Oh leuk, Brandon in jarretelsquote:Op zondag 16 september 2018 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Uto Sletjes gaan sexcy soppeh
na het eten
pittig broekje ,shirtje bandana, rode lippon
schoonmaak op zondag door de Uto sletties
alle Bitches doen mee
Die zitten bij hem te strakquote:
Sjon kan ik nog weleens om lachen maar Mike kan ik echt niet meer aanhoren met zijn ellenlange epistels over hetzelfde. Zit geen lol meer in die gozer, kan er ook niet meer om lachen en dat had ik in het begin nog wel eens.quote:Op zondag 16 september 2018 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben dat eeuwige gemekker van Sjon en Meik helemaal beu.. het zijn niet alleen sfeerverziekers maar samen intussen het hele programma aan het verzieken.. doorgeslagen malloten zijn het geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik zit er niet mee. Ligt eraan wie en welke TT er is.quote:Op zondag 16 september 2018 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moest wel kapen....
Als zelfs Ger het negatief vind.... dat heb ik 15 jaar RLS nog niet meegemaakt
Nu nog hetzelfde drankgebruik met feestjesquote:Op zondag 16 september 2018 18:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Sanne heeft net zo'n eendenreet als Vanes!
laat Gher lkkr tikken wat ie wilquote:Op zondag 16 september 2018 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moest wel kapen....
Vanes was 10 keer leukerquote:Op zondag 16 september 2018 18:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Sanne heeft net zo'n eendenreet als Vanes!
Jup, dit is geen DGK, zieken mag, dat doen de allemaal, maar er moet wel evenwicht blijven ,quote:Op zondag 16 september 2018 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moest wel kapen....
Sanne en Vanes hebben ook dezelfde platte bek!quote:Op zondag 16 september 2018 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu nog hetzelfde drankgebruik met feestjes
Inderdaad Broeder Gher, eensch.quote:Op zondag 16 september 2018 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, dit is geen DGK, zieken mag, dat doen de allemaal, maar er moet wel evenwicht blijven ,
Vreemd ja.......quote:Op zondag 16 september 2018 18:20 schreef sjampoeh het volgende:
wat lijkt die yurt raar zo
[ afbeelding ]
ja manon heeft het somige keer gedaanquote:Op zondag 16 september 2018 18:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sexy schoonmaken en dan zeggen: Sjon, Mike
Broeder...nah ja.. dan idd de TimoTeefjes.. godkolerequote:Op zondag 16 september 2018 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad Broeder Gher, eensch.
Sanne en sexy zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Sanne gaat haar korte kraakbroekje aan doen.........
Sanne heeft zo'n honger......quote:Op zondag 16 september 2018 18:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Sanne en sexy zijn 2 verschillende dingen.
Ze doen met de mop eerst de greppel van Sanne en dan de vloer van de caravan!quote:Op zondag 16 september 2018 18:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
ik hoop dat ze de greppel van Sanne ook meteen ff goed schrobben
Andersom, da's vriendelijker voor de vloer...quote:Op zondag 16 september 2018 18:25 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze doen met de mop eerst de greppel van Sanne en dan de vloer van de caravan!
ga jij stemmen? Zo ja wie?quote:Op zondag 16 september 2018 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sanne aan het zagen.
Manon: Lieve Sanne, mag ik je één ding leren?
Sanne: NEE, ik kan heel goed zagen
Sanne 10 seconden later: Godkolere
Manon: Rustig rustig rustig
Sanne: Ja maar ik krijg het begin niet
Sanne: Auw splinter
Einde zagen.
1 minuut streamverslag
Smerig wijf, die Manon...quote:Op zondag 16 september 2018 18:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Manon, als je die korst eraf krabt, gaat er dan pus uitkomen?
zij heeft toch nu kortsquote:Op zondag 16 september 2018 18:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze vindt dat soort dingen lekker...........
Bij de ziekte van Jaloezie en Treurniss , heb je geen koorts.quote:
Bam, jonguh!quote:Op zondag 16 september 2018 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij de ziekte van Jaloezie en Treurniss , heb je geen koorts.
Meestal uit zich dat in vuilbekkerij en misselijkheid.
Snelle Jelle editquote:Op zondag 16 september 2018 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ken je het zien ?
[ afbeelding ]
zit net aan de chinees cossen en eten gaat dus niet samenquote:
Sannequote:Op zondag 16 september 2018 18:33 schreef Mylene het volgende:
Iemand zit kennelijk al uit de pan te vreten, aldus Mike en John.
aanstelritus.quote:
verkoud is verkoud of je willt begrijpen of nietquote:Op zondag 16 september 2018 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij de ziekte van Jaloezie en Treurniss , heb je geen koorts.
Meestal uit zich dat in vuilbekkerij en misselijkheid.
Oh wat een simpele mannetjes zijn het toch. Vooral wat John allemaal over Sanne heeft geroepen heeft bij mij echt limiet bereikt van zijn gedrag. En gister met Mike samen gingen ze echt te ver.quote:Op zondag 16 september 2018 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ken je het zien ?
[ afbeelding ]
Nee daar moet je nooit aan beginnen. Het is of het een of het ander, maar samen nee.quote:Op zondag 16 september 2018 18:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit net aan de chinees cossen en eten gaat dus niet samen
We zijn allemaal wel eens verkouden, we kennen het gevoel.quote:Op zondag 16 september 2018 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
verkoud is verkoud of je willt begrijpen of niet
dat weet toch iedereenquote:Op zondag 16 september 2018 18:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zit net aan de chinees cossen en eten gaat dus niet samen
Ik kan sanne niet uitstaan dus van mij mag hij.quote:Op zondag 16 september 2018 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk vent zeg, tegen een meisje van 19 jaar zo tekeer gaan.
zucht, bel de politie ....quote:Op zondag 16 september 2018 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat een simpele mannetjes zijn het toch. Vooral wat John allemaal over Sanne heeft geroepen heeft bij mij echt limiet bereikt van zijn gedrag. En gister met Mike samen gingen ze echt te ver.
Uit de pan vreten is ook aso. Dus hij heeft gelijk.quote:Op zondag 16 september 2018 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
John; Als je volwassen wil zijn da mot je me je klauwun uit het vretuh blijvuh.
Ik ben voor het hondenhok... met ketting, minimaal een weekquote:Op zondag 16 september 2018 18:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
John heeft wel gelijk.
Met je klauwen uit het eten blijven. Van mij had ze een tik op de vingers gehad.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Uit de pan vreten is ook aso. Dus hij heeft gelijk.
09008844quote:
Een ketting met twee schakels, kan e lekker in het hok blijven.quote:Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben voor het hondenhok... met ketting, minimaal een week
hij heeft niet te zeuren wanneer zij de klauwen op haar boord heeftquote:Op zondag 16 september 2018 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Als je volwassen ben moet je met je klauwen uit het vreten blijven. Hoe misselijk met zijn tweetjes nu bezig tegen een meisje van 19.
Ik ook zo, maar hoe hij samen met Mike tekeer gaat is nergens voor nodig. Kan ook gewoon gezegd worden.quote:Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sanne zou ook met haar handen van het eten af kunnen blijven vind ik ook goor.
Met haar handen kennelijk, aldus Mike.quote:Op zondag 16 september 2018 18:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eten uit een pan, is ook erg onbeleefd
Ik gooide Sanne in de vijvert.quote:Op zondag 16 september 2018 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klauwen he aan het vreten.quote:Op zondag 16 september 2018 18:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met haar handen kennelijk, aldus Mike.
Hopelijk bouwt John nog dat hondenhok voor Sanne voordat hij de poort uit gaat.quote:Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben voor het hondenhok... met ketting, minimaal een week
kind heeft ook geen manieren, is een van mijn petpeeves. Je eet niet uit pannen en ook niet als iemand staat te koken of je vraagt het even, maar ik zij doet het altijd.quote:Op zondag 16 september 2018 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En John. En ze gaf het nog toe ook.quote:Op zondag 16 september 2018 18:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Met haar handen kennelijk, aldus Mike.
John en Sanne gaan niet samen water en vuurquote:Op zondag 16 september 2018 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook zo, maar hoe hij samen met Mike tekeer gaat is nergens voor nodig. Kan ook gewoon gezegd worden.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik kan sanne niet uitstaan dus van mij mag hij.
Sanne is een asscociaal verwend nest dat inderdaad eens wat harde correctie verdiend.quote:Op zondag 16 september 2018 18:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sanne zou ook met haar handen van het eten af kunnen blijven vind ik ook goor.
Ach het is nog een klein kind van 19.......dan hoef je nog geen opvoeding......quote:Op zondag 16 september 2018 18:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eten uit een pan, is ook erg onbeleefd
Klopt ze liggen elkaar totaal niet. zou ook nooit komen ookquote:Op zondag 16 september 2018 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sanne is een asscociaal verwend nest dat inderdaad eens wat harde correctie verdiend.
Sjon, ondanks dat zijn observaties soms kloppen, is een botte, simpele, meest negatieve bewoner ooit, LUL.
Tja... laat ze maar vechten zou ik zeggen
Ik hoor dat niet hoorquote:Op zondag 16 september 2018 18:38 schreef Koos1958 het volgende:
Hij blijft maar doorgaan dat de smaak van haar klauwen aan het eten zit. Nou laat hij zelf zich eens gaan wassen denk dat het voor anderen ook prettiger zou zijn.
Vroeger wel, tegenwoordig niet.quote:Op zondag 16 september 2018 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ach het is nog een klein kind van 19.......dan hoef je nog geen opvoeding......
dat is verkouden ziek is griep met koorts enzovoorts. half nederland hoestquote:Op zondag 16 september 2018 18:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
uit plezier werd zij niet hoesten
Als het gratis is, dan wel.quote:Op zondag 16 september 2018 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Eten de 4-Musketiers ( de "zelfstandigen" ) nu weer mee van de BV?
Hij zei dat echtquote:Op zondag 16 september 2018 18:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik hoor dat niet hoor
mijn zoon is 19, die zou het niet in zijn hoofd halen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
vor 25 jaren hebben we altijd alle op de tafel uit en pan gegetenquote:Op zondag 16 september 2018 18:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Amateurs.quote:Op zondag 16 september 2018 18:40 schreef Charmian het volgende:
iemand is z'n spaghetti aan het snijden
Heeft helemaal totaal geen zin bij haar.......niks neemt ze aan van niemand niet zijn ze nu helemaal betoetert ze doet wat ze wil basta......quote:Op zondag 16 september 2018 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ook zo, maar hoe hij samen met Mike tekeer gaat is nergens voor nodig. Kan ook gewoon gezegd worden.
Tja.. de Gebroeders geven verantwoording aan de finance... dus die wel.quote:Op zondag 16 september 2018 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Eten de 4-Musketiers ( de "zelfstandigen" ) nu weer mee van de BV?
en ik schat ook in dat die niet zo'n additude als die kutpuber heeftquote:Op zondag 16 september 2018 18:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
mijn zoon is 19, die zou het niet in zijn hoofd halen.
Of weer verplicht met 15 eten.. leuk voor de TV. het Is tenslotte nog steeds een "Familieprogramma"quote:
Laat de rest maar eens verantwoording afleggen waarom ze geen flikker doen de hele dag.quote:Op zondag 16 september 2018 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. de Gebroeders geven verantwoording aan de finance... dus die wel.
Sjon en Mike... daarentegen...
Inderdaad.. zat ff op je Intsa:quote:Op zondag 16 september 2018 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor 25 jaren hebben we altijd alle op de tafel uit en pan gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Jij haat John hequote:Op zondag 16 september 2018 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die grootbek John zeikt over Sanne maar kon niet eens het fatsoen opbrengen om te wachten met eten totdat iedereen iets op zijn bord had.
als jee mike met Manon bedoelt dat was geen fittyquote:Op zondag 16 september 2018 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit. Fittie gemist.
Goeiemiddag cos.
Stelde niet heel veel voor.quote:Op zondag 16 september 2018 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
Shit. Fittie gemist.
Goeiemiddag cos.
dat is een kwaliteit die ze op dit moment niet wil benuttenquote:Op zondag 16 september 2018 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Je leert toch van jongs af aan eerst handen wassen voor t eten en niet met je handen aan het eten zitten.. ze heeft in restaurant gewerkt
Als je met eten moet wachten tot 15 man iets hebben, is je eten koud. Dus die snap ik wel.quote:Op zondag 16 september 2018 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die grootbek John zeikt over Sanne maar kon niet eens het fatsoen opbrengen om te wachten met eten totdat iedereen iets op zijn bord had.
Nee ik haat hem niet maar erger me kapot de laatste dagen aan die man. En sinds gister wat hij met Mike tegen Sanne riep hoop ik dat hij heel snel oprot uit utopia. Niet via de stemming maar gewoon met zijn borg verlies.quote:
Sanne heeft ook een grote muil hoorquote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik haat hem niet maar erger me kapot de laatste dagen aan die man. En sinds gister wat hij met Mike tegen Sanne riep hoop ik dat hij heel snel oprot uit utopia. Niet via de stemming maar gewoon met zijn borg verlies.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
John; Je mot gewoon je muil houwen.
En heeft wel te maken met tafelmanieren in mijn ogen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je met eten moet wachten tot 15 man iets hebben, is je eten koud. Dus die snap ik wel.
Is van een iets andere orde dan met je vingers aan het eten in de pan zitten.
Goh, dat hadden we nog niet gemerkt.quote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik haat hem niet maar erger me kapot de laatste dagen aan die man. En sinds gister wat hij met Mike tegen Sanne riep hoop ik dat hij heel snel oprot uit utopia. Niet via de stemming maar gewoon met zijn borg verlies.
Jammer. Mis die emo explosies uit #1 nog wel eens.quote:Op zondag 16 september 2018 18:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Stelde niet heel veel voor.
Sanne had weer eens met haar klauwen uit de pan gesnoept en John en Mike werden er boos over.
Duurde maar heel even.
Je geeft het ze mee zodra ze het begrijpen......ook die grote bek van haar.....Zelfs hele kleintjes leer je toch ook als er chips op tafel staat het niet moet terug leggen als je het gepakt heb maar op eten......quote:Op zondag 16 september 2018 18:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik heb normaal een bloedhekel aan die vent, maar vind nou wel dat ie een punt heeft.quote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zeker weten. Maar qua leeftijd zit er wel een verschil tussen he. John zou toch ondertussen beter moeten weten in het leven. Zoals hij altijd over andere praat.quote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sanne heeft ook een grote muil hoor
Kan. Van mij hoeft een disgenoot het eten niet koud te laten worden omdat ik nog niet eet. Ook manieren.quote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En heeft wel te maken met tafelmanieren in mijn ogen.
dat is zeuren zonder tandquote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
John; Je mot gewoon je muil houwen.
Ja, kan maar hier niet........quote:Op zondag 16 september 2018 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor 25 jaren hebben we altijd alle op de tafel uit en pan gegeten
Gezellig met allen eten, succes verzekerd.quote:
Net weer een sneer.quote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jammer. Mis die emo explosies uit #1 nog wel eens.
Tuurlijk had hij een punt maar dat kan je toch ook anders zeggen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb normaal een bloedhekel aan die vent, maar vind nou wel dat ie een punt heeft.
mja dit zijn een soort van natte scheten elke keerquote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jammer. Mis die emo explosies uit #1 nog wel eens.
Niet mee eens ik heb mijn kinderen geleerd . normaal te praten niet te schreeuwen en schelden... tegen ouderen en wij ouderen hebben dezelfde regels normen en waarden... respect is niet leeftijdsgebondenquote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zeker weten. Maar qua leeftijd zit er wel een verschil tussen he. John zou toch ondertussen beter moeten weten in het leven. Zoals hij altijd over andere praat.
Ja één.....van Sanne, de rest is te schijterigquote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef Jemoederniet het volgende:
John sprokkelt de stemmen wel bij elkaar op deze manier.
Kwestie van opvoedingquote:Op zondag 16 september 2018 18:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maar goed dat we niet weten waar.quote:Op zondag 16 september 2018 18:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Je leert toch van jongs af aan eerst handen wassen voor t eten en niet met je handen aan het eten zitten.. ze heeft in restaurant gewerkt
En sanne doet dat niet? die waant zich net zo oud als sjonquote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh zeker weten. Maar qua leeftijd zit er wel een verschil tussen he. John zou toch ondertussen beter moeten weten in het leven. Zoals hij altijd over andere praat.
Nja Sanne ging er ook fel op in, die heeft ook een nare manier van praten.quote:Op zondag 16 september 2018 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk had hij een punt maar dat kan je toch ook anders zeggen.
Daar zijn hier al vele discussies over geweestquote:Op zondag 16 september 2018 18:40 schreef Charmian het volgende:
iemand is z'n spaghetti aan het snijden
quote:Op zondag 16 september 2018 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja gewoon om je vork draaien.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad.. zat ff op je Intsa:Ik vlug kijken........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en wat denk je van sanne en brenda,die doen precies hetzelfde.quote:Op zondag 16 september 2018 18:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sjon kan ik nog weleens om lachen maar Mike kan ik echt niet meer aanhoren met zijn ellenlange epistels over hetzelfde. Zit geen lol meer in die gozer, kan er ook niet meer om lachen en dat had ik in het begin nog wel eens.
Oeh. *Streams aanslingertquote:Op zondag 16 september 2018 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Net weer een sneer.
Het is toch nog niet helemaal klaar geloof ik.
De irritatie moet nog wat toenemen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
mja dit zijn een soort van natte scheten elke keer
Ben ik het mee eens.quote:Op zondag 16 september 2018 18:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet mee eens ik heb mijn kinderen geleerd . normaal te praten niet te schreeuwen en schelden... tegen ouderen en wij ouderen hebben dezelfde regels normen en waarden... respect is niet leeftijdsgebonden
die willen ze dus niet aan hem geven als straf, ze willen dat hij zelf vertrekt...mja dan is het gevolg dat ze zijn 'commentaar' nog ff moeten aanhoren.quote:Op zondag 16 september 2018 18:45 schreef Jemoederniet het volgende:
John sprokkelt de stemmen wel bij elkaar op deze manier.
Jij hebt mij nog nooit zien eten.quote:Op zondag 16 september 2018 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wat ik gezien heb eten jullie pasta van de tafel zonder besteck en borden:D
Mijn meiden hadden dat ook niet moeten doen maar John is gewoon heel fel bezig tegen haar. Maar wat ik me nog het meeste verbaas is dat iedereen Mike en John maar gewoon dit laten doen, niemand die ff ingrijpt ofzo.quote:Op zondag 16 september 2018 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
19 jaar zijn vind ik geen vrijbrief om je zo naar te gedragen.
nee maar weet je nog latste jaar in utopia?quote:Op zondag 16 september 2018 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit zien eten.
Roepen om Huubquote:Op zondag 16 september 2018 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De irritatie moet nog wat toenemen.
@Huub, als je meeleest, nog eens een mailtje aan wagen?
DM staat open.
Ach ze eten in Oostenrijk al 25 jaar uit een pan.quote:Op zondag 16 september 2018 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit zien eten.
omdat het zo gezellig is ookquote:Op zondag 16 september 2018 18:49 schreef Koos1958 het volgende:
en mike staat alweer op van tafel en gaat al afwassen want anders duurt het weer een half uur. Ook zo onbeschoft als mensen nog aan het eten zijn weg lopen van tafel.
Heb het ook gezien, maar is niet de gewoonte hier....daarvoor moet je veel geld neerleggen.....quote:Op zondag 16 september 2018 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wat ik gezien heb eten jullie pasta van de tafel zonder besteck en borden:D
Jessie heeft 3x gezegd dat het een geintje was en nog zeurt hij erover. Wat een moeilijke vent.quote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef Bestweldonker het volgende:
Maik boert en moppert - Gettoblaster kopen, kleine kleuters, bouwen aan Utopia......burp.....
is toch tussen John en Sanne ... Sanne red zich prima en heeft een grote snaterquote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mijn meiden hadden dat ook niet moeten doen maar John is gewoon heel fel bezig tegen haar. Maar wat ik me nog het meeste verbaas is dat iedereen Mike en John maar gewoon dit laten doen, niemand die ff ingrijpt ofzo.
Aub zegquote:Op zondag 16 september 2018 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet niet of hij nog meeleest, heb hem al even niet meer gesproken. Maar wie niet waagt..
Wat ik net schreef; Ze hadden beide een fittie.quote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mijn meiden hadden dat ook niet moeten doen maar John is gewoon heel fel bezig tegen haar. Maar wat ik me nog het meeste verbaas is dat iedereen Mike en John maar gewoon dit laten doen, niemand die ff ingrijpt ofzo.
dat heb je weer mis verstaan,ik heb gezegd vor 25 jarenquote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ze eten in Oostenrijk al 25 jaar uit een pan.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het ook gezien, maar is niet de gewoonte hier....daarvoor moet je veel geld neerleggen.....
Omdat ze het tijdens het koken ook al doet, zelfs regelmatig.quote:Op zondag 16 september 2018 18:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Maar even serieus, waarom moet je 1 minuut voordat je gaat eten, eten uit de pan stelen?![]()
Waarom?
Ja ja voedertrog.quote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar weet je nog latste jaar in utopia?
De meeste Utopianen vertonen conflict vermijdend gedrag!quote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan 25 jaar geleden.quote:Op zondag 16 september 2018 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb je weer mis verstaan,ik heb gezegd vor 25 jaren
Ik ook, lekker snoepen van de sju schuim.... of een uitgebakken spekkie.... de pan is half leeg als ik klaar benquote:Op zondag 16 september 2018 18:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Omdat ze het tijdens het koken ook al doet, zelfs regelmatig.
Noemen wij hier een trog.quote:Op zondag 16 september 2018 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ze eten in Oostenrijk al 25 jaar uit een pan.
Vraag gelijk of er elke maand een stemming komt dan, dat is wat leukerquote:Op zondag 16 september 2018 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De irritatie moet nog wat toenemen.
@Huub, als je meeleest, nog eens een mailtje aan wagen?
DM staat open.
Oeh, je gaat wel ver met je grapjes.quote:Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Noemen wij hier een trog.
Grapje Mario.
ja het gevt zeker nu ook nog Familien waar dat zo gemakt werdquote:Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Noemen wij hier een trog.
Grapje Mario.
Ja en zeg meteen dat er te veel streamlocks zijnquote:Op zondag 16 september 2018 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vraag gelijk of er elke maand een stemming komt dan, dat is wat leuker
Heeft het ook, vooral als je uit eten gaat.......maar daar moet het een thuissituatie voorstellen, en nog wel een grote groep......en als er eentje lang aan de telefoon bleef hangen zei ik ook we kunnen beginnen.....quote:Op zondag 16 september 2018 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En heeft wel te maken met tafelmanieren in mijn ogen.
quote:Op zondag 16 september 2018 18:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Oeh, je gaat wel ver met je grapjes.
Nou er lopen zat kippen zonder kop daar rond.quote:Op zondag 16 september 2018 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind dat de gebroeders eigen kippen moeten gaan kweken....
Ik heb geen idee, nog nooit gezien gelukkig.quote:Op zondag 16 september 2018 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het gevt zeker nu ook nog Familien waar dat zo gemakt werd
Ook als je met 15 eetquote:Op zondag 16 september 2018 18:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook, lekker snoepen van de sju schuim.... of een uitgebakken spekkie.... de pan is half leeg als ik klaar ben
Postbode werkt niet op zondag, echt niet.quote:Op zondag 16 september 2018 18:56 schreef mario390 het volgende:
en weer geen post vor manon,dat is verdrietig
Manon moet gewoon een schop onder haar dikke arie, zorgen dat ze wat wordt!quote:Op zondag 16 september 2018 18:56 schreef mario390 het volgende:
Ja, die moet een keer de sporen gegeven worden. Zal haar goed doen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Manon moet gewoon een schop onder haar dikke arie, zorgen dat ze wat wordt!
Nou die halve zool stelt zich gewoon gigantisch aan. Andere zeggen dat ze het niet zo serieus moeten nemen en nu worden er tegen hem geintjes gemaakt staat hij strak en op ontploffen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:57 schreef Charmian het volgende:
och jee en daar gaat jessie weer, die snapt ook echt niet wanneer ze moet opzouten
Nou vreselijk zegquote:Op zondag 16 september 2018 18:56 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2018 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die moet een keer de sporen gegeven worden. Zal haar goed doen.
en ze druipt kijkend in de camera afquote:Op zondag 16 september 2018 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie staat verdrietig verliefd naar Maik te staren.............
Hij heeft vandaag ook weer een praat dag gehad en op zijn nest gelegen. Hij werkt ook maar een uurtje of 3/4 per dan.quote:Op zondag 16 september 2018 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Deels begrijp ik mike wel alles is een grote kolere zooi niets wordt opgeruimd niemand steekt een poot uit daar. liggen maar of zitten roddelen stoken ouwehoeren komt weinig uit hun handen
dus? gewoon opzouten dan en niet blijven zuigenquote:Op zondag 16 september 2018 18:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die halve zool stelt zich gewoon gigantisch aan. Andere zeggen dat ze het niet zo serieus moeten nemen en nu worden er tegen hem geintjes gemaakt staat hij strak en op ontploffen.
Manon en Brenda hebben de hele dag geen reet gedaan.quote:Op zondag 16 september 2018 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
H
[..]
Hij heeft vandaag ook weer een praat dag gehad en op zijn nest gelegen. Hij werkt ook maar een uurtje of 3/4 per dan.
En ze gaat toch deze week naar huis dus post is niet nodigquote:Op zondag 16 september 2018 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Manon zou ook geen post krijgen.. familie vrienden willen niet schrijven schamen zich rot
Sorry ben geen mike fan maar hij werkt wel harder als menigeen daarquote:Op zondag 16 september 2018 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
H
[..]
Hij heeft vandaag ook weer een praat dag gehad en op zijn nest gelegen. Hij werkt ook maar een uurtje of 3/4 per dan.
en maar denken dat een onderkomen vanzelf komt aanwaaien,ik zou als ik johnyboy was ze ook niet in dat andere huisje laten slapen.quote:Op zondag 16 september 2018 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Deels begrijp ik mike wel alles is een grote kolere zooi niets wordt opgeruimd niemand steekt een poot uit daar. liggen maar of zitten roddelen stoken ouwehoeren komt weinig uit hun handen
ach op de hele groep is hij boos en teleurgesteld. Dus ook op zichzelf en Johnquote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jessie weeeeeeeeeeeeeer naar Mike: Ben je boos op mij
Ik zag jullie al om een pan zitten met zijn allen, een beetje dit idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is iedere dag hetzelfdequote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Manon en Brenda hebben de hele dag geen reet gedaan.
Er loopt daar een scherpschutter rondquote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Dat continue rond Meik kleven van Jetsers is ook niet gezond meer..
Even zo raar is emmers water uit de vijver scheppen voor het toilet en intussen een kwartier het water nutteloos laten lopen voor afwassen...
Een grote fake-show
[ afbeelding ]
Dat kan ze niet......wil ze nietquote:Op zondag 16 september 2018 18:57 schreef Charmian het volgende:
och jee en daar gaat jessie weer, die snapt ook echt niet wanneer ze moet opzouten
benen ff net iets verder uit elkaar, dan kan het kraakkruisje goed meegenomen wordenquote:Op zondag 16 september 2018 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit klaar om schoongemaakt te worden:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zag jullie al om een pan zitten met zijn allen, een beetje dit idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja vroeger was het me egal nu will ik mijn eigen boord
quote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zag jullie al om een pan zitten met zijn allen, een beetje dit idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb werkelijk nog nooit iemand zo vreselijk verliefd zien zijn op een onmogelijke liefde!quote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jessie weeeeeeeeeeeeeer naar Mike: Ben je boos op mij
Ja die werken met hun stembanden. Roddel, roddel, zeur, zeur.quote:
dat is toch onzinquote:Op zondag 16 september 2018 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Manon zou ook geen post krijgen.. familie vrienden willen niet schrijven schamen zich rot
Oh, je kent hem ook?quote:Op zondag 16 september 2018 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Huub zeg even dat het geboer moet ophouden![]()
![]()
![]()
Haha ja gelukkig maar.quote:Op zondag 16 september 2018 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]ja vroeger was het me egal nu will ik mijn eigen boord
van de vijer halen ze het bijna niet meerquote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
Dat continue rond Meik kleven van Jetsers is ook niet gezond meer..
Even zo raar is emmers water uit de vijver scheppen voor het toilet en intussen een kwartier het water nutteloos laten lopen voor afwassen...
Een grote fake-show
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 september 2018 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Hogedrukspuit er maar op dan.quote:Op zondag 16 september 2018 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
die hebben zeker weer een kutdagquote:Op zondag 16 september 2018 19:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Manon en Brenda hebben de hele dag geen reet gedaan.
lkkt ontopic posten ookquote:Op zondag 16 september 2018 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]ja vroeger was het me egal nu will ik mijn eigen boord
Zoals elke dag.quote:Op zondag 16 september 2018 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die hebben zeker weer een kutdag
hebben bijna decubitus plekkenquote:Op zondag 16 september 2018 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
die hebben zeker weer een kutdag
60 graden Celcius toch wel?quote:Op zondag 16 september 2018 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hogedrukspuit er maar op dan.
die moest ik googlen...nu heb ik spijtquote:Op zondag 16 september 2018 19:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hebben bijna decubitus plekken
Nja dat hoef ook weer niet.quote:
quote:Op zondag 16 september 2018 19:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
die moest ik googlen...nu heb ik spijt
quote:Op zondag 16 september 2018 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Stoomcleaner. 130 graden. Beter.
Voor alle zekerheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|