En dan was het vast niet maximaal ¤12 per dag ofzo...quote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Op Schiphol gisteren een euro per 10 minuten. Waar ik altijd daar gratis stond is afgesloten
Als ik daar op zou gokken heb ik vast de pech dat ik afgesleept wordquote:Op zondag 26 januari 2020 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
In Stuttgart is de boete voor illegaal parkeren lager dan het parkeertarief.
Dan ga je naar de verkeerde steden, in Rotterdam sta je gratis op een aantal P+R locacties en als je de juiste garage kiest betaal je een 10tje voor een heel weekend.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Omdat je in Nederlandse steden een godsvermogen betaalt om je bolide achter te mogen laten.
Wat zeg je me nu.. bestaan er nog comfortabele bussen?!?!?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
P+R Hoogkerk was ook gratis. De bus niet maar wel comfortabel
Ik was ook enigszins verbaasd.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu.. bestaan er nog comfortabele bussen?!?!?
Ik stond stil op het eindpunt en wachtte de vertrektijd afquote:
Dat noemen ze touringcarsquote:Op maandag 27 januari 2020 21:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Wat zeg je me nu.. bestaan er nog comfortabele bussen?!?!?
Dan blijft dit argument alsnog staanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er ook net aan hoeveel stoelen ze daar in proppen
quote:Op maandag 27 januari 2020 21:31 schreef dennistd het volgende:
Links voorin is een hele comfortabele stoel hoor
Klopt, rechts voorin is beenruimte vaak ook wel in orde.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 22:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan blijft dit argument alsnog staan
[..]
Jup, ook heerlijk reizen zonder dienstregelingquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou ik houd t wel bij t comfort van m'n eigen set wielen
https://www.ovpro.nl/bus/(...)rsfoort/?gdpr=acceptquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:34 schreef NoBody122 het volgende:
Is dit nog slechts een vrijblijvende proef, of zijn er reeds plannen voor uitbreiding van het elektrische wagenpark hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |