Nee, ik brandmerk.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij schrijft ook met hoeven?
als jemand Koolmonoxid inatmet ,atmet hij het niet meer uit denk ikquote:Op donderdag 6 september 2018 20:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Adriaan en Joa beaamde het en niemand die er bijstond verbeterde hem. Het is koolstofdioxide wat je uitademt.
quote:
Jij snapt het!quote:Op donderdag 6 september 2018 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand Koolmonoxid inatmet ,atmet hij het niet meer uit denk ik
Ik denk dat hij de klok heeft horen luiden, oftewel, hij kent zijn spreekwoorden en gezegdes niet.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:30 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Volgens mij denkt hij gewoon van "dit woord klinkt wel moeilijk, laat ik dat maar gebruiken"
Neuj dat doe je maar een paar keer.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jemand Koolmonoxid inatmet ,atmet hij het niet meer uit denk ik
misschien nog last van chiliquote:Op donderdag 6 september 2018 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit Shelley in de ZK of zo? Waar wachten we op?
Lekker link als er iemand langs loopt en die tak komt naar beneden ook.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:35 schreef Yaksa het volgende:
Ik moet het nog zien met die mongoolse tent.
Vandaag 1 flinke regenbui en hij begon al te lekken.
Ze hebben ook al een zware tak op het dak gelegd zodat het canvas niet wegwaait.
Maar dat lijkt mij niet zo goed voor het canvas, die tak gaat doordrukken in het canvas en juist dan krijg je nog meer lekken.
Is wel leuk in de streamverslagenquote:
Ga je gang.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel leuk in de streamverslagen
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ga je gang.
Moet je wel de verslagen van gisteren aanvullen.
quote:Op donderdag 6 september 2018 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ben je s'morgens wel gelijk wakker als je de rekening krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |