Sinds eind 2018 al dus. Moet toch eens beter oplettenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:08 schreef Fred het volgende:
[..]
https://www.ovpro.nl/bus/(...)rsfoort/?gdpr=accept
Binnen 10 jaar zou je kunnen verwachten dat alles elektrisch is. Zeker in het stadsvervoer.
Streekvervoer kan misschien iets langer duren, hoewel de RET nu op streekbus 174 nu al elektrisch rijdt.
Er waren er twee maar sinds kort zijn er nog vijf elektrische bussen bij gekomen. Het is dus logisch dat je ze nu vaker zietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:23 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Sinds eind 2018 al dus. Moet toch eens beter opletten
Bedankt voor de link in ieder geval
en nog echt van A naar Bquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, ook heerlijk reizen zonder dienstregeling
Tegenwoordig kan men niet meer omgaan met mooi OV en is het heel leuk ergens een mes in dikke bekleding te steken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:29 schreef funnywell het volgende:
Laatst met mn vriendin naar de Beekse Bergen gegaan, ben meerdere rondjes met de bus gegaan. Da geeft zoveel nostalgie die dikke goed zittende nep lederen stoelen. Ik mis die bussen vergeleken met die plastic plankjes van nu. Kapitaal vernietiging noem ik t. Had ze elektrisch gemaakt, of Euro9 diesel motoren erin.
of het onder de krabbelen met alles wat schrijft....quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan men niet meer omgaan met mooi OV en is het heel leuk ergens een mes in dikke bekleding te steken.
en wat merken we er vooral van?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
het faillissement van TCR is aangevraagd door de curatoren. Bijna alle onderdelen zijn inmiddels al failliet verklaard.
https://www.telegraaf.nl/(...)ale-renesse-failliet
De tweede kont heeft een aanhanger-kenteken dus ik ga uit van wel ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:20 schreef dennistd het volgende:
Zou je daar nou ook een DE-rijbewijs voor moeten hebben? Ik vind het meer een aanhanger dan het achterste deel van een gelede bus namelijk....
Oplegger toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De tweede kont heeft een aanhanger-kenteken dus ik ga uit van wel ja.
Aanhanger(/oplegge) is eenvoudig zonder specialistisch gereedschap te verwijderen, en boven de 750kg heb je daar je DE voor nodig. Ik vermoed dus van wel ja..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:20 schreef dennistd het volgende:
Zou je daar nou ook een DE-rijbewijs voor moeten hebben? Ik vind het meer een aanhanger dan het achterste deel van een gelede bus namelijk....
Is dat een houtvergasser?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:00 schreef Fred het volgende:
In 80 jaar zijn we niet veel opgeschoten:
[ afbeelding ]
Toen was het al niets, kan me niet voorstellen dat het er nu beter op is geworden.
Zekerquote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag in Zwolle bij het Syntus depot nieuwe gelede bussen staan met dubbele achteras?
De achtste deur vlak tegen de achterkant, daarvoor een tandems. Bijzonder.
Dat zullen de Capacity's voor de lijn naar het Deltion zijn geweest of waren ze niet blauw?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag in Zwolle bij het Syntus depot nieuwe gelede bussen staan met dubbele achteras?
De achtste deur vlak tegen de achterkant, daarvoor een tandems. Bijzonder.
Jup ze waren blauw. Geen idee of ze heel helemaal nieuw waren. Ze gingen en ik had ze nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zullen de Capacity's voor de lijn naar het Deltion zijn geweest of waren ze niet blauw?
Sinds september 2017 op lijn 9 naar Deltionquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup ze waren blauw. Geen idee of ze heel helemaal nieuw waren. Ze gingen en ik had ze nog nooit gezien.
twitter:arnevanderwal twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:42:23‘Frauduleuze’ sideletters met Chinese bedrijven hielpen @KeolisNED bij het verkrijgen van de concessie openbaar vervoer in de regio IJssel-Vecht https://t.co/7hiMRaztzx via @ftm_nl reageer retweet
help het OV naar de maanquote:Op zondag 24 mei 2020 08:25 schreef Pino112 het volgende:
twitter:arnevanderwal twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:42:23‘Frauduleuze’ sideletters met Chinese bedrijven hielpen @:KeolisNED bij het verkrijgen van de concessie openbaar vervoer in de regio IJssel-Vecht https://t.co/7hiMRaztzx via @:ftm_nl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |