Osaka van de schoenenquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lange game nu, wie wil hem hebben.
Dr zit iets niet goed bij dr tussen dr ???quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het zit die Keys ook wel een beetje tegen zeg.
Oortjes?quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr zit iets niet goed bij dr tussen dr ???
Maar voor wie ben je ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oortjes?![]()
Hoop dingen die ze probeert lukken net niet.
Moeilijk, moeilijk.quote:
underdog syndroom... maar wie weet .. ik verplaats me zo richting beddequote:Op vrijdag 7 september 2018 04:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moeilijk, moeilijk.
Eerst eerlijk gezegd voor Osaka, maar begin nu een beetje naar Keys te neigen.
Derde set is altijd lekker.
Ja, ben je er klaar mee?quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
underdog syndroom... maar wie weet .. ik verplaats me zo richting bedde
dan was ik gaan slapenquote:Op vrijdag 7 september 2018 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga je de match nog uitkijken als er een derde set komt?
14quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:24 schreef mario390 het volgende:
welke Nr.in de Welt heeft Madison Keys?
Ja, dat was wel een beetje een zure aftocht.quote:Op vrijdag 7 september 2018 04:24 schreef chufi het volgende:
Klaar en over.. Keys direct van de baan
ben ik nu in de hagel terug naar huis,ben nattquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dop altijd borrelnootjes.
waarom?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het je al eerder gezegd, we zijn verhuisd naar
40+ / [40+ SC #858] Leven is soms leuk
Hoi.quote:
Waarom? Weet jij het niet.quote:
Ben je weer droog?quote:
Okee,dan heb ik wel een vermoeden.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar dat kan ik hier niet zeggen.
Wat gaan we doen? Billen ,borsten,YT of dansen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
all lang maar ik was nog straks bij mijn erzeuger om 20 00
geen idee maar ik heb nog videos van 1.9 - 4.9 niet gekijktquote:Op vrijdag 7 september 2018 21:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat gaan we doen? Billen ,borsten,YT of dansen?
Moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee maar ik heb nog videos van 1.9 - 4.9 niet gekijkt
quote:
Waarom dan?quote:
Vanwege al het gedoe onder anderequote:
Mario, mittkommen! Nu!quote:Op vrijdag 7 september 2018 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft naomi echt morgens ook erin en uit gespelt?
deze serie kijk ik nog op tvquote:Op vrijdag 7 september 2018 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mario, mittkommen! Nu!
Wir sitzen im andere slowchat, und allen willen dat Sie darbei sind.
40+ / [40+ SC #858] Leven is soms leuk
Niks mee te maken, zeg even hallo tegen je nieuwe Kumpels in 40+, zitten veel bekenden van je.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks mee te maken, zeg even hallo tegen je nieuwe Kumpels in 40+, zitten veel bekenden van je.
quote:Op zondag 9 september 2018 21:02 schreef Jian het volgende:
Tjssssss kadootje van Nederland aan Frankrijk
Oh oh, daar gaan we de pottenbak weer inquote:Op zondag 9 september 2018 21:02 schreef Jian het volgende:
Tjssssss kadootje van Nederland aan Frankrijk
quote:
quote:
quote:
Dat is wel poep.quote:
Valt mee, er is hier niemand.quote:Op donderdag 13 september 2018 01:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Prima ..gaan we naar de SC...denk niet dat ze daar blij worden...
ik ben ook moequote:Op vrijdag 14 september 2018 15:43 schreef mario390 het volgende:
beddenstream op de klaarlichte dag,stelletje idioten![]()
![]()
stelletje idiotenquote:Op vrijdag 14 september 2018 15:49 schreef mario390 het volgende:
luister hoe verkouden manon,is de 2 stelletje idioten
Da's echt klote als je dat in je kudde hebt zeg.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de biotex voor haar droes.
Op de manege gehad,gelijk de boel op slot.Een maand geen lessen,wedstrijden,kantine dicht.Niet best.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's echt klote als je dat in je kudde hebt zeg.
Ja erg is dat.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op de manege gehad,gelijk de boel op slot.Een maand geen lessen,wedstrijden,kantine dicht.Niet best.
Dat is netjes.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja erg is dat.
Wij 1 keer in de kudde, heeft bijna een veulen het leven gekost omdat ze haar neus niet meer omhoog kon doen om te zogen. De dierenarts had haar al opgegeven.
Heb toen steeds een mengsel gemaakt van meergranenbrood en de moedermelk en dat meerdere malen per dag gevoerd.
En ze heeft het gered. [ afbeelding ]
Ja ik had nooit verwacht dat ze het zou redden.quote:
Dat spoelen wanneer het doorbreekt,het hielp altijd wel.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja erg is dat.
Wij 1 keer in de kudde, heeft bijna een veulen het leven gekost omdat ze haar neus niet meer omhoog kon doen om te zogen. De dierenarts had haar al opgegeven.
Heb toen steeds een mengsel gemaakt van meergranenbrood en de moedermelk en dat meerdere malen per dag gevoerd.
En ze heeft het gered. [ afbeelding ]
Ja klopt vieze zooi. Wij spoelden het met soda water door als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 14 september 2018 22:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat spoelen wanneer het doorbreekt,het hielp altijd wel.
En wanneer ze het eenmaal hebben gehad ,komt het niet niet weer terug.
Rititie,retteteeh.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2018 00:44 schreef mario390 het volgende:
Annemoon?s Video
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
De Kast - In Nije Dei / Lyrics ♫
dat is niet verwijdeerd werkt welquote:
Heeft ook niks met Utopia te maken.quote:Op zaterdag 15 september 2018 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet verwijdeerd werkt wel
achzo, deze dagen cossen is niet easy maar ik ga over somiges scrollenquote:Op zaterdag 15 september 2018 20:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heeft ook niks met Utopia te maken.
Filmpjes die over Utopia gaan die worden automatisch verwijderd.
Dit is een Friese band.
quote:Op zondag 16 september 2018 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo, deze dagen cossen is niet easy maar ik ga over somiges scrollen
quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Brenda, Sanne en Hiske mogen een ereplaats in the ministry of silly walks!
quote:Op zondag 16 september 2018 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo, deze dagen cossen is niet easy maar ik ga over somiges scrollen
quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 16:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga je lekker.... omdat ze wat van manon vind..... hou op hoor je bent de zwakste schakel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |