Het idee van de ruimtelift is al behoorlijk oud. Het komt nu weer vaker naar voren omdat het misschien technisch haalbaar gaat zijn. De investeringen zijn enorm, maar daarna is lanceren bijna gratis. Op de één of andere manier zijn ze er in Japan extra geïnteresseerd in. Binnenkort wordt een experiment naar het ruimtestation gelanceerd dat wat concepten in het klein gaat testen:quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:04 schreef Prisha het volgende:
Japan wilt een lift bouwen die de ruimte ingaat...96.000 km omhoog. Like...WTF![]()
http://www.physics-astron(...)ce.html#.W5LZjFUzZV8
[ afbeelding ]
Ik had weer telefoon, waardoor ik mijn antwoord wat aan de late kant postte.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:24 schreef Prisha het volgende:
Bizar dit Space elevator
[ afbeelding ]
Geniale plaat .quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
Ze hebben dus de hele LP opnieuw opgenomen.
[ afbeelding ]
ja die had ik ook gelezen jaquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het idee van de ruimtelift is al behoorlijk oud. Het komt nu weer vaker naar voren omdat het misschien technisch haalbaar gaat zijn. De investeringen zijn enorm, maar daarna is lanceren bijna gratis. Op de één of andere manier zijn ze er in Japan extra geïnteresseerd in. Binnenkort wordt een experiment naar het ruimtestation gelanceerd dat wat concepten in het klein gaat testen:
"In the experiment, two ultra-small cubic satellites, which were developed by Shizuoka University Faculty of Engineering, will be used. Each satellite measures 10 centimeters each side, and a roughly 10-meter-long steel cable will be employed to connect the twin satellites. The pair of satellites will be released from the International Space Station (ISS), and a container acting like an elevator car will be moved on a cable connecting the satellites using a motor. A camera attached to the satellites will record the movements of the container in space. "
Randjes ik ook niet. Meer omdat ik een enorme kluns ben.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van randjes op hoogte.
Ermquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Randjes ik ook niet. Meer omdat ik een enorme kluns ben.
Mooi Trump daggie ook eh? Sessions die van Trump moet gaan uitzoeken wie de anonieme source isquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had weer telefoon, waardoor ik mijn antwoord wat aan de late kant postte.
Daar vallen de randjes wel mee gelukkig. Anders zou ik het niet doen.quote:
Nee dan zet je van die Sherpa's op de randen zekerquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar vallen de randjes wel mee gelukkig. Anders zou ik het niet doen.
Er is ook gepraat over leugendetectors.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi Trump daggie ook eh? Sessions die van Trump moet gaan uitzoeken wie de anonieme source is
quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die telefoon generatie knal ik zo voorbij.
Ja het word met de dag leukerquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is ook gepraat over leugendetectors.Het is nu een totale witch hunt in het Witte Huis. Iedereen probeert z'n vijanden verdacht te maken.
Alleen met grote borsten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Hallo, is een 18-jarige hier ook welkom?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
PDquote:Op vrijdag 7 september 2018 22:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |