteerd ToT!! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_181884902
Gefeliciteerd *O*
pi_181886795
Gefeliciteerd ToT *O*
pi_181887334
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:15 schreef krijgerrtje het volgende:
Tot gefeliciteerd O+ O+ O+ *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gefeliciteerd ToT!! O+
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 19:30 schreef Omentielvo het volgende:
Gefeliciteerd *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 20:51 schreef aapieannie het volgende:
Gefeliciteerd ToT *O*
*O* Dank, dank! :D

_O- Sow, en de eerste golf babykots over m'n shirt is ook een feit! :')
We waren niet zeker of hij wel wat gedronken had (aangezien de eerste poging uit de borst helemaal op niets uit liep).
Geprobeerd een boertje te laten doen, niets.
Neergelegd, even later begon-ie wat te huilen (eerste keer dat hij het zo uit zichzelf deed) en hij leek wat melk in zijn mondje te hebben.
Opgetild om hem over mijn schouder te leggen......te laat! :') Nog geen 12 uur oud en heeft me nu al een wasbeurt opgeleverd! _O-
pi_181888258
Gefeliciteerd ToT! En wat een schattige foto O+

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad O+
We zagen een hartje kloppen en volgens de berekeningen ben ik ongeveer 7 weken,2 dagen zwanger. Over een paar weken een tweede echo om exacte termijn vast te stellen.
  donderdag 13 september 2018 @ 21:44:42 #266
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181888356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:41 schreef CaVaBien het volgende:

We zagen een hartje kloppen en volgens de berekeningen ben ik ongeveer 7 weken,2 dagen zwanger. Over een paar weken een tweede echo om exacte termijn vast te stellen.
Wat fijn O+

Heb zelf ook rond 7 weken een afspraak, vroeg me al af of daar een echo gedaan zou worden of dat men zou wachten tot ongeveer 12 weken... Leuk om te weten dat ze het soms 2 keer doen.
pi_181888440
quote:

Dank je! :D

En leuk zeg! *O*
pi_181888444
ToT, dan weet je nu al wie de baas is :P

Gefeliciteerd CaVa *O*
pi_181889591
ToT gefeliciteerd *O* wat een mooie jongetje! Geniet van elkaar!
♥ J & S
pi_181889629
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 21:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
ToT, dan weet je nu al wie de baas is :P

Gefeliciteerd CaVa *O*
Whehe, idd! :D

quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2018 22:29 schreef klaprooss het volgende:
ToT gefeliciteerd *O* wat een mooie jongetje! Geniet van elkaar!
Thanks! *O*
Komt wel goed! :Y
  vrijdag 14 september 2018 @ 06:59:45 #271
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181894105
Oooooh! ToT! Van harte gefeliciteerd O+.

UD-mijlpaal hier *O*. En ja, die baby mag er zo onderhand zeker een keer uit. Ben wel toe aan de volgende fase met allerlei ongemakken :D.

Ik voel me vandaag wel beter geloof ik. De fysio heeft mijn voet gemasseerd en ik heb wat oefeningetjes mee om hem zelf thuis wat losser te kunnen maken. En verder is het een kwestie van accepteren dat dit is zoals het is.

Peace, dat is zo'n vervelende pijn! Bah. Moest wel lachen om hoe fanatiek je nog bent :D. Ik doe het je niet na! Ook niet zonder baby in de buik. Ren alleen voor m'n leven ;).

CVB, Jaaa een knipper! Hartstikke fijn :*.
  vrijdag 14 september 2018 @ 07:01:53 #272
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181894128
Is er nog een meelezend modje die Feyre en ToT uit de OP kan halen? En ik meen dat de UD van Cho nu 1 april is.
pi_181894746
Een knipper voor CVB, *O*.

Fijn dat het wat beter gaat met je voet, Helsinki. *O* voor je ud-mijlpaal. Nog maximaal twee weken.

Ik ben blij dat het na vandaag weekend is en dat ik langzaam richting het tweede trimester ga, ik ben het totale gebrek aan energie echt beu.
pi_181894751
UD voor Helsinki *O* Nog leuke plannen vandaag? Behalve hopen op een bevalling :P

Gefeliciteerd ToT! *O*

Kloppend hartje voor CaVa O+
pi_181894894
UD mijlpaal voor Helsinki *O* En nu werpen >:)
pi_181895084
Helsinki ud *O*

En een hartje voor Cava *O*

Gelukkig bijna weekend inderdaad cholula...
Ik heb vanmorgen kleuter zonder ras afgeleverd bij school, gelukkig was een andere mama zo lief om mij even met de auto heen en weer te brengen om alsnog de tas af te leveren.

Het ziekenhuis avontuur van woensdag heeft bij veel mensen wat los gemaakt, morgen word onze nieuwe zoldervloer geleverd en aankomende week komen onze familie's ons huis verder afmaken. Daar worden vooral mijn hormonen erg blij van!
pi_181895135
Tandjes krijgen in week 5 is dat normaal? (weet het antwoord al)
Ik zie al een paar kleine witten stipjes zitten.
*)
pi_181896332
Helsinki UD !! Kan me voorstellen dat je klaar bent voor de volgende fase. Ik ben ook zo aan het aftellen naar die 40w dat als ie langer blijft zitten ik wellicht een beetje ga huilen :') _O-

Ohhh hartje voor cava O+ *O* super!

Haha aapie, hier ook continue dat ik simpele dingen vergeet, maar fijn dat een moeder even heen en weer wou rijden. En ook heeeeel fijn dat men een tandje bij wil zetten :D ik wou hier vooral alles 'af' hebben voor 37w, geeft toch een stuk meer rust in m'n koppie O+ Lekker even delegeren en rusten ;)

Na gisteren een hele dag pijn aan de bolling van m'n buik + continu harde buik, lijkt mijn buik vandaag weer normaal te doen. Wel afgelopen nacht weer met bed omhoog geslapen, maar al bij een redelijke nacht.
En gisteren gaf m'n vriend toe dat hij het toch wel spannend vindt nu babykamer af is en wiegje gedekt O+ merk dat hij er ook enorm naar verlangt *;
pi_181896674
Even jompelen voor de UD van Helsinki *O* Over max 2 weken ben je sowieso mama O+

En ik zag een verse baby voor ToT, hartje voor Cava

Ik kom hier gedag zeggen. :W Onze kleine gup is vandaag gewoon al een week oud :o Hij doet t super goed, is een heel alert mannetje. De borstvoeding is goed op gang en hij zat woensdag al weer op zn geboortegewicht. Ik explodeer soms zowat van liefde en trots O+
Zelf heb ik helaas nog flink last van de knip die is gezet. Is super netjes gehecht en geneest goed, maar t is gewoon nog heel pijnlijk :X Ik lig dus nog veel in bed en kan nog weinig in huis.

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling en een hele mooie kennismaking met jullie babies O+ *;

Ik vond het heel fijn om mijn zwangerschap met jullie te kunnen delen O+ Met de tijd haak ik waarschijnlijk ook wel aan in het babytopic :) Kom daar nu nog niet echt aan toe :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Fuchsia_roze op 14-09-2018 15:42:50 ]
pi_181896746
Ohhh fuchs je klinkt heerlijk verliefd *; geniet van jullie mannetje en hopelijk tot het babytopic; maar eerst lekker kroelen natuurlijk, fok komt later wel weer O+
pi_181896799
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Helsinki UD !! Kan me voorstellen dat je klaar bent voor de volgende fase. Ik ben ook zo aan het aftellen naar die 40w dat als ie langer blijft zitten ik wellicht een beetje ga huilen :') _O-

Ohhh hartje voor cava O+ *O* super!

Haha aapie, hier ook continue dat ik simpele dingen vergeet, maar fijn dat een moeder even heen en weer wou rijden. En ook heeeeel fijn dat men een tandje bij wil zetten :D ik wou hier vooral alles 'af' hebben voor 37w, geeft toch een stuk meer rust in m'n koppie O+ Lekker even delegeren en rusten ;)

Na gisteren een hele dag pijn aan de bolling van m'n buik + continu harde buik, lijkt mijn buik vandaag weer normaal te doen. Wel afgelopen nacht weer met bed omhoog geslapen, maar al bij een redelijke nacht.
En gisteren gaf m'n vriend toe dat hij het toch wel spannend vindt nu babykamer af is en wiegje gedekt O+ merk dat hij er ook enorm naar verlangt *;
O+

Wat een geluk FR!
pi_181897380
Hier weer een goede echo! Kleine plopboon! Een dag vooruit, dus ik mag op 30 April!
pi_181897467
Wat heerlijk FR! Geniet O+ En een spoedig herstel!

Kleurdoos dat is mooi nieuws O+

En Helsinki UD :o!
♥ J & S
  vrijdag 14 september 2018 @ 12:44:51 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181898288
Wat een hoop goed nieuws hier! Ik word er helemaal blij van O+

Ik had gisteren een ontzettend goede dag en heb zelfs frietjes gegeten :D vannacht wel last van gehad, maar ze zijn binnen gebleven. Vandaag een beetje was gevouwen, verder blijf ik met m'n breiwerk op de bank. Da's maar goed ook, anders komt dat vest van ukkie nooit af...
pi_181899173
quote:

Datumtweeling! Want ik vandaag een 7+3! :)
pi_181899218
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 11:03 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Even jompelen voor de UD van Helsinki *O* Over max 2 weken ben je sowieso mama O+

En ik zag een verse baby voor ToT, hartje voor Cava

Ik kom hier gedag zeggen. :W Onze kleine gup is vandaag gewoon al een week oud :o Hij doet t super goed, is een heel alert mannetje. De borstvoeding is goed op gang en hij zat woensdag al weer op zn geboortegewicht. T is een super alert mannetje en ik explodeer soms zowat van liefde en trots O+
Zelf heb ik helaas nog flink last van de knip die is gezet. Is super netjes gehecht en geneest goed, maar t is gewoon nog heel pijnlijk :X Ik lig dus nog veel in bed en kan nog weinig in huis.

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling en een hele mooie kennismaking met jullie babies O+ *;

Ik vond het heel fijn om mijn zwangerschap met jullie te kunnen delen O+ Met de tijd haak ik waarschijnlijk ook wel aan in het babytopic :) Kom daar nu nog niet echt aan toe :')
O+ O+ O+ Zo mooi om jou dit te zien posten! Geniet lekker van elkaar! En die kalm aan mbt iets moeten doen. Gewoon lekker bijkomen, genieten en aan elkaar wennen. Dingen doen komt later wel weer! Hopelijk geneest je knip wel snel.

En Helsinki, UD *O* prachtige mijlpaal *O*

Priem, jouw vriend O+
Mijn man lijkt zich er ook steeds meer bewust van te worden dat er straks een kleine baby is. Hij is ook een beetje zenuwachtig. Ik ook wel, maar ik kijk er ook zo naar uit om onze kleine uk te ontmoeten O+
pi_181900225
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 13:47 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Datumtweeling! Want ik vandaag een 7+3! :)
Wat leuk! :) Gefeliciteerd ook!

De verloskundige vertelde wel dat het nu nog te klein is om nauwkeurig te kunnen meten, dus het blijft voorlopig een schatting.. Over 3 weken hoor ik precies hoe ver ik ben :)

Weet jij het al zeker van jouw datum?
pi_181900234
En bedankt allemaal O+
  vrijdag 14 september 2018 @ 15:27:18 #289
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_181900677
UD voor Helsinki *O*

FR O+

We hebben vandaag een goede termijnecho gehad O+ Er viel zo'n last van m'n schouders. Alles ziet er goed uit en nu precies 11 weken, dus een paar dagen naar voren gezet O+
pi_181900968
O+ :* voor jullie allemaal, maar in het bijzonder voor Peace! :*
Ik blijf jullie volgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
UD voor Helsinki *O*

FR O+

We hebben vandaag een goede termijnecho gehad O+ Er viel zo'n last van m'n schouders. Alles ziet er goed uit en nu precies 11 weken, dus een paar dagen naar voren gezet O+
Wat super fijn *O* O+
pi_181901287
Wat heerlijk stroop!
Wij mogen over 1 week voor de termijnecho, zal dan rond de 10 weken zijn.
Maak me soms wel zorgen omdat ik niet echt misselijk meer ben :')
Maar we zijn nu nog lekker op vakantie dus de tijd vliegt enigszins :P
pi_181901757
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 15:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
UD voor Helsinki *O*

FR O+

Wat fijn! Eerste trimester zit er bijna op :)
pi_181901824
quote:
UD voor Helsinki *O*

FR O+

Wat fijn dat de termijnecho goed was. Ik vind het ook steeds weer spannend als er een echo aankomt.

Vandaag tik ik de 15 weken aan. 😁
pi_181902515
Yay voor goede echo's!
pi_181902577
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2018 14:56 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Wat leuk! :) Gefeliciteerd ook!

De verloskundige vertelde wel dat het nu nog te klein is om nauwkeurig te kunnen meten, dus het blijft voorlopig een schatting.. Over 3 weken hoor ik precies hoe ver ik ben :)

Weet jij het al zeker van jouw datum?
Het zal altijd wat fluctueren maar ik ben eigenlijk na de eerste echo’s nooit meer vooruit of achteruit gezet :)
pi_181916448
*O* voor alle goede echo's!

Ik heb me toch een goede nacht gehad! Gisteravond zat ik om 9 uur al te knikkebollen op de bank en ben een uur later maar lekker in bed gekropen. Rond 12 uur even wakker geweest om naar het toilet te gaan en vanmorgen werd ik om 8 uur pas weer wakker! Wat voel je je dan een ander mens zeg!
pi_181917438
Aapie, wat een goede nacht! Hier is het al weken prut ;( Maar nu ik verlof heb kan ik overdag een dutje doen en dat helpt wel wat. En: weekwissel!! 35 weken nu, en still growing strong ;) M'n buik wordt steeds boller en voller O+
pi_181917636
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 11:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Aapie, wat een goede nacht! Hier is het al weken prut ;( Maar nu ik verlof heb kan ik overdag een dutje doen en dat helpt wel wat. En: weekwissel!! 35 weken nu, en still growing strong ;) M'n buik wordt steeds boller en voller O+
Na weken slechte slaap was dit wel heel erg welkom inderdaad!

En whoehoe 35 alweer!
Hier ook weekwissel, 31 vandaag *O*
pi_181917734
Aapie, lekker zo'n nacht. Kan je goed van opknappen hè?

Peel, wel balen dat jij van die prutnachten hebt.

Ik moet ook afkloppen. Op een spooknacht na, slaap ik erg goed :) 1x per nacht naar de wc, maar dan is het vaak al tegen de ochtend aan.

Helsinki, alles nog rustig?

*O* voor de wekenwissels *O* 38 weken hier *O*
  zaterdag 15 september 2018 @ 12:25:13 #300
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181917776
Wat fijn Aapie! Hier is de buurt helaas razendsnel aan het verpauperen sinds er de laatste paar maanden in vier huizen nieuwe bewoners gekomen zijn en onze overbuurman zijn kleindochter in huis genomen heeft... Regelmatig herrie 's nachts, ruzies, feestjes tot laat enzovoorts. Nachten zijn dus ietsje lastiger dan ik graag zou willen. Heel stiekem zijn we stilletjes aan het uitkijken naar een ander huis, maar voor ons budget wordt het niet snel veel beter, vrees ik...

Straks komt m'n zusje en die blijft tot morgen. Lekker samen filmpje kijken, pepernoten eten en een spelletje doen en ze brengt meteen de positiewinterjas van m'n schoonzusje mee die ik mag lenen. Handig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')