Tilly.quote:
ik durfde niet te gaan plassen nou en dat was best lastigquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:35 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog nooit in vliegtuig gezeten en ga dat ook niet doen.
Je durfde niet te plassen in een vliegtuig? Waarom danquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik durfde niet te gaan plassen nou en dat was best lastig
Ik word al para in zo'n sluis.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik durfde niet te gaan plassen nou en dat was best lastig
misschien omdat ik een gekke boer ben.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je durfde niet te plassen in een vliegtuig? Waarom dan
Ik weet hetquote:
Slechte mensen ,altijd goed.quote:
ja kanquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
misschien omdat ik een gekke boer ben.
we waren met de auto naar Spanje gegaan.
dat die neerstort
je leeft nogquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slechte mensen ,altijd goed.![]()
Over hoogtevrees,een keer op een hoogtewerker gestaan.35 meter.Toen begon het te waaien.Niet fijn.
Dat gaat flink heen en weer dan.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Over hoogtevrees,een keer op een hoogtewerker gestaan.35 meter.Toen begon het te waaien.Niet fijn.
zo heeft iedereen zijn afwijkingen.quote:
Dat zou niks voor mij zijn. Hoewel. Ik wil van die Euromast abseilen dus sjaquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slechte mensen ,altijd goed.![]()
ja. Ik ben bang voor haaien. Niet alleen in de zee. Ook in meren en zwembad en zo.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
zo heeft iedereen zijn afwijkingen.
maar het was 30+ jaar geleden.
Ik had de controle niet.Daar werd ik bang.quote:
Ja, ik hou niet van randjes op hoogte.quote:
Hallo dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |