Welneequote:Op vrijdag 7 september 2018 19:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Waar ik wel iets tegen heb, is de moeder die al heel lang weet dat dit gaat gebeuren. Toch houdt zij haar kinderen hier, al tien jaar lang, waardoor dit een moeilijke kwestie wordt. ....
De wal zal het schip nog wel een keer keren wat betreft kansarme migranten, alleen ligt de wal dan ook in puin.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Tsja
Als je elk jaar 155.000 migranten binnenhaalt en tegelijkertijd 2 keurige Nederlandstalige kinderen wegstuurt gaat er wel iets mis ja
Ik knal een joker op tafel en laat jou voor iedereen hier uitzoeken dat je geen gelijk (meer) hebt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:32 schreef Voszje het volgende:
[..]
Een kind met een Nederlander geeft je niet per definitie het recht om te blijven.
Helder verhaal. Denk er deels hetzelfde over, anderzijds zie ik wel iets meer nuance en begrijp ik wel dat mensen proberen ergens een beter bestaan te zoeken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dat besef ik me maar al te goed, dat ik op de juiste plaats ben geboren. En daar ben ik ook dankbaar voor.
Ik ben er voor dat Lili en Howick uitgezet worden en zal dat netjes proberen uit te leggen.
Laat ik voorop stellen dat ik niets tegen die kinderen zelf heb. Zij zijn hier opgegroeid, volgen netjes een opleiding en komen niet over alsof het kinderen zijn die geen reet uitvreten. Daar kan menig Nederlands kind van die leeftijd nog wat van leren, er zijn er genoeg die spijbelen omdat ze het belang van opleiding niet inzien. Wat mij betreft mogen dat soort kinderen een retourtje Afrika krijgen, om te laten beseffen wat voor luxe wij hier hebben en hoe zeer je onderwijs moet waarderen.
Waar ik wel iets tegen heb, is de moeder die al heel lang weet dat dit gaat gebeuren. Toch houdt zij haar kinderen hier, al tien jaar lang, waardoor dit een moeilijke kwestie wordt. In mijn ogen is dat met voorbedachte rade. Die kinderen zijn in Nederland al talloze keren verhuisd, wat in mijn ogen niet echt het creeëren van een vertrouwde omgeving bevorderd. Daarnaast wonen ze dus al niet meer bij hun moeder, wat ik ook gek vind. Als ik kinderen zou hebben, en ik zou in een bepaald land worden uitgezet, dan laat ik mijn kinderen er toch niet achter? Ook schijnt die moeder alle hulp af te wijzen. Ze wil niet door psychologen onderzocht worden, wat bewijzen dat ze echt het een en ander onder de leden heeft moeilijk maakt. Plus: Armenië is een veilig land. Mensen die moeten vluchten voor oorlog, die mogen best hier naartoe vluchten. Maar als jij als moeder in ene veilig land zit, en hebt gelogen tijdens asielprocedures etc., dan mag je van mij weg, want liegen is nergens voor nodig.
Ik heb iets tegen mensen die hun kinderen als excuus gebruiken. Lili en Howick zitten ermee opgescheept. Zij zijn slachtoffer van een, in mijn ogen, gewiekste moeder die boven de wet wil staan en er een principekwestie van maakt. Als ze toch mogen blijven, krijgt mama haar zin en geeft het het signaal dat als je maar lang door blijft gaan, je je zin wel krijgt. Dat moet niet kunnen. En daarom ben ik voor uitzetting van die kinderen. Sta ik erom te juichen? Nee. Het is diep triest dat het zover heeft kunnen komen en Howick en Lily slachtoffer zijn van een gewiekste moeder en het falen/rekken van procedures in Nederland.
Alle procedures moeten evengoed doorlopen worden, voor je in Nederland mag verblijven. Of je nou een Nederlands kind hebt of niet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik knal een joker op tafel en laat jou voor iedereen hier uitzoeken dat je geen gelijk (meer) hebt.
En jij staat er om te juichen en wil het liefst dat het zo snel mogelijk gebeurt!quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Die omvolking ligt toch wel op koers. Daar gaat Lowick niets aan veranderen
Omdat ze niet over deze kwestie willen praten met een kut excuus.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:18 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Voor deze ene keer niet.
Maar waarom zijn andere partijen wel lafbekken?
Nee, ze zijn een pion van die moeder en haar advocaten en de activisten die hen blijven pushen om door te blijven gaan.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee
De meeste van dit soort gevallen die ik ken lukt het om de benodigde papieren te verkrijgen;
Verder reguleren de meeste Europese landen om ons heen regelmatig hun illegalen. Zou in NL ook zomaar met een ander kabinet kunnen gebeuren.
Dit gezin heeft net de pech dat ze nu een politieke pion zijn geworden.
We hadden het over de uitkomst. Hoe kun je een uitkomst krijgen als je geen procedure volgt?quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
Alle procedures moeten evengoed doorlopen worden, voor je in Nederland mag verblijven. Of je nou een Nederlands kind hebt of niet.
Jij deed het doen voorkomen alsof de moeder dan per definitie in Nederland had mogen blijven vanwege haar Nederlandse kind. Dat staat niet vast, aangezien de Nederlandse partner dan nog altijd aan alle eisen had moeten voldoen om zijn non-EU partner hier te krijgen (en te houden). Indien je dat niet zo bedoelde, heb ik het verkeerd opgevat.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hadden het over de uitkomst. Hoe kun je een uitkomst krijgen als je geen procedure volgt?
Kinderen die bij hun moeder opgroeiden spreken normaliter hun, in dit geval letterlijk, moedertaal als eerste.quote:Op vrijdag 7 september 2018 13:35 schreef Gia het volgende:
Wie gelooft dat die kinderen totaal geen Armeens spreken? Wat sprak/spreekt hun moeder met hun? Nederlands? Engels?
Ja, dat moet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:02 schreef richolio het volgende:
Die moeder heeft het slecht gedaan, prima. Maar moeten die kinderen daar de dupe van zijn?
Waarom zouden ze over deze zaak willen praten? 8 rechters hebben zich reeds over de zaak uitgelaten.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ze niet over deze kwestie willen praten met een kut excuus.
Հարգանքներով Flip.
Capituleren voor die moeder omdat de kindertjes zo zielig zijn dankzij haar aandoen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:02 schreef richolio het volgende:
Kan me wel voorstellen dat dit mentaal wel echt iets doet met die kinderen. Dat heel dit mediaspektakel, al die aandacht, het uitzetten e.d. negatieve gevolgen heeft voor de ontwikkeling van die kinderen. Ze kennen de taal niet, laten hun vrienden hier achter. Dat is heftig man. Er wordt hier soms wel echt te simpel over gedacht heb ik het gevoel.
Die moeder heeft het slecht gedaan, prima. Maar moeten die kinderen daar de dupe van zijn? Ik hoop dat dit alsnog wordt voorkomen, al lijkt me die kans uitzonderlijk klein.
Ik ben bang dat je een update van je actuele kennis nodig hebt en je lijkt me slim genoeg om dat zelf uit te zoeken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 19:57 schreef Voszje het volgende:
[..]
Jij deed het doen voorkomen alsof de moeder dan per definitie in Nederland had mogen blijven vanwege haar Nederlandse kind. Dat staat niet vast
Meld je maar als je weer bij bent.quote:aangezien de Nederlandse partner dan nog altijd aan alle eisen had moeten voldoen om zijn non-EU partner hier te krijgen (en te houden). Indien je dat niet zo bedoelde, heb ik het verkeerd opgevat.
Alleen al door hetgeen het losmaakt in Nederland?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Waarom zouden ze over deze zaak willen praten? 8 rechters hebben zich reeds over de zaak uitgelaten.
En krijgen ze de zekerheid dat ze niet opnieuw uitgezet worden, Kunnen ze dus heerlijk tot rust komen. Met dr leugenachtige moeder <3quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Capituleren voor die moeder omdat de kindertjes zo zielig zijn dankzij haar aandoen?
Beetje in het kader van dat de moeder zegt: "Laat ze blijven anders laat ik hen NÓG meer PTSS oplopen door dit NÓG langer te rekken!"
In Armenië komen ze in een gespreid bedje terecht van allerlei hulporganisaties die hengaan helpen.
En REKEN Maar dat die moeder nog veel meer zal gaan eisen als ze eenmaal een Nederlands staatsburger zou worden. Types als zij gaan niet ineens een super brave en bescheiden burger worden die alleen maar dankbaar is voor alles wat ze ontvangt, en dat ze zich dan sterk zal inzetten voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:12 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En krijgen ze de zekerheid dat ze niet opnieuw uitgezet worden, Kunnen ze dus heerlijk tot rust komen. Met dr leugenachtige moeder <3
Als jij je kennis zo goed op orde hebt, en dus weet dat een buitenlander per definitie door een Nederlands kind in Nederland kan blijven... Enlighten me.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je een update van je actuele kennis nodig hebt en je lijkt me slim genoeg om dat zelf uit te zoeken.
[..]
Meld je maar als je weer bij bent.
En dan zeggen 'ja, we vinden het vervelend allemaal, van ons mogen ze blijven?'. Ondertussen wetend dat dat ingaat tegen hun parijtstandpunten omtrent immigratie en wetende dat er dan opeens niet vele honderden/duizenden toekomstige zaken opduiken waar ze wederom dr mening over moeten geven?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alleen al door hetgeen het losmaakt in Nederland?
Saúdos Flip.
Was voor mijn vrouw en mij wel makkelijk geweest; wij hebben gewoon de officiële procedure gevolgd. We krijgen overigens binnenkort wel een kindje, maar als die eerder was gekomen had dat 0,0 invloed gehad op haar immigratie hier.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Als jij je kennis zo goed op orde hebt, en dus weet dat een buitenlander per definitie door een Nederlands kind in Nederland kan blijven... Enlighten me.
Huh het gaat bij veel helemaal niet tegen hun standpunten?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En dan zeggen 'ja, we vinden het vervelend allemaal, van ons mogen ze blijven?'. Ondertussen wetend dat dat ingaat tegen hun parijtstandpunten omtrent immigratie en wetende dat er dan opeens niet vele honderden/duizenden toekomstige zaken opduiken waar ze wederom dr mening over moeten geven?
Nee, vind het terecht dat de politiek zich op dit moment niet mee bemoeit en verwijst naar de rechtszaken die er geweest zijn en de uitspraken daarin.
Volgens mij heeft ze Nederland nog geen enkele keer bedankt voor het onderhouden van haar gezinnetje. Voor de scholing van de kinderen, voor het dak boven dr hoofd, voor de maandelijkse centen om boodschappen te doen, voor het betalen van advocaatskosten, voor de genoten gezondheidszorg, enz. Voor de 10 jaar dat alles voor haar betaald werd dus..quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En REKEN Maar dat die moeder nog veel meer zal gaan eisen als ze eenmaal een Nederlands staatsburger zou worden. Types als zij gaan niet ineens een super brave en bescheiden burger worden die alleen maar dankbaar is voor alles wat ze ontvangt, en dat ze zich dan sterk zal inzetten voor de maatschappij.
Als je een advocatenkantoor inschakelt die ook terroristen e.d. ondersteunt, is het wel duidelijk wat voor persoon je bent.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:02 schreef richolio het volgende:
Die moeder heeft het slecht gedaan, prima. Maar moeten die kinderen daar de dupe van zijn? Ik hoop dat dit alsnog wordt voorkomen, al lijkt me die kans uitzonderlijk klein.
idd ja. Maar ik denk wel dat ze de mensen enorm bedankt heeft die haar geholpen hebben in haar strijd tegen de Nederlandse overheid.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:17 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze Nederland nog geen enkele keer bedankt voor het onderhouden van haar gezinnetje. Voor de scholing van de kinderen, voor het dak boven dr hoofd, voor de maandelijkse centen om boodschappen te doen, voor het betalen van advocaatskosten, voor de genoten gezondheidszorg, enz. Voor de 10 jaar dat alles voor haar betaald werd dus..
Bij de ene wel, bij de andere partij niet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Huh het gaat bij veel helemaal niet tegen hun standpunten?
vennlig hilsen Flip.
Ja precies.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:19 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bij de ene wel, bij de andere partij niet.
Beathoven heeft de kennis die ik niet heb en ook niet kan vinden... Maar goed.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Was voor mijn vrouw en mij wel makkelijk geweest; wij hebben gewoon de officiële procedure gevolgd. We krijgen overigens binnenkort wel een kindje, maar als die eerder was gekomen had dat 0,0 invloed gehad op haar immigratie hier.
En allemaal snappen ze dat er 8 rechters over hebben besloten en dat die uitspraken niet genegeerd moeten wordenquote:Op vrijdag 7 september 2018 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies.
Atenciosamente Flip.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Beathoven heeft de kennis die ik niet heb en ook niet kan vinden... Maar goed.
Gefeliciteerd in ieder geval!
quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En allemaal snappen ze dat er 8 rechters over hebben besloten en dat die uitspraken niet genegeerd moeten worden
Ja zelfs met die insteek is het wel iets om over te praten toch? Politiek gaat ook over verandering toch?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:21 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En allemaal snappen ze dat er 8 rechters over hebben besloten en dat die uitspraken niet genegeerd moeten worden
Tipje van de hypothetische sluier?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Als jij je kennis zo goed op orde hebt, en dus weet dat een buitenlander per definitie door een Nederlands kind in Nederland kan blijven... Enlighten me.
Nee. Want het is niet aan de politiek om op individuele zaken in te gaan. Vind ik tenminste, dus ik snap de terughoudendheid.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zelfs met die insteek is het wel iets om over te praten toch? Politiek gaat ook over verandering toch?
S priateľským pozdravom Flip.
Ik heb er een gezien om de moeder in Armenië te steunen. Weet even niet meer waar.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:26 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar weet je wat mij nog het meest verbaast eigenlijk? Ik heb nog geen crowdfundactie gezien voor dit lieve gezinnetje :/
Maar ze gaan regelmatig in op individuele zaken in.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee. Want het is niet aan de politiek om op individuele zaken in te gaan. Vind ik tenminste, dus ik snap de terughoudendheid.
En deze dus niet. Prima, hun keuze.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ze gaan regelmatig in op individuele zaken in.
Ar cieņu Flip.
Ze gaan regelmatig in op media showcases.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ze gaan regelmatig in op individuele zaken in.
Ar cieņu Flip.
Nee dat vind ik echt onzin dan, zeker als je als excuus geeft we gaan niet in op individuele zaken als het niet uitkomt, maar zodra het goed uitkomt doen we dit wel.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:39 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En deze dus niet. Prima, hun keuze.
Iedereen mag over een mediakwestie iets zeggen. Maar gekwalificeerde politici zullen een rechtsgang van derden niet willen frustreren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat vind ik echt onzin dan, zeker als je als excuus geeft we gaan niet in op individuele zaken als het niet uitkomt, maar zodra het goed uitkomt doen we dit wel.
ទាក់ទងនឹងបញ្ហាប្រភេទ Flip.
Ik weet niet of trouwen met een Nederlandse man gunstig uitpakt voor kinderen met een andere nationaliteit uit een ander huwelijk. Lijkt me een doodlopende weg als de uitspraak negatief uitpakt en er geen last minute kinderpardon oid komt. Dan zou deze zogenaamde toekomstige Nederlandse man in Armenie moeten gaan wonen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:43 schreef Kamelenteen het volgende:
Ah, gevonden inderdaad die crowdfund
https://www.gofundme.com/wijzijnervoorarmina
670 euro door een persoon gedoneerd![]()
Misschien moet moeders maar een relatie aankopen met deze man. Naast zn zak, kan ze 'm wellicht verder financieel leegzuigen als ware ie Nederlandse staat 2.0?
Weet ik ook niet, maar zelfs al zouden ze geen Nederlander worden dan denk ik nog wel dat ze hier zouden kunnen wonen, toch, als ze officieel samenwonen of getrouwd zijn en de man garant staat voor hen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik weet niet of trouwen met een Nederlandse man gunstig uitpakt voor kinderen met een andere nationaliteit uit een ander huwelijk. Lijkt me een doodlopende weg als de uitspraak negatief uitpakt en er geen last minute kinderpardon oid komt. Dan zou deze zogenaamde toekomstige Nederlandse man in Armenie moeten gaan wonen.
Eerst maar eens zien of er nog wat volgt.
Hij zou volgens de bestaande regels de vrouw dan naar Nederland kunnen halen. De Armeense kinderen niet. Die hebben geen enkele relatie met hem.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:51 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, maar zelfs al zouden ze geen Nederlander worden dan denk ik nog wel dat ze hier zouden kunnen wonen, toch, als ze officieel samenwonen of getrouwd zijn en de man garant staat voor hen?
570 toch?quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:43 schreef Kamelenteen het volgende:
Ah, gevonden inderdaad die crowdfund
https://www.gofundme.com/wijzijnervoorarmina
670 euro door een persoon gedoneerd![]()
Misschien moet moeders maar een relatie aankopen met deze man. Naast zn zak, kan ze 'm wellicht verder financieel leegzuigen als ware ie Nederlandse staat 2.0?
Ik vind het wel sympathiek.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
570 toch?
Of zie ik nog eens 100euro over het hoofd?
Hoe dan ook veel geld. Fijn voor moeders.
quote:Rutte over uitzetting Lili en Howick: 'Soms moet je hard zijn'
Hoewel premier Mark Rutte begrip heeft voor de emoties die de uitzetting van de Lili (12) en Howick (13) teweegbrengen, zegt hij dat het besluit de enige manier is om draagvlak voor het asielbeleid te behouden.
"Dat betekent dat je hard moet zijn tegen mensen die dat recht op verblijf niet hebben", zei Rutte vrijdag na afloop van de ministerraad.
https://www.nu.nl/politie(...)-moet-hard-zijn.html
quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:22 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zijn ze al de grens over? Ik begreep dat ze voor zaterdag het land uit moesten zijn? Dan zitten ze waarschijnlijk al op Schiphol
De rechter heeft nog geen uitspraak gedaan. Kan elk moment gebeuren.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:23 schreef potjecreme het volgende:
Heeft de rechter al uitspraak gedaan?
21.00 zou toch voor de zoveelste keer een rechter een uitspraak doen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:22 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zijn ze al de grens over? Ik begreep dat ze voor zaterdag het land uit moesten zijn? Dan zitten ze waarschijnlijk al op Schiphol
100+450+120=670 euro.quote:Op vrijdag 7 september 2018 20:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
570 toch?
Of zie ik nog eens 100euro over het hoofd?
Hoe dan ook veel geld. Fijn voor moeders.
Ah, dan heb ik inderdaad 100euro over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
100+450+120=670 euro.
Ben even uitgegaan dat dit een en dezelfde persoon isDus moeders heeft in ieder geval een fan.
Spannend!quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-lili-en-howick.html
Vooral die donatie van 450 euro is helemaal geweldig!quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:30 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik inderdaad 100euro over het hoofd gezien.
Denk dat er al een privejet voor ze geregeld is. Worden ze in ieder geval uitgezet met stijlquote:Op vrijdag 7 september 2018 21:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We gaan namens jou en heel rechts Nederland voor ze duimen dat ze mogen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |