Misschien kunnen ze geld per gewonnen punt invoeren.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:13 schreef superniger het volgende:
Tsurenko krijgt evenveel geld als Thiem.
Thiem moet meer krijgen, zijn amusementswaarde is stukken hoger. En hij heeft 4,5 uur staan beesten tegen Nadal terwijl Tsurenko een klein uurtje heeft staan lapzwansen.quote:Op woensdag 5 september 2018 19:13 schreef superniger het volgende:
Tsurenko krijgt evenveel geld als Thiem.
quote:Op woensdag 5 september 2018 19:31 schreef The_Undertone het volgende:
Hoogst gerankte speelster in de halve finales op plaats 15
twitter:AnnaK_4ever twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 22:02:342018 US Open is the second straight Grand Slam tournament with no matches between Top-10 players in women's singles. reageer retweet
En dan nog zijn er mensen die de WTA verdedigenquote:Op woensdag 5 september 2018 19:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]twitter:AnnaK_4ever twitterde op dinsdag 04-09-2018 om 22:02:342018 US Open is the second straight Grand Slam tournament with no matches between Top-10 players in women's singles. reageer retweet
lolquote:Op woensdag 5 september 2018 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan nog zijn er mensen die de WTA verdedigen.!!!!!!!! En dat viesdikke wijf, wat zich verschuilt achter een zwangerschap, legt straks iedereen er op. Heel triest.
Denk het niet Jobquote:Op woensdag 5 september 2018 20:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zijn er eigenlijk Serena fans op dit forum?
Nou ja op reddit waren er best veel. En ze dachten ook nog dat die toespraak van haar oprecht wasquote:
Die zijn allemaal weggepest naar menstennisforum.quote:Op woensdag 5 september 2018 20:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zijn er eigenlijk Serena fans op dit forum?
Dat mens is een grote actquote:Op woensdag 5 september 2018 20:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nou ja op reddit waren er best veel. En ze dachten ook nog dat die toespraak van haar oprecht was
achterlijke muricansquote:Op woensdag 5 september 2018 20:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nou ja op reddit waren er best veel. En ze dachten ook nog dat die toespraak van haar oprecht was
quote:Op woensdag 5 september 2018 19:11 schreef MaLo het volgende:
Deze partij ga ik terugkijken als ik ooit moeite heb in slaap te vallen.
Haha precies mijn gedachtequote:Op woensdag 5 september 2018 21:19 schreef Norrage het volgende:
Wedstrijdje om wie het liefst afgeslacht wil worden door djoko... wat slecht zeg van beide...
Als het nou weer zo heet was. Djoko kan ook niet goed tegen die hitte. Althans, zo doet hij het voorkomen.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:33 schreef EP3 het volgende:
Djoko moet eerst nog langs de KILLEROFLEGENDS.
Vooral dat laatste.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Als het nou weer zo heet was. Djoko kan ook niet goed tegen die hitte. Althans, zo doet hij het voorkomen.
Nee Cilic dan met al die slappe kut backhands op BPquote:Op woensdag 5 september 2018 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zaadje is Nishikori toch. Die volley op 0-15. En nu alweer twee BP's tegen.
Da's ook wel vreselijk en ik vind Cilic ook een zaadje. Maar Cilic heeft dan tenminste nog een Gs gewonnen, zij het in de finale van zaadje Nishikori.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee Cilic dan met al die slappe kut backhands op BP
Cilic staat dan ook alleen maar zo hoog omdat de tour vol zit met zaadjes...quote:Op woensdag 5 september 2018 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's ook wel vreselijk en ik vind Cilic ook een zaadje. Maar Cilic heeft dan tenminste nog een Gs gewonnen, zij het in de finale van zaadje Nishikori.
Da's waar.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Cilic staat dan ook alleen maar zo hoog omdat de tour vol zit met zaadjes...
Moet je je voorstellen dat de big three er niet was. Dan zit je steeds naar toernooien te kijken met Anderson en Cilic in de eindfasesquote:
Ja, dan zou ik snel een andere sport gaan zoeken om te kijken.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat de big three er niet was. Dan zit je steeds naar toernooien te kijken met Anderson en Cilic in de eindfases
Ik heb een tientje gezet op de combo Nishikori en Cilic gaan allebei royaal falen tegen elkaar.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:54 schreef GwaiLow het volgende:
Heb voor een grap een tientje ingezet op de Combi Nishikori wint en Millman wint
Mwa, die odd was me te laag.quote:Op woensdag 5 september 2018 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb een tientje gezet op de combo Nishikori en Cilic gaan allebei royaal falen tegen elkaar.
Dan zijn ze iig uitgerust voor Djokovicquote:Op woensdag 5 september 2018 21:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Deze partijen mogen ze ook wel inkorten tot 1 set.
Wij zijn gewoon weer pro Nadal deze US Open toch?quote:Op woensdag 5 september 2018 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb een tientje gezet op de combo Nishikori en Cilic gaan allebei royaal falen tegen elkaar.
En voor Delpo. Jammer dat ze elkaar weer in de halve finale al treffen.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon weer pro Nadal deze US Open toch?
Ja, ik gun het Delpo ook. Ben altijd voor Nadal, maar als hij de US Open niet wint, dan Delpo pls!quote:Op woensdag 5 september 2018 22:18 schreef MaLo het volgende:
[..]
En voor Delpo. Jammer dat ze elkaar weer in de halve finale al treffen.
Zo lang het niemand uit die helft van vandaag is vind ik het prima. Al zou millman nog wel grappig zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik gun het Delpo ook. Ben altijd voor Nadal, maar als hij de US Open niet wint, dan Delpo pls!
Altijd.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon weer pro Nadal deze US Open toch?
Jammer dat er na Falla nu weer een mannelijke tennisser zijn racket aan de wilgen hangt.quote:
En Barbara Schett.quote:
Het was een grap. Ik deed alsof 'Kots' zijn voornaam was. Of was dat juist jouw grap?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |