Ja dat zal best met van die happy tunesquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Live gezien in Mezrab, een zaal die nog het meest deed denken aan een jongerencentrum uit de jaren 70. Topavond gehad.
Epibreren is een Nederlands werkwoord dat in 1954 gepubliceerd werd door Simon Carmiggelt. De betekenis is het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt.quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:37 schreef sacha het volgende:
[..]
terug naar de inburgeringscursus jij!
Daar ben ik wel aan toe dus doe er maar ééntje.quote:
doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 7 september 2018 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Epibreren is een Nederlands werkwoord dat in 1954 gepubliceerd werd door Simon Carmiggelt. De betekenis is het verrichten van niet nader gespecificeerd werk dat heel voornaam lijkt, maar desondanks helemaal niets voorstelt.
1954
met palmolive en jeuk enzoquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht aan epileren met een vibrator
gepunte?quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Palmolive is goed hoor die paarse
Proostquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik wel aan toe dus doe er maar ééntje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, die heb ik hier net in de prullenbak geflikkerd
Je denkt dat ik een of andere viespeuk ben?quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht aan epileren met een vibrator
Die heb ik wel eens in een happy moment gekocht om ook uiteindelijk weer weg te flikkerenquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, die heb ik hier net in de prullenbak geflikkerd
Oh tikte jij datquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een of andere viespeuk ben?
quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ProostTrek er net een open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheers."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
misschien is er een markt voor en heeft gb zojuist het ei van Columbus uitgevondenquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je denkt dat ik een of andere viespeuk ben?
Ik had het over Dr Ho electrisch vibrerend massage apparaatquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh tikte jij datik dacht Chuff
Ik moest even aan ToT denken...quote:Op vrijdag 7 september 2018 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bittere pil na bevalling in vliegtuig: rekening ziekenhuis is 9.800 euro.
Wat een verhaal.
Vriend en vader zit hier en de bevallen vrouw in de Filipijnen, en ze hebben een LAT-relatie....
Je mag toch helemaal niet vliegen na een aantal maanden zwangerquote:Op vrijdag 7 september 2018 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bittere pil na bevalling in vliegtuig: rekening ziekenhuis is 9.800 euro.
Wat een verhaal.
Vriend en vader zit hier en de bevallen vrouw in de Filipijnen, en ze hebben een LAT-relatie....
Jesus wat is dat nou weer voor uiquote:
Je bent scheef even wennenquote:
Als je zin hebt aan aan stijve nekquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:14 schreef Prisha het volgende:
Ja goffer. Nu moet ik m'n laptop zoeken en aanzetten om die crea ui te zien
Waarom dat niet?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag toch helemaal niet vliegen na een aantal maanden zwanger
Volgens mij zijn daar wel richtlijnen voor even kijken Tot 36 weken mag je mee met KLMquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Is mij niks van bekend, maar ben ook nooit zwanger geweest.
Ja, en dat zijn ongeveer 8 mndn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar wel richtlijnen voor even kijken Tot 36 weken mag je mee met KLM
Oh ja dat is best al volgroeidquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn ongeveer 8 mndn.
Ik zou persoonlijk niet met een vrouw die 8 mndn zwanger is gaan vliegen.quote:
Eigenlijk zou het me een worst wezen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet met een vrouw die 8 mndn zwanger is gaan vliegen.
Maar die gast was er ook niet bij.
Welke?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het me een worst wezen.
Ik ben onderwegquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb nog vacuüm verpakte mediterraanse BBQ worsten liggen.
Gekocht waarom?quote:
quote:
wat voor eentje...Tilly moet dat weten anders speelt haar nomofobie weer opquote:
er gaat hier anders een wereld voor mij openquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:14 schreef Prisha het volgende:
Ja goffer. Nu moet ik m'n laptop zoeken en aanzetten om die crea ui te zien
Fiets jij ook met dat dingquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat voor eentje...Tilly moet dat weten anders speelt haar nomofobie weer op
Met de laptop? Natuurlijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |