Jesus wat is dat nou weer voor uiquote:
Je bent scheef even wennenquote:
Als je zin hebt aan aan stijve nekquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:14 schreef Prisha het volgende:
Ja goffer. Nu moet ik m'n laptop zoeken en aanzetten om die crea ui te zien
Waarom dat niet?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag toch helemaal niet vliegen na een aantal maanden zwanger
Volgens mij zijn daar wel richtlijnen voor even kijken Tot 36 weken mag je mee met KLMquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom dat niet?
Is mij niks van bekend, maar ben ook nooit zwanger geweest.
Ja, en dat zijn ongeveer 8 mndn.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar wel richtlijnen voor even kijken Tot 36 weken mag je mee met KLM
Oh ja dat is best al volgroeidquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn ongeveer 8 mndn.
Ik zou persoonlijk niet met een vrouw die 8 mndn zwanger is gaan vliegen.quote:
Eigenlijk zou het me een worst wezen.quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet met een vrouw die 8 mndn zwanger is gaan vliegen.
Maar die gast was er ook niet bij.
Welke?quote:Op vrijdag 7 september 2018 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het me een worst wezen.
Ik ben onderwegquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb nog vacuüm verpakte mediterraanse BBQ worsten liggen.
Gekocht waarom?quote:
quote:
wat voor eentje...Tilly moet dat weten anders speelt haar nomofobie weer opquote:
er gaat hier anders een wereld voor mij openquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:14 schreef Prisha het volgende:
Ja goffer. Nu moet ik m'n laptop zoeken en aanzetten om die crea ui te zien
Fiets jij ook met dat dingquote:Op vrijdag 7 september 2018 17:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat voor eentje...Tilly moet dat weten anders speelt haar nomofobie weer op
Met de laptop? Natuurlijk niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |