quote:Op donderdag 6 september 2018 19:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij staat nog steeds met een paard.
Met zijn eigen stofzuigerslang.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef mario390 het volgende:
paardje vor tim voor naar huis rijden, die vent is zo link
stofzuigen moet en meid bij hem
Die moet gewoon naar huis onzichtbaar gaan wezen.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zouden ze genoeg hebben van Fittopia, zodat nu Brandon in de "vuurlinie" komt te liggen en weer iets moet gaan verzinnen. Je weet het nooit daar hé. Het is steeds iemand anders die de groep over zich heen krijgt
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef mario390 het volgende:
paardje vor tim voor naar huis rijden, die vent is zo link
stofzuigen moet en meid bij hem
Briljant weer ! hahaah de Broedersquote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef WyattJames het volgende:
Zo zo, voor 130 euro mag je zelfs 30 minuten met adriaan praten xD
https://www.contactmetutopia.nl/diensten/mongoolse-tent-b-b/
Hey kapert, ik zie dat ik de lapo had.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sjellie kauwt het ff voor met het paard en Jeff....
Jessie is niet echt enthausiast.
Vegan koken met Adriaanquote:Op donderdag 6 september 2018 19:56 schreef WyattJames het volgende:
Zo zo, voor 130 euro mag je zelfs 30 minuten met adriaan praten xD
https://www.contactmetutopia.nl/diensten/mongoolse-tent-b-b/
Ga ik liever kamperen hoor, dan kan ik mijn eigen eten en drinken mee nemen en praten met wie ik wil, Niet met adriaan, maar boeie, die ligt toch al om 20.30u op bed xD Krijg zelfs altijd gratis eten als ik daar kampeer,quote:Op donderdag 6 september 2018 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Briljant weer ! hahaah de Broeders
GOA mag dat.quote:Op donderdag 6 september 2018 19:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey kapert, ik zie dat ik de lapo had.
ga lezen wat bij he m staat "nur de man heeft dat zeggen"quote:Op donderdag 6 september 2018 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met zijn eigen stofzuigerslang.
Je mag kijken met het bakken.. maar niet etenquote:Op donderdag 6 september 2018 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Vegan koken met Adriaan
Vegan hapjes en drankjes zijn niet inbegrepen
quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je mag kijken met het bakken.. maar niet eten
Een massage van Joa dan?quote:Op donderdag 6 september 2018 19:59 schreef WyattJames het volgende:
[..]
Ga ik liever kamperen hoor, dan kan ik mijn eigen eten en drinken mee nemen en praten met wie ik wil, Niet met adriaan, maar boeie, die ligt toch al om 20.30u op bed xD Krijg zelfs altijd gratis eten als ik daar kampeer,
Nee je kunt goed zien dat ze geld willen verdienen met hun B&B
Hoezo? Gaan we een beetje slijmen naar een Gast op afstand?quote:
De Zevensprong.quote:Op donderdag 6 september 2018 20:00 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
dit zou zo een screencap uit een slechte nederlandstalige jeugdserie kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |