Eh, nee. Ik noem hem gewoon PotGod maar ik ben voor Nadal.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Federer-fan is fan van Nadal maar is voor Del Potro.
Ja, deels terecht wat mij betreft. Ze zouden de WTF gewoon qua ondergrond moeten rouleren: gras, hardcourt, gravel en indoor.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En gaat vervolgens klagen dat de WTF niet op gravel gespeeld worden.
Laten we dat inderdaad standaard vragen na elke Nederlaag van Federer en Nadal.quote:
Jij komt duidelijk nooit in DRT.quote:Op zaterdag 8 september 2018 08:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laten we dat inderdaad standaard vragen na elke Nederlaag van Federer en Nadal.
Wat betekent dat moeilijke woord?quote:Op zaterdag 8 september 2018 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk nooit in DRT.
Dat is het dartssubforumquote:Op zaterdag 8 september 2018 08:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent dat moeilijke woord?
Worden Van Barneveld en Van Gerwen daar na elke verloren partij afgeschreven?quote:
RTL 7-presentator Marcel Maijer heeft er nogal een handje van om na afloop domme vragen te stellen, zoals - na een willekeurige nederlaag van een topper bijvoorbeeld - of 'dit het definitieve einde van het tijdperk Taylor' is.quote:Op zaterdag 8 september 2018 09:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Worden Van Barneveld en Van Gerwen daar na elke verloren partij afgeschreven?
Oké, vermoeiend. Soms krijg ik het gevoel dat veel journalisten eigenlijk vooral bezig zijn met het omlaag halen van anderen en met andere negativiteit.quote:Op zaterdag 8 september 2018 09:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
RTL 7-presentator Marcel Maijer heeft er nogal een handje van om na afloop domme vragen te stellen, zoals - na een willekeurige nederlaag van een topper bijvoorbeeld - of 'dit het definitieve einde van het tijdperk Taylor' is.
Dat doen we toch ook?quote:Op zaterdag 8 september 2018 08:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laten we dat inderdaad standaard vragen na elke Nederlaag van Federer en Nadal.
Ik vind dat Nadal met 3 masters en een slam op gravel al vrij ruim bedeeld is. Zijn in feite al 5000 gratis punten.quote:Op zaterdag 8 september 2018 08:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, deels terecht wat mij betreft. Ze zouden de WTF gewoon qua ondergrond moeten rouleren: gras, hardcourt, gravel en indoor.
Tegenwoordig heb je aan een goed half jaar voldoende om #1 te worden inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Over punten gesproken. Grote kans dat aan het eind van het jaar Djoko weer nummer 1 van de wereld is. Ik zie Nadal in deze staat niet veel punten meer halen/verdedigen.
En wie kan m dan nog bedreigen...quote:Op zaterdag 8 september 2018 10:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Over punten gesproken. Grote kans dat aan het eind van het jaar Djoko weer nummer 1 van de wereld is. Ik zie Nadal in deze staat niet veel punten meer halen/verdedigen.
Ben moet echt stoppen met deze vervelende act.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:26 schreef superniger het volgende:
Deze mongool.twitter:BenRothenberg twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 00:22:35Epics come at a cost: after playing 13 sets in his last three rounds, Nadal retires down two sets to del Potro in the semifinals.Del Potro into his first Slam final in nine years, but an anticlimactic moment. #usopen reageer retweet
twitter:BenRothenberg twitterde op zaterdag 08-09-2018 om 00:24:51Second retirement at a Slam for Nadal this year.Second retirement in a Slam semifinal this year.Best-of-five is carnage. #usopen reageer retweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |