abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2018 @ 12:26:59 #226
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181856370
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:25 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Voeten in n koel badje?
Ook gedaan ;(. Ga ik zo weer doen. Baat het niet dan schaadt het niet... Ben net een kacheltje dus afkoelen kan sowieso geen kwaad _O-. (Zei zij, de grootste koukleum van de Betuwe).
pi_181856377
Nou ik ben al ruim een maand incontinent haha (Nouja niet zo extreem maar als ik opsta oid dan druppelt er altijd wel iets tjah.. tena lady dan maar he :') ). Maar als het wat meer is dat het echt langs de benen loopt zou ik ook wel even een dafuq momentje hebben :D
En Luna haha wat een ‘mooi’ vals alarm zo.

Hier eindelijk weer eens een goeie nacht zonder maagzuur :o eens kijken hoe de rest van vandaag verloopt... heb nu maar even zuivel uit mijn dieet geschrapt en dat lijkt nu wel wat te helpen (terwijl een paar weken geleden melk net wél hielp tegen maagzuur :') ). Vanmorgen lekker wat gebadderd en schoonmoeder kwam net het mobieltje brengen voor in de babykamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181856427
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Nou ik ben al ruim een maand incontinent haha (Nouja niet zo extreem maar als ik opsta oid dan druppelt er altijd wel iets tjah.. tena lady dan maar he :') ). Maar als het wat meer is dat het echt langs de benen loopt zou ik ook wel even een dafuq momentje hebben :D
En Luna haha wat een ‘mooi’ vals alarm zo.

Hier eindelijk weer eens een goeie nacht zonder maagzuur :o eens kijken hoe de rest van vandaag verloopt... heb nu maar even zuivel uit mijn dieet geschrapt en dat lijkt nu wel wat te helpen (terwijl een paar weken geleden melk net wél hielp tegen maagzuur :') ). Vanmorgen lekker wat gebadderd en schoonmoeder kwam net het mobieltje brengen voor in de babykamer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+ Mooi zeg!

Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!

gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen? :P 3 maal is scheepsrecht ^O^
pi_181856518
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 12:30 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

O+ O+ O+ Mooi zeg!

Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!

gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen? :P 3 maal is scheepsrecht ^O^
Dan moet ik eerst een andere man zoeken ;) :7
pi_181856531
Oh boeh Helsinki nee helaas ook geen tips van mijn kant... ik heb wel wat vocht in m’n voeten maar verder niet overdreven pijn. Massages van mijn vriend helpen hier wel wat rust te brengen in m’n voeten; maar blijkbaar is het bij jou een stuk erger -O-
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_181862054
:W vanuit het ziekenhuis. Sinds gister avond een continu harde buik en pijn in mn rechterzij. Tel daar twee rustige baby's bij op en je bent zo je dag kwijt.

Ctg toont wisselend beeld, net weer urine ingeleverd en afwachten wat ze verder nog gaan doen.
Ik had me een gezelligere verjaardag voorgesteld _O-
pi_181862731
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:04 schreef aapieannie het volgende:
:W vanuit het ziekenhuis. Sinds gister avond een continu harde buik en pijn in mn rechterzij. Tel daar twee rustige baby's bij op en je bent zo je dag kwijt.

Ctg toont wisselend beeld, net weer urine ingeleverd en afwachten wat ze verder nog gaan doen.
Ik had me een gezelligere verjaardag voorgesteld _O-
:o Wat doe je? Geen rare dingen hoor, je baby's moeten nog wel blijven zitten en geen rare fratsen uithalen!

JaleesaJoia, hoe gaat het met jou?
pi_181862878
Hier voelt het soms ook alsof ik in mijn broek plas door de afscheiding. Echt geen teken voor een bevalling dus aangezien ik bijna 9 weken ben :P

Hopen dat je baby’s nog even blijven zitten aapie!
pi_181864583
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 17:37 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:o Wat doe je? Geen rare dingen hoor, je baby's moeten nog wel blijven zitten en geen rare fratsen uithalen!

JaleesaJoia, hoe gaat het met jou?
Lief dat je het vraagt.. niet echt flitsend hier.

Ik ben wel thuis maar zit zo ongeveer elke dag weer in het ziekenhuis vanwege bloedverlies of pijnlijke aanhoudende harde buiken of minder leven voelen. Inwendige echo liet ook funneling zien maar daar doen ze dus niks mee. Bmm is wel gelukkig weer toegenomen van 29mm naar 35mm.

Ik ben vooral moe, extreem moe. Ik slaap gemiddeld 2 uur per nacht vanwege constante paniekaanvallen (vanwege iets anders dan de zwangerschap wel) icm de harde buiken. Ik ben er dus wel echt enorm klaar mee :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_181865843
Hè bah, JJ, dat klinkt echt heel erg naar :'( En het lijkt mij nagelbijtend spannend. Rot om dat je nog meer zorgen hebt dan alleen over deze zwangerschap. Heel veel sterkte :*
  woensdag 12 september 2018 @ 20:11:03 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181866218
Aapie, laat die baby's nog mooi maar even zitten!

En JJ, wat ontzettend balen. Sterkte!

Manlief heeft hier nesteldrang en is nu de isofixbasis in de auto aan het zetten. Prima, ik breek in de tussentijd m'n hoofd over of we witte of cremekleurige enveloppen willen voor de geboortekaartjes.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181866441
Wat een schrik, Aapie! En gefeliciteerd met je verjaardag, denk ik?

JJ, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Krijg je hulp voor je paniekaanvallen? :*

Ik had sinds maandag het idee wat gefladder in mijn onderbuik te voelen en ik denk dat het de baby is. Al is dat misschien nog veel te vroeg met 11 weken?
pi_181866586
Ik ben weer thuis hoor! De echo liet twee prachtig spartelende kindjes zien, waarvan er een met zn vingers tussen mn ribben zit te graaien.. daar komt de pijn in mn zij vandaan.
Urine was ook schoon, de harde buik kon ze niet zo makkelijk verklaren omdat die ook niet werd geregistreerd op de ctg.
Er is ook nog een cervix meting gedaan en die was nog prima, niks veranderd ten opzichte van de 20 weken.
Dus naar huis met bet advies om de zorg voor kleuter toch nog meer uit handen te gaan geven en echt echt echt rustig aan te gaan doen.

Nu dus lekker op de bank, met een stuk taart want idd cholula ik ben jarig vandaag!
Ik heb vanmorgen 26 kaarsjes uit mogen blazen!
pi_181866646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:19 schreef Cholula het volgende:
Wat een schrik, Aapie! En gefeliciteerd met je verjaardag, denk ik?

JJ, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Krijg je hulp voor je paniekaanvallen? :*

Ik had sinds maandag het idee wat gefladder in mijn onderbuik te voelen en ik denk dat het de baby is. Al is dat misschien nog veel te vroeg met 11 weken?
Hier ook beide keren zo vroeg al het baby’tje gevoeld! Dus het kan zeker! Maar je weet het waarschijnlijk pas echt zeker als het nog duidelijker wordt in een paar weken O+
pi_181866677
Gefeliciteerd aapieannie! En fijn dat het er allemaal goed uitziet. En goed voor jezelf zorgen!

JaleesaJoia 😘
pi_181866984
Gefeliciteerd aapie, én met je verjaardag (zo jong :o ) én met de goede uitslagen in het ziekenhuis *O*

Wat vroeg Cholula! Lijkt me heerlijk om dan al te voelen O+ Kennelijk kan het, geniet er van!
pi_181869813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevalling :D Dat gaat 'm niet worden deze keer ;)
Ohhhh O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_181873325
Aapie happy birthday!

Priem wat ontzettend cute!!!

JJ sterkte

Vandaag alweer 13 weken! De ene app zegt T1 de ander T2... achja geen zorgen want om 18:00 trek ik voor het laatst de deur achter me dicht op het werk (om over twee weken weer terug te komen). Zaterdag naar Egypte!

Van de week de kraamverzorgster geregeld en al 3 GO-ers gemaild. Tip van mijn moeder (werkt op CB) was om te vragen of ze antivaxx kindjes aannemen. Tot op heden geen reactie. Zoveel zijn er niet in dit durp dus dat zou best wel een spannend kunnen gaan worden.
pi_181873651
20 weken! *O*
  donderdag 13 september 2018 @ 08:28:49 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_181874206
Vft (even volledig los van mijn mening over vaccineren); ons kdv gaf aan dat ze niet mogen weigeren.

En krijger, halverwege! *O*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_181874925
Thx Peel en vft O+

Oh aapie das even schrikken ! En nog gefeliciteerd O+ fijn dat alles toch goed is en je weer thuis bent.

Oh JJ wat een stressvolle zwangerschap zo... -O- vind het zo sneu voor je en hoop dat er toch nog enige verbetering in mag komen, maar zo elke dag (bijna) in ziekenhuis terecht komen lijkt me weinig rust geven en kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt.. ;( veel sterkte..

Krijger mijlpaal O+ *O*
pi_181875765
20 weken voor krijgertje *O*

Jaleesa hang in there girl! Ik kan me goed indenken dat je er klaar mee bent.

Ik heb een goede nacht gehad, mn moeder heeft kleuter vanmorgen naar school gebracht dus ik hang nog lekker op de bank. Vandaag maar eens een rondje internet shoppen.
  donderdag 13 september 2018 @ 12:21:31 #248
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_181877166
Fijn van alle goede echo's O+. Toch weer een hele opluchting!

Mrs. Peel bijna verlof!

Vliezen-alarmen :'). Heel herkenbaar. En dan de ongemakkelijke vraag van L. ''wat is het dan wel'' ehhhh...

Priem, wat is het kamertje mooi geworden (voor zover ik kan zien)!

Aapie, jeetje wat schrikken. Gelukkig kreeg je goede uitslagen terug. En nog gefeliciteerd met je verjaardag :*.

Krijgertje *O*!

JJ, och het zit echt niet mee. Heb je inmiddels hulp ingeschakeld vanwege de paniekaanvallen? :* voor jou.

Ik heb straks een afspraak bij de fysio staan om eens naar mijn - inmiddels lila gekleurde - voet te kijken. De huisarts gaf me niet het idee het te weten dus een beetje in mijn wanhoop maar naar de fysio gebeld :@. Verder zijn mijn trommelvliezen naar binnen geklapt. Geen idee wat ik kan doen; volgens mij is uitzitten het enige. Was niet zo'n hele bevredigende afspraak bij de huisarts :').
pi_181878085
Helsinki :* wat shit van die ongemakken nu. Hopelijk komt de bevalling snel op gang en verdwijnen je kwaaltjes! (Dat er dan even nieuwe ongemakken voor in de plaats komen hebben we het maar niet over, je hebt dan wel je baby om mee te knuffelen :D O+ )
pi_181878779

*O* Verhaal volgt later! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')