ja...er waren ook foto'squote:Op zondag 16 september 2018 19:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
door lig of doorzit plekken dus
Rupicup verstond ik.quote:Op zondag 16 september 2018 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Mike pakt een bak van Manon af. Dat ligt er al een week zegt Mike. Ja klopt zeg manon daar gaan we vakjes in makken voor iets weet ff niet wat.
Drupicub toch?quote:Op zondag 16 september 2018 19:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rupicup verstond ik.
Zal hun spel wel zijn, een variant van Rummicup gok ik op.
Oh okequote:Op zondag 16 september 2018 19:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rupicup verstond ik.
Zal hun spel wel zijn, een variant van Rummikub gok ik op.
Kan altijd, de Febo is almachtig en gelukkig maar.quote:Op zondag 16 september 2018 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liggen de regels vast?
Kan de febo ook zeggen drie er in... drie er uit ??
quote:Op zondag 16 september 2018 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan altijd, de Febo is almachtig en gelukkig maar.
Als dat zou kunnen, dan krikken de kijkcijfers ook wat op.quote:Op zondag 16 september 2018 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liggen de regels vast?
kweenie die naam...drupicub. druiper blehghquote:
ja rumimub kenn ik nietquote:Op zondag 16 september 2018 19:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Rupicup verstond ik.
Zal hun spel wel zijn, een variant van Rummikub gok ik op.
Ja Manon gaat toch van alles met druppels doen? Hoodies en een spelletje, alles met druppel.quote:
morgen.... pasquote:Op zondag 16 september 2018 19:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Zaterdag 15 September 2018 - Verkiezingsstrijd nieuwe inwoners staat in de OP.
Heb ik helemaal gemist, of niet doorgegaan?
Nee klopt is goed hoor.quote:Op zondag 16 september 2018 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@Koos
jij Opende niet d8 ik ??
zo ja dan excuses
Modjes in overvloed
welke TT zou je willen ??
Dankquote:Op zondag 16 september 2018 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
morgen.... pas
stemmen wie wil jij dat er naar huis gaat
en geen verse vissen nog gespot
staat op de uto site
Die Zwarte Envelop moet nog komen..officieel weten hun nix, wij wel want wij hebben de verkiezingsagenda.. wat ook geen zak zegtquote:Op zondag 16 september 2018 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Liggen de regels vast?
Nee het is geen SOA, maar een spelletje wat op Rummicub lijkt.quote:Op zondag 16 september 2018 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
kweenie die naam...drupicub. druiper blehgh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weg met Mike, ik haat Mike, Mike eruit, Mike moet weg, Mike is lelijk, Mike, Mike, Mike, grmblll grrrmbl grom grrrrr aaarghhh!quote:Op zondag 16 september 2018 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@Koos
jij Opende niet d8 ik ??
zo ja dan excuses
Modjes in overvloed
welke TT zou je willen ??
Weet je zeker dat je deze TT wilt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het zou me niets verbazen als het een het ander benadert. Ofzo.quote:Op zondag 16 september 2018 19:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee het is geen SOA, maar een spelletje wat op Rummicub lijkt.
is ?quote:Op zondag 16 september 2018 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mike kap nu is een keer met boeren
dat weet ik, maar ik vind het zo klinkenquote:Op zondag 16 september 2018 19:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee het is geen SOA, maar een spelletje wat op Rummicub lijkt.
Pst fout moet John zijn.quote:Op zondag 16 september 2018 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Weg met Mike, ik haat Mike, Mike eruit, Mike moet weg, Mike is lelijk, Mike, Mike, Mike, grmblll grrrmbl grom grrrrr aaarghhh!![]()
Tja, het is Utopia bedacht en dan weet je het wel.quote:Op zondag 16 september 2018 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik vind het zo klinken
Sommigen gaan gratis naar school, sommigen voor niets.quote:Op zondag 16 september 2018 19:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Sanne haar nieuwe passie is geschiedenis, maar ze weet echt helemaal niets, nada, noppes.
Is dat kind überhaupt ooit naar school geweest?
Op haar 16de of 15de gekapt zei ze ooit, het was niet zo haar dingquote:Op zondag 16 september 2018 19:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Sanne haar nieuwe passie is geschiedenis, maar ze weet echt helemaal niets, nada, noppes.
Is dat kind überhaupt ooit naar school geweest?
poepbacterie genotquote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Handschoenen aan om toilet of zo schoon te maken en met deze handschoenen aan op de laptop
Sommigen worden opgevoed, sommige krijgen alleen voeding.quote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sommigen gaan gratis naar school, sommigen voor niets.
Daarom is een toetsenbord zo ongeveer het meest vieze ding dat je aan kunt raken, naast geld.quote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Handschoenen aan om toilet of zo schoon te maken en met deze handschoenen aan op de laptop
Kan geen kwaad, want ze hebben handschoenen aan. Wie er later aan de laptop moet werken, ja dat is zijn/haar probleem.quote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sommigen worden opgevoed, sommige krijgen alleen voeding.
Met 15 of 16, dan zou ze toch wel iets moeten weten?quote:Op zondag 16 september 2018 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op haar 16de of 15de gekapt zei ze ooit, het was niet zo haar ding
en telefoonquote:Op zondag 16 september 2018 19:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom is een toetsenbord zo ongeveer het meest vieze ding dat je aan kunt raken, naast geld.
Daarom vreet ze ook gewoon uit de pan.quote:Op zondag 16 september 2018 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Met 15 of 16, dan zou ze toch wel iets moeten weten?
Ze is gewoon echt heel erg dom!
Is dus gewoon waar John zijn tent heeft gestaan he, en dat durft dan te zeuren over mensen in een huisje waar haren liggen. Hele berg afval in de oude omgeving van Mike en John.quote:Op zondag 16 september 2018 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Teringbende:
[ afbeelding ]
Ook die jaquote:
niezo zeuren, ze zijn toch aan het opruimenquote:Op zondag 16 september 2018 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Teringbende:
[ afbeelding ]
AZC OpaPisHoekquote:Op zondag 16 september 2018 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Teringbende:
[ afbeelding ]
Ja dit is dus allemaal troep van John en Mike. Smerige bende gewoon daar. Ik had ze er bij geroepen als ik die 5 oudinwoners van dat huisje was.quote:Op zondag 16 september 2018 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
niezo zeuren, ze zijn toch aan het opruimen
Ja, het is ook nooit goed.quote:Op zondag 16 september 2018 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Komt door al dat vuil ...quote:Op zondag 16 september 2018 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stream 1 loopt steeds vast sinds vandaag![]()
...
Zal morgen wel beter gaan, want dan is er opgeruimd.quote:
Hoezo dat ineensquote:Op zondag 16 september 2018 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die 5 hebben daar nooit gezeten?quote:Op zondag 16 september 2018 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dit is dus allemaal troep van John en Mike. Smerige bende gewoon daar. Ik had ze er bij geroepen als ik die 5 oudinwoners van dat huisje was.
Ik hoop niet dat zij haar paardenbek er mee gaat schrobben.quote:Op zondag 16 september 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
His heeft de tandenborstel van Manon weggegooid.
Manon gaat nu His haar tandenborstel pakken.
like iewquote:Op zondag 16 september 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
adriaan had als verrassing een doosje met schoonmaakspullen besteld/geregeldquote:
Waarom gelijk zo stekelig van Manon, ze heeft het toch niet express gedaan.......quote:Op zondag 16 september 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Je weet het, alles is de schuld van John en Mike. Gelukkig zijn de andere super netjes.quote:Op zondag 16 september 2018 19:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die 5 hebben daar nooit gezeten?
Dat wil nog ziet zeggen dat ze het gaan doenquote:Op zondag 16 september 2018 19:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
adriaan had als verrassing een doosje met schoonmaakspullen besteld/geregeld
Gerrit.quote:Op zondag 16 september 2018 19:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Je weet het, alles is de schuld van John en Mike. Gelukkig zijn de andere super netjes.
Gadverdamme serieus?quote:Op zondag 16 september 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Ze dacht dat het de oude playborstel wasquote:Op zondag 16 september 2018 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Je gooi toch ook niet eimands tandenborstel weg
Ze zijn allemaal druk bezig, dat dan weer wel.quote:Op zondag 16 september 2018 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil nog ziet zeggen dat ze het gaan doen
quote:Op zondag 16 september 2018 19:27 schreef zodeju het volgende:
Sanne heeft handschoenen aan......is ze bang dat het water vuil wordt........
quote:Op zondag 16 september 2018 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze dacht dat het de oude playborstel was
tsja nu dus welquote:Op zondag 16 september 2018 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wil nog ziet zeggen dat ze het gaan doen
Dat bedoel ik, dat had weken eerder ook gekund. Mike zei het net al "stemmingen"quote:Op zondag 16 september 2018 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal druk bezig, dat dan weer wel.
Die zat vol met droes.quote:Op zondag 16 september 2018 19:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Je gooi toch ook niet iemands tandenborstel weg
ow zo, ja zou kunnenquote:Op zondag 16 september 2018 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat had weken eerder ook gekund. Mike zei het net al "stemmingen"
Manon is gewoon een kutwijf.quote:Op zondag 16 september 2018 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo stekelig van Manon, ze heeft het toch niet express gedaan.......
Wel fijn voor de nieuwe bewonerquote:
Jep. Een mogelijke schop onder de hol is vaak een prima motivatie.quote:Op zondag 16 september 2018 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat had weken eerder ook gekund. Mike zei het net al "stemmingen"
Nee niet op de plek bij die tent daarachter.quote:Op zondag 16 september 2018 19:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die 5 hebben daar nooit gezeten?
Hahahaha wat grappigquote:
Niezen is zielig je wordt nu wel lach wekkend hoorquote:
* notturna geeft Mario een pakje zakdoekjes.quote:
Morgen 3 nieuwe kopenquote:Op zondag 16 september 2018 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft hoopelijk meer dann 1 metgenommen
Jij ook met je gezuigquote:Op zondag 16 september 2018 19:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niezen is zielig je wordt nu wel lach wekkend hoor
Nou graag!quote:
Dat zeg ik nergens, maar die vuilnisbelt is toch echt van de john en mike plek.quote:Op zondag 16 september 2018 19:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Je weet het, alles is de schuld van John en Mike. Gelukkig zijn de andere super netjes.
Ja en nog kei hard ookquote:Op zondag 16 september 2018 19:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou graag!
Dat zingen is toch wel 1 van mijn grootste ergernissen, zeker omdat niemand kan zingen.
Voor het eerst in hoeveel maanden?quote:Op zondag 16 september 2018 19:31 schreef Scherzo het volgende:
Gasfornuisje wordt nu ook onderhanden genomen...
Leen een zakdoekje van Marioquote:
80 keer achter elkaar moeten niezen door de medicijnen die je moet slikken is zielig...die paar keer wat dat strontwijf doet nietquote:
Maar er komt een 4-pits aan, zei John...quote:Op zondag 16 september 2018 19:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Voor het eerst in hoeveel maanden?
Taktiek nummer 1 van beroerde zangers. Steeds harder.quote:Op zondag 16 september 2018 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en nog kei hard ook
Nog niet hard genoeg!quote:Op zondag 16 september 2018 19:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sanne stoot haar hoofd hard
Precies je verwoord het goedquote:Op zondag 16 september 2018 19:41 schreef mazaru het volgende:
Kijk ze staan. Grote muil allebei en geen poot uitsteken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2018 19:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Altijd gezellig het avond eten ......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je moet met je klauwen uit het eten blijven - 16 september 2018.
x6tpfag
John, gok ik zo.quote:Op zondag 16 september 2018 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
John noemt ze vuile talk. En hoe noemt hij zich zelf dan.
Vuile tarken!quote:Op zondag 16 september 2018 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Tark, vieze tarken.......quote:Op zondag 16 september 2018 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Mazaru in Utopiaquote:Op zondag 16 september 2018 19:44 schreef mazaru het volgende:
Ze zouden aan mij een slechte hebben. Ik gooide zo een emmer vuil sopwater dat raam uit. En dan 'oh sorry.. stonden jullie daar? Neem me niet kwalijk hoor, ik dacht dat iedereen aan het werk was.'![]()
[ afbeelding ]
Oh oke.......quote:Op zondag 16 september 2018 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat mag de moeder van die Kreupele niet weten, dus je weet het dan wel.....
Tim en hij doen gewoon ook niet veel daar. Joa vind christel wel een mooi kontje hebben. Maar dat hebben er meer zegt hij en die ziet hij ook liever buiten staan. John vind het bizar dat die meiden er lol in hebben.quote:Op zondag 16 september 2018 19:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom zit joa op zijn ase
Das wel een hele mooie........quote:Op zondag 16 september 2018 19:44 schreef mazaru het volgende:
Ze zouden aan mij een slechte hebben. Ik gooide zo een emmer vuil sopwater dat raam uit. En dan 'oh sorry.. stonden jullie daar? Neem me niet kwalijk hoor, ik dacht dat iedereen aan het werk was.'![]()
[ afbeelding ]
man manquote:Op zondag 16 september 2018 19:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Joa - toch heeft Christel wel een mooi kontje als ze bukt!
beste stuurlui ......quote:
Het wel al maanden andersomquote:Op zondag 16 september 2018 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Op zijn reet zittend commentaar hebben op iemand die wel iets doet.
Waldorf en Statler zijn er groot mee geworden.quote:Op zondag 16 september 2018 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Voor John ja. Niet voor Joa. Die werkt pas sinds een weekquote:
Dat kon ik niet wetenquote:
Dat ziet Joa zeer goedquote:Op zondag 16 september 2018 19:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Joa over Manon - Kijk, zelfde plekje....en nog steeds zelfde plekje en dan gewoon doen alsof je druk bent.
Zij poetst steeds over hetzelfde plekkie. Hij ZIT steeds op hetzelfde plekkiequote:Op zondag 16 september 2018 19:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat ziet Joa zeer goed
quote:Op zondag 16 september 2018 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Als john nu eens iets ging schoonmaken aan zichzelf want als hij het heeft over targ geld dat zeker voor zijn lichamelijk viezigheid. Die heeft al weken geen water meer gezien aan zijn aanhangsel en uitwerpcentrum
Dit is een showjte kan je aan alles merken......het is zo nep.......quote:Op zondag 16 september 2018 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Zittend op zijn reet commentaar geven. Die gozer doet nooit iets anders dan vreten, stoken, roddelen oh en 2 dakjes met singles bekleed. Zijn bijdrage van de afgelopen 2 maanden.quote:Op zondag 16 september 2018 19:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat ziet Joa zeer goed
Zie hem vaker helpen met bouwen als Manon en de andere luie damesquote:Op zondag 16 september 2018 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zittend op zijn reet commentaar geven. Die gozer doet nooit iets anders dan vreten, stoken, roddelen oh en 2 dakjes met singles bekleed. Zijn bijdrage van de afgelopen 2 maanden.
quote:Op zondag 16 september 2018 19:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Joa over Manon - Kijk, zelfde plekje....en nog steeds zelfde plekje en dan gewoon doen alsof je druk bent.
Die meiden hebben het gezellig met schoonmaken. De personen die het meest over de troep aan het zeuren zijn helpen dus helemaal niet mee.quote:Op zondag 16 september 2018 19:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mike nu weer klagen het is klaagtopia
quote:Op zondag 16 september 2018 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zittend op zijn reet commentaar geven. Die gozer doet nooit iets anders dan vreten, stoken, roddelen oh en 2 dakjes met singles bekleed. Zijn bijdrage van de afgelopen 2 maanden.
Is pas sinds deze week. Hij zit er al een week of 9quote:Op zondag 16 september 2018 19:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zie hem vaker helpen met bouwen als Manon en de andere luie dames
Nouz e doen ook een keer wat heb de krant al gebeld Koosquote:Op zondag 16 september 2018 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die meiden hebben het gezellig met schoonmaken. De personen die het meest over de troep aan het zeuren zijn helpen dus helemaal niet mee.
haha toch wel telegraaf he.quote:Op zondag 16 september 2018 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nouz e doen ook een keer wat heb de krant al gebeld Koos
Ook Jeff A3 en Tim staan gewoon te praten.......zonder dat ze wat doen.quote:Op zondag 16 september 2018 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die meiden hebben het gezellig met schoonmaken. De personen die het meest over de troep aan het zeuren zijn helpen dus helemaal niet mee.
Die heb ik wel troep zien weg halen en wegstorten.quote:Op zondag 16 september 2018 19:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook Jeff A3 en Tim staan gewoon te praten.......zonder dat ze wat doen.
quote:
Ze praten er alle drie over, hij praat niet tegen zichzelf......quote:Op zondag 16 september 2018 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Tim is maar met de stemmingen bezig. Die is echt bang dat hij op de bank komt. Tim zegt je weet toch op wie ik ga. Nee zegt jeffrey weet ik niet
De uitzendingen zijn zo nep als de CV's van die mensen daarquote:Op zondag 16 september 2018 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Sjon heeft voor het eten samen met Mike een heel stuk terrein schoon gemaakt, maar een beeld van een stilstaande, kijkende Sjon, zou het beeld, dat Sjon met de kruiwagen allerlei kleding vond en andere rotzooi opruimde, zou dat op moeten heffen??
quote:
Voor sommigen wel ja.quote:Op zondag 16 september 2018 19:57 schreef Amphorapotje het volgende:
Sjon heeft voor het eten samen met Mike een heel stuk terrein schoon gemaakt, maar een beeld van een stilstaande, kijkende Sjon, zou het beeld, dat Sjon met de kruiwagen allerlei kleding vond en andere rotzooi opruimde, zou dat op moeten heffen??
Hij heeft het er al een paar keer over gehad vandaag met mensen.quote:Op zondag 16 september 2018 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze praten er alle drie over, hij praat niet tegen zichzelf......Jeff vroeg zich af wat als er twee of drie met dezelfde stemmen erop zitten......
Ik kijk alleen streams.quote:Op zondag 16 september 2018 19:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn zo nep als de CV's van die mensen daar
Ja, loopt leuk over. Als ze dat echt zou kunnen zou ze talent hebbenquote:
quote:Op zondag 16 september 2018 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is pas sinds deze week. Hij zit er al een week of 9
Min volk, Sanne is een parg maar wat zei doen is gewoon misselijk achterbaks gedrag.quote:Op zondag 16 september 2018 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr Sanne afzeiken
met zn 3
hahahahah
leuk horr
Joa, Zjon, Meik
Ik hoop dat Sanne eruit gestemd word, maar het zal Manon wel worden, schat ik zo in.quote:Op zondag 16 september 2018 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr Sanne afzeiken
met zn 3
hahahahah
leuk horr
Joa, Zjon, Meik
Ik vermaak me welquote:Op zondag 16 september 2018 20:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
...
en zelfs die zijn Kuthhh
wat een triest volk
Ik hoop op de laatste.quote:Op zondag 16 september 2018 20:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sanne eruit gestemd word, maar het zal Manon wel worden, schat ik zo in.
quote:Op zondag 16 september 2018 20:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sanne eruit gestemd word, maar het zal Manon wel worden, schat ik zo in.
als ik heel eerlijk ben mag die rooie van mij wel vertrekken, die vertoont echt sneaky gedrag en is gewoon zo niet leuk. Dat gezeik gemopper gebler gejank van die andere wijven is soms nog wel amusant.quote:Op zondag 16 september 2018 20:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zijn ze met modder de vloer aan het afnemen?quote:Op zondag 16 september 2018 20:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker schoon water............
Brabants dialect is best leuk maar voor sommigen moeilijk te volgen. Er zijn ook verschillen bijv. tussen Den Dungen, Tilburgs of Woensdrecht.quote:Op zondag 16 september 2018 20:07 schreef zodeju het volgende:
Toch vind ik Joa af en toe zo leuk dialect hebben.....zit gij te schijten, ja kijk dat gezichtje tegen Mike, Hoorde voor het eerst Mike lachen,,,,,"gezichtje" ?? zegt hij......
waar ik naar zit te kijken is dat er nog een berg vuil ligt wat er uit moet en zij al zit te dweilenquote:Op zondag 16 september 2018 20:08 schreef mazaru het volgende:
Hier zit ik echt zo naar te kijken![]()
In die ranzigheid op je blote voeten... met je handen en je knieën gewoon in die drab!!
[ afbeelding ]
Jaren in de Horeca gewerkt he.quote:Op zondag 16 september 2018 20:08 schreef mazaru het volgende:
In die ranzigheid op je blote voeten... met je handen en je knieën gewoon in die drab!!
[ afbeelding ]
mijn zwager komt uit Oss, een kamer vol Ossenaren is echt niet te volgenquote:Op zondag 16 september 2018 20:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Brabants dialect is bet leuk maar voor sommigen moeilijk te volgen. Er zijn ook verschillen bijv. tussen Den Dungen, Tilburgs of Woensdrecht.
Ik zal voor jou op Sanne stemmen.quote:Op zondag 16 september 2018 20:10 schreef mario390 het volgende:
ik hoop dat alle wat op manon stemmen tegen en deur lopen
En bedankt he!quote:Op zondag 16 september 2018 20:10 schreef mario390 het volgende:
Dan kan weer opnieuw beginnen.quote:Op zondag 16 september 2018 20:08 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2018 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal voor jou op Sanne stemmen.
Deuren waar paarden doorheen moeten zijn doorgaans wat breder. Dus die kans acht ik vrij klein.quote:Op zondag 16 september 2018 20:10 schreef mario390 het volgende:
Mooi zo. Laat Manon maar gaan.quote:Op zondag 16 september 2018 20:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 september 2018 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Sanne moet d'r muil houden - 16 september 2018
x6tphmc
allesontwijkende trutquote:Op zondag 16 september 2018 20:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Hiske is aan het uitrusten![]()
[ afbeelding ]
Ohw.. dus je bent er eindelijk ook achter dat de verhoudingen volledig naar de klote zijn daar en de beide Ludo's eigenlijk al gewonnen hebben en van malligheid niet meer weten wie nog meer te schofferen en beledigen uit verveling terwijl de rest er allang de brui eraan gegeven heeftquote:Op zondag 16 september 2018 20:16 schreef Jian het volgende:
Jessus wat een klote streams en dan heb ik het nog niet eens over het commentaar hier
Kan niet viezer worden dan ze al is.quote:Op zondag 16 september 2018 20:20 schreef mario390 het volgende:
sanne met haar blote voeten in de meuk
quote:Op zondag 16 september 2018 20:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat Schijndelse van Joa vind ik wel leuk om te horen. Die kopen neie skone skoene.
quote:Op zondag 16 september 2018 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
zonder shampoo want shampoo is slecht
dan was het wel supergoorquote:
Nehh, tis nog niet klaar, 2 groepen heb ik tegen ze gezegd, maar met speren en knotsen en pijl en boog, desnoods hier en daar een AK47 als het nodig is om de boel op te schudden. Dat gaat te ver zeiden ze. Hoezo te ver? Nu weten ze van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen en denken ze dat dat alles zich wel oplost door zo'n domme stemming. Eikelsquote:Op zondag 16 september 2018 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. dus je bent er eindelijk ook achter dat de verhoudingen volledig naar de klote zijn daar en de beide Ludo's eigenlijk al gewonnen hebben en van malligheid niet meer weten wie nog meer te schofferen en beledigen uit verveling terwijl de rest er allang de brui eraan gegeven heeft
Brokellie sjampooo en daarna een maskertje van snijbietquote:Op zondag 16 september 2018 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
zonder shampoo want shampoo is slecht
Ik hoorde Shelley zeggen dat Adriaan geen shampoo wou gebruiken omdat dat slecht is. Ze ging wel zijn haar wassen zei ze. Adriaan stond erbij en begon gelijk een tirade over de slechtheid van shampoo. Dus daarom nam ik aan dat er geen shampoo was gebruikt. Ik heb momenteel luisterstreams, ben ergens anders mee bezigquote:Op zondag 16 september 2018 20:24 schreef Charmian het volgende:
[..]met...hij is door shelly onder handen genomen
Groep Ludo heeft het hele kamp al verlamd lieverdquote:Op zondag 16 september 2018 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nehh, tis nog niet klaar, 2 groepen heb ik tegen ze gezegd, maar met speren en knotsen en pijl en boog, desnoods hier en daar een AK47 als het nodig is om de boel op te schudden. Dat gaat te ver zeiden ze. Hoezo te ver? Nu weten ze van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen en denken ze dat dat alles zich wel oplost door zo'n domme stemming. Eikels
Dweilen met modderquote:Op zondag 16 september 2018 20:28 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
en af en toe gluur ik en zie ik dit
je kan er "nog "" wel om lachenquote:Op zondag 16 september 2018 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. dus je bent er eindelijk ook achter dat de verhoudingen volledig naar de klote zijn daar en de beide Ludo's eigenlijk al gewonnen hebben en van malligheid niet meer weten wie nog meer te schofferen en beledigen uit verveling terwijl de rest er allang de brui eraan gegeven heeft
De droevenis, wat een vieze vloer.quote:Op zondag 16 september 2018 20:28 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
en af en toe gluur ik en zie ik dit
maakt toch niet uitquote:Op zondag 16 september 2018 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde Shelley zeggen dat Adriaan geen shampoo wou gebruiken omdat dat slecht is. Ze ging wel zijn haar wassen zei ze. Adriaan stond erbij en begon gelijk een tirade over de slechtheid van shampoo. Dus daarom nam ik aan dat er geen shampoo was gebruikt. Ik heb momenteel luisterstreams, ben ergens anders mee bezig
quote:Op zondag 16 september 2018 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ruzie Mike Jessie en Hiske - 16 september 2018
x6tphxs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |