's Avonds werken doe ik tegenwoordig zo min mogelijk, die uren krijg ik toch niet betaald. Morgen rond 9:30 vliegen dus ben al op tijd op Schiphol te vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij maakt wel lange dagen zeg. En morgen buitenland?
Zolang je morgen maar weer het baasje op het werk bentquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb met mezelf overlegd en we zijn eruit. Nog even een aflevering peaky blinders en dan bed.
Ohja en een biertje mocht ook nog.
Totaal niet moe nog #jochemmijer
Altijd wel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 22:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang je morgen maar weer het baasje op het werk bent
We hebben een prima bandquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd wel.
En hoe ging jou presentatie met de open blouse mevrouw?
Je moet hier eens komen als normale mensen moeten werkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:46 schreef MCH het volgende:
Ligt het aan mij of is het de laatste week afgezien van de relletjes echt bizar rustig op Fok?
Hoeveel!quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net m'n pyjama's enzo eens uitgezocht. Waarom? Weet ik niet. Maar kwam tot de conclusie dat ik er te veel heb. En elke keer als ik naar de primark ga, koop ik weer een nieuw setje.
/koopziek
Ik heb niet geteld, het zijn veel losse pyjamabroeken en shirts en setjes. Denk dat ik over de twintig ga.quote:
HPquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Draag nu Harry Pottermaar hij is nog iets te warm merk ik nu.
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 september 2018 07:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgenpfffff was weer druk in huis vannacht
Oh, die is allang klaar. Kostte me wel wat maar hij rijdt weer als een zonnetjequote:Op woensdag 5 september 2018 07:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heyy al bericht over je motor?
Fijn is dat he, het is nu nog mooi weer, nog ideaal motorweerquote:Op woensdag 5 september 2018 07:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, die is allang klaar. Kostte me wel wat maar hij rijdt weer als een zonnetjeLijkt wel net nieuw. Trekt goed op, stuurt prima en klinkt top. Dus de hele beurt e.d. was een goede keuze geweest.
Tuin is inmiddels ook klaar. Niet meer terug te herkennen, en nu zie ik hoeveel ruimte ik heb
Homoooquote:Op woensdag 5 september 2018 07:24 schreef MCH het volgende:
Voor het eerst in tien werkdagen met de bus ipv fiets naar werk, straten staan hier blank
Jazeker, ben er al een paar keer weer mee weggeweest. En nu kan ik tenminste fatsoenlijk de berging uitquote:Op woensdag 5 september 2018 07:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Fijn is dat he, het is nu nog mooi weer, nog ideaal motorweer.
Oh dat is ook fijn, ik kan begin Oktober verder in de tuin. Komt mijn vriend ook even met een aanhanger om alle oude tegels weg te halen en kan er een nieuwe schutting komen. Zal blij zijn met alle privacy dan
Heeft het zo lelijk gedaan bij jullie dan?quote:Op woensdag 5 september 2018 07:24 schreef MCH het volgende:
Voor het eerst in tien werkdagen met de bus ipv fiets naar werk, straten staan hier blank
Heb gister al iets gedaan, heb een huisje in een van de rennen gezet, bloembakken leeggegooid, veel planten zijn door al die droogte dood gegaanquote:Op woensdag 5 september 2018 07:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jazeker, ben er al een paar keer weer mee weggeweest. En nu kan ik tenminste fatsoenlijk de berging uit
Tuinset ook meteen besteld, kan ik fatsoenlijk zittenEn oktober is niet zo gek ver weg. Nog even doorbijten
Flinke stortbuiquote:Op woensdag 5 september 2018 07:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heeft het zo lelijk gedaan bij jullie dan?
Ja ook, maar dit is gewoon de krant.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:32 schreef MCH het volgende:
[..]
CherryLips zit in een fb groepje met de leukste taalvautjes
Toch ook lekker bezig geweest. En twee konijnen die je huis bewakenquote:Op woensdag 5 september 2018 07:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb gister al iets gedaan, heb een huisje in een van de rennen gezet, bloembakken leeggegooid, veel planten zijn door al die droogte dood gegaanEven mijn fiets neergezet zodat ik hem makkelijker kon pakken. Elke keer met de auto naar de winkel is beetje overdreven
Nou die hebben het vannacht heel druk gehad, weet niet wat ze aan het doen waren, maar ze renden de hele nacht heen en weer. Dan kun je wel merken dat het grote rassen zijn want hoor ze heel duidelijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch ook lekker bezig geweest. En twee konijnen die je huis bewaken
Toch wel leuk, leven in de brouwerijquote:Op woensdag 5 september 2018 07:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou die hebben het vannacht heel druk gehad, weet niet wat ze aan het doen waren, maar ze renden de hele nacht heen en weer. Dan kun je wel merken dat het grote rassen zijn want hoor ze heel duidelijk.
Ja vind het wel erg gezellig, als ik op de grond zit komt Oortjes ook altijd even kijken. Net een mislukt hondjequote:Op woensdag 5 september 2018 07:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch wel leuk, leven in de brouwerij
Hahahaquote:Op woensdag 5 september 2018 07:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja vind het wel erg gezellig, als ik op de grond zit komt Oortjes ook altijd even kijken. Net een mislukt hondje
Blijft wel leuk als er iets scharrelt en af en toe denk ik echt, oohh wat tof om weer een hond te hebben. Gewoon weer zo'n grote, maar dan bedenk ik mij ook een hond geeft veel meer verplichtingen, zoals uitlaten en je bent eigenlijk altijd gebonden aan huis.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
HahahaNieuwsgierig! Ik heb het hier uitgesteld tot volgend jaar lente. Mede door wat ik allemaal al heb uitgegeven en ik voor dit jaar klaar ben, kan ik volgend jaar op mijn gemak een hok uitzoeken en een ren laten maken
Precies. En ergens vind ik een konijn veel knuffelbaarderquote:Op woensdag 5 september 2018 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Blijft wel leuk als er iets scharrelt en af en toe denk ik echt, oohh wat tof om weer een hond te hebben. Gewoon weer zo'n grote, maar dan bedenk ik mij ook een hond geeft veel meer verplichtingen, zoals uitlaten en je bent eigenlijk altijd gebonden aan huis.
Moet zeggen het is ook gemakkelijker om oppas te vinden voor 64 cavia's de konijnen en 2 katten dan voor 1 kangal.
Ben benieuwd wat voor konijnen je gaat nemen.quote:Op woensdag 5 september 2018 07:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. En ergens vind ik een konijn veel knuffelbaarder
Mijn voorkeur gaat uit naar dwergjes. Maar kan ook zijn dat ik een koppeltje zie waarvan ik denk: die zijn het gewoonquote:Op woensdag 5 september 2018 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor konijnen je gaat nemen.
Dwergjes zijn wel erg leuk. Vriendin van mij heeft dwerg haasjes, die zijn ook grappigquote:Op woensdag 5 september 2018 07:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar dwergjes. Maar kan ook zijn dat ik een koppeltje zie waarvan ik denk: die zijn het gewoon
Moslimsquote:'Nadat hij door de rechter-commissaris met de beschuldiging was geconfronteerd heeft hij de vraag gesteld waarom de heer Wilders in Nederland de toestemming en de mogelijkheid had gekregen om de profeet te beledigen. Kennelijk ligt hier het motief voor zijn handelen, dat gericht lijkt te zijn geweest tegen twee willekeurige bezoekers van Amsterdam CS.''
Klein en voldoende ruimte straks om te bewegen. Vlaamse Reuzen zijn me iets te groot, hoewel die ook wel tof zijnquote:Op woensdag 5 september 2018 07:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dwergjes zijn wel erg leuk. Vriendin van mij heeft dwerg haasjes, die zijn ook grappig
Gister liep ik langs de kinderboerderij, daar hebben ze altijd 1 in een rennetje, een ijzergrauwe. Ik had destijds een konijn kleurige gewoon op flatje, die hobbelde ook vrolijk door de kamer heen.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klein en voldoende ruimte straks om te bewegen. Vlaamse Reuzen zijn me iets te groot, hoewel die ook wel tof zijn
Heeft ook wel wat he, zo'n grote loebasquote:Op woensdag 5 september 2018 08:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gister liep ik langs de kinderboerderij, daar hebben ze altijd 1 in een rennetje, een ijzergrauwe. Ik had destijds een konijn kleurige gewoon op flatje, die hobbelde ook vrolijk door de kamer heen.
Ja erg leuk, huis is gewoon te klein, je hebt zulke leuke dierenquote:Op woensdag 5 september 2018 08:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat he, zo'n grote loebas
Ja, maar waarom is datquote:Op woensdag 5 september 2018 08:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ken je dat gevoel wanneer je een kennis oid ziet die een shirt die jij ook hebt aan heeft?
Precies haha. Nu wel even kijken of ik de boel wel mooi kattenproof kan maken.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja erg leuk, huis is gewoon te klein, je hebt zulke leuke dieren
Blijkbaar lijken jullie meer op elkaar dan jou lief is.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om hetzelfde shirt aan te hebben als die tjappie
Maken vrouwen doorgaans een groter probleem vanquote:Op woensdag 5 september 2018 08:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ken je dat gevoel wanneer je een kennis oid ziet die een shirt die jij ook hebt aan heeft?
quote:Op woensdag 5 september 2018 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om hetzelfde shirt aan te hebben als die tjappie
Ik heb dagen gehad dat er minstens 9 mannen om mij heen liepen met exact dezelfde outfitquote:Op woensdag 5 september 2018 08:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die hetzelfde aan heeft als ik.
Pas maar op met klussen, krijg net weer een charmante foto van mijn vriend, die heeft gips in zijn oog gekregen en ziet er nu niet erg aantrekkelijk uit. Alsof hij een rondje met Mike Tyson in de ring heeft gestaanquote:Op woensdag 5 september 2018 08:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies haha. Nu wel even kijken of ik de boel wel mooi kattenproof kan maken.
Dat was gewoon bedrijfskledingquote:Op woensdag 5 september 2018 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb dagen gehad dat er minstens 9 mannen om mij heen liepen met exact dezelfde outfit
quote:Op woensdag 5 september 2018 08:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Pas maar op met klussen, krijg net weer een charmante foto van mijn vriend, die heeft gips in zijn oog gekregen en ziet er nu niet erg aantrekkelijk uit. Alsof hij een rondje met Mike Tyson in de ring heeft gestaan
quote:Op woensdag 5 september 2018 08:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat was gewoon bedrijfssportkleding
Ja dat vraag ik mij ook af, hij heeft de hele zomer al van die bizarre ongelukjes, gat in hoofd, tand door dat stukje tussen lip en kin, zijn arm kapot, gat in zijn voet. Had hem net even aan de telefoon, hij mag zo weer naar de huisarts. Zei al, wil jij je pensioen leeftijd niet meer behalen of zo?quote:Op woensdag 5 september 2018 08:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?
quote:Op woensdag 5 september 2018 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook af, hij heeft de hele zomer al van die bizarre ongelukjes, gat in hoofd, tand door dat stukje tussen lip en kin, zijn arm kapot, gat in zijn voet. Had hem net even aan de telefoon, hij mag zo weer naar de huisarts. Zei al, wil jij je pensioen leeftijd niet meer behalen of zo?
Ik heb het over gewone dagelijkse kleding. Geen bedrijfs- of sportkleding.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb dagen gehad dat er minstens 9 mannen om mij heen liepen met exact dezelfde outfit
Krijg er wel de zenuwen van, helemaal omdat hij brandweerman is. Ik denk dat ik nog wel even wacht met het voorstellen om hier de badkamer te gaan vernieuwen, en de bar in de kamer draai ik zelf wel uit elkaarquote:Op woensdag 5 september 2018 08:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen grote ongelukken
Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 5 september 2018 08:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Krijg er wel de zenuwen van, helemaal omdat hij brandweerman is. Ik denk dat ik nog wel even wacht met het voorstellen om hier de badkamer te gaan vernieuwen, en de bar in de kamer draai ik zelf wel uit elkaar
Je blijkbaarquote:Op woensdag 5 september 2018 08:13 schreef rival het volgende:
[..]
Blijkbaar lijken jullie meer op elkaar dan jou lief is.
Leuk voor jequote:Op woensdag 5 september 2018 08:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Maken vrouwen doorgaans een groter probleem van
Ja nee, het is stomquote:Op woensdag 5 september 2018 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]heb je een punt.
Gewoon het shirt beter rocken dan dat hij doet
Dan shirt maar weer uittrekkenquote:Op woensdag 5 september 2018 08:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je blijkbaar
[..]
Leuk voor je
[..]
Ja nee, het is stom
Heb hem ook zelf in elkaar gezet. Ben bang dat hij het verkeerd doet en dan hoppa weer een stukje van hem stuk. Vind het overigens wel een hele prestatie dat hij zichzelf elke keer zo weet toe te takelen. Ik kom niet verder dan een knie die ik stoot of dat ik mij vertil of zo.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als een goed planJe wil niet dat de halve tap omlaag komt als je eronder ligt
Jij hebt dan ook een kledingsmaak die niet veel andere mensen hebbenquote:Op woensdag 5 september 2018 08:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die hetzelfde aan heeft als ik.
Hadden ze 9 man nodig om jou in een dwangbuis te krijgen?quote:Op woensdag 5 september 2018 08:16 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is hij zichzelf wel een beetje aan het uittestenquote:Op woensdag 5 september 2018 08:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb hem ook zelf in elkaar gezet. Ben bang dat hij het verkeerd doet en dan hoppa weer een stukje van hem stuk. Vind het overigens wel een hele prestatie dat hij zichzelf elke keer zo weet toe te takelen. Ik kom niet verder dan een knie die ik stoot of dat ik mij vertil of zo.
In Zeeland lopen ze toch allemaal in van die jurkenklederdracht?quote:Op woensdag 5 september 2018 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een kledingsmaak die niet veel andere mensen hebben
Nee echt?quote:Op woensdag 5 september 2018 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het over gewone dagelijkse kleding. Geen bedrijfs- of sportkleding.
Misschien wordt het eens tijd om van je zolderkamer af te komenquote:Op woensdag 5 september 2018 08:32 schreef MCH het volgende:
[..]
In Zeeland lopen ze toch allemaal in van die jurkenklederdracht?
Hahaha onder het motto, ik ben nog jong!! Dat kan allemaal best zo. Hij baalt nu wel enorm, badkamer in zijn dochtershuis lek en hij kan niet verder met zijn woonboot. Kan mij die frustratie helemaal voorstellenquote:Op woensdag 5 september 2018 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is hij zichzelf wel een beetje aan het uittesten
Ja idd. Wil je doorgaan, gebeurt er weer eens wat, en dan kan je niet verder. Zit je je op te vretenquote:Op woensdag 5 september 2018 08:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha onder het motto, ik ben nog jong!! Dat kan allemaal best zo. Hij baalt nu wel enorm, badkamer in zijn dochtershuis lek en hij kan niet verder met zijn woonboot. Kan mij die frustratie helemaal voorstellen
Hahhaha nee ik overleef het nog wel eventjes hoorquote:
Dat ben ik, ov struggles door persoon onder de trein. Mag niet teveel klagen maar ja het is wel ff kut. Ben trouwens pas twee keer in m'n leven in Zeeland geweest dus ken Zeeland vooral uit de boekjes.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd om van je zolderkamer af te komen
Kan best, maar die draag ik onder mijn overhemden.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaha nee ik overleef het nog wel eventjes hoor
Maar heb je dat als man niet al snel, dat iemand eenzelfde shirt heeft? Of er veel op lijkt.
Juist wel. Alleen ik durf t gewoon aan te trekken.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een kledingsmaak die niet veel andere mensen hebben
Ja en dit zijn dingen waar ik hem ook niet mee kan helpen. Als hij straks belt zal ik eerst maar vragen of ik de auto nog in moet pakken, hij wilde er morgen twee nieuwe banden op draaien en wilde een koelkastje van mij lenen en had paar stoeptegels nodig. Voor ik alles in de auto zet en hij de komende week toch niet kan zien wat hij doet.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja idd. Wil je doorgaan, gebeurt er weer eens wat, en dan kan je niet verder. Zit je je op te vreten
Ben toch blij dat ik de boel uitbesteed heb. En ze hebben goed werk geleverd. Daar gaat het om.
Zou ik zo houden.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat ben ik, ov struggles door persoon onder de trein. Mag niet teveel klagen maar ja het is wel ff kut. Ben trouwens pas twee keer in m'n leven in Zeeland geweest dus ken Zeeland vooral uit de boekjes.
Zie het daar eigenlijk ook nooit. In Groningen heel enkel.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist wel. Alleen ik durf t gewoon aan te trekken.
Denk dat ik in de randstad meer tegen zou komen.
Waarom, het was er best mooi en ze praten er een mooi taaltje. Beter als dat vreselijke Brabants.quote:
Serieus ofnie?quote:Op woensdag 5 september 2018 08:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat ben ik, ov struggles door persoon onder de trein. Mag niet teveel klagen maar ja het is wel ff kut. Ben trouwens pas twee keer in m'n leven in Zeeland geweest dus ken Zeeland vooral uit de boekjes.
Was me nog niet overkomen.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahhaha nee ik overleef het nog wel eventjes hoor
Maar heb je dat als man niet al snel, dat iemand eenzelfde shirt heeft? Of er veel op lijkt.
Ja geen idee. Ik zit in een paar facebookgroepen en daar komt heel veel voorbij.quote:Op woensdag 5 september 2018 08:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zie het daar eigenlijk ook nooit. In Groningen heel enkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |