quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo kwam ik een keer uit mijn werk. Gesloopt dus. Werd afgezet en ging boodschappen doen. Ik wilde een peukie roken. Ik zag een oude vrouw zitten op het bankje dus die peuk leek me niet handig. Zie ik haar een pakje sigaretten uit haar rollator pakken. Er naast gaan zitten en het was een leuk gesprek. Ze toverde een blikje bier uit de rollator die ik voor haar heb opengemaakt
Kim is honderd ondertussenquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:34 schreef Recce het volgende:
Argh! Niet weer dat plaatje. Zo is het leven helemaal niet leuk!
je bent er nogquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:34 schreef Recce het volgende:
Argh! Niet weer dat plaatje. Zo is het leven helemaal niet leuk!
Die gaat 200 worden opgezet en wel.quote:
owjjj boksquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had een taser.
Daar had Kim niet van terug.
Was je vermistquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog wel bedankt voor de bezorgdheid!
quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij had een date met Kim Holland.
Drugsquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:54 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het aandeel Tesla daalde 6 procent.
Dan verdwijn je in een zwart gatquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer had Kim Holland op me afgestuurd.
Dat is een beetje zelf neuken he?quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:54 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het aandeel Tesla daalde 6 procent.
Nou, nou, nou, wat een taal weer.quote:
In Amerika denken ze nu direct dat z'n bizarre uitlatingen van de laatste tijd aan wiet te wijten zijn.quote:
Hoe noem jij het ?quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taal weer.![]()
Dat werd me ooit verteld toen ik ooit eens wat had gebruikt... In het Spaans dan wel ,...quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taal weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |