Tja. Maar wat zegt dat bij deze man.quote:Op donderdag 6 september 2018 04:24 schreef Max23 het volgende:
Ben het wel eens met die commentator. Djokovic ziet er fysiek een stuk minder uit dan Millman
quote:
Ja, mooi is dat.quote:Op woensdag 5 september 2018 23:33 schreef EP3 het volgende:
Ik lig telkens weer dubbel wanneer ze zo'n lijnrechter in beeld brengen na n foute call.
Maar als het er écht op aankomt, laat hij het afweten. Ik zie hem echt niet winnen van Djokovic.quote:Op donderdag 6 september 2018 01:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goede speler. Net onder de absolute top qua niveau. Hij is degelijk.
Ja, Nadal heeft het niet makkelijk gehad. Mja, behalve in de finale dan, want hij moet tegen Djokovic en Djokovic moet tegen Nadal.quote:Op donderdag 6 september 2018 10:08 schreef Norrage het volgende:
Uiteindelijk is het Nole i.p.v. Rafa met de easy draw, wie had dat gedacht
Het komt op mij vooral over als een toneelstukje, want als het nodig is, heeft hij altijd weer energie. Hoe vaak heeft hij er in partijen niet uitgezien alsof hij zijn laatste oortje versnoept had, om vervolgens weer als een hinde over de baan te vliegen en gewoon te winnen.quote:Op donderdag 6 september 2018 11:30 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind Djoko fysiek vrij matig over komen. [...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |