Ook gedaanquote:Op woensdag 12 september 2018 12:25 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Voeten in n koel badje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 12 september 2018 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
Nou ik ben al ruim een maand incontinent haha (Nouja niet zo extreem maar als ik opsta oid dan druppelt er altijd wel iets tjah.. tena lady dan maar he). Maar als het wat meer is dat het echt langs de benen loopt zou ik ook wel even een dafuq momentje hebben
En Luna haha wat een ‘mooi’ vals alarm zo.
Hier eindelijk weer eens een goeie nacht zonder maagzuureens kijken hoe de rest van vandaag verloopt... heb nu maar even zuivel uit mijn dieet geschrapt en dat lijkt nu wel wat te helpen (terwijl een paar weken geleden melk net wél hielp tegen maagzuur
). Vanmorgen lekker wat gebadderd en schoonmoeder kwam net het mobieltje brengen voor in de babykamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi zeg!
Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!
gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen?3 maal is scheepsrecht
![]()
Dan moet ik eerst een andere man zoekenquote:Op woensdag 12 september 2018 12:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi zeg!
Helsinki, ik heb verder geen tips. Nog even volhouden!
gestreeptestoel, dat is dan echt wel bijzonder. Nog een keer uitproberen?3 maal is scheepsrecht
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2018 17:04 schreef aapieannie het volgende:
vanuit het ziekenhuis. Sinds gister avond een continu harde buik en pijn in mn rechterzij. Tel daar twee rustige baby's bij op en je bent zo je dag kwijt.
Ctg toont wisselend beeld, net weer urine ingeleverd en afwachten wat ze verder nog gaan doen.
Ik had me een gezelligere verjaardag voorgesteld
Lief dat je het vraagt.. niet echt flitsend hier.quote:Op woensdag 12 september 2018 17:37 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]Wat doe je? Geen rare dingen hoor, je baby's moeten nog wel blijven zitten en geen rare fratsen uithalen!
JaleesaJoia, hoe gaat het met jou?
Hier ook beide keren zo vroeg al het baby’tje gevoeld! Dus het kan zeker! Maar je weet het waarschijnlijk pas echt zeker als het nog duidelijker wordt in een paar wekenquote:Op woensdag 12 september 2018 20:19 schreef Cholula het volgende:
Wat een schrik, Aapie! En gefeliciteerd met je verjaardag, denk ik?
JJ, ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Krijg je hulp voor je paniekaanvallen?![]()
Ik had sinds maandag het idee wat gefladder in mijn onderbuik te voelen en ik denk dat het de baby is. Al is dat misschien nog veel te vroeg met 11 weken?
Ohhhhquote:Op zaterdag 8 september 2018 21:15 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde dus eigenlijk Ela bij m'n volgende bevallingDat gaat 'm niet worden deze keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |