Gezin is hier onterecht en moet terug naar huis.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:07 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult dus. Hadden ze maar niet dat wijf als moeder moeten hebben.
Ofzo.
Jij zou 't goed doen bij deportatiesquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zijn natuurlijk ook blij dat we geen hongerige kindjes in Afrika zijn geweest.
Ook allemaal maar hierheen halen dan?
Mooi van Rutte. Goed ook dat hij met een schijnheilige kop loopt te verkondigen dat dit laat zien dat we enkel openstaan voor ECHTE vluchtelingen. Daar moet ie dan twee onschuldige kinderen voor gebruiken.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar internationale wetten verander je niet zo snel, hoe graag Rutte dat ook zou willen. (Zijn eigen woorden.)
Alle redenen die opgaan voor deze kinderen zijn aanwezig en in eerdere gevallen is deze bevoegdheid dus ook al gebruikt.quote:De relevante factoren die een rol kunnen spelen bij de beoordeling van het lokaal maatschappelijk belang zijn niet-limitatief beschreven in paragraaf 5.2 van het ACVZ-advies: beheersing van de Nederlandse taal, opleiding, (perspectief op) werk, sociale contacten en de bijzondere situatie van (gezinnen met) kinderen. Ik onderschrijf deze factoren. Maatschappelijk belang leidt dan op zichzelf niet tot verblijf, maar wordt wel een element van meer betekenis. Hiermee kan een oplossing worden geboden voor vreemdelingen die zich een unieke plaats in de (lokale) gemeenschap hebben verworven. Dit element wordt meegenomen in de beoordeling van het samenstel van factoren
Juist!quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:09 schreef luxerobots het volgende:
Maar goed, de kinderen moeten terug.
Ik hoop dat het ze goed gaat in Armenië. En ik denk het eigenlijk wel. Kinderen passen zich razendsnel aan, ze krijgen hulp vanuit Nederland en de taal spreken ze natuurlijk ook al (sowieso leren kinderen dat supersnel).
Meh, ging me er te soft aan toe. Ik mocht de wapenstok te weinig gebruiken.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij zou 't goed doen bij deportaties
Dat is echt iets to-taal anders.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat de overheid aangeklaagd kan worden om tegen de uitzetting in te gaan is wel internationaal recht.
Heb je een vorm van autisme of zo? Of dat niet? Zo neurotisch, manman..quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezin is hier onterecht en moet terug naar huis.
Moeder gaat er tegenin en verliest: gezin moet terug naar huis.
Moeder gaat er tegenin en verliest: gezin moet terug naar huis en nu lijkt dat dus te gebeuren.
Echte vluchtelingen vluchten voor oorlog.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Mooi van Rutte. Goed ook dat hij met een schijnheilige kop loopt te verkondigen dat dit laat zien dat we enkel openstaan voor ECHTE vluchtelingen. Daar moet ie dan twee onschuldige kinderen voor gebruiken.
En ondertussen zijn deze twee kinderen dus de dupe van een psychisch gestoorde moeder en een falende overheid. Nou, mooi hoor, dat ze maar een fijne tijd mogen hebben in het OPVANGHUIS. Fijn voor de kids.
Echt flikker toch eens op met je walgelijke insinuaties. Iedereen gedraagt zich normaal en komt gewoon met argumenten en jij moet weer als een schuimbekkende mongool iedereen als nazi framen.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij zou 't goed doen bij deportaties
Je vergeet even dat om voor deze discretionaire bevoegdheid in aanmerking te komen de uitgeprocedeerde moet hebben meegewerkt aan uitzetting.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:10 schreef skysherrif het volgende:
Nog eens wat ingelezen, en volgens de minister van immigratie uit 2012, zijn dit redenen om zijn discretionaire bevoegdheid te gebruiken:
[..]
Alle redenen die opgaan voor deze kinderen zijn aanwezig en in eerdere gevallen is deze bevoegdheid dus ook al gebruikt.
Ik geef alleen aan hoe het steeds gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:11 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Heb je een vorm van autisme of zo? Of dat niet? Zo neurotisch, manman..
Bron hiervoor, ik ben niet bekend met deze voorwaarde.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vergeet even dat om voor deze discretionaire bevoegdheid in aanmerking te komen de uitgeprocedeerde moet hebben meegewerkt aan uitzetting.
Is meerdere keren in het nieuws geweest.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bron hiervoor, ik ben niet bekend met deze voorwaarde.
Dat is bij het kinderpardon.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vergeet even dat om voor deze discretionaire bevoegdheid in aanmerking te komen de uitgeprocedeerde moet hebben meegewerkt aan uitzetting.
Is er wat gelogen aan de woorden van Rutte? zIk zie ook niets schijnheiligs aan zn verklaring.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Mooi van Rutte. Goed ook dat hij met een schijnheilige kop loopt te verkondigen dat dit laat zien dat we enkel openstaan voor ECHTE vluchtelingen. Daar moet ie dan twee onschuldige kinderen voor gebruiken.
En ondertussen zijn deze twee kinderen dus de dupe van een psychisch gestoorde moeder en een falende overheid. Nou, mooi hoor, dat ze maar een fijne tijd mogen hebben in het OPVANGHUIS. Fijn voor de kids.
Ik las net op een aantal linkse twitter accounts dat er morgen maar twee vluchten naar Armenië gaan. Juist daarom. Ik zou als ik DT&V was mooi met een jet via Rotterdam gaan ofzo.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:56 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zal ook wel gebeuren, of op een later tijdstip. Dr exacte vertrek zal echt niet bekend gemaakt worden, denk ik.
quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:10 schreef skysherrif het volgende:
Nog eens wat ingelezen, en volgens de minister van immigratie uit 2012, zijn dit redenen om zijn discretionaire bevoegdheid te gebruiken:
[..]
Alle redenen die opgaan voor deze kinderen zijn aanwezig en in eerdere gevallen is deze bevoegdheid dus ook al gebruikt.
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-19637-1546.htmlquote:Anders dan de ACVZ kom ik echter niet tot de conclusie dat het lokaal maatschappelijk belang een zelfstandige betekenis moet krijgen bij de toepassing van de discretionaire bevoegdheid. Ik ben van mening dat aspecten die betrekking hebben op het lokaal maatschappelijk belang niet los gezien kunnen worden van andere individuele aspecten, zoals de aspecten rond schrijnendheid, maar meegewogen dienen te worden in het geheel van alle feiten en omstandigheden van het individuele geval. Ik acht een zelfstandige weging van maatschappelijk belang niet wenselijk omdat het als criterium onvoldoende afgebakend is. De factoren zijn door de vreemdeling zelf te beïnvloeden, waarmee dit het stapelen van procedures en frustreren van vertrek in de hand kan werken.
Ja. Het was niet gelogen als deze mensen meteen binnen een jaar waren uitgezet. Niet na 10 jaar.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Is er wat gelogen aan de woorden van Rutte? zIk zie ook niets schijnheiligs aan zn verklaring.
Ben het in deze met Rutte eens: asielwetgeving is er voor echte vluchtelingen. Niet voor iedereen die maar naar Nederalnd wil komen om daar aan het staatsinfuus te gaan, zoals de moeder van deze kinderen.
Ik zou dat ook nog wel willen aanscherpen, we verklaren mensen veel te snel als vluchteling.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Is er wat gelogen aan de woorden van Rutte? zIk zie ook niets schijnheiligs aan zn verklaring.
Ben het in deze met Rutte eens: asielwetgeving is er voor echte vluchtelingen. Niet voor iedereen die maar naar Nederalnd wil komen om daar aan het staatsinfuus te gaan, zoals de moeder van deze kinderen.
Bron dan?quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Is meerdere keren in het nieuws geweest.
Dit was op zich een mooie zaak om de discretionaire bevoegdheid te gebruiken. Ik denk dat de vele media-aandacht dat negatief heeft beïnvloed.quote:Op zaterdag 8 september 2018 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |