Ik had ook een kapot ding dus ik dacht dat ik een nieuwe moest kopen maar via mijn abbo kreeg ik een nieuwe voor bijna gratis. Geen hip model maar daar ben ik ook niet voor geschiktquote:
Kleine lettertjes gemist?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ook een kapot ding dus ik dacht dat ik een nieuwe moest kopen maar via mijn abbo kreeg ik een nieuwe voor bijna gratis. Geen hip model maar daar ben ik ook niet voor geschikt
Wel weer twee jaar abonnement maar twee jaar is niks in mijn telefoon leven
ik doe niet aan foons via abo's, ik heb een los toestel gekocht, moet noodgedwongen op android want mijn neukia- en daarna microsoft foon stopt met updatenquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had ook een kapot ding dus ik dacht dat ik een nieuwe moest kopen maar via mijn abbo kreeg ik een nieuwe voor bijna gratis. Geen hip model maar daar ben ik ook niet voor geschikt
Nee Ik betaal genoeg per maand en ik had daar recht opquote:
Ik ook niet, heb mijn eigen Moto en waardeer eens per mnd op voor een paar euro.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe niet aan foons via abo's, ik heb een los toestel gekocht, moet noodgedwongen op android want mijn neukia- en daarna microsoft foon stopt met updaten
Met of zonder bericht lichtjequote:Op vrijdag 7 september 2018 17:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat voor eentje...Tilly moet dat weten anders speelt haar nomofobie weer op
Volgens de man had Mary Rose een doktersverklaring, want ze was pas 31 weken zwanger. ,,Dan mag je gewoon vliegen en verwacht je niet dat je gaat bevallen." Zijn vriendin heeft contact gehad met maatschappelijk werkers en zit nu ,,gelukkig" in een woning met drie andere vrouwen. ,,Daar kan ze wat bijkomen. Maar ze wil nu natuurlijk gewoon naar huis."quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Is mij niks van bekend, maar ben ook nooit zwanger geweest.
Ik zou soms wel eens zonder willen.Gewoon niks ik hou niet van bellen dus zijn appjes wel ok maar ik voel me op één of andere manier verplicht direct te reageren.quote:
ik flikker hem bij de postbode in de brievenbusquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is vast wel ergens een museum dat daar in geïnteresseerd is.
oh, dat doe ik dus echt nietquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou soms wel eens zonder willen.Gewoon niks ik hou niet van bellen dus zijn appjes wel ok maar ik voel me op één of andere manier verplicht direct te reageren.
Zover ik op de hoogte ben is ze thuis, op de Filipijnen, ze hadden volgens het verhaal een LAT-relatie.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens de man had Mary Rose een doktersverklaring, want ze was pas 31 weken zwanger. ,,Dan mag je gewoon vliegen en verwacht je niet dat je gaat bevallen." Zijn vriendin heeft contact gehad met maatschappelijk werkers en zit nu ,,gelukkig" in een woning met drie andere vrouwen. ,,Daar kan ze wat bijkomen. Maar ze wil nu natuurlijk gewoon naar huis."
oh.. ik ben spuit elf
Ik ook niet, als ik er geen zin heb dan heeft men dikke pech, daar ben ik heel makkelijk in.quote:
ja weet ik veel...quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik op de hoogte ben is ze thuis, op de Filipijnen, ze hadden volgens het verhaal een LAT-relatie.
ik heb ook nergens de voicemail aanstaanquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik er geen zin heb dan heeft men dikke pech, daar ben ik heel makkelijk in.
Ik ook niet maar mensen zien als je het gelezen hebt ofzo. Dus laat ik appjes dagen lang sudderen. Dat voelt kutquote:
quote:
nee hoor, daar valt wel wat aan te doenquote:Op vrijdag 7 september 2018 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar mensen zien als je het gelezen hebt ofzo. Dus laat ik appjes dagen lang sudderen. Dat voelt kut
Ik reageer ook nooit op voicemails, die wis ik meteen, als ik niet opneem dan ben ik er niet.quote:Op vrijdag 7 september 2018 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb ook nergens de voicemail aanstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |