Was hexx er maar, die was daar goed inquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:06 schreef hemarookworst het volgende:
Snel volmaken dan voor nieuwe tt
Slaapmutsje.quote:Op vrijdag 7 september 2018 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Altijd lekker met een kopje koffie op!
Oja, daar zit een vertraging inquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal over 7 dagen eens naar mijn notes gaan kijken
Ik keek ook nogquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:16 schreef devzero het volgende:
NIET SPAMMEN! Hoe meer jullie het zelf verneuken hoe sneller deze reeks ten einde is.Waarschuwing 4/10
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks als flippiee weer wakker is zal ik wel een boos DMtje krijgen.
quote:Volgens Lotus Bakeries is het recept voor deze koeken afkomstig van een Joodse bakker uit Amsterdam die in de jaren 20 van de 20e eeuw de koeken verkocht, wat de naam van deze koeken verklaart. Deze bakker verkocht het recept aan een bakkerscollectief uit Enkhuizen. Dit is de meest gehoorde verklaring. Het CIDI heeft overigens een andere verklaring, namelijk een Joodse bakker uit Enkhuizen die boterkoeken verkocht.[5]
Nee. Noord-Amerika zit ik momenteel. Mexicoquote:Op vrijdag 7 september 2018 03:49 schreef devzero het volgende:
ja. Limoentje werkt als piloot bij KLM. Zit nu ergens in Zuid Amerika geloof ik
nopequote:Op vrijdag 7 september 2018 05:05 schreef aloa het volgende:
[..]
niet gelezen?
Dev heeft hele topic volgebaggerd
Misschien had hij nachtdienstquote:Op vrijdag 7 september 2018 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht opgebleven ofzo?
nee johquote:Op vrijdag 7 september 2018 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je de hele nacht opgebleven ofzo?
Djeeezzz hoe doet ie het tochquote:Op vrijdag 7 september 2018 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar lag er pas rond half 1 in
welneequote:Op vrijdag 7 september 2018 05:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Djeeezzz hoe doet ie het toch![]()
Je bent echt een machine.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 05:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hij schakelt zich even uit
Moest me nog ziekmelden en dat kan pas vanaf 6 uur 's ochtens.quote:
beterschapquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest me nog ziekmelden en dat kan pas vanaf 6 uur 's ochtens.
Ga zo nog even uurtje proberen te tukken.
Oquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moest me nog ziekmelden en dat kan pas vanaf 6 uur 's ochtens.
Ga zo nog even uurtje proberen te tukken.
bedankt dr moentjuhquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Rustig aan doen en wat extra vitamine c. Hopelijk ben je snel weer de oude
AIUquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:21 schreef Already_in_use het volgende:
Kokend water met bladeren drinken
nee L.quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij zo klein dat je xs draagt?
Gelukkig anders was je ook maar een klein smal ding.quote:
Met mij gaat het rustigquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zusje![]()
Prima hoor. Bijna weekend![]()
Met jou?
Moet je werken zometeen?quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met mij gaat het rustigSnel wasje gedraaid nog
Heb je plannen voor het weekend?
welk dingquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gelukkig anders was je ook maar een klein smal ding.
zo weer werken idd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moet je werken zometeen?
Ah al druk bezig dus.
Zondag wat leuks doen met de meiden. En mijn nichtje (ze is 5) met haar puppy sjiewawa komen morgen vroeg en blijven tot zondag logeren.
Ik bedoelde wel mijn dochters met "de meiden"quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zo weer werken idd.
Klinkt gezelligmeidenavond
Kan jij dat wel aan? 3 kinderen en puppy
Ja dat begreep ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik bedoelde wel mijn dochters met "de meiden"
Wat ook gezellig is.
Ja word wel aanpoten haha. En met zijn 3en maken ze ook altijd ruzie. Dan is het altijd 2 tegen 1 hier.
Ja maar fok kan ik afsluiten en die kinderen kan ik niet in de kelder stoppenquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:46 schreef Driepink het volgende:
Ze heeft ons de hele dag op FOK om der heen, nog veel meer grote kinderen
Ik dreig gewoon dat ik anders die hond in de pan ga bakken als ze niet luisterenquote:Op vrijdag 7 september 2018 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik wel hoorMet je dochters is een meidenavond juist gezelliger en meer lachen om hun manier van denken
![]()
Volgens kan jij ze wel aan
quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik dreig gewoon dat ik anders die hond in de pan ga bakken als ze niet luisteren
Ik dreig altijd ergens mee als ze niet luisterenquote:Op vrijdag 7 september 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]zo krijg je ze wel stil denk ik
Neh nog niks op de planning staan en ik hoop eigenlijk dat het zo blijft. Lekker doen wat ik wilquote:Op vrijdag 7 september 2018 07:02 schreef Already_in_use het volgende:
Jij leuke plannen dit weekend zus?
lekkerquote:Op vrijdag 7 september 2018 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh nog niks op de planning staan en ik hoop eigenlijk dat het zo blijft. Lekker doen wat ik wil
Lekker Moentimequote:Op vrijdag 7 september 2018 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh nog niks op de planning staan en ik hoop eigenlijk dat het zo blijft. Lekker doen wat ik wil
quote:Op vrijdag 7 september 2018 06:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Rustig aan doen en wat extra vitamine c. Hopelijk ben je snel weer de oude
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2018 07:15 schreef Already_in_use het volgende:
Want ik heb drank en drugs...
Alle tieners zeggen ja tegen MDMA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Werk ze meis.quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te gaan.
Veel Plezier hier
Waffff wafff.quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Pas op hier waakt AIU. Ga je stiekem toch wel voor 1e plek ?
Ja even niet in de klas maar wat anders doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 08:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waffff wafff.
Ik dacht dat jij ging?
Nee echt niet..Word ik veel te gestrest van
je hebt het al zo zwaarquote:Op vrijdag 7 september 2018 08:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waffff wafff.
Ik dacht dat jij ging?
Nee echt niet..Word ik veel te gestrest van
Stiekem in een hoekje beetje fokken zeker?quote:Op vrijdag 7 september 2018 08:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja even niet in de klas maar wat anders doen
Ja precies. Kan dat er niet ook nog bij hebbenquote:Op vrijdag 7 september 2018 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt het al zo zwaar
geen stressquote:Op vrijdag 7 september 2018 08:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Kan dat er niet ook nog bij hebben
Ik heb daar zo'n hekel aan..of na nieuwjaar. Iedereen die komt kussen en handjes geven. Bahquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Als iedereen je komt feliciteren moet je nog doen alsof je aan het werk bent ook
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Als iedereen je komt feliciteren moet je nog doen alsof je aan het werk bent ook
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Komt ook 9/10 keer zeer gemeend overquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan..of na nieuwjaar. Iedereen die komt kussen en handjes geven. Bah
GEFELICITEERDquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja. Het is omdat het moet idd.quote:Op vrijdag 7 september 2018 09:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt ook 9/10 keer zeer gemeend over
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 september 2018 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |