abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 7 september 2018 @ 19:58:46 #251
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_181757750
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 13:35 schreef Gia het volgende:
Wie gelooft dat die kinderen totaal geen Armeens spreken? Wat sprak/spreekt hun moeder met hun? Nederlands? Engels?
Kinderen die bij hun moeder opgroeiden spreken normaliter hun, in dit geval letterlijk, moedertaal als eerste.
Kan mij dus ook echt niet voorstellen dat daar uitzonderingen voor mogelijk zijn.

Kortom, het is een kul argument.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:02:52 #252
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_181757824
Kan me wel voorstellen dat dit mentaal wel echt iets doet met die kinderen. Dat heel dit mediaspektakel, al die aandacht, het uitzetten e.d. negatieve gevolgen heeft voor de ontwikkeling van die kinderen. Ze kennen de taal niet, laten hun vrienden hier achter. Dat is heftig man. Er wordt hier soms wel echt te simpel over gedacht heb ik het gevoel.

Die moeder heeft het slecht gedaan, prima. Maar moeten die kinderen daar de dupe van zijn? Ik hoop dat dit alsnog wordt voorkomen, al lijkt me die kans uitzonderlijk klein.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:08:49 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181757938
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:02 schreef richolio het volgende:

Die moeder heeft het slecht gedaan, prima. Maar moeten die kinderen daar de dupe van zijn?
Ja, dat moet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:09:16 #254
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181757948
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Omdat ze niet over deze kwestie willen praten met een kut excuus.

Հարգանքներով Flip.
Waarom zouden ze over deze zaak willen praten? 8 rechters hebben zich reeds over de zaak uitgelaten.

Dat DENK dat nadrukkelijk nu wel doet, is omdat DENK zoveel mogelijk Islamitische en vooral niet-Nederlandse kiezers wil trekken. Daar komen er nogal wat van binnen via asielprocedures. Nogal wiedes dat die nu dr beste beentje voorzetten. Hoe meer zielige Lili en Howicks, hoe meer toekomstige stemmers.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 20:09:19 #255
74056 crew  ToT
pi_181757949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:02 schreef richolio het volgende:
Kan me wel voorstellen dat dit mentaal wel echt iets doet met die kinderen. Dat heel dit mediaspektakel, al die aandacht, het uitzetten e.d. negatieve gevolgen heeft voor de ontwikkeling van die kinderen. Ze kennen de taal niet, laten hun vrienden hier achter. Dat is heftig man. Er wordt hier soms wel echt te simpel over gedacht heb ik het gevoel.

Die moeder heeft het slecht gedaan, prima. Maar moeten die kinderen daar de dupe van zijn? Ik hoop dat dit alsnog wordt voorkomen, al lijkt me die kans uitzonderlijk klein.
Capituleren voor die moeder omdat de kindertjes zo zielig zijn dankzij haar aandoen?

Beetje in het kader van dat de moeder zegt: "Laat ze blijven anders laat ik hen NÓG meer PTSS oplopen door dit NÓG langer te rekken!" Of eigenlijk; koters een paspoort geven en mama ook meteen omdat het anders zielig is dat ze niet bij elkaar zijn. Grote overwinning voor de moeder, een dikke nederlaag voor de geloofwaardigheid van het Nederlands rechtssysteem en je zet de deuren open voor ieder gezinnetje wat maar hier naar toe wil komen.

In Armenië komen ze in een gespreid bedje terecht van allerlei hulporganisaties die hengaan helpen.
pi_181757957
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 19:57 schreef Voszje het volgende:

[..]

Jij deed het doen voorkomen alsof de moeder dan per definitie in Nederland had mogen blijven vanwege haar Nederlandse kind. Dat staat niet vast
Ik ben bang dat je een update van je actuele kennis nodig hebt en je lijkt me slim genoeg om dat zelf uit te zoeken.

quote:
aangezien de Nederlandse partner dan nog altijd aan alle eisen had moeten voldoen om zijn non-EU partner hier te krijgen (en te houden). Indien je dat niet zo bedoelde, heb ik het verkeerd opgevat.
Meld je maar als je weer bij bent.
pi_181757963
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Waarom zouden ze over deze zaak willen praten? 8 rechters hebben zich reeds over de zaak uitgelaten.
Alleen al door hetgeen het losmaakt in Nederland?

Saúdos Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:12:55 #258
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181758006
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Capituleren voor die moeder omdat de kindertjes zo zielig zijn dankzij haar aandoen?

Beetje in het kader van dat de moeder zegt: "Laat ze blijven anders laat ik hen NÓG meer PTSS oplopen door dit NÓG langer te rekken!"

In Armenië komen ze in een gespreid bedje terecht van allerlei hulporganisaties die hengaan helpen.
En krijgen ze de zekerheid dat ze niet opnieuw uitgezet worden, Kunnen ze dus heerlijk tot rust komen. Met dr leugenachtige moeder <3
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 20:14:46 #259
74056 crew  ToT
pi_181758038
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:12 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

En krijgen ze de zekerheid dat ze niet opnieuw uitgezet worden, Kunnen ze dus heerlijk tot rust komen. Met dr leugenachtige moeder <3
En REKEN Maar dat die moeder nog veel meer zal gaan eisen als ze eenmaal een Nederlands staatsburger zou worden. Types als zij gaan niet ineens een super brave en bescheiden burger worden die alleen maar dankbaar is voor alles wat ze ontvangt, en dat ze zich dan sterk zal inzetten voor de maatschappij.
Als je een advocatenkantoor inschakelt die ook terroristen e.d. ondersteunt, is het wel duidelijk wat voor persoon je bent.
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:15:11 #260
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_181758046
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je een update van je actuele kennis nodig hebt en je lijkt me slim genoeg om dat zelf uit te zoeken.

[..]

Meld je maar als je weer bij bent.
Als jij je kennis zo goed op orde hebt, en dus weet dat een buitenlander per definitie door een Nederlands kind in Nederland kan blijven... Enlighten me.
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:15:35 #261
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181758050
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Alleen al door hetgeen het losmaakt in Nederland?

Saúdos Flip.
En dan zeggen 'ja, we vinden het vervelend allemaal, van ons mogen ze blijven?'. Ondertussen wetend dat dat ingaat tegen hun parijtstandpunten omtrent immigratie en wetende dat er dan opeens niet vele honderden/duizenden toekomstige zaken opduiken waar ze wederom dr mening over moeten geven?

Nee, vind het terecht dat de politiek zich op dit moment niet mee bemoeit en verwijst naar de rechtszaken die er geweest zijn en de uitspraken daarin.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 20:16:27 #262
74056 crew  ToT
pi_181758062
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

Als jij je kennis zo goed op orde hebt, en dus weet dat een buitenlander per definitie door een Nederlands kind in Nederland kan blijven... Enlighten me.
Was voor mijn vrouw en mij wel makkelijk geweest; wij hebben gewoon de officiële procedure gevolgd. We krijgen overigens binnenkort wel een kindje, maar als die eerder was gekomen had dat 0,0 invloed gehad op haar immigratie hier.
pi_181758068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:15 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

En dan zeggen 'ja, we vinden het vervelend allemaal, van ons mogen ze blijven?'. Ondertussen wetend dat dat ingaat tegen hun parijtstandpunten omtrent immigratie en wetende dat er dan opeens niet vele honderden/duizenden toekomstige zaken opduiken waar ze wederom dr mening over moeten geven?

Nee, vind het terecht dat de politiek zich op dit moment niet mee bemoeit en verwijst naar de rechtszaken die er geweest zijn en de uitspraken daarin.
Huh het gaat bij veel helemaal niet tegen hun standpunten?

vennlig hilsen Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:17:33 #264
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181758084
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:14 schreef ToT het volgende:

[..]

En REKEN Maar dat die moeder nog veel meer zal gaan eisen als ze eenmaal een Nederlands staatsburger zou worden. Types als zij gaan niet ineens een super brave en bescheiden burger worden die alleen maar dankbaar is voor alles wat ze ontvangt, en dat ze zich dan sterk zal inzetten voor de maatschappij.
Als je een advocatenkantoor inschakelt die ook terroristen e.d. ondersteunt, is het wel duidelijk wat voor persoon je bent.
Volgens mij heeft ze Nederland nog geen enkele keer bedankt voor het onderhouden van haar gezinnetje. Voor de scholing van de kinderen, voor het dak boven dr hoofd, voor de maandelijkse centen om boodschappen te doen, voor het betalen van advocaatskosten, voor de genoten gezondheidszorg, enz. Voor de 10 jaar dat alles voor haar betaald werd dus..
pi_181758091
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:02 schreef richolio het volgende:
Die moeder heeft het slecht gedaan, prima. Maar moeten die kinderen daar de dupe van zijn? Ik hoop dat dit alsnog wordt voorkomen, al lijkt me die kans uitzonderlijk klein.
Waarom niet?

Er zijn over de hele wereld kinderen die het slecht hebben en waar wij niets aan doen omdat het niet 'onze' kinderen zijn.
Deze kinderen zijn ook niet 'onze' kinderen, ze zijn immers in 2009 al afgewezen.

Dat ze hier 10 jaar hebben gewoond kan Nederland niet verweten worden.
Ze zijn niet gedwongen om te blijven en evenmin heeft de overheid hen misleid door te doen alsof in beroep gaan zeker een positief resultaat zou opleveren.
En dat ze in tussentijd deel hebben uitgemaakt van de samenleving in plaats van in bewaring te zijn gesteld is ook niet iets wat de overjheid kwalijk kan worden genomen.

Verder zijn er wel redenen om hierin hard te zijn.
We willen geen precedenten waarin mensen die we hier niet willen zich aan ons opdringen door de zaak maar te rekken en te rekken.
Of dat degenen die veel mediaaandacht weten te krijgen eerder een positief resultaat krijgen dan degenen die wel meewerken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 20:18:32 #266
74056 crew  ToT
pi_181758097
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:17 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze Nederland nog geen enkele keer bedankt voor het onderhouden van haar gezinnetje. Voor de scholing van de kinderen, voor het dak boven dr hoofd, voor de maandelijkse centen om boodschappen te doen, voor het betalen van advocaatskosten, voor de genoten gezondheidszorg, enz. Voor de 10 jaar dat alles voor haar betaald werd dus..
idd ja. Maar ik denk wel dat ze de mensen enorm bedankt heeft die haar geholpen hebben in haar strijd tegen de Nederlandse overheid.
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:19:12 #267
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181758105
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Huh het gaat bij veel helemaal niet tegen hun standpunten?

vennlig hilsen Flip.
Bij de ene wel, bij de andere partij niet.
pi_181758112
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:19 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Bij de ene wel, bij de andere partij niet.
Ja precies.

Atenciosamente Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:21:42 #269
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_181758150
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Was voor mijn vrouw en mij wel makkelijk geweest; wij hebben gewoon de officiële procedure gevolgd. We krijgen overigens binnenkort wel een kindje, maar als die eerder was gekomen had dat 0,0 invloed gehad op haar immigratie hier.
Beathoven heeft de kennis die ik niet heb en ook niet kan vinden... Maar goed.

Gefeliciteerd in ieder geval! ;)
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:21:48 #270
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181758152
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja precies.

Atenciosamente Flip.
En allemaal snappen ze dat er 8 rechters over hebben besloten en dat die uitspraken niet genegeerd moeten worden ;)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 20:22:01 #271
74056 crew  ToT
pi_181758158
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Beathoven heeft de kennis die ik niet heb en ook niet kan vinden... Maar goed.

Gefeliciteerd in ieder geval! ;)
*O* Thx!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 7 september 2018 @ 20:23:18 #272
74056 crew  ToT
pi_181758178
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:21 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

En allemaal snappen ze dat er 8 rechters over hebben besloten en dat die uitspraken niet genegeerd moeten worden ;)
:( Die rechters hadden al veel eerder een knieval moeten doen in het belang van die kinderen, want nu heeft die moeder de kinderen veel langer en veel meer trauma's laten oplopen door er steeds tegenin te gaan met nog meer processen! :( Allemaal de schuld van de overheid en zijn rechters! :(
pi_181758204
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:21 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

En allemaal snappen ze dat er 8 rechters over hebben besloten en dat die uitspraken niet genegeerd moeten worden ;)
Ja zelfs met die insteek is het wel iets om over te praten toch? Politiek gaat ook over verandering toch?

S priateľským pozdravom Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 7 september 2018 @ 20:26:39 #274
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181758225
Maar weet je wat mij nog het meest verbaast eigenlijk? Ik heb nog geen crowdfundactie gezien voor dit lieve gezinnetje :/
pi_181758237
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2018 20:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

Als jij je kennis zo goed op orde hebt, en dus weet dat een buitenlander per definitie door een Nederlands kind in Nederland kan blijven... Enlighten me.
Tipje van de hypothetische sluier?

- Kind wordt geboren
- Erft nationaliteit x van de moeder
- Erft NL nationaliteit + EU-burgerschap van de vader
- Kind heeft het recht om binnen de EU op te groeien en te bewegen en dat mag niet worden geschonden.
- Kind heeft recht op de aanwezigheid van de natuurlijke moeder.

De partner doet er niet zoveel toe in het verhaal. De partner kan zelfmoord hebben gepleegd, naar de noorderzon zijn vertrokken of een scheiding hebben aangevraagd. Die staat in zn geheel niet centraal.

De rest laat ik aan jou over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')