quote:Op donderdag 6 september 2018 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij staat nog steeds met een paard.
Met zijn eigen stofzuigerslang.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef mario390 het volgende:
paardje vor tim voor naar huis rijden, die vent is zo link
stofzuigen moet en meid bij hem
Die moet gewoon naar huis onzichtbaar gaan wezen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zouden ze genoeg hebben van Fittopia, zodat nu Brandon in de "vuurlinie" komt te liggen en weer iets moet gaan verzinnen. Je weet het nooit daar hé. Het is steeds iemand anders die de groep over zich heen krijgt
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef mario390 het volgende:
paardje vor tim voor naar huis rijden, die vent is zo link
stofzuigen moet en meid bij hem
Briljant weer ! hahaah de Broedersquote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef WyattJames het volgende:
Zo zo, voor 130 euro mag je zelfs 30 minuten met adriaan praten xD
https://www.contactmetutopia.nl/diensten/mongoolse-tent-b-b/
Hey kapert, ik zie dat ik de lapo had.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sjellie kauwt het ff voor met het paard en Jeff....
Jessie is niet echt enthausiast.
Vegan koken met Adriaanquote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef WyattJames het volgende:
Ga ik liever kamperen hoor, dan kan ik mijn eigen eten en drinken mee nemen en praten met wie ik wil, Niet met adriaan, maar boeie, die ligt toch al om 20.30u op bed xD Krijg zelfs altijd gratis eten als ik daar kampeer,quote:Op donderdag 6 september 2018 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Briljant weer ! hahaah de Broeders
GOA mag dat.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey kapert, ik zie dat ik de lapo had.
ga lezen wat bij he m staat "nur de man heeft dat zeggen"quote:Op donderdag 6 september 2018 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met zijn eigen stofzuigerslang.
Je mag kijken met het bakken.. maar niet etenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Vegan koken met Adriaan
Vegan hapjes en drankjes zijn niet inbegrepen
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mag kijken met het bakken.. maar niet eten
Een massage van Joa dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ga ik liever kamperen hoor, dan kan ik mijn eigen eten en drinken mee nemen en praten met wie ik wil, Niet met adriaan, maar boeie, die ligt toch al om 20.30u op bed xD Krijg zelfs altijd gratis eten als ik daar kampeer,
Nee je kunt goed zien dat ze geld willen verdienen met hun B&B
Hoezo? Gaan we een beetje slijmen naar een Gast op afstand?quote:
De Zevensprong.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:00 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
dit zou zo een screencap uit een slechte nederlandstalige jeugdserie kunnen zijn
Moet plots aan "Spirit" denken...quote:Op donderdag 6 september 2018 20:00 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
dit zou zo een screencap uit een slechte nederlandstalige jeugdserie kunnen zijn
Zeg het maar.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey kapert, ik zie dat ik de lapo had.
Je draaft wat door...quote:Op donderdag 6 september 2018 20:01 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nee dank je, liever niet... denk dat brenda nog beter kan masseren dan die amateur,
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:01 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Nee dank je, liever niet... denk dat brenda nog beter kan masseren dan die amateur,
Ik wist het.quote:
Maakt niet uit, vind het paard in gang prima.quote:
Love is in the air.quote:
Ok.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vind het paard in gang prima.Had niet echt iets spectaculairs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
De toon is gezet.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:01 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Moest hardop lachenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:04 schreef UtoStreamer het volgende:
jeffrey is wel grappig: "wil ik die map renamen, doet ie het niet, terwijl ik zelf die map heb aangemaakt. staat er een knop opnieuw proberen, druk ik daar op, doet ie het nog niet. waarom zetten ze die knop er dan op!"
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:04 schreef UtoStreamer het volgende:
jeffrey is wel grappig: "wil ik die map renamen, doet ie het niet, terwijl ik zelf die map heb aangemaakt. staat er een knop opnieuw proberen, druk ik daar op, doet ie het nog niet. waarom zetten ze die knop er dan op!"
Alsof dat raar is.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ga ik liever kamperen hoor, dan kan ik mijn eigen eten en drinken mee nemen en praten met wie ik wil, Niet met adriaan, maar boeie, die ligt toch al om 20.30u op bed xD Krijg zelfs altijd gratis eten als ik daar kampeer,
Dat gedoequote:
bij mi gaat nur tot F12quote:Op donderdag 6 september 2018 20:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hij doet het niet.Control F 15.
Uiteraard!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Zie ik een fles champagne in de tent van de broeders?
Ik vraag me af hoe hij ooit bij een verzekerings bedrijf is aangenomen?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze draaien achterlijke Jeff maar weg. Thank God.
Gaan we morgen al?quote:
Misschien als schoonmaker?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij ooit bij een verzekerings bedrijf is aangenomen?
Ja doei,Schakel en ik gaan eerst.quote:
ja ja bij jou misschienquote:Op donderdag 6 september 2018 20:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alt-F4 Manon strreams!
Nemen wij het huisje van sjon tochquote:Op donderdag 6 september 2018 20:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja doei,Schakel en ik gaan eerst.
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
FF kijken of die wierook werkt en Hiske door een magissch krachtveld de tent niet in komt.
Sportief van Onze Cris, weinig woorden.. bewuste dadenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahaah briljantquote:Op donderdag 6 september 2018 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar wierook brandt niet.Dat zeg genoeg.
Dat heb ik hem niet horen zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:13 schreef mario390 het volgende:
tim will er nur meisjes poepen en dann legt hij zij aan de Ketting
Is weer eens wat anders dan im kellerquote:Op donderdag 6 september 2018 20:13 schreef mario390 het volgende:
tim will er nur meisjes poepen en dann legt hij zij aan de Ketting
Gelijk een andere energie.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffffieuw... Hiske is er uit...
Echt hè, voelde het ook.. Storm, regen, sneeuw, meteoren,... no problem...!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gelijk een andere energie.
quote:
Jemig wat raar!!!!quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Vandaar dat orkanen altijd naar vrouwen vernoemd worden.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hè, voelde het ook.. Storm, regen, sneeuw, meteoren,... no problem...!
Maar His was op het randje
ja dat heb ik belgisch formuliertquote:Op donderdag 6 september 2018 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb ik hem niet horen zeggen.
Chris mag oprottenquote:
Lijkt me logisch dat ze geld willen verdienen. Zijn ondernemers;)quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef WyattJames het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vandaar dat orkanen altijd naar vrouwen vernoemd worden.
Dat is niet waar,quote:Op donderdag 6 september 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee, semi spontane honderd dagen promotie toevallige bijeenkomst met afhakers.quote:
nenenene niet helemaal waar.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had ik maar die mooie rooie harenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... Ben jij de zus van Hiske?
achzo besprekingquote:Op donderdag 6 september 2018 20:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, semi spontane honderd dagen promotie toevallige bijeenkomst met afhakers.
Kijk dat is nu "fake news"quote:Op donderdag 6 september 2018 20:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
nenenene niet helemaal waar.
https://big.nl/vrouwelijk(...)s-deze-onderzoekers/
quote:Vrouwelijke orkanen zijn dodelijker dan mannelijke, volgens deze onderzoekers
be afraid.....be very afraidquote:Op donderdag 6 september 2018 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk dat is nu "fake news"![]()
Noem dan ook de titel:
[..]
Dan ben je met 2 personen 260 euro kwijt + je eten en drinken zelf betalen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef WyattJames het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
be afraid.....be very afraid
Doe maar de helft, kijk eens goed.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ben je met 2 personen 260 euro kwijt + je eten en drinken zelf betalen.
Is dat PP?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het wel 130 voor 2?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Doe maar de helft, kijk eens goed.
Vraag Poezd, die heeft net betaald voor ons twee!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het wel 130 voor 2?
Ik kan dat er niet uithalen.
Vegan arrangement door Adriaan: ¤130,- voor maximaal twee personenquote:Op donderdag 6 september 2018 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het wel 130 voor 2?
Ik kan dat er niet uithalen.
PD JOEHOEEE. ??????quote:Op donderdag 6 september 2018 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag Poezd, die heeft net betaald voor ons twee!
Plork!!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie ze ook ineens zitten. Jessie laat haar post lezen. Staan vast leuke dingen over Mike waar ze hem aan kan herinneren.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:21 schreef Setje72 het volgende:
Het is dus weer goed tussen Jessie en Maik?
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor 2 personen was het eerder nog 150,-quote:Op donderdag 6 september 2018 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou, jij bent liever.quote:
Ik lees het als: 130 euro maar je mag ook met zijn 2en komen.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vegan arrangement door Adriaan: ¤130,- voor maximaal twee personen
Vanmiddag wilde hij het nog aankijken.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Slaappillenjunk gaat volgende week de dosering weer omhoog gooien als 'ie maar 3 à 4 uur per nacht slaapt.
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou, jij bent liever.
Doet me niets!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou, jij bent liever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik zal het wel verkeerd lezen denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor 2 personen was het eerder nog 150,-
Ik neem aan dat er een maaltijd wel bij inbegrepen is.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik lees het als: 130 euro maar je mag ook met zijn 2en komen.
Na ja het zal wel.
Nog heel duur, zelf je hapjes en drankjes betalen en je eten die je zelf nog moet gaan koken ook, en dan slapen in een lekke tent.
Sowieso vind ik alles duur daar en smerig. De Yurt is tenminste nog een ervaring, vooral als het kouder wordt. In een tent of blokhut kan je altijd en overal.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik lees het als: 130 euro maar je mag ook met zijn 2en komen.
Na ja het zal wel.
Nog heel duur, zelf je hapjes en drankjes betalen en je eten die je zelf nog moet gaan koken ook, en dan slapen in een lekke tent.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
nenenene niet helemaal waar.
https://big.nl/vrouwelijk(...)s-deze-onderzoekers/
Hij slaapt veel langer.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vanmiddag wilde hij het nog aankijken.
De hoofdmaaltijd misschien wel, maar vegan hapjes en drankjes niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een maaltijd wel bij inbegrepen is.
Volgens mij denkt hij gewoon van "dit woord klinkt wel moeilijk, laat ik dat maar gebruiken"quote:Op donderdag 6 september 2018 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Mike: Is toch mooi, wees er dierbaar op.
Mee eens, als het maar niet gaat regenen dan.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sowieso vind ik alles duur daar en smerig. De Yurt is tenminste nog een ervaring, vooral als het kouder wordt. In een tent of blokhut kan je altijd en overal.
Oh, geen idee, het klopt daar nooit. Het is altijd weer anders.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd lezen denk ik.
Heeft niemand daar onderwijs genoten?quote:
Ben je s'morgens wel gelijk wakker als je de rekening krijgt.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, geen idee, het klopt daar nooit. Het is altijd weer anders.
Ja Manon. Die weet hoe je moet schrijven.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft niemand daar onderwijs genoten?
Haha, ja, nee alleen als het vriest en dan lekker bij de open haard.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eens, als het maar niet gaat regenen dan.
Dat is wel leuk.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, ja, nee alleen als het vriest en dan lekker bij de open haard.
Adriaan en Joa beaamde het en niemand die er bijstond verbeterde hem. Het is koolstofdioxide wat je uitademt.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja Manon. Die weet hoe je moet schrijven.
U betaalD ... yeah right.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja Manon. Die weet hoe je moet schrijven.
Kruidenbittertje erbij.quote:
Ow pardon.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Het is gewoon lastig met hoeven schrijven, daar moet je begrip voor hebben!
Jij schrijft ook met hoeven?quote:Op donderdag 6 september 2018 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Het is gewoon lastig met hoeven schrijven, daar moet je begrip voor hebben!
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kruidenbittertje botertje erbij.
Nee, ik brandmerk.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij schrijft ook met hoeven?
als jemand Koolmonoxid inatmet ,atmet hij het niet meer uit denk ikquote:Op donderdag 6 september 2018 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Adriaan en Joa beaamde het en niemand die er bijstond verbeterde hem. Het is koolstofdioxide wat je uitademt.
quote:
Jij snapt het!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand Koolmonoxid inatmet ,atmet hij het niet meer uit denk ik
Ik denk dat hij de klok heeft horen luiden, oftewel, hij kent zijn spreekwoorden en gezegdes niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij gewoon van "dit woord klinkt wel moeilijk, laat ik dat maar gebruiken"
Neuj dat doe je maar een paar keer.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand Koolmonoxid inatmet ,atmet hij het niet meer uit denk ik
misschien nog last van chiliquote:Op donderdag 6 september 2018 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit Shelley in de ZK of zo? Waar wachten we op?
Lekker link als er iemand langs loopt en die tak komt naar beneden ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
Ik moet het nog zien met die mongoolse tent.
Vandaag 1 flinke regenbui en hij begon al te lekken.
Ze hebben ook al een zware tak op het dak gelegd zodat het canvas niet wegwaait.
Maar dat lijkt mij niet zo goed voor het canvas, die tak gaat doordrukken in het canvas en juist dan krijg je nog meer lekken.
Is wel leuk in de streamverslagenquote:
Ga je gang.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel leuk in de streamverslagen
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ga je gang.
Moet je wel de verslagen van gisteren aanvullen.
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ben je s'morgens wel gelijk wakker als je de rekening krijgt.
Beter,de vorige keer waren ze hem vergeten.quote:
Wie?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beter,de vorige keer waren ze hem vergeten.
Manon kan geen zin zonder haat.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:10 schreef mario390 het volgende:
jeff kann geen word zonder stotteren
wat? waarom zijn we allein?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Manon kan geen zin zonder haat.
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan im keller
Mama Mariaquote:Op donderdag 6 september 2018 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Dit was wel heel erg offtopic zeg.
Alles geveegd, ontopic verder graag weer.[/warning]
goed dat ik niet metgemakt hebquote:Op donderdag 6 september 2018 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Dit was wel heel erg offtopic zeg.
Alles geveegd, ontopic verder graag weer.[/warning]
dat is top dat je nu wat SV maktquote:Op donderdag 6 september 2018 21:19 schreef Sambalbaai het volgende:
Vreselijk dit soort gemaakte gedoetjes.![]()
makt... nu zou ik er een YT in kunnen gooien over ik heb geen cent te makken...quote:Op donderdag 6 september 2018 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is top dat je nu wat SV makt
En dan beweren sommigen nog dat het een script isquote:Op donderdag 6 september 2018 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het zijn daar niet echt gemakkelijke lezers.
welke?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Na Tims opmerking komt het niet meer goed
Wat zei die? Ik was in retraite..quote:Op donderdag 6 september 2018 21:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Na Tims opmerking komt het niet meer goed
kumbayaquote:Op donderdag 6 september 2018 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey, Febo! Kan er een stream zonder geluid op de Yurt
adriaan las een stukje voor, Tim zei dat de computer het nog beter voorlas en het zo zielloos was.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat zei die? Ik was in retraite..
Spicy Tong Timothyquote:Op donderdag 6 september 2018 21:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
adriaan las een stukje voor, Tim zei dat de computer het nog beter voorlas en het zo zielloos was.
Wat?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:33 schreef mario390 het volgende:
dat had ik vanochtend om 4 30 gehoort manon,jeff en jesssie zijn wakker geweest en jess zij wat
op zich was het grappig bedoeld, maar Adriaan vond het niet leuk dat ie zijn tekortkoming benoemde.... dit gaat nog wel een staartje krijgenquote:
Dus Jess zei wat, maar je weet niet wat?quote:
en word zei zij maar gemummeltquote:Op donderdag 6 september 2018 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus Jess zei wat, maar je weet niet wat?
En dat allemaal om 4:30 ?
Aha! Dus Toch!! Ik wist het!quote:Op donderdag 6 september 2018 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
en word zei zij maar gemummelt
gemummelt het " gemurmelt gezegd"quote:Op donderdag 6 september 2018 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha! Dus Toch!! Ik wist het!
Aber dem mummels sind doch nicht weniger wie dem mammels wie immer mummelen?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
gemummelt het " gemurmelt gezegd"
Mompelde.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
gemummelt het " gemurmelt gezegd"
Knakkers is toch van iemand anders ook?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mompelde.
En volgens mij zeiden ze net Miss Kreppers en niet knakkers.
jeff was het en met A kann ok "Krappers"quote:Op donderdag 6 september 2018 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mompelde.
ja mompelnquote:Op donderdag 6 september 2018 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mompelde.
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
jeff was het en met A kann ok "Krappers"
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aber dem mummels sind doch nicht weniger wie dem mammels wie immer mummelen?
Dat is van de broeders hè?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Knakkers is toch van iemand anders ook?
Broeders?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is van de broeders hè?
van Tim en Son Jokinsonquote:Op donderdag 6 september 2018 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is van de broeders hè?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Broeder Tim en broeder Joa.quote:
Ow ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Broeder Tim en broeder Joa.
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Niet weten wie de Broeders zijn.
Schaduw.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vol met paarse bloemen? Heide?
[ afbeelding ]
Wel een mooie cap.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De streams verslaan is overigens niet te doen. Het dringt niet door, veel door elkaar heen praten, oninteressant. Niet grappig. Zij hebben wel lol, soms.
ja maar jemand doet hetquote:Op donderdag 6 september 2018 21:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De streams verslaan is overigens niet te doen. Het dringt niet door, veel door elkaar heen praten, oninteressant. Niet grappig. Zij hebben wel lol, soms.
Zo lult niet iedere Fries?quote:
Eigenlijks niet nee.Mijn broertje kan dit ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo lult niet iedere Fries?
Gerrit! Je Idool, doet dat idd niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo lult niet iedere Fries?
vannacht vallt hij weer van bed en zoekt olasquote:Op donderdag 6 september 2018 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gerrit! Je Idool, doet dat idd niet.
Ja had ik al gezegd, maar de veegwagen kwam langsquote:Op donderdag 6 september 2018 21:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
app van Jo
dr is een dooie
Burt
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerste maand Yurt uitverkocht
Yessss dat is leuk voor zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga mailen wat een week kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
sguimpies blijven me keer op keer verbazen en dan die achterlijke geweiwaterdekruisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
Noem je FreshFruit nu een schuimpje?quote:Op donderdag 6 september 2018 21:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
sguimpies blijven me keer op keer verbazen en dan die achterlijke geweiwaterdekruisjes
Hiske steekt graag onder water.quote:Op donderdag 6 september 2018 21:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim vond de vraag van Hiske over de t-shirts niet leuk
klopt en dan net doen alsof het voorquote:Op donderdag 6 september 2018 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hiske steekt graag onder water.
quote:Op donderdag 6 september 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga mailen wat een week kost.
quote:
Laat mij je helpen;quote:Op donderdag 6 september 2018 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerrit ligt al op bed. Sanne vraagt of hij geïrriteerd is.
Kon het antwoord niet verstaan.
Dan moet er tijdens dat spelletje net iets gezegd zijn wat hem niet bevalt.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat mij je helpen;
Als Sanne je vraagt of je geïrriteerd bent..
Is het antwoord op dat moment automatisch: ja
Ik vermoed dat Sjelly niet reageerde op zijn liefkoos herinneringen op de manier die hij verwacht had.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan moet er tijdens dat spelletje net iets gezegd zijn wat hem niet bevalt.
Geergerd toch?quote:Op donderdag 6 september 2018 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan moet er tijdens dat spelletje net iets gezegd zijn wat hem niet bevalt.
Ach ja, dat gekwijl van die vent.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sjelly niet reageerde op zijn liefkoos herinneringen op de manier die hij verwacht had.
En Sjelly laat zich niet kennen en toont zich de sterkere door Manon te assisteren...quote:Op donderdag 6 september 2018 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach ja, dat gekwijl van die vent.
Manon bijt van zich af tegen Shelley.
Je kunt het antwoord "pics or it didn't happen" verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sanne vroeg het. Maar je kunt geïrriteerd zijn.quote:
Ach... van een stripfiguur kan ik die opmerking wel handelenquote:Op donderdag 6 september 2018 22:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Je kunt het antwoord "pics or it didn't happen" verwachten.
Fotoshoot.quote:Op donderdag 6 september 2018 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En Sjelly laat zich niet kennen en toont zich de sterkere door Manon te assisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |