Dat is alleen een voordeel als de schrijvers zich hier iets van aantrekken.quote:Op zondag 9 september 2018 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij kan wel lekker moody kijken en schijnt groot fan te zijn van de game/boeken. Dat laatste is altijd een flink voordeel wmb
Het is bijna een guilty pleasure geworden, maar ik vind helemaal mooi.quote:Op donderdag 6 september 2018 09:10 schreef Handleiding het volgende:
Designated survivor krijgt toch een S03. Door Netflix zelf gemaakt.
https://www.nu.nl/film/54(...)eblazen-netflix.html
ben zelf halverwege S02 afgehaakt.
Ik had even gemist dat die er helemaal op staat... ik heb ze al op de harde schijf, maar nooit verder gekomen dan de derde aflevering :vquote:Op maandag 10 september 2018 08:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens kijk ik de laatste tijd redelijk wat Star Trek TOS op Netflix, op aanraden/met vriendin.
Best grappig, dat ouderwetse. De goedkope sets, het magere acteerwerk, de cliché's.
Ik vermaak me best wel. Zie alleen wel dat er vies veel Star Trek series zijn gemaakt. Vermoed dat ik ze niet allemaal ga kijken
Heb alle star treks al gezien maar heb TOS wel herkeken op netflix. Vind het jammer dat het nieuwe seizoen van discovery pas in 2019 komt.quote:Op maandag 10 september 2018 10:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had even gemist dat die er helemaal op staat... ik heb ze al op de harde schijf, maar nooit verder gekomen dan de derde aflevering :v
sinds vorig jaar pas. Een gedeeld account.quote:Op maandag 10 september 2018 11:15 schreef Aether het volgende:
Morgen, 11 september, is het vijf jaar geleden dat Netflix in Nederland beschikbaar kwam. Tien jaar geleden dacht 10% van de Nederlanders een abonnement te nemen.
Zelf een abonnement sinds dag 1. Hier nog meer kijkers die al zo lang abonnee zijn?
Eerste topic: F&S / Netflix: eindelijk in Nederland!
quote:Op maandag 10 september 2018 11:15 schreef Aether het volgende:
Morgen, 11 september, is het vijf jaar geleden dat Netflix in Nederland beschikbaar kwam. Tien jaar geleden dacht 10% van de Nederlanders een abonnement te nemen.
Zelf een abonnement sinds dag 1. Hier nog meer kijkers die al zo lang abonnee zijn?
Yep. De hoogtijdagen toen ik nog via Unblock.us de hele Netflixwereld binnen handbereik had mis ik nog af en toe.quote:Op maandag 10 september 2018 11:15 schreef Aether het volgende:
oh kijk het misschien nog wel een keer uit hoor, S02. Vind t gewoon een beetje langdradig en elke keer hetzelfde. Kijkt wel makkelijk weg.quote:Op maandag 10 september 2018 08:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is bijna een guilty pleasure geworden, maar ik vind helemaal mooi.
Ja, hier ook meteen lid geworden. En nooit meer weggegaan natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2018 11:15 schreef Aether het volgende:
Same. Ga wel binnenkort upgraden naar 4k, maar heb eigenlijk niets veranderd sinds ik lid ben geworden.quote:Op maandag 10 september 2018 12:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, hier ook meteen lid geworden. En nooit meer weggegaan natuurlijk.
heb het ook nog steeds sinds 1ste dagquote:Op maandag 10 september 2018 11:15 schreef Aether het volgende:
Mooi ding. Ik heb blijkbaar 1999 dingen gekeken sinds oktober 2013quote:Op maandag 10 september 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Wel leuk om terug te zien; https://www.netflix.com/viewingactivity > Download all, voor je complete geschiedenis in csv format.
Oh ja, TED talks was wel leuk.quote:Op maandag 10 september 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Ook lid sinds de eerste dag.Eerste film die ik destijds keek op Netflix was Valkyrie.
En daarna vooral een hoop TEDTalks.
Wel leuk om terug te zien; https://www.netflix.com/viewingactivity > Download all, voor je complete geschiedenis in csv format.
Ik 2737.quote:Op maandag 10 september 2018 14:33 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb maar 890 dingen gekeken. Valt me mee!
Leuke link, dankjewel! Hier sinds januari 2016, 1249 dingen gekeken ...quote:Op maandag 10 september 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Ook lid sinds de eerste dag.Eerste film die ik destijds keek op Netflix was Valkyrie.
Regelmatig. Met Amazon heb ik hetzelfde trouwens.quote:Op maandag 10 september 2018 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. De hoogtijdagen toen ik nog via Unblock.us de hele Netflixwereld binnen handbereik had mis ik nog af en toe.
Hmm,die klopt bij mij niet. Ik ben volgens mij lid vanaf day one maar Zou enkel Sword Art Online gekeken hebben in heel 2014? OITNB begonnen bij S3? Neuh, niet correct voor de eerste twee jaar.quote:Op maandag 10 september 2018 14:23 schreef I. het volgende:
Toevallig een keer een nieuw profiel aangemaakt? Of afleveringen uit je kijkgeschiedenis verwijderd?quote:Op maandag 10 september 2018 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm,die klopt bij mij niet. Ik ben volgens mij lid vanaf day one maar Zou enkel Sword Art Online gekeken hebben in heel 2014? OITNB begonnen bij S3? Neuh, niet correct voor de eerste twee jaar.
Ik vermoed dat het te maken heeft met het verwijderen/wijzigen van het profiel van m'n ex. Weet nu wel zeker dat alles vanaf 2015 echt door mijzelf gekeken isquote:Op maandag 10 september 2018 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Toevallig een keer een nieuw profiel aangemaakt? Of afleveringen uit je kijkgeschiedenis verwijderd?
Ik vond de serie wel goed.quote:Op maandag 10 september 2018 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wilde dus starten met Hinterland, maar ik stuitte op Le Chalet. Iemand deze serie gezien? Na de eerste aflevering snap ik er nog niet veel van, teveel personages. Misschien komt dat wel naarmate ik de serie verder kijk.
Eventjes de reviews gelezen maar die zijn stuk voor stuk lovend. Ga morgen weer verder kijken.
Ja dit heb ik ook eens gedaan omdat het maar in 'verder kijken' bleef staan, dus ik heb ook meer gekeken dan 890 dingen. En uiteraard VPN toen het nog kon.quote:Op maandag 10 september 2018 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Toevallig een keer een nieuw profiel aangemaakt? Of afleveringen uit je kijkgeschiedenis verwijderd?
Eerst downloaden en dan vliegtuigmode aanzetten op je telefoon.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:44 schreef Kloonhommel het volgende:
Klopt het dat als ik een aflevering of zo download ik deze niet meer kan bekijken als deze niet meer via Netflix te bekijken is? Zijn er legale workarounds voor?
Zoiets dacht ik al, wilde het zeker weten. De iPad in v-modus houden gaat hem niet worden voor mij.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst downloaden en dan vliegtuigmode aanzetten op je telefoon.
En binnen een maand kijken.quote:Op woensdag 12 september 2018 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst downloaden en dan vliegtuigmode aanzetten op je telefoon.
Kun je dat niet omzeilen met de interne datum op je toestel?quote:
The Good Placequote:Op donderdag 13 september 2018 11:36 schreef Aether het volgende:
• D.L. Hughley: Contrarian - 18-09-2018
• Maniac seizoen 1 - 21-09-2018
• Battlefish seizoen 1 - 21-09-2018
• The Good Cop seizoen 1 - 21-09-2018
• Nappily Ever After - 21-09-2018
• Quincy - 21-09-2018
• Rafinha Bastos: Ultimate - 21-09-2018
• Hilda - 21-09-2018
• Star Wars: Episode VIII: The Last Jedi - 21-09-2018
• Jack Whitehall: Travels With My Father seizoen 2 - 28-09-2018
• Made in Mexico seizoen 1 - 28-09-2018
• The Good Place seizoen 3 - 28-09-2018
• Hold the Dark - 28-09-2018
• Two Catalonias - 28-09-2018
• Chef’s Table seizoen 5 - 28-09-2018
• Lessons From a School Shooting: Notes From Dunblane - 28-09-2018
• Eat Pray Love - 30-09-2018
#zininquote:
"heb het zo druk"..quote:Op donderdag 13 september 2018 12:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik schaam me nu een klein beetje voor mijn kijkactiviteit.
3241 sinds 08-07-2015
"Maar er staat niets op Netflix..!"quote:Op donderdag 13 september 2018 12:09 schreef Lonaa het volgende:
3241 sinds 08-07-2015
Ik geloof dat ik daar maar weinig over zeur. Overigens vind ik het ook heerlijk om eens een hele zondag niks te doen en een serie te bingen.quote:
Ik wil nog zoveel kijken.quote:Op donderdag 13 september 2018 12:58 schreef Aether het volgende:
[..]
"Maar er staat niets op Netflix..!"
Waaar kan je dat zien?quote:Op donderdag 13 september 2018 12:09 schreef Lonaa het volgende:
3241 sinds 08-07-2015
Haha, was ook maar een grapje hoor. En hier idem dito.quote:Op donderdag 13 september 2018 12:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar maar weinig over zeur. Overigens vind ik het ook heerlijk om eens een hele zondag niks te doen en een serie te bingen.
Je kunt in je profiel bij kijkactiviteit je kijkactiviteit downloaden.quote:Op donderdag 13 september 2018 13:26 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Waaar kan je dat zien?
Hij telt ook zaken mee die je een paar seconden kijktquote:Op donderdag 13 september 2018 12:09 schreef Lonaa het volgende:
3241 sinds 08-07-2015
Er is maar weinig dat ik vrij vlot weer afgezet hebquote:Op donderdag 13 september 2018 14:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Hij telt ook zaken mee die je een paar seconden kijkt
Hier nóg minder, 705 sinds Q4 2014 en dat op een account waar zowel ik als Mr. Forbry gebruik van maak (al kun je het meeste wel op mijn of gezamenlijke conto schrijven). Dat het minder is dan velen hier verbaast mij op zich niet, maar vraag me desondanks af of het wel klopt. Volgens mij mist er hier en daar wel iets.quote:Op woensdag 12 september 2018 19:36 schreef Ringo het volgende:
Kijkhistorie bekeken, 792 sinds december 2014. Als ik de aantallen hier lees, is dat nogal weinig![]()
.
Nog niet aan toegekomen om verder te gaan, maar ooit al wel eens de 1e aflevering (of eerste 2) van The Expanse 'geprobeerd' en beviel mij meteen al goed. Zou het dan ook erg jammer vinden als de serie eraf gaat.quote:Op donderdag 13 september 2018 11:45 schreef VeX- het volgende:
Ben begonnen aan The Expanse want verwijderalarm. Ik verwachtte er niet veel want scifi en het begon een beetje cringey, maar ik begin er nu te komen. Net aflevering 4 gezien, die was wel me even vet zeg. Beste ep tot nu toe. Als het een beetje op dit niveau blijft, ben ik tevreden.
It only gets better!quote:Op donderdag 13 september 2018 11:45 schreef VeX- het volgende:
Ben begonnen aan The Expanse want verwijderalarm. Ik verwachtte er niet veel want scifi en het begon een beetje cringey, maar ik begin er nu te komen. Net aflevering 4 gezien, die was wel me even vet zeg. Beste ep tot nu toe. Als het een beetje op dit niveau blijft, ben ik tevreden.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angry Birds (seizoen 1-3) – 2013 AL
Audio: × | Genre: Kinderserie | Acteurs: Antti Pääkkönen, Heljä Heikkinen, Lynne Guaglione
Red, Chuck en hun gevederde vrienden beleven allerlei avonturen tijdens het bewaken van de eieren, die lastige varkens telkens uit het nest trachten te stelen.
Daniel Sloss: Live Shows (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Daniel Sloss
Comedian Daniel Sloss staat klaar met zijn zwarte humor en maakt zowel zeer intieme als heerlijk grove grappen over duistere onderwerpen.
Jane – 2017 9 1:30 uur
Audio: Engels | Genre: Documentaire, Feelgood | Acteurs: Jane Goodall
Nooit vertoonde beelden geven een nieuwe kijk op de onwaarschijnlijke start, het grensverleggende onderzoek en de blijvende nalatenschap van primatologe Jane Goodall.
Reversing Roe – 2018 16 1:39 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Ricki Stern, Annie Sundberg
Aan de hand van interviews met voor- en tegenstanders van het recht op abortus, toont deze film de lange politieke campagne om het Roe vs Wade-arrest nietig te verklaren.
Sulla mia pelle – 2018 16 1:40 uur - Netflix Original | IMDb ★ 7,0
Audio: Italiaans [Origineel] | Genre: Drama, Misdaad | Acteurs: Alessandro Borghi, Jasmine Trinca, Milvia Marigliano
Stefano Cucchi wordt in Rome opgepakt in verband met drugs. Na zijn vreselijke week in hechtenis is zijn familie niet meer hetzelfde. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Valentine's Again – 2017 AL 1:20 uur
Audio: Engels | Genre: Romantisch, Feelgood | Acteurs: Nicky Whelan, Marina Sirtis, Greg Vaughan
Een magiër spreekt een spreuk uit over Katherine, die geen geluk in de liefde heeft. Nu moet ze Valentijnsdag steeds opnieuw beleven totdat ze ware liefde heeft gevonden.
Wynonna Earp (seizoen 2) – 2016 16
Audio: Engels | Genre: Drama, Horror | Acteurs: Melanie Scrofano, Shamier Anderson, Tim Rozon
De rebelse afstammelinge van wetsdienaar Wyatt Earp en de onsterfelijke Doc Holliday bevrijden samen de wereld van demonische geesten uit het Wilde Westen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Mooi, want ze zijn toch allemaal kut.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Heb spiderman gekocht voor de ps4 dus ik dacht kijken op netflix. Zijn er helemaal geen spiderman films op netflix.
Oh, heb er nog nooit een gezien.quote:Op donderdag 13 september 2018 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi, want ze zijn toch allemaal kut.
quote:Op donderdag 13 september 2018 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Film 1 heeft Spider-Man filmsquote:Op donderdag 13 september 2018 20:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Heb spiderman gekocht voor de ps4 dus ik dacht kijken op netflix. Zijn er helemaal geen spiderman films op netflix.
Klopt, ik twijfel erover om een proefweekje te nemen om Homecoming te zienquote:Op donderdag 13 september 2018 23:23 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Film 1 heeft Spider-Man films
quote:Op donderdag 13 september 2018 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die met Tobey Maguire vind ik wel vermakelijk (ook beetje jeugdsentiment wellicht), maar met Andrew Garfield waren vreselijk jaquote:Op donderdag 13 september 2018 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is wel hetgeen wat mij nog een warm gevoel geeft aan die films ja, maar ga het maar niet rewatchen want ik denk dat ik er dan wel snel klaar mee ben al die onzin.quote:Op donderdag 13 september 2018 23:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die met Tobey Maguire vind ik wel vermakelijk (ook beetje jeugdsentiment wellicht), maar met Andrew Garfield waren vreselijk ja
#kijkmijvolwassenzijnquote:Op vrijdag 14 september 2018 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is wel hetgeen wat mij nog een warm gevoel geeft aan die films ja, maar ga het maar niet rewatchen want ik denk dat ik er dan wel snel klaar mee ben al die onzin.
Oh daar ben ik totaal niet van, maar ik trek dat soort superheldenfilms tegenwoordig echt heel slecht. Clichématige bagger.quote:
#soedgyquote:Op vrijdag 14 september 2018 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik totaal niet van, maar ik trek dat soort superheldenfilms tegenwoordig echt heel slecht. Clichématige bagger.
"vErStAnD oP nUl eN gAaN". Waarom zou je je verstand op nul willen zetten?
Ja, paar eps verder en het word nu wel interessant allemaal. Het mysterie begint zich steeds meer te ontrafelen en de campy dynamiek tussen de karakters vind ik best leuk. Ik geloof het wereldje wel. Knappe visuals ook. Ik ben onder de indruk en vind het jammer dat de serie een beetje onder de radar vliegt.quote:
Eensquote:Op vrijdag 14 september 2018 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat is Ozark toch een geweldige serie. Ze overtreffen seizoen 1 met gemak. Op naar seizoen 3, bam!
Daar ga ik dit weekend ook even een paar afleveringen van kijken inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2018 09:42 schreef speknek het volgende:
Bojack staat er weer op. Zo blij. Tijd om te lachen en me kut te voelen.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American Vandal (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,2
Audio: Engels | Genre: Comedy | Acteurs: Tyler Alvarez, Griffin Gluck, Jimmy Tatro
Een middelbare school wordt opgeschrikt door vandalisme. De verdachte zegt onschuldig te zijn en vindt een bondgenoot in een filmmaker. Een satirisch true crime-mysterie.
Angel, The – 2018 12 1:54 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Biografisch drama | Acteurs: Marwan Kenzari, Hannah Ware, Toby Kebbell
Nu zijn land zich opmaakt voor oorlog, legt de hoge Egyptische ambtenaar Ashraf Marwan contact met Israël. Er begint een duister spionagespel met een hoge inzet.
Bleach – 2018 12 1:48 uur - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Actie, Fantasy, Sci-Fi | Acteurs: Sota Fukushi, Hana Sugisaki, Ryo Yoshizawa
Als de scholier Ichigo plotseling oogstkrachten krijgt, wil hij deze het liefst teruggeven. Maar dan moet hij eerst een paar zielen oogsten.
Boca Juniors Confidencial (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Spaans | Genre: Documentaire
Spelers, fans en stafleden van Boca Juniors bieden een exclusieve blik achter de schermen bij deze legendarische Argentijnse voetbalclub.
BoJack Horseman (seizoen 5) – 2014 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,5
Audio: Engels | Genre: Comedy, Cynisch | Acteurs: Will Arnett, Aaron Paul, Amy Sedaris
Ontmoet het meest geliefde sitcom-paard uit de jaren 90, twintig jaar later. Een gierigaard met een hart van... niet van goud...iets goudachtigs. Koper misschien?
Car Masters: Rust to Riches (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Mark Towle, Shawn Pilot, Constance Nunes
Het team van Gotham Garage renoveert een bonte verzameling auto's en trucks die ze steeds inruilen om uiteindelijk een prachtauto te bouwen en voor veel geld te verkopen.
Coco – 2017 6 1:45 uur | IMDb ★ 8,4
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Avontuur | Acteurs: Anthony Gonzalez, Gael García Bernal, Benjamin Bratt
Tijdens Día de los Muertos bezoekt de jonge, talentvolle muzikant Miguel het hiernamaals, waar hij op zoek gaat naar zijn voorvader om zijn familieverleden te begrijpen.
Drakenprins, De (seizoen 1) – 2018 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Actie | Acteurs: Jack De Sena, Paula Burrows, Sasha Rojen
Door een buitengewone ontdekking worden twee menselijke prinsen en een elvenstrijder aangezet tot een epische reis om vrede te stichten in hun oorlogvoerende landen.
Ingobernable (seizoen 2) – 2017 16 - Netflix Original | IMDb ★ 7,3
Audio: Spaans | Genre: Drama | Acteurs: Kate del Castillo, Eréndira Ibarra, Alberto Guerra
De first lady van Mexico is zelfverzekerd en idealistisch. Als ze echter het vertrouwen in haar man verliest, heeft ze al haar kracht nodig om de waarheid te achterhalen.
Land of Steady Habits, The – 2018 12 1:38 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama | Acteurs: Ben Mendelsohn, Edie Falco, Connie Britton
Nadat Anders zijn vrouw en baan heeft verlaten, begint hij aan een onhandige, hartverscheurende zoektocht om weer geluk in zijn verscheurde leven te vinden.
LAST HOPE (deel 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Japans | Genre: Actie, Drama | Acteurs: Tomoaki Maeno, Kana Hanazawa, Kenjiro Tsuda
Zeven jaar geleden roeide de geniale wetenschapper Leon Lau bijna de gehele mensheid uit. Nu moet hij de milieuramp bestrijden die hij onbedoeld heeft veroorzaakt.
Norm Macdonald Has a Show (seizoen 1) – 2018 12 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Cynisch, Standup-comedy
Comedian Norm Macdonald ontvangt zijn beroemde vrienden voor spontane gesprekken die over grappige en serieuze onderwerpen gaan en vaak een onverwachte wending krijgen.
Super Monsters Monster Party (seizoen 1) – 2018 AL - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Kinderserie, Feelgood | Acteurs: Elyse Maloway, Vincent Tong, Erin Matthews
Zing en dans mee op deze verzameling hippe muziekvideo's met monstervriendjes Katya, Zoe, Vlad, Lupo, Cleo en Frankie.
[ Bericht 3% gewijzigd door Aether op 14-09-2018 20:27:00 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |